Heei kaikki. Mulla on pienet rinnat ( 65a ) ja olen muutenkin pienikokoinen. Olen koittanut monia push-up liivejä, mutta mitkään eivät vain kohota poveani, koska kohotettavaa "massaa " ei löydy D: Eli onko jotain liivejä, joilla saisi kohotettua reippaasti rintoja ? Olen kuullut että geelitäytteiset ja Bomb-shell liivit kohottaisivat hyvin pieniäkin rintoja. Onko kokemusta ? Lindexiltä saisi tuollaiset liivit http://www.lindex.com/fi/6643054/?styleId=17918011
olisivatkohan hyvät ? Kiitos etukäteen vastauksista!
Kohottavat rintaliivit pienirintaiselle
3
924
Vastaukset
- rintsikkatyttö 12v
Empä oikeen usko, että mitkään liivit pystyvät kohottamaan rintojasi, jos mitään kohotettavaa ei ole.
Minulla on myös hyvin pienet rinnat, käytännössä olen melkein lauta, mutta käytän paksusti topattuja teräväksi profiloituja rintaliivejä, jotka näyttää päälläni hyvännäköiseltä ja nuorekkaalta. Rintsikoiden kokoni on 75A. - voivoisad
^ no kai ne näyttää sun päällä nuorekkailta, koska ot vasta LAPSI!
- rinnaton
Katoppa osoiteesta "ebay" ja kirjota sinne hakuun että "silicone bra" siellä on semmoisia että ne on periaatteessa kokonaiset rinnat eikä niihin tarvi olla edes oikeita rintoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja3462761Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1201529Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481370Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa57976Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan15964Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta27924En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm78889Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo149888- 80878
Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar205829