Löytyykö kokemuksia kyseisestä kenkämerkistä?
Ovatko millaisia laatunsa puolesta?
GEOX merkkinä
4
3390
Vastaukset
- en ostaisi
Laadultaan ne ovat sitä huonointa kuraa mitä kaupasta voi löytää. Eläinrääkkäyksellä ja orjatyövoimalla tehdyt intialaiset muovivuoriset "kengät". Brandokselta noita saa näköjään alennuksesta 3 kympillä, mutta eivät ole senkään arvoisia; saiturin pörssistä 5 euron kengät ovat yhtä hyvät. Eri asia, missä tilanteissa noin rumia kenkiä voisi edes käyttää, työkengiksikin ovat liian heikkotekoisia.
"In March 2012, European consumer protection organizations published a study about slavery and cruelty to animals involved when producing leather shoes. A Danish organization was contracted to visit farms, slaughterhouses and tanneries in Brazil and India. The conditions of humans found were catastrophic, as well the treatment of the animals was found cruel. None of the 16 companies, Geox amongst them, was able to track the used products down to the end producers." - minä tykkään
Mulla on kahdet: ballerinat ja korkkarisandaalit. Molempiin olen tyytyväinen, korkkareissa varsinkin pohjaan, joka taipuu niin että kengillä on hyvä kävellä ( ja kiireessä näköjään pystyy myös juoksemaan hyvin). Balleriinoilla on ikää 5 vuotta, ovat kuin uudet (ei tosi jokapäiväisessä käytössä, kun kenkiä on kaapissa useampi pari), korkkareilla ikää 2 vuotta ja kesän lempparijuhlakengät.
Omistan myös muun merkkisiä kenkiä, en pelkästään näitä "orjatyövoimalla tehtyjä" - pinkkipuuteri
Hyvältä näyttää....kestävät ....hyvät jalkaan...kevyet!
- Jore22
Felicityt talvikenkinä tykkään
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv1443641"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?722206Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin
Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p641938Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!
Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am971911- 191869
Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %
Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.91714Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m171581- 791564
Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko111370Mahonselän jäät - Saaristokunta Lieksa brutaalisti kriisin partaalla!
Lieksan loppuvuoden hyvän kehityksen jälkeen ei olisi uskonut että palstan ahkerista kommentoijista huolimatta matkailu1251353