Itselläni on ruma kaksoisleuka ja haluaisin tietää millaisia kirurgisia vaihtoehtoja Suomessa on markkinoilla.
Yksi vaihtoehto on ilmeisesti rasvan sulatus laserilla mutta voiko ihoa vetää kirurgisesti korvien taakse?
Voiko kaksoisleukaleikkaukseen liittää muita toimenpiteitä kuten poskien kohotuksen?
Hinta ei ole este.
Kiitos vastauksista etukäteen!
Kirurgin käsittelyyn, mikä olisi paras tapa?
52
2349
Vastaukset
- onnea etsintään
Rasvaimu leuan alle. Mikäli ihoa jää liikaa, niin sitten tarpeellista kiristelyä. Siihen vielä keskikasvonkohotus ja oletkin jo aika freesin näköinen. Eikä ole kauhean kallistakaan. Vaatii tosin plastiikkakirurgilta hyvää esteettistä silmää ja taitoa jotta lopputuloksesta tulee luonnollinen.
- Salaisuuteni miten
http://www.laatukirurgia.fi/ Kävin tuolla leuan alle tehtävässä rasvaimussa. Tulos oli tosi hyvä ja kaikki meni laihdutuksen piikkiin. Kaksoisleukani ei lähtenyt pois laihdutuksella, vaikka muuten kroppa hoikkeni.
- Simo.
Laiduta, ole parikuukautta kaurapuurolla niin siinnä läskit lähtee.
- Siloposket
Käänny hyvän plastiikkakirurgin puoleen. Hän antaa parhaat neuvot esteettiseen hoitoon ja tekee laadukasta työtä. Nimensä veroinen "tarkka", siis Tatu Tarkka. Hki-Tre -Pori yms. paikat joissa ainakin operoi. Kokemuksesta puhun, voit luottaa ja suosittelen edelleen kaikille kauneuskirurgiaan aikoville.
- JKJK
RASVAIMU
- vanha?
Tuleeko ensimmäisenä mieleen todellakin kirurgin veitsi, jos jossaikin löllyää ylimääräistä rasvaa? Mitä ihmeen "Tuksuja" ihmiset haluavat olla ja miksi?
Mitäpä jos kokeilet liikunnan lisäämistä ja terveellisempää ruokavaliota. Olen varma, että olemuksesi paranee paljon muualtakin kuin vain siitä toisesta leuasta.- Marechiaree
Hohhoijaa, joillakin se on kuule ihan rakenteellinen ominaisuus. Vaikka olisi muuten normaalipainoinen, niin leuan alla voi hyvin olla löysää, varsinkin vanhemmiten.
- KALLE KELLO
Voi räkä. Miten joku voi/viitsii mennä vapaaehtoisesti leikkaukseen? Toivottavasti pääset myös ihan oikeaan leikkaukseen jolla pelastetaan henkesi, että saisit vähän ajattelemisen aihetta elämän tärkeysasioista. Älä ainakaan turhamaisuuteesi käytä verorahoja, kuten nämä tekotissibimbot, kun käyvät korjauttamassa etelänaapurin jälkiä, kun tissit valahtaa, huulet on eriparia ja posket valahtaa, silmät kierossa. Hyi saatana.
- Justinia
Voi räkä itsellesi. Verorahoja? Eiköhän kauneusleikkaukset ihan omasta pussista kustanneta. Mitä se sinulle kuluu, mitä muut kropallaan tekevät?
- No tuota...
Justinia kirjoitti:
Voi räkä itsellesi. Verorahoja? Eiköhän kauneusleikkaukset ihan omasta pussista kustanneta. Mitä se sinulle kuluu, mitä muut kropallaan tekevät?
Naisilla on ihme päähänpistoja.
Niin monet ihan kivan näköiset, pilaavat ulkonäkönsä täysin kauneusleukkauksilla.
Paljon pahempi se on, että näyttää täysin luonnottomalta! - kauneus on kivaa
" Älä ainakaan turhamaisuuteesi käytä verorahoja, " Eikös henkilö juuri todennut, ettei raha ole este.
Itse olen 42 vuotias mies, jolla oli ennen huippukroppa. Sitten on mennyt paljon rasvaa ja tuhansia litroja olutta. Nyt olen taas treenannut pari vuotta lujaa, mutta leuka jää. Sen tulen poistattamaan samoin kuin ylimääräisen nahan mahasta.
"ihan oikeaan leikkaukseen jolla pelastetaan henkesi, että saisit vähän ajattelemisen aihetta elämän tärkeysasioista." Luuletko, että plastiikkakirurgit tekevät aivoleikkauksia. Ihan sama kuin menisit Mersun huoltoon kysymään polvileukkausta.
- Helppoa ja halpaa
Minullekin oli joulun aikaan kasvanut näyttävä kaksoisleuka. Parissa kuukaudessa laihduin 7 kiloa ja leuka on nykyään ihan normaali yksöisleuka.
- ei veistä
Vatsalihasliikkeet pitää tehdä siten että kädet ovat pään tukena vain kevyesti jolloin myös kaula joutuu töihin. Katso netistä erityisesti ylipainoisille soveltuvat liikkeet kuten perusnosto.
- pallinaama.
Vai ruma. Avauksen kuvassasi ainoa ruma asia on ilmeesi.
- kuvvvvaa
Kuvat pistää tänne Suomi24.n henkilökunta jostain typerästä amerikkalaisesta kuvapankista.
öh,,,binbo,,,ihan tiedokses noi kuvat on ihan jostai suomi24 kuvapankista,,,ei kuule varmasti esitä ketään aloittajaa,,varsinkaan kun näistä aloituksista on suurin osa trolleja...
- Turussaq
Melko tieteämätöntä on porukka taas täälläkin.
Kaksoisleukahan voi olla hoikallakin.
Itsellä poistettiin rasvaimulla, samalla tehtiin kasvojenkohotus.
Viime keväänä tehtiin ja olen tosi tyytyväinen.
Hintaa toimenpiteelle tuli 5000e.
Nyt suunnitelmissa korjauttaa vielä silmäpussit syksyllä. - Lucky you!
Onnea vaan operaatiohon. Itsekin joskus haaveilen, että olisi rahaa "kropan fixaukseen", mutta tosipaikan tullen luulen, että "menisin puihin"! Ajattelisin heti, mitä kaikkea voi tapahtua ja mennä pieleen ko. operaatiossa. Kyllähän itsensä "kohentamisen" luulisi kohentavan mieltä - ainakin, ja olisihan sitten tietyillä ihmisillä puhumisen ja siunailun aihetta - se, kun tuntuu olevan monille niin tarpeellista. Eli, kun raha ei ole ongelma ja rohkeutta piisaa, niin terve menoa vanha kaksoisleuka!
Liikkumalla ja syömällä harkitusti, pääset huomattavasti parempaan tulokseen.
Vaikka raha ei ole ongelma, niin käyttäisin edellistä vaihtoa, koska silla on muitakin terveysvaihtoehtoja ja ei tarvitse alkaa kasvoja silpomaan oman turhamaisuuden takia. Kyllä iän myötä varmaan tulee ihan oikeitakin tarpeita- 40 vuotta treenannut
Täällä on taas näitä idiootteja jotka eivät käsitä ettei liikunta ja laihdutus tepsi niihin ongelmakohtiin. Erittäin hoikalla voi olla jenkkakahvat tai kaksoisleuka. Rasvaimu on tarkoitettu juuri näihin kohtiin joihin laihdutus ei tepsi. Olkaa turvat tukossa jos ette tiedä asioista.
- hyiiii lihapulla!!
40 vuotta treenannut kirjoitti:
Täällä on taas näitä idiootteja jotka eivät käsitä ettei liikunta ja laihdutus tepsi niihin ongelmakohtiin. Erittäin hoikalla voi olla jenkkakahvat tai kaksoisleuka. Rasvaimu on tarkoitettu juuri näihin kohtiin joihin laihdutus ei tepsi. Olkaa turvat tukossa jos ette tiedä asioista.
"40 vuotta treenannut", siis sohvalla!
Hahahahahah!!
Läskejä kaikki! - ylimääräinen leuka
Pakko kommentoida. Kaksoisleukaan ei auta liikunta ja laihdutus, jos se on syntymässä saatu. Laihdutus auttaa, jos kaksoisleuka ilmaantuu lihomisen seurauksena. Itselläni on sukuvikakaksoisleuka ja korjauttaisin sen, jos olisi ylimääräistä rahaa. Kaksoisleuka on ja pysyy, vaikka kuinka laihduttaisin. Kokeiltu on lähes anoreksiaan asti. Kaksoisleuastani olen kärsinyt koko ikäni. Ilman sitä olisin jopa kaunis. Kaksoisleuan ansiosta en ole koskaan tuntenut itseäni kauniiksi, enkä varmaan ole yksin siinä. On jokaisen oma asia, mitä ulkonäölleen ja rahoilleen tekee.
- 40 vuotta treenannut
hyiiii lihapulla!! kirjoitti:
"40 vuotta treenannut", siis sohvalla!
Hahahahahah!!
Läskejä kaikki!800m enkka alle 1:52
Penkistä 135kg
rasvaprosentti aina 11-14
Nykyään juoksukilsoja viikossa 50-100km
Tietämystä ja koulutusta liikunnasta ja ravinnosta enemmän kuin tarpeeksi.
Ja viihdyn sohvallakin. Mikäs sun ongelmas on? - eräs-
ylimääräinen leuka kirjoitti:
Pakko kommentoida. Kaksoisleukaan ei auta liikunta ja laihdutus, jos se on syntymässä saatu. Laihdutus auttaa, jos kaksoisleuka ilmaantuu lihomisen seurauksena. Itselläni on sukuvikakaksoisleuka ja korjauttaisin sen, jos olisi ylimääräistä rahaa. Kaksoisleuka on ja pysyy, vaikka kuinka laihduttaisin. Kokeiltu on lähes anoreksiaan asti. Kaksoisleuastani olen kärsinyt koko ikäni. Ilman sitä olisin jopa kaunis. Kaksoisleuan ansiosta en ole koskaan tuntenut itseäni kauniiksi, enkä varmaan ole yksin siinä. On jokaisen oma asia, mitä ulkonäölleen ja rahoilleen tekee.
No joo mut tuo onkin eri asia, jolloin voi mennä toimenpiteeseen. Ei toki ole kiva että kärsii.
- "se" on poissa
Monellako "aatun" leiriläisellä oli kaksoisleuka ?? Eli turpa tukkoon!! Oikea kohdennettu liikunta ja ruokavalio on luonnollinen avain kehon,kuten myös kaksoisleuan muokaamiseen
- kysyjs
Olenko taas tehnyt jotain pain.
- liirum laarum
800m enkka alle 1:52
Penkistä 135kg
rasvaprosentti aina 11-14
Nykyään juoksukilsoja viikossa 50-100km
Tietämystä ja koulutusta liikunnasta ja ravinnosta enemmän kuin tarpeeksi.
Ja viihdyn sohvallakin. Mikäs sun ongelmas on?"40 vuotta sitten treenannut...."
Fakta!
- Että Silleen
Mä oon normaalipainoinen nuori nainen ja mulla on jonkin verran kaksaria. Se ei koskaan lähde kokonaan pois. Lisäksi, jopa minulla on selluliittia, vaikka monet luulee että vain ylipainoisilla on eikä muilla voi olla. Väärin.
- Että Todellakii Sill
Ehkä paino/pituussuhde on normaali mutta olet luultavasti täysin lihakseton joten kehossasi on ylimääräistä rasvaa.
- näin on.
Minullakin on selluliittia reisissä ja olen 160cm pitkä ja painan nippanappa 50kg, ja ikää 47v ehkä se riippuu iästä??
- sisko.
Että Todellakii Sill kirjoitti:
Ehkä paino/pituussuhde on normaali mutta olet luultavasti täysin lihakseton joten kehossasi on ylimääräistä rasvaa.
Ei auta käyn salilla ja juoksen jokapäivä, ja olen laiha, mutta selluliitti on ja pysyy, ehkä se on periytyvää ,koska siskolla ja mutsilla sama juttu.
- --------------------
Itse olin nuorena todella laiha ja minulla oli silti kaksoisleuka. Urheilin myös paljon, koska ajattelin, että siten kaksoisleukani lähtisi. Näin ei kuitenkaan käynyt, joten menin rasvaimuun. Elämäni parhaimpia päätöksiä, koska leuasta tuli kaunis ja siisti. Ei tarvinnut mitään kiristellä. Pakkanen oli plastiikkakirurgin sukunimi.
Plastiikkakirurgia on hyvä asia, jos meinaa pienen kauneusvirheen itsessään korjata. Minusta nyt on vain parempi korjata jokin virhe, kun potea sitä lopun elämää. Se mikä ei ole turhaa, on näkökulma kysymys. - leukojen asiantuntij
kaksoisleuan laihduttamiseen suosittelen leukalihasliikkeitä esimerkiksi aviomieheen kohdistettuna
Ehdottomasti paras paikka kyseisen asian tiedusteluun on Suoli24;n asiantuntijaraati. Jos hinta ei ole esteenä, on taas tullut todistetuksi, ettei raha ja järki viihdy samoilla jaloilla. Luultavasti bimbolla on kuitenkin vain varakas miesystävä, jota heltta häiritsee.
Useimmiten etusivulle nostetut jutut liittyvät myytyihin mainoksiin, kuten tälläkin kertaa. Jos siis myydään mainos lääkäriklinikkaesteticille, niin joku juttuhan siihen pitää liittää. Jos ei parempia löydy, niin voivoi...- 00700
Laittakaa vain naamanne uuteen tyyliin, ensin silpokaa
ja sitten palaset yhteen.
Esitelkää itsenne sukulaisille seuraavassa tapaamisessa!
TURHAMAISUUTTA , ei muuta! - Älä anna periksi!
Älä hullu anna itsesi vaikuttua nyky-yhteiskunnan kauneusihanteille. Kauneusleikkaukset ovat niin kaukana luonnollisesta elämästä, että ihan tekee pahaa.
- lipojaw
Leuanalustan rasvaimussa ei ole kyse silpomisesta. Mutuilijat voisivat olla hiljaa kun eivät tiedä aiheesta yhtään mitään
- patripetrii
Minä luin ensin että haluan eroon kaksoisolennostani.
- eräs n
Painonpudotus ja kaulan lihakset venyttää hieman, ettei ole kireänä. Ainakin itse aion sitä kokeilla. Ja voidetta iholle. Tietty riippuu onko missä iässä, että palautuuko kaulan iho kuinka hyvin. Jos hoikistuneenakin roikkuu ehkä siihen on olemassa jokin toimenpide rikkaille, kunhan ei mene liian kireälle. Ja kaulahuivia voi käyttää. AIka harvalla on kovin paha se leuanalus kuitenkaan, en itse ainakaan tuomitse.
- :))))) ) ) )
Tiedän kuinka kaksois leuasta eroon.
Syö kasviksia ja hedelmiä ja lenkkeile.
Kyllä ne rasvat siinä kuluu.Juu ja sitten jumpat päälle...sano vuorotellen X Y X Y X Y pelin edessä ja silleen ronskisti eli liikutat suutasi ja leukaperiä.. vanha kikka ja toimii jos jaksaa:-)
- hömppä
lääkäritkin mukana samassa kaksoisleukahömpässä......ihmetyttää..kummastuttaa..hämmästyttää...
- Kilinkalinkolinkele
Tiijän yhen Hennan joka saattais haluta ostaa sen ylimääräisen...
- en tiedä
Mikskä sitä kaksoisleukaa sitten kutsutaan jos on siinä leukaluun päässä sellanen "uoma", suun alla? Ei rasvasta johtuva vaan leukaluun muodosta, johon iho sitten kiristyy niin että keskelle jää sellanen "viiva"
- vkosiivous
Poistattihan Jorma Pulkkinenkin kaksoisleukansa. Eikä ollut ylipainoinen!
- titityy titityy ty
Hjallis Harkimo on hoikka ja hyväkuntoinen, mutta kaksoisleukansa aivan hirveä. Vanhimmalla pojallakin näkyy selvästi jo läskiä leuan alla.
- laserjumala
Ei hitto se on hauskaa lukea täällä jotain ragekommentteja siitä miten TURHAMAISTA!!!!!!!111 on hyödyntää nykyajan kehittynyttä plastiikkakirurgiaa halutun ulkonäön saavuttamiseksi... Tuntuu että siitä vineevät ei näe omassa ulkonäössään mitään "korjattavaa", joka tietty on hyvä asia, mutta sitte oletetaan että muidenki pitäis hyväksyä itsensä täysin :D Jos on tilaisuus päästä jostain ulkonäössään vihaamasta asiasta eroon, niin miksipä ei? Tosi harva loppujen lopuks koukkuuntuu leikkauksiin ja näyttää sellaselta perus huulet puhkeaa ihan just-bimbolta. Muistakaa tyttö- ja poikakullat, että teillä on (sanan)valta vain omaan kroppaanne, eikä sananvapaus tarkoita oikeutta haukkua ja teilata muita ;)
- Lopeta se
liiallinen alkoholin käyttö, niin ei naama turvota.
- 5455
Kynä hampaiden väliin ja tasaista pureskelua n 3 kk
- Kari Naulapää
Hanki kolmas, sillä se helpottaa.
- ei auta liikunta
Olen terveellisesti elävä 31 vee ja harrastan liikuntaa 10 tuntia viikossa, lenkkeilyä, salia, lentopalloa. Vältän suolaa ja sokeria, alkoholia nautin ruon kanssa pari kertaa kuussa. 168cm 56kg. Sisareni on minua hoikempi 24vuotias ja samat elintavat. meikllä molemmilla on pieni lyhyt leuka ja kaksoisleuka jota ei saa pois millään täsmäjumpalla eikä muullakaan. Sisarellani tilanne on vielä huonompi kuin minulla vaika hänellä on täysin rasvaton keho. Olllaan päätetty, että ei nää jakseta kuulla kommentteja poikaystäviä myöten näistä heltoista. Nyt mennään syksyllä laittamaan naamat kuntoon, rasvaimu, nahan kiristys ja pienet leukaimplantit. Kun on syntynyt ilman leuankärkeä niin se täytyy nyt hommata muualta. Turhamaisuutta ehkä, mutta kun ei ole pakko elää tuon leukapussin kanssa niin miksi ei tekisi jotakin. Menemme Tallinnaan Lookiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek236790Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.284268- 343136
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1723005- 101978
- 821754
- 1501634
- 1471622
- 121548
- 221490