Voiko kaksi ystävätöntä ihmistä, nainen ja mies, tavata toisensa jossain ja löytää toisilleen näin tuen ja turvan? Kaksi elämän hylkäämää voisivat luoda oman maailmansa?
Ystävättömyys
20
285
Vastaukset
- ssssi
Vaikkapa tuulisella hiekkarannalla...kaislat kahisevat murheissaan, kesä on mennyt pois. Kioski on suljettu.
- asdf :D
Ei.
Sen sijaan ystävätön nainen tapaa ihanan alfa-sonnin joka vie jalat alta ja myös ottaa hänet panorinkiinsä.
Ystävätön mies hakkaa tattiaan yksin kuten tähänkin asti. - yksinäinen.mies.
Tuksin. Olen koittanut mut ei kukaan ole halunnut tavata. Naisillla on ennakkoluuloja ja ne ei uskalla tavata yksinäisiä miehiä. Ei edes julkisella paikalla. Antaisin kaikki tietoni itsestäni naiselle että näkis että olen ihan kunnon mies mut ei niin ei.
- ,.-
niin kuin sisarukset !
- Me olemme yksin
Ei.
Nainen sisäsyntyisesti halveksii miestä jolla ei ole ystäviä. Miehen laaja sosiaalinen verkosto tuo turvaa mahdollisille lapsille, siksi ystävätön mies on turnoff naisille. Jos naiselle selviää, ettei miehellä ole ystäviä, nainen ei halua enää tavata miestä, olipa tämä miten kiva, empaattinen tai komea tahansa.
Yksinäisen miehen pitää vain suosiolla hyväksyä kohtalonsa ja kulkea yksin omaa polkuaan naisten ja siten koko yhteiskunnan halveksimana. Yhteiskunta näet on rakennettu vain naisten ja lasten suojelemiseksi, siksi miehellä jolla ei ole ystäviä eikä siten naista, ole mitään tekemistä yhteiskunnan kanssa. Hän kelpaa yhteisölle vain orjaksi, josta rutistetaan mehut muiden hyväksi kuin tiskirätistä ellei hän sitäennen surmaa itseään.
Yksinäisen miehen ainoa pelastus onkin saavutettaa sellainen henkinen tila, jossa hän eriytyy täydellisesti ihmiskunnasta omaksi yksinäiseksi saarekseen kuin ainoaksi laatuaan. Olkoon se tila sitten vaikka Nietzhen yli-ihminen, hän on kuin yksinäinen sammakko miljoonien nuijapäiden joukossa.
Yksinäisen miehen kohtalossa on siis yhtäaikaa jotain tavattoman traagista, mutta samalla jotain erityistä kuten simpukassa, jonka sisällä hiertävä kivi on kehittynyt helmeksi.- Wanhaa curaa
''Olen yksinäinen enkä saa naista kun ei ole ystäviä byäää...
Mutta onneksi olen erikoinen ja ainutlaatuinen lumihiutale, siten minun ei tarvitse kehittyä ihmisenä vaan voin rypeä itsesäälissä ja uhrikompleksiuudessa''...
Lopettakaa nyt vit tu. - itse ole vanha
Wanhaa curaa kirjoitti:
''Olen yksinäinen enkä saa naista kun ei ole ystäviä byäää...
Mutta onneksi olen erikoinen ja ainutlaatuinen lumihiutale, siten minun ei tarvitse kehittyä ihmisenä vaan voin rypeä itsesäälissä ja uhrikompleksiuudessa''...
Lopettakaa nyt vit tu.Aina joku moraalipoliisi loukkaantuu.
Laasenenkin kirjoitti blogissaan osuvasti teistä.
Epämiehekkyyttä vastustava moraalipoliisi: Epämiehekkyyttä vastustava moraalipoliisi on sisäistänyt maskuliinisen rooliodotuksen miesten "valituksen kielllosta". Jos Laasanen kirjoittaa kirjoittaa jotakin miesten ongelmista, epämiehekkyyttä vastustavalle moraalipoliisille tulee pakonomainen tarve huomauttaa: "Voi raukkaa, taas miehiä sorretaan. En lukenut kuin otsikon, mutta tuollainen ruikuttaminen on epämiehekästä. Lopettakaa nyt #¤%&!" - ehehehee
itse ole vanha kirjoitti:
Aina joku moraalipoliisi loukkaantuu.
Laasenenkin kirjoitti blogissaan osuvasti teistä.
Epämiehekkyyttä vastustava moraalipoliisi: Epämiehekkyyttä vastustava moraalipoliisi on sisäistänyt maskuliinisen rooliodotuksen miesten "valituksen kielllosta". Jos Laasanen kirjoittaa kirjoittaa jotakin miesten ongelmista, epämiehekkyyttä vastustavalle moraalipoliisille tulee pakonomainen tarve huomauttaa: "Voi raukkaa, taas miehiä sorretaan. En lukenut kuin otsikon, mutta tuollainen ruikuttaminen on epämiehekästä. Lopettakaa nyt #¤%&!"Mikä puolestaan todistaa, että "Wanhaa curaa" on ennalta aavistettava laumasielu. Jopa viimeinen lausekin oli sanalleen sama. "Wanhaa curaa" ajaa varmaan autoaankin 5 metrin päässä edelläajavan puskurista koska karaavanissa laumasielulla on turvallisempaa.
- Schmetteriling
itse ole vanha kirjoitti:
Aina joku moraalipoliisi loukkaantuu.
Laasenenkin kirjoitti blogissaan osuvasti teistä.
Epämiehekkyyttä vastustava moraalipoliisi: Epämiehekkyyttä vastustava moraalipoliisi on sisäistänyt maskuliinisen rooliodotuksen miesten "valituksen kielllosta". Jos Laasanen kirjoittaa kirjoittaa jotakin miesten ongelmista, epämiehekkyyttä vastustavalle moraalipoliisille tulee pakonomainen tarve huomauttaa: "Voi raukkaa, taas miehiä sorretaan. En lukenut kuin otsikon, mutta tuollainen ruikuttaminen on epämiehekästä. Lopettakaa nyt #¤%&!"Ette te raukat osaa edes ruikuttaa kunnolla.
P.s
>siteraa Laasasta
>2013
Hei nyt vit tu - argumentaatio virhe
Schmetteriling kirjoitti:
Ette te raukat osaa edes ruikuttaa kunnolla.
P.s
>siteraa Laasasta
>2013
Hei nyt vit tuKenenkään siteeraaminen ei ole argumentaatio virhe, mutta sieluttomana apinana et tätä tietenkään ole ymmärtänyt. Sinusta saa siteerata vain cooleja muiden hyväksymiä tyyppejä, mikä todistaa että olet toisten hyväksyntää kaipaava sieluton apina. Jos kadulla on jono, menet jonot jatkoksi tietämättä mitä jonotetaan, koska haluat toisten hyväksyntää, vit*n pelle.
- 9+11
itse ole vanha kirjoitti:
Aina joku moraalipoliisi loukkaantuu.
Laasenenkin kirjoitti blogissaan osuvasti teistä.
Epämiehekkyyttä vastustava moraalipoliisi: Epämiehekkyyttä vastustava moraalipoliisi on sisäistänyt maskuliinisen rooliodotuksen miesten "valituksen kielllosta". Jos Laasanen kirjoittaa kirjoittaa jotakin miesten ongelmista, epämiehekkyyttä vastustavalle moraalipoliisille tulee pakonomainen tarve huomauttaa: "Voi raukkaa, taas miehiä sorretaan. En lukenut kuin otsikon, mutta tuollainen ruikuttaminen on epämiehekästä. Lopettakaa nyt #¤%&!""Aina joku moraalipoliisi loukkaantuu."
Mikä v*tun "moraalipoliisi"?
Lähinnä ärsyyntymispoliisi, kun täällä aikuiset (?) miehet itkevät ja valittavat sekä syyttelevät turhasta katkeroituneina muita omista vajavaisuuksistaan. (Voihan siis joku olla teiniangstinen poikakin, mutta ei se kyllä asiaa paranna.)
Ei sillä ole helvettiäkään moraalin kanssa tekemistä - mutta tulee lähinnä vain sellainen "voi ny jumaliste, ampukaa vaikka itsenne kun ei tuota uikutusta jaksa kuunnella" -fiilis.
Itkuitku vinkuvinku. Ei helvetti sentään. - 11+9
9+11 kirjoitti:
"Aina joku moraalipoliisi loukkaantuu."
Mikä v*tun "moraalipoliisi"?
Lähinnä ärsyyntymispoliisi, kun täällä aikuiset (?) miehet itkevät ja valittavat sekä syyttelevät turhasta katkeroituneina muita omista vajavaisuuksistaan. (Voihan siis joku olla teiniangstinen poikakin, mutta ei se kyllä asiaa paranna.)
Ei sillä ole helvettiäkään moraalin kanssa tekemistä - mutta tulee lähinnä vain sellainen "voi ny jumaliste, ampukaa vaikka itsenne kun ei tuota uikutusta jaksa kuunnella" -fiilis.
Itkuitku vinkuvinku. Ei helvetti sentään."Mikä v*tun "moraalipoliisi"?"
Epämiehekkyyttä vastustava moraalipoliisi, siellähän se Laasenen oli se rautalangasta vääntänyt mutta et vain ymmärtänyt. Olet edelleenkin kyvytön muuhun kuin argumentoimaan valmiiksi opitun roolimallisi mukaan. Aito ihmisyksilö kykenee argumentoimaan myös ilman rooleja.
Loukkaantumisesi perimmäinen syy ei myöskään ole valitus, sillä kyseisessä viestissä ei oikeastaan valiteta. Todellinen syy on, että aito yksilö, joka kulkee alistumatta omaa polkuaan ei ole muiden hallittavissa. Sinä pelkäät yksilöitä, koska he eivät ole hallittavissa ja haluat vain kuulua laumaan.
Ja kehoitukseesi ampua itseni, noudatan samaa linjaa Hämiksen kanssa. Elän vittumaisuuttani mahdollisimman kauan ja terveenä tämän yhteiskunnan kiusana, vaikka sitten yksin ja työttömänä koko elämäni. Ja takuulla nostan korvauksia elääkseni, ja nälän iskiessä kapinoin. Minusta pääsette eroon vain likaamalla kätenne ja luopumalla valheellisesta ihmisyyden naamiostanne. - a.k.a.
9+11 kirjoitti:
"Aina joku moraalipoliisi loukkaantuu."
Mikä v*tun "moraalipoliisi"?
Lähinnä ärsyyntymispoliisi, kun täällä aikuiset (?) miehet itkevät ja valittavat sekä syyttelevät turhasta katkeroituneina muita omista vajavaisuuksistaan. (Voihan siis joku olla teiniangstinen poikakin, mutta ei se kyllä asiaa paranna.)
Ei sillä ole helvettiäkään moraalin kanssa tekemistä - mutta tulee lähinnä vain sellainen "voi ny jumaliste, ampukaa vaikka itsenne kun ei tuota uikutusta jaksa kuunnella" -fiilis.
Itkuitku vinkuvinku. Ei helvetti sentään.Moraalipoliisi eli moraalihomo.
itse ole vanha kirjoitti:
Aina joku moraalipoliisi loukkaantuu.
Laasenenkin kirjoitti blogissaan osuvasti teistä.
Epämiehekkyyttä vastustava moraalipoliisi: Epämiehekkyyttä vastustava moraalipoliisi on sisäistänyt maskuliinisen rooliodotuksen miesten "valituksen kielllosta". Jos Laasanen kirjoittaa kirjoittaa jotakin miesten ongelmista, epämiehekkyyttä vastustavalle moraalipoliisille tulee pakonomainen tarve huomauttaa: "Voi raukkaa, taas miehiä sorretaan. En lukenut kuin otsikon, mutta tuollainen ruikuttaminen on epämiehekästä. Lopettakaa nyt #¤%&!"Eihän kyseinen nimimerkki maininnut miehekkyyttä tai sen puutetta viestissään lainkaan.
En myöskään käyttäisi sanaa "moraalipoliisi" tässä yhteydessä, sillä eihän Wanhaa curaa myöskään millään tapaa viitannut moraalittomuuteen, korkeintaan ärsyttävyyteen.- öhööhhö
riippuu miten on yksinäinen. Jos on "luuseri" joka ei saa suutaan auki sillon kun pitäs, ja antaa muiden kävellä ylitseen, ei kieltämättä houkuta.
Paljon tavallista älykkäämmät yksilöt tuppaa olla yksin, koska a) eivät kestä "dorkien seuraa" ja b) tekevät kaikkea fiksua itsenäistä puuhaa vapaa-ajalla. Tämä yhteiskunta on suunniteltu ns. keskivertoa varten, ja syystä,sillä suurin osa on taviksia.
Ongelma on juuri siinä, että miten kaksi samankaltaista yksinäistä löytää toisensa, koska ei tykkää liikkua ihmisten ilmoilla eikä tehdä tuttavuuksia. Nettitreffit on täynnä niitä älykääpiöitä, jotka ei edes tosimielessä eti seurustelukumppania, jotkut on jopa varattuja!
- Kaveriton nussimaton
Eivät. Naiset eivät päästä nussimaan jos ei ole niitä vitunvitunvitun kavereita.
- ...
Kyllä kaveriton mies saa naisen ku vetää samalla asenteella kuin eastwood länkkärileffois.
- .................
Pitää vain olla maailmanluokan näyttelijä, jonkun pitää kirjoittaa käyttäytymisellesi käsikirjoitus, pitää olla ohjaaja kertomassa miten toimia, ja lopuksi vielä orkesteri aina taustalla soittamassa musiikkia. Muuten on mahdoton yltää samaan (silti naiset odottavat, että sellainen tyyppi tulee ja koppaa kainaloon). Tuolla rutiinilla kyllä luulisi löytävän jonkun, kiinnittää nimittäin ihan kivasti huomiota se takana marssiva orkesteri.
No se on ilmeisesti ihan vitun suuri ongelma, jos ei mies omaa sosiaalista elämää, kun sitä niin usein vaaditaan. No eletään nyt sen luonnonvoiman kanssa.
- En usko siihen
Ystävättömien kohtaaminen on epätodennäköistä, koska ystävättömät välttelevät muita ihmisiä, joihin kuuluu näitä ystävättömiäkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201091- 137987
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten306787Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82694Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49599Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592- 75514