Mikä Deodorantti pojalle.

poika 97

Hei, minä olen siis 16v poika ja pitäis deodorantti vaihtaa. Olen siis kuullut, että Axe on todella huono merkki, joten voitteko ehdottaa mulle jotain laadukasta ja hyvältä tuoksuvaa deodoranttia. Mielellään ei vahvaa.

12

5924

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Äiti vastaa

      Moi ,

      mä olen ostanut pojalleni suihkutettavia deodorantteja. Brunobanani, lacostella ja polo ralph laurenilla on sporttisia ja pojille sopivia.

    • äiti 95

      Miesten Rexonat on ainakin tehokkaita. Eikä tuoksukaan ole paha

    • axe apollo

      Eiköhän Axe Apollo ole sopiva. Se on uudelleen myyntiin tullut vanha ysäri axe jonka tuotanto välillä lopetettiinkin, paljon parempi kuin uudet axet. Vielä kun Axe Phoenix tulisi uudelleen myyntiin, se olisi vielä parempi kuin apollo.

      On kuitenkin raikas ja paljon paremman tuoksuinen kuin hajuvesimaiset ja ällöttävät ralph laurenit, lacostet sun muut. Lähinnä kun niissä on sitä synteettistä pistävänhajuista calonea, ovat muka-raikkaita vesimelonituoksuja mutta haisevat erittäin pahalta.

    • joo - o

      Aloittajalle suosittelisin Armani deo stick, myydään esim Sokoksella, hinta 37,50

    • raikasta_kiitos

      Teinin kannattaisi ehkä kainaloihin hommata hajuton, esim. TripleDry antiperspirantti, ja lisäksi joku mieto edt yleistuoksuksi. Kannattaisi ostoksille napata vaikka muutama tyttö múkaan tuomaroimaan.

      Pojat, jotka haluavat tuoksua hyvältä, sortuvat yleensä just siihen mokaan, että käyttävät useita eri tuoksuja eri paikoissa. Kainaloista nousee hien ja halvan axen käry, samalla rinta tuoksahtaa Le Malelle, jota yleensä roiskitaan ihan liikaa.. yhdistelmä, jolla tuskin saa iskettyä edes oikeaa kättään... = )

    • 899h98u0

      AXE haisee, siis tuoksuu niin vahvalle, että yök.
      Antiperspirantti ei ole hyvä valinta, koska se tukkii ihohuokosia.

      Tabac on yksi hajunsa puolesta otettava vaihtoehto ja laatu, hinta vaihtoehto,onhan noita, kaupan hyllyt täynnä.

    • myrkyt...syyniin

      Valitse aina sellainen dödö jossa ei ole triklosaania eikä alumiinia. Ne ovat ihmiselle myrkkyä.

      • myrkkyjen_poisto

        Alumiini sinänsä ei ole myrkyllistä, mutta tukkii kainaloiden hikihuokoset jolloin kuona-aineet ja kaikenlaiset myrkyt eivät pääse poistumaan elimistöstä. Kainaloiden kautta hikoilu on elimistön luontainen tapa poistaa myrkkyjä, eikä sitä kannata alumiinilla tukkia. Bakteerit neutraloiva ja hajut poistava dödö (esim. hopeapitoinen) on täysin riittävä ja parempi vaihtoehto kuin alumiini.


    • Mandi-mamma

      Kokeile Acon miesten sarjaa joka on hinnalta edullinen.Myös Vichyllä on miesten sarja se on vain vähän kalliimpi hinnalta.Kumpikin pitää hyvin.Voin suositella.Oma poika on testannut.

      • haisee_pahalta

        Vichyn deodorantit ovat tajuttoman pahan hajuisia. Esim. anti-stain 48h, jota mainostetaan "miedosti hajustettu", silti kainaloista tunkee nenään ällöttäviä deodoranttimaisia löhähdyksiä jotka täysin peittävät alleen terre d'hermekset ja muut hienot edt:t.

        Mieluummin käyttää kokonaan hajutonta dödöä kuin tuollaista hajustettua jossa on tyypillinen deodoranttimainen paha haju. Esim. louis widmer, alumiiniton ja hajusteeton dödö ei haise yhtään miltään, ja on paljon tehokkaampi pitämään hien hajun loitolla kuin muut alumiinittomat dödöt joita ekokaupoissa myydään. Antibakteerisena aineena siinä on hopeaa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5088
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3337
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1472
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1307
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1010
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      908
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      717
    Aihe