mä otin permiksen vähän aikaa sitten ja hiukset kyllä on ihan kiharat sillon kun ne on märät mut sit kun ne kuivuu niin jää vaan laineet ja jos yön yli nukkuu niin sit on melkeen suorat:(Mitä mun pitäis tehä??onks mun permis jotenki epäonnistunu vai tapatuuks niin yleensäkki?muotovaahtoo oon koittanu joskus kosteisiin hiuksiin laittaa et ne kiharat pysyis mut ei siitä o pahemmin apuu ollu.Kertokaa pliis mitä mun pitäis permikselle tehä et se näyttäis hyvältä:D
KYSSÄ PERMIKSESTÄ!
3
346
Vastaukset
- Jossu
muotovaahtoa kyl kansii käyttää,se nostattaa sitä kiharaa ylöspäin ettei se läsähdä yön aikana.en usko että permis on menny pieleen tai jtn,mut pesun jälkeen kansii vaan pyyhkeel vähä painella sitä kiharaa,ja harvapiikkisellä kammalla vaan haroa sitä haluttuun muotoon.siis elä harjaa sitä koskaan suoraks pesun jälkeen.tämä pitäs ainaki olla hyvä konsti ja sit tietysti jos permiksestä on kulunu jo noin.puolvuot ni se tahtoo lässähtää ni laita vaikkapa yöksi sormikiharoita,ni se on sit aamul kihara.(: hoitoainettakin voisit käyttää noin joka toisella pesukerralla ainoastaan latvoihin,koska se lätistää sen kiharan..(jos joka pesukerta käytät)toivottavasti on jtn.apuu!!(:
- Ewe
Kyllähän se tukka aina lässähtää aamuun mennessä, mutta vanha hyvä konsti on suihkepullolla suihkuttaa tukka kosteaksi ja sitten nostella kiharoita käsin. Onnistuu varmasti. Ennen tätä minä vielä harjaan tai kampaan tukan,ettei ole takussa vaan kiharoista tulee hyvät. Huono puoli on se,että kun kuivumisen pitäs tapahtua rauhassa ,se saattaa kestää melko kauan.
- jea
osta kiharanvirkistäjää, mä ostin jostain kampaamosta ja laita sitä aina pesun jälkeen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi434036Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal513681- 703238
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak943115Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no892094- 352048
- 241909
- 351870
- 311861
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231794