Mietin kovasti, minkä otsikon alle viestini lähettäisin. Sitten oivalsin.Niin, kaiken kaikkiaan on kysymys suhteen lopettamisesta: Kuka jättäisi ja kenet.
Kaksi vuotta sitten minulla ja jo vuosia tuntemallani miehellä alkoi kiihkeä suhde.Rakkautta ja intohimoa. Aivan kaikkea.
Molemmat olimme tällöin tahoillamme varattuja, pitkät liitot molemmilla takana.Olemme aikuisia, 40-kymppisiä
molemmat. Lapsia kummallakin.Alaikäisiä kaikki,mutta ei enää pieniä.
Ensimmäiset puoli vuotta meni euforiassa. Sitten minä erosin miehestäni, muutin lapseni kanssa yhteisestä kodistamme.Siitä seuraavat 1,5 vuotta on mennyt
kuin vuoristorataa:ylös ja alas, keskustellen
suhteemme jatkumisesta. Olemme todenneet molemmat,
että on vain kaksi vaihtoehtoa: viedä suhdetta
eteenpäin (= Mies eroaa) tai suhde loppuu koko-
naan.Päätöstä ei vieläkään ole syntynyt.Suhde on
ollut on/off/on/off. Kovin tämä on kuluttavaa. Ja välillä
niin tyhmää.
Kysynkin sinulta Vaimo, jota miehesi kaksi vuotta on kanssani pettänyt ja olet sen tiennyt koko ajan:
Mikä saa sinut sietämään tilannetta? Miksi et eroa miehestäsi tai pyydä miestäsi tosissasi
lähtemään? Kuinka kestät päivästä toiseen?Kuinka
kestät sen, että tapaan Miestäsi päivittäin työnkin vuoksi? Jos Miehesi luopuu Minusta, kuinka luulet suhteenne jatkuvan siitä eteenpäin?
Kuinka voit jatkaa avioliitossanne tietäen, että Miehesi makaa kanssani. Rakastaa ja himoitsee.?
Kysyn sinulta Mies: Miksi et jätä vaimoasi? Miksi et jätä Minua-Toista Naista? No, olemmehan erota
yrittäneet, mutta sinä aina palaat luokseni.Miksi?
Kysyn myös sinulta Minä-Toinen Nainen: Miksi et jätä
Miestä? No, olethan toki yrittänyt sata ja yksi kertaa,
mutta tuloksetta.Mieli on heikko ja liha on heikko.Niinkö?Annat eron jälkeen Miehen palata.Miksi? Miksi et tosissasi luovu ja luovuta, kun mieltäsi ahdistaa. Olethan sanonut,
että on sietämätöntä joutua jakamaan Mies.
Et siedä, että Mies viettää yöt Vaimonsa vieressä.Mikä pitää niin kovasti kiinni?
Vastatkaa hyvät petetyt Vaimot, pettäjä Miehet ja
Toiset Naiset! Ehkä meistä joku saa tarpeeksi
viisautta ja voimaa tehdä lopullinen päätös vas-
taustenne ja kokemustenne avulla.
Kuka jättää, kenet jätetään?
4
1121
Vastaukset
- MIES
Näin miehenä sanoisin ettei kenenkään pidä jättää ketään.
Siis mielettömän mukava tilanne on kaksi naista ja kumpikin tietää toisistaan eipä siinä tarvi miehen mitään valehdella.
Kotona pysyy perhe koossa, ei lisää avioero lapsia
Kun kotona kyllästyttää voi käydä vieraissa ja päin vastoin.
Kakkosnainen on niin saamaton ettei osaa päästää irti Hei tämähän jatkuu ikuisesti !!!
Ykkösnainen ei uskalla erota vaan hyväksyy kaiken
joten pysyypä nainen herran nuhteessa kun aina voi sopivasti uhkailla erolla
SIIS lisää tämmöisiä naisia minullekkin :) - Nyt onnellinen
Olen ollut pitkälti samassa tilanteessa, joka sittemmin selvisi ja nyt olemme onnellisia. Sinulle haluaisin sanoa sen verran, että älä hukkaa elämääsi tuollaiselle miehelle. Tee selväksi, ettet aio olla kakkonen, etkä odottaa enää. Se sattuu ja satuttaa, mutta jos tilanne jatkuu vielä kauan, varmasti harmittelet jossain vaiheessa tuota hukattua aikaa. Täällä ollaan vain kerran ja lyhyen aikaa, elämästä täytyy ottaa kaikki irti. Olet fiksun oloinen nainen, ansaitset kaiken onnen ja miehen, joka elää täysillä vain sinulle.
- kakkos nainen
Mun tarinani on tälläinen. Ex avomieheni käy noin kerran viikossa salaa mun luonna. Hänen uusi avovaimo ei tiedä tästä. Ollaan kerran aikaisemmin pistetty tälle jutulle loppu. Sitä kesti kuukauden verran ja hän alkoi taas käymään mun luonna. Viimeksi kun kävi, niin laitoin teksiviestin, että lopetetaan tämä leikki tähän. Erosimme viime joulukuussa ja tätä touhua on kestänyt huhtikuusta lähtien. Tiedän, että jos hän soittaa ja kysyy saako tulla, niin en pysty kieltämään. Himo on niin voimakas ja seksi meillä on aina toiminut. Hän on alusta asti sanonut, että jättää tämän toisen, mutta ei ole tehnyt mitään asian hyväksi. Nyt minä en jaksa enää. Lisäksi olen alkanut tapailemaan uutta miestä jonka olen jo tuntenut viisi vuotta. Hän on vapaa ja asiat on kunnossa, kun tällä toisella aivan sekaisin.
- se ex
no kyllä sua mahtaa potuttaa, mutta kyllä minuakin. Kun en pääse exästä eroon. aina vaan
textailee, sanoo rakastavansa, oon ikävä ym
ja tätä on jatkunut 2 v. tiedän että hänellä on
joku ehkä useampiakin, mutta himo vetää häntä
luokseni. tai sitten se on omistamisen halu.
Joka tapauksessa hän tämä mies ei rakasta ketään muuta kuin itseänsä. Ja näinhän on myös sinun kohdallasi, ei hän pysty ikinä jättämään vaimoaan
tai jos jättää, tekee sinulle samoin kuin exälle
joskus jonain päivänä... miehet ovat sikoja.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383819Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362954Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81865Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51598Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41079- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65731
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708