Kuulin, että Enontekiön 24-sivu on tarkkailun alaisena ja se tultaisiin lähiaikoina sulkemaan.
Sen siitä saa kun järjetöntä vihaa lietsoo sosiaalisessa mediassa.
Vakavassa tarkkailussa
6
340
Vastaukset
- ounasantti
Muutamme Muonion sivulle
- ILOpalsta
ILO tulee ja viharasisitisivut sulkeutuu! Sitte aukasemma uuet ILO-sivut! Saattepa nähä!
- juoru.
jaa keneltä kuulit?
Kyllähän tällä palstalla on kiuhunut ja kuohunut, varsinkin ILO-asioiden osalta. Ja muutama typerys laukoo soopaa ja uhkailee suoraan. Kyllähän sellaiset puheet noteerataan, ne kun järkyttävät yleistä järjestystä ja yhteiskuntarauhaa. Mutta onneksi ne ovat vielä tyhjänpäiväisten yksinkertaisuuksien herjoja.
Toki kun miettii Enontekiön palstan tekstejä kokonaisuutena, ei täällä montaakaan asiallista juttua ole vuoden aikana ollut, kaikkiin on sotkettu mukaan ILO, poroaita, saamelaiset, juopottelu, vieraissa juoksijat jne. Niin, ehkä Enontekiö ei ansaitsekaan omaa palstaa, huudelkoot baaritiskillä ne joilla on asiaa.
Mutta, kaikesta huolimatta toivon, että tämä säilyy, onhan tämä yksi paikka purkaa paineita ja möläyttää mielipiteensä julki. Toki voi miettiä, onko "kynnys" jauhaa soopaa kiusallaan liian matala, kun voi nimettömänä kirjoitella. Olisiko se pakollinen rekisteröityminen sittenkin ratkaisu. Toisaalta on kyllä kokemusta että se vie lukijat ja kirjoittajat, vapaus itsessään on juuri se vetonaula, jolla tämä sivusto näitä mahtavia viestimääriä saa.
Olisiko sitten aktiivisesta sheriffistä, vai mikä luotsi se on nykyään, apua, voi olla, mutta ilmaiseksi sitä ei monikaan halua enää tehdä, ellei mukana ole sitten muita tarkoitusperiä, esim vaientaa tietyt poliittiset tai muut ryhmät pois keskustelusta karsimalla heidän viestit pois.
Toivottavasti lukijat ja kirjoittajat itse hoksaavat, että ihan kaikkea ei tarvi möläyttää ruudulle, mitä mieleen tulee.- tyhjää jauhaa
Elä höpötä joutavia.
- ORGINAL-MIKKO.
orgital elä höpötä paskoo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091185
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171004- 125906
- 94761
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten286713Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504