ELI KUINKA USEIN PITÄISI/KANNATTAISI KÄYDÄ
KASVO-, JALKA-, JA KÄSIHOIDOISSA ???!!!
kuinka usein ????
3
479
Vastaukset
- noista
kasvohoidoista ei ole hyötyä muuta kuin tuurilla pari viikkoa sen hoidon jälkeen, joten kasvohoidossa ei kannata käydä kovin usein haaskaamassa rahoja. en myöskään suosittele varsinkaan näin syksy ja talviaikaan sitä pedikyyriä/jalkahoitoa, koska et pidä sandaaleita, tai muuten paljasta jalkojasi. Tosin käsihoidossa voisi käydä vaikkapa joka toinen kuukausi, riippuu miten kukkaro antaa myöten. Ja hoidetut kädethän ovat aina ihanan näköiset :)Jos kuitenkin päätät silti käydä kasvohoidoissa, niin sanompahan vaan, että se kuluttaa aika paljon ihoa, varsinkin jos siinä kuoritaan ihoa.
- itse
Miksi et sijoita hoitola rahojas tuotteisiin, millä itse voit hoitaa ihoasi, jalkojasi ja käsiäsi???
Opettele ystväsi kanssa tekemään kasvohoito toisille jne. niin sekin rentouttaa mukavasti.
Jalat on myöskin erittäin yksinkertaista hoitaa itsekin. Samoin kädet.
- tuotteet
Moikka!
Suosittelisin, että käyt kosmetologilla tarkistuttamassa, missä kunnossa ihosi on ja hoidat ihon mahd.ongelmat kunnolla pois esim. 1-3 hoitokerralla ja ostat häneltä juuri sinun ihollesi sopivat tuotteet, koska kotihoito on se, jolla saa tuloksia kunhan on oikeat tuotteet ja ihon peruskunto hyvä (esim. pintakuivuus hoidettu pois.
Käsihoito on helppo tehdä kotona, joten siinä minä säästäisin. Samoin jalkahoito, jos jalat ovat suht koht hyvässä kunnossa, tosin jos on halkeamia, känsiä ym. kannattaa myös jalat hoitaa kuntoon jalkojenhoitajalla ja pitää kotihoidolla jalat kunnossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi403701Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal333274- 692898
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912740- 351768
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811729- 241569
- 281527
- 291509
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231494