Jättiläisen sormi löydetty Epygtistä!

Epygtin museot kplun

Tässä ateisteille purtavaa, tieteellinen löydös Egyptissä. Raaatussa mainittuja jättiläisiä on sii todella ollut olemassa...eli ei mitään tarustoa nuo Raamatun ilmoitukset!

http://www.bild.de/news/mystery-themen/mystery/in-aegypten-gefunden-23053704.bild.html


A huge finger was found in Egypt. Proving the giants that are told in Bible. I calculated the guy to be about 9 meters long though they claim it was "only" 5 meters
As usual the Smithsonian Institute will soon remove this artifact and it will never be seen again.

Jättiläisen sormi löydetty Egyptistä. Laskeskelin sen olevan noin 9m pituisen ihmisen vaikka väittävät sen vain olevan noin 5m. Noh, Raamatun tarinat jättiläisistä ovat siis totta. Kunnes taas Smithsonian Instituutti tulee ja vie tämänkin löydön piiloon.

3

157

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eikös tämä "sormi" ole "löydetty" jo vuosia sitten? Hitaita ovatten Smithsonianin poijjaat.

      Jättiläisen "kyrpä" olisi vielä vakuuttavampi "löydös". Ehkäpä joku luomisuskoinen väsää meille vielä sellaisenkin ja hukkaa sen heti kun sitä haluttaisiin tutkia.

    • "Tässä ateisteille purtavaa, tieteellinen löydös Egyptissä. Raaatussa mainittuja jättiläisiä on sii todella ollut olemassa...eli ei mitään tarustoa nuo Raamatun ilmoitukset!"

      Spörrin tositieteellinen löytö on jo käsitelty, keksi uusi valhe.

      Lainattu vanhasta keskustelusta:

      kutes; "Tiede pettää aina."

      http://www.bild.de/news/mystery-themen/mystery/in-aegypten-gefunden-23053704.bild.html

      solon1; Mitenkähän tiede on pettänyt, kun se ei ole hyväksynyt sveitsiläisen "diskokuninkaan" ja valokuvaajan, Gregor Spörrin todisteita jättiläisestä?

      "Der Grabräuber zeigte dem Schweizer auch noch ein Echtheitszertifikat und ein Röntgenbild. Beides aus den 60er-Jahren. „Der Grabräuber beschwor alles im Namen Allahs. Aber zu verkaufen war der Finger nicht. Er schien ihm und seiner Familie viel zu wichtig zu sein...“

      Joku tuntematon maalaistalon isäntä oli siis näyttänyt rahasta ryöstettyä "perhekalleutta" ja vannonut Allahin nimeen sen olevan aito ja näyttänyt jopa "aitoustodistuksen" ja röntgenkuvan...:) Ei helevett......

      Spörri oli sitten ottanut muutaman valokuvan tästä jättiläisen kädestä ja nyt sinun mielestäsi tiede on pettänyt, kun se ei hyväksy näitä "todisteita" ja muuta näkemystään tunnetusta historiasta?

      Olette te melkoisia epeleitä..."

      http://keskustelu.suomi24.fi/node/11039569

    • Sepä Se

      Ei mitenkään yllätä. Raamattuhan on tunnetusti totta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      194
      2035
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1128
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. 58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      711
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe