Mikä Deodorantti pojalle.

poika 97

Hei, minä olen siis 16v poika ja pitäis deodorantti vaihtaa. Olen siis kuullut, että Axe on todella huono merkki, joten voitteko ehdottaa mulle jotain laadukasta ja hyvältä tuoksuvaa deodoranttia. Mielellään ei vahvaa.

12

7262

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Äiti vastaa

Moi ,

mä olen ostanut pojalleni suihkutettavia deodorantteja. Brunobanani, lacostella ja polo ralph laurenilla on sporttisia ja pojille sopivia.

• äiti 95

Miesten Rexonat on ainakin tehokkaita. Eikä tuoksukaan ole paha

• axe apollo

Eiköhän Axe Apollo ole sopiva. Se on uudelleen myyntiin tullut vanha ysäri axe jonka tuotanto välillä lopetettiinkin, paljon parempi kuin uudet axet. Vielä kun Axe Phoenix tulisi uudelleen myyntiin, se olisi vielä parempi kuin apollo.

On kuitenkin raikas ja paljon paremman tuoksuinen kuin hajuvesimaiset ja ällöttävät ralph laurenit, lacostet sun muut. Lähinnä kun niissä on sitä synteettistä pistävänhajuista calonea, ovat muka-raikkaita vesimelonituoksuja mutta haisevat erittäin pahalta.

• joo - o

Aloittajalle suosittelisin Armani deo stick, myydään esim Sokoksella, hinta 37,50

• joo - o

*armani eau pour homme*, tarkennus

• pourjoo

• raikasta_kiitos

Teinin kannattaisi ehkä kainaloihin hommata hajuton, esim. TripleDry antiperspirantti, ja lisäksi joku mieto edt yleistuoksuksi. Kannattaisi ostoksille napata vaikka muutama tyttö múkaan tuomaroimaan.

Pojat, jotka haluavat tuoksua hyvältä, sortuvat yleensä just siihen mokaan, että käyttävät useita eri tuoksuja eri paikoissa. Kainaloista nousee hien ja halvan axen käry, samalla rinta tuoksahtaa Le Malelle, jota yleensä roiskitaan ihan liikaa.. yhdistelmä, jolla tuskin saa iskettyä edes oikeaa kättään... = )

• 899h98u0

AXE haisee, siis tuoksuu niin vahvalle, että yök.
      Antiperspirantti ei ole hyvä valinta, koska se tukkii ihohuokosia.

Tabac on yksi hajunsa puolesta otettava vaihtoehto ja laatu, hinta vaihtoehto,onhan noita, kaupan hyllyt täynnä.

• myrkyt...syyniin

Valitse aina sellainen dödö jossa ei ole triklosaania eikä alumiinia. Ne ovat ihmiselle myrkkyä.

• myrkkyjen_poisto

Alumiini sinänsä ei ole myrkyllistä, mutta tukkii kainaloiden hikihuokoset jolloin kuona-aineet ja kaikenlaiset myrkyt eivät pääse poistumaan elimistöstä. Kainaloiden kautta hikoilu on elimistön luontainen tapa poistaa myrkkyjä, eikä sitä kannata alumiinilla tukkia. Bakteerit neutraloiva ja hajut poistava dödö (esim. hopeapitoinen) on täysin riittävä ja parempi vaihtoehto kuin alumiini.

• Mandi-mamma

Kokeile Acon miesten sarjaa joka on hinnalta edullinen.Myös Vichyllä on miesten sarja se on vain vähän kalliimpi hinnalta.Kumpikin pitää hyvin.Voin suositella.Oma poika on testannut.

• haisee_pahalta

Vichyn deodorantit ovat tajuttoman pahan hajuisia. Esim. anti-stain 48h, jota mainostetaan "miedosti hajustettu", silti kainaloista tunkee nenään ällöttäviä deodoranttimaisia löhähdyksiä jotka täysin peittävät alleen terre d'hermekset ja muut hienot edt:t.

Mieluummin käyttää kokonaan hajutonta dödöä kuin tuollaista hajustettua jossa on tyypillinen deodoranttimainen paha haju. Esim. louis widmer, alumiiniton ja hajusteeton dödö ei haise yhtään miltään, ja on paljon tehokkaampi pitämään hien hajun loitolla kuin muut alumiinittomat dödöt joita ekokaupoissa myydään. Antibakteerisena aineena siinä on hopeaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      102
      4537
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      383
      1334
    3. Missä mustasusi on?

Suden aloituksia ei ole näkynyt moneen päivään.
      Ikävä
      186
      1052
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      109
      1042
    5. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      86
      940
    6. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      47
      901
    7. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      64
      891
    8. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      64
      866
    9. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      11
      862
    10. Onko se niin

Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta
      Ikävä
      64
      826
    Aihe