Ottakaa ihmiset käyttöön vanha kaalikeittokuuri, kun haluutte laihtua nopeasti. Tosin tulokset tuskin ovat kovin pysyviä. Tullut joskus kokeiltua ja keitto on alkanut tökkimään muutaman päivän kuluttua...jolloin dieetti on jäänyt sikseen. Mutta onnea yritykseen!
http://www.mainio.net/article.asp?path=1;1132;1133;50166;6906
kaalikeitto-dieetti
14
4465
Vastaukset
- kaalisoppaa....
jos vaan sisuskalut kestävät. Pelkkä ajatuskin puistattaa. Olen pari kertaa yrittänyt ja suostunut olemaan mielummin syömättä kuin tyydyttämään nälkäni kaalisopalla. Muuten silläkin tavalla laihtuu ja olen tavannut monia, jotka vannovat ehdottomasti ko. dieetin nimeen. Lycka till!
- ohje
800g sikanautaa, puolikas pienestä kaalista, maustepippuria, suolaa, paketti mustaa koskenlaskija-juustoa. Keitellään herkulliseksi ja syödään. On muuten hyvää. Suosittelen ja painokin tippuu.
- Maria
Ja noudatin ohjetta orjallisesti. Paino ei tippunut kuin ½kiloa.. Enään en siihen rupea..
- Onnistunut
Eri ruokavaliot kuten myös ns. pikadieetit eivät aina sovi kaikille. Eroja on esim. hiilihydraattien (glukoosin) sietokyvyssä.
Kallikeittodieetti (minulle ns."hyväntuulen" dieetti Juha Väätäisen markkinoimana aikoinaan) oli jo tietoisesti TILAPÄINEN "kalibroinniksi" tarkoitettu painonpudotus. Painoa putosi (riippumatta oliko nestettä, lihasta tai rasvaa) keväällä 2001 kuudessa viikossa 5 kg.
Minulle tämä oli alku oikean ruokavalion löytymiselle ja kesällä 2001 muutin ruokavalioni Montignac'in menetelmän mukaiseksi. Paino (josta suurin osa rasvaa rasvaprosenttimittauksin) putosi M:n laihdutusvaiheella 5 kk:ssa 16 kg. Myös kaikki veriarvot paranivat. Sen jälkeen paino on pysynyt jo kolmatta vuotta Montignac'in (eli glykemiaindeksiin perustuvaa) ruokavaliota soveltaen keskimäärin /- 1 kg.
Minulla ruoan sokeri (ja piilosokerit), valkoiset jauhot ja peruna (hiilihydraatit) olivat lihavuuteni syy (liika sokeri -> liika insuliini -> veren liikasokerin varastoituminen rasvaksi), ei ruoan rasva. Montignac'in, Sears'in Zone, South Beach Diet ja Glukoosivallankunous -kirjoista löydät lisää tietoja glykemiaindeksistä ja kuormasta.
Mikäli jätät painonpudotuksesi (ei siis välttämättä rasvanpolttoa) vain kaalikeittodieetin varaan etkä muutoin muuta ruokatottumuksiasi, todennäköisyys kilojen takaisinpaluuseen on melko varmaa ja vieläpä lisäkiloin ja elimistölle haitallinen jo-joilu on todennäköisesti jälleen edessä.
Montignac'illa onnistunut - onnekas
toimii, nyt on helpoin tapa pudottaa painoa aloitin sopalla perjantaina 20.8 ja nyt 27.8 paino on pudonnut 6kg ja olen voinut erityisen hyvin. Eihän se ole pelkästään keittoa onhan siinä lihapäiviä ym.Minä ainakin olen erityisen tyytyväinen että löysin tän ohjeen sillä olen lyhyt pinnainen enkä jaksa ootella pieniä tuloksia.Eikä haittaa vaikka menisikin vain nestettä, sillä hainkin tuloksia joten terveysintoilijat älkää vaivautuko kertomaan miten on epäterveellistä, vaan iloitkaa puolestani onnistumisesta sillä se tukee minua eniten.
- ????
miten tämä kaalikeitto dieetti toimii saako syödä vaan kaalikeittoo ei muuta? saanko joltain kaali keitto reseptinkin?kauan kannattaa n.pitää tollanen dietti kuuri kerrallaan?
- HEI
ANNA HYVÄ KAALI KEITTO OHJE?SYÖDÄÄKÖ SITÄ KAALI KEITTOO KOKO AJAN ? EI MUUTA EI EDES LEIPÄÄ YNM...LISÄKSI?
- häh
Ota silmä käteen ja katso! Ellun kirjoittamassa viestissä on suora linkki, josta löytyy asiaan liittyvää tietoa! Niin ja ihan vinkiksi vaan, että voisit opetella kirjoittamaan oikein.
- opettele
häh kirjoitti:
Ota silmä käteen ja katso! Ellun kirjoittamassa viestissä on suora linkki, josta löytyy asiaan liittyvää tietoa! Niin ja ihan vinkiksi vaan, että voisit opetella kirjoittamaan oikein.
no missä kirjotin väärin ?
- häh
opettele kirjoitti:
no missä kirjotin väärin ?
Ensinnäkin, tuo HUUTAMINEN on raivostuttavaa ja toisekseen voisit vähän kertailla yhdyssanoja tai itseasiassa vähän enemmänkin.
- jebs
Laihdutin rasvanpoltto keitolla yli 4 kiloa pysyvästi. 5 päivä oli ainoa jolloin vatsa oli löysällä niinkuin kuulukin, koska kuona-aineet poistuvat silloin. Pissalla tarvitsee tosin melko paljon ravata..Keitosta saa helposti syötävää jos vähääkään kaalin syöntiä sietää!
- angel
Maanantaina alotin rasvanpolttokeitol ja hyvin se on maistunut...katotaan nyt miten loppuviikko sujuu...ilmottelen...
Aattelin silti kysyä et onko sulla ollu pieniä lipsahduksia, kuten mulla....Muille ruokaa laittaes oon vähän napsinut...Menikö koko kuuri uusix??? Perheellinen kun oon niin on pakko muille tavallinen ruoka laittaa...Haittaako siis muutama suupala??? Kerro pliis.... - mä vaan
Rasvanpolttokeittokuurin aikana kahvin juonti on kiellettyä!!! Miksi??? Minä juon kahvini mustana (ilman sokeria ja maitoa) ja kuurinkin aikana juon monta kupillista.... Meneekö koko keiton syönti nyt plörinäksi??? Kertokaa!!!!
- ...
Mulla alkoi keitto jokaisella kokeilukerralla tökkimään, kunnes tajusin soseuttaa sen sauvasekoittimella: menee alas huomattavasti paremmin eikä töki pahasti :)
Tulokset taas on luku sinänsä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi403751Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal333344- 692958
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912800- 351818
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no821786- 241639
- 281577
- 291559
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231544