Olen tässä miettinyt, että nyt on aika valita kesätyöläiset ja ilmoittaa asiasta eteenpäin, Mutta mikä siinä on, että nuoret väsäävät CV:n ja Työhakemuksen, eivätkä saa vastausta Ollenkaan? Luulisi vastauksien saapuvan, oli se kieltävä tai myöntävä, mutta hyvin moni nuori on valittanut sitä, etteivät saa edes vastausta siitä, onko hakemus mennyt perille! Huomasin tämän itse, sillä ainakin omalla kohdallani, yli 15 hakemuksen jälkeen vain 3 yritystä lähetti sähköpostia takaisin, että hakemus on otettu vastaan ja asiaa käsitellään. Mitä mieltä olette siitä, että nuoret hakevat oikeasti kesätöitä, eivätkä saa vastausta ollenkaan?
Kesätyöt
4
187
Vastaukset
- Yleistä...
"Mitä mieltä olette siitä, että nuoret hakevat oikeasti kesätöitä, eivätkä saa vastausta ollenkaan?"
Ei tuo koske pelkästään nuoria, vaan on ihan yleistä, oli minkä ikäinen hakija tahansa.
Noin puolet vastaa mitään. - 3q4qdas
Minä olen keksinyt hyvän tavan saada vastaus: lähettää yritykselle viestiä yhtä toistuvasti ja uudestaan ja uudestaan niin kauan, että vastaus irtoaa.
- Ja miksi?.
Ja hyöty tuosta on mikä?
Saat ehkä sen kielteisen vastauksen, ja nimi jää muistiin yrityksessä, että tulevaisuudessa ei ainakaan tuota häirikköä palkata. - miljs
Ja miksi?. kirjoitti:
Ja hyöty tuosta on mikä?
Saat ehkä sen kielteisen vastauksen, ja nimi jää muistiin yrityksessä, että tulevaisuudessa ei ainakaan tuota häirikköä palkata.Eipähän tarvii siihen yritykseen hakee jatkossakaan kenenkään sitten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445199Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243420Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2982802Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui552608- 1692294
- 242109
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261871Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661835Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161381