Etsin itselleni kynsimallia/-malleja pääkaupunkiseudulta. Teen rakennekynsiä geeleillä, myöhemmin paneudun myös lakkaamiseen. Olen tähän mennessä tehnyt yhteensä kymmenet rakennekynnet. Mielestäni teen onnistuneita rakennekynsiä, mutta haluaisin kehittyä vielä paljon.
Käytän turvallisia tuotteita ja puhtaita välineitä. Mukaasi saat viilan.
Tämä on harjoittelua minulle, joten tämä ei maksa mitään. Valitsen huolella kynsimallin/-malleja, koska haluan valita rehellisen ja vilpittömän mallin harjoitteluuni. En halua tuoda ongelmia omaan kotiini. Ethän ole koiralle allerginen.
Jos kiinnostuit, laita sähköpostiviestiä osoitteeseen [email protected] ja kerro itsestäsi. Laitan henkilökohtaisessa viestissä portfolion omista töistäni ja linkin omaan kynsiblogiini :)
Kynsimalli haussa! :)
Rururu
5
303
Vastaukset
- Rururu
Haluan vielä tarkentaa, että olen tosiaan käynyt kynsikoulutuksen tämän vuoden alussa.
- 4898lapsi
minua kiinnostaisi muuten mutta olen vasta lapsi! Voisin luottautua käsiisi, mutta lapsille ei varmaan ole hakua..
- 4898mies
minua kiinnostaisi muuten mutta olen jo aikuinen mies! Voisin luottautua käsiisi, mutta miehille ei
varmaan ole hakua..
- Elsie
Hei,
onko kynsimallille vielä tarvetta? Olisin kiinnostunut :) Voisin harkita jos on tarvista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2152846
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1272736En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.781783Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2371342Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va641324- 471108
- 991011
- 109866
- 46833
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6833