TOTUUS "Siitoin-vedätyksestä"

Isänmaallinen

Mitään "Siitoin-vedätystä" ei ole ollutkaan. Naurettaviin pikkuasioihin takertumalla epäisänmaalliset piirit yrittävät uskotella, ettei kannatusta meillä ole.

Nationalismi nousee!

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=114&conference=4500000000000052&posting=22000000004431325

Jos linkkien takaa löytyvät jutut ovat Hymy-lehdestä, niin olen ne kyllä nähnyt. Se jos en tiedä tai muista ulkoa Pekka Siitoimen ufo-kommentteja ei tarkoita sitä etten ole aito nationalisti. Arvostan Pekka Siitointa valtakunnanjohtajana, en ole kiinnostunut mitä mieltä hän on ufoista tms. Ei liity politiikkaan.

14

486

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • V.V

Hohhoo!?

Jos Tarja Halonen kertoisi olevansa Atlantiksesta ja väittäisi aasialaisten tupsahtaneen avaruudesta niin tämä ei mitenkähän lvaikuttaisi hänen poliittiseen uskottavuuteensa?

Aika huteralla pohjalla tuntuu olevan Siitoimen "kannattajien" ymmärrys politiikasta ;)

Nimim. Isänmaallien on pelkkä trolli joka on löytänyt Siitoimesta mielestään hauskan vitsin, eikä pelkkää tyhmyyttään ymmärrä hokevansa vanhaa vitsiä jonka kaikki ovat jo kuulleet.

• Isänmaallinen

Montako kertaa se pitää sanoa etten ole mikään vitun trolli tai vitsinkertoja?! Jos ette pysty kiistämään nationalismin oppeja ja muuta niin sitten aina vedätte tämän naurettavan väitteen esiin.

• Isänmaallinen

Vielä tohon polittiseen uskottavuuteen. En minä siitä ole välittänyt pätkääkään jos valtakunnanjohtaja Pekka Siitoin on puhunut ufoista. Ei kiinnosta. Puolestani kyllä voinut jättää ne jututkin väliin. Mutta teot ratkaisevat ja Siitoin oli Suomelle hyvä valtakunnanjohtaja poliitiisesti.

• V.V
        Isänmaallinen kirjoitti:

Vielä tohon polittiseen uskottavuuteen. En minä siitä ole välittänyt pätkääkään jos valtakunnanjohtaja Pekka Siitoin on puhunut ufoista. Ei kiinnosta. Puolestani kyllä voinut jättää ne jututkin väliin. Mutta teot ratkaisevat ja Siitoin oli Suomelle hyvä valtakunnanjohtaja poliitiisesti.

Teot todellakin ratkaisevat ja ufoteoriat ovat olennainen osa Siitoimen tekoja ja vaikuttavat siten hänen uskottavuuteensa. Siitoin politikoi teorioillaan ufoista ja ihmisen alkuperästä, rotu-oppi on merkittävässä osassa Siitoimen "nationalismissa". Jos tämän kiellät, niin et voi väittää tukevasi Siitoimen harjoittamaa politiikkaa, kun et sitä edes rotuteorioineen ymmärrä. Alat vaikuttaa yhä vain kehnommalta trollilta kun logiikkasi pettää joka käänteessä.

politiikka: julkisen yhteisön päätöksentekoon vaikuttaminen; menettelytapa, linja Alkujaan "politiikka" tarkoittaa suunnilleen samaa kuin englannin "politics". Mutta etenkin kun sanalle "policy" ei ole selvää vastinetta suomessa, on sanaa "politiikka" ruvettu käyttämään myös muusta kuin valtion, kunnan, puolueen tms. päätöksentekoon liittyvistä asioista, esimerkiksi yrityksen toimintapolitiikasta.

politikoida: harjoittaa politiikkaa, ottaa osaa poliittiseen elämään

politisoida: tehdä tai väittää poliittiseksi

politologia: politiikan tutkimus, valtio-oppi Yhteiskuntatieteiden osa, joka tutkii yhteiskunnan valtajärjestelmiä ja vallankäyttöä

• V.V
        Isänmaallinen kirjoitti:

Montako kertaa se pitää sanoa etten ole mikään vitun trolli tai vitsinkertoja?! Jos ette pysty kiistämään nationalismin oppeja ja muuta niin sitten aina vedätte tämän naurettavan väitteen esiin.

Sinulla ei ole hajuakaan "nationalismin opeista" saati Siitoimen teorioista ja silti väität olevasi Siitoimen kannattaja. Löyhästipä sinun kannatuksesi saa, ihastuitko koppalakkiin vai nahkasaappaisiin? Miehen puheista tai ajatusmaailmasta et todellakaan tunnu tietävän yhtään mitään. Ilmeisesti sinulle riittää pelkkä hakaristin näkeminen että alat kusemaan hunajaa :)

• Andronikos
        Isänmaallinen kirjoitti:

Teot ratkaisevat. Ja Siitoin möi tunnetusti ponua valtavia määriä. Todellinen alkoholiveron edelläkävijä siis. Lepää rauhassa, peksi.

• Isänmaallinen
        V.V kirjoitti:

Sinulla ei ole hajuakaan "nationalismin opeista" saati Siitoimen teorioista ja silti väität olevasi Siitoimen kannattaja. Löyhästipä sinun kannatuksesi saa, ihastuitko koppalakkiin vai nahkasaappaisiin? Miehen puheista tai ajatusmaailmasta et todellakaan tunnu tietävän yhtään mitään. Ilmeisesti sinulle riittää pelkkä hakaristin näkeminen että alat kusemaan hunajaa :)

Minulla kyllä on hajua hyvinkin paljon nationalismista ja Siitoimen opeista (olen jopa lukenut useita hänen kirjojaan). Mutta kuten sanoin, niin ufojutut eivät kiinnosta.

• Isänmaallinen
        V.V kirjoitti:

Teot todellakin ratkaisevat ja ufoteoriat ovat olennainen osa Siitoimen tekoja ja vaikuttavat siten hänen uskottavuuteensa. Siitoin politikoi teorioillaan ufoista ja ihmisen alkuperästä, rotu-oppi on merkittävässä osassa Siitoimen "nationalismissa". Jos tämän kiellät, niin et voi väittää tukevasi Siitoimen harjoittamaa politiikkaa, kun et sitä edes rotuteorioineen ymmärrä. Alat vaikuttaa yhä vain kehnommalta trollilta kun logiikkasi pettää joka käänteessä.

politiikka: julkisen yhteisön päätöksentekoon vaikuttaminen; menettelytapa, linja Alkujaan "politiikka" tarkoittaa suunnilleen samaa kuin englannin "politics". Mutta etenkin kun sanalle "policy" ei ole selvää vastinetta suomessa, on sanaa "politiikka" ruvettu käyttämään myös muusta kuin valtion, kunnan, puolueen tms. päätöksentekoon liittyvistä asioista, esimerkiksi yrityksen toimintapolitiikasta.

politikoida: harjoittaa politiikkaa, ottaa osaa poliittiseen elämään

politisoida: tehdä tai väittää poliittiseksi

politologia: politiikan tutkimus, valtio-oppi Yhteiskuntatieteiden osa, joka tutkii yhteiskunnan valtajärjestelmiä ja vallankäyttöä

Rotuteoriat totta kai kuuluvat nationalismiin jonkin verran. Valtakunnanjohtaja Pekka Siitoin on kirjoittanut kirjan "Rotuoppi".

• V.V
        Isänmaallinen kirjoitti:

Minulla kyllä on hajua hyvinkin paljon nationalismista ja Siitoimen opeista (olen jopa lukenut useita hänen kirjojaan). Mutta kuten sanoin, niin ufojutut eivät kiinnosta.

"Minulla kyllä on hajua hyvinkin paljon nationalismista ja Siitoimen opeista"

Olet jo osoittanut tietämättömyytesi molemmista. Siitoimen teoriat ihmisen alkuperästä ovat perusta koko hänen "nationalsimilleen" ja sinä poimit joukosta vain itseäsi kiinnostavat asiat, eli kiellät perusteet koko Siitoimen opille - arjalaiset ovat Atlantiksesta.

Jos "ufojutut" ei kiinnosta niin et ole aito siitoimen kannattaja.

• Tamminen
        Isänmaallinen kirjoitti:

Rotuteoriat totta kai kuuluvat nationalismiin jonkin verran. Valtakunnanjohtaja Pekka Siitoin on kirjoittanut kirjan "Rotuoppi".

"Rotuteoriat totta kai kuuluvat nationalismiin jonkin verran"

Miksi ja minkä verran?

• Tamminen
        Isänmaallinen kirjoitti:

Mitäs niitä Siitoinin käytännön tekoja taas olikaan?

• Isänmaallinen
        V.V kirjoitti:

"Minulla kyllä on hajua hyvinkin paljon nationalismista ja Siitoimen opeista"

Olet jo osoittanut tietämättömyytesi molemmista. Siitoimen teoriat ihmisen alkuperästä ovat perusta koko hänen "nationalsimilleen" ja sinä poimit joukosta vain itseäsi kiinnostavat asiat, eli kiellät perusteet koko Siitoimen opille - arjalaiset ovat Atlantiksesta.

Jos "ufojutut" ei kiinnosta niin et ole aito siitoimen kannattaja.

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=114&conference=4500000000000052&posting=22000000004476081

Jos et pidä minua aitona Siitoimen kannattajana ja nationalistina niin oma on asiasi. Pekka Siitoimen politiikan perusta on puolueohjelmassa ja nationalismia.

• Isänmaallinen

• jst

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2946
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      58
      2338
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      2007
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1747
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      126
      1709
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1327
    8. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      59
      1263
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      78
      1203
    Aihe