Itku tulee :(

...ja kesä tulee..

Huoh. En sitten ehtinyt saada tarpeeksi kiloja pois kesää varten :( Oon kokoa XL-XXL, numeroina noin 48-50 (riippuu paljon vaatteesta) jopa 52 menee joissain paidoissa, joissakin liian iso koko jo.. Mutta mutta... Itkua kohta väännän, kun mietin että kesä menee piilossa ihmisten silmien alta. Vaikken sinällään kovin kauheen lihavalta näytä, massussa kaikki on eniten mutta kauheen ahistavaa kun ei tahdo löytää vaatteita. Monissa paidoissa on liian lyhyet hihat ja mulle on pakko löytää paitoja joissa ois mahd pitkät ja väljät hihat. Ja muutenkin.. Miksi kaikki vaatteet tuntuu rumilta päällä?? :(

Mä olen monet kesät katsonut pyöreitä, lihavia, itseänikin paljon pyöreämpiä naisia ja hitsit mun mielestä ne näyttää tosi kauniilta! Mut oman kroppansa sitä näkee aina ihan kauheen isona ja rumana.

Miten tästä kesästäkin selviää?? :(

Mä tilaan Ellokselta aina vaatteita, en juurikaan muualta. Mä en löydä oikein mitään nettisivustoa missä ois kivoja vaatteita isoillekin naisille. Ei mitään rumia telttoja. :(

8

390

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dbdjuujudjjuj

      Mites olis vaikka legginssit/caprit ja joku tunika/mekko ?
      Itseänikin harmittaa kun kesästä haluis nauttia, mutta tuntuu että missään ei näytä hyvältä..ja olen kokoa L/Xl....

      • Kaikki ei sovi
        Shopninkamuotiaxl kirjoitti:

        http://www.shopninka.fi/xtwo-musta-tunika-xtension-p-272.html

        Miksi isokokoisille naisille tyrkytetään aina mustaa! Ihmettelin kun näytin mustassa puserossa aneemiselta, kunnes kävin värianalyysissa ja todettiin etten saisi käyttää lainkaan mustia vaatteita yläosassa. Kun nyt käytän niitä analyysissä löydettyjä värejä (osa oli jo ennestään lempivärejäni) en näytä enää sairaalta.

        Toinen joka tuossa linkin mallissa pisti silmään oli nuo mahdottoman suuret lantionympärykset. Jotkut ehkä tarvitsevat selllaista, mutta kun vartalo on tällainen tasapaksu niin tuon mallinen tunika muistuttaa päälläni puolijoukkuetelttaa kun koon joutuu valitsemaan rinnanympäryksen mukaan.


    • komia nainen

      Käy ihmeessä katsomassa Celbesisn nettimyyntiä.Vaatteita on isoja kokoja ja ihan kauniita.Tilasin sieltä viime keväänä kauniin uimapuvun joissa on lantiota ja reisiä peittävä hameosa.Samoin tilasin pari mekkoa ja sain kehuja että olivat kauniita.Asenne ratkaisee ja kookkaampikin on kaunis kunhan vaan löytää sopia ja oikeankokoisia vaatteita.Yritän hoikistua ja aloitin elämänataparemontin .Hyvää Tulevaa kesää :)

    • Sara.

      Älä ystävä rakas vaivu murheeseen! Meillä jokaisella on päiviä kun katsotaan peilistä ja sieltä kurkkaa takaisin ihan vieras ihminen. Itse viimeksi tänä aamuna murehdin just tuota mun vararengasta... : / En nimittäin ehtinyt minäkään saada niitä kiloja pois joita ajattelin. Mutta kohta on kesä ja kärpäset ja aion nauttia täysillä kesästä! :) Se mikä siellä pään sisällä pörrää on paljon tärkeämpää kuin mikä siinä vyötäröllä roikkuu! Eteenpäin sanoi mummo lumessa! :)

      Kirjoitin tuohon yhteen vanhaan linkkiin Tallinnassa sijaitsevasta saksalaisvaateketjusta, Takko:sta. Mulla kun sattuu kaiken kukkuraksi olemaan ns persejalat eli melko töpöt niin on melko vaikea näillä kiloilla (164cm ja koko 44-46) löytää mm farkkuja. Mutta tuolta Takko:sta olen löytänyt niin ihania vaatteita että pakko toitottaa sitä kaikille! Kestävät vielä pesuakin! :) Isoja kokoja löytyy 54-56 ja aivan ihania aluavaatteita! Minä en ainakaan suostu vetämään mallia vanhainkoti jalkaani... :)

      Nyt siskot, kesälomalla shoppailureissulle eurooppaan! :) Takko löytyy todella monesta euroopan kaupungista ja innolla odotan sitä päivää että se rantautuu Suomeen!

      Ihanaa kesän odotusta kaikille ja pidetään se lippu korkealla vaikka välillä tekisi mieli vetää se puoli tankoon! Ei anneta periksi! :)

      • toki Takko

        Kävin tuon Takkon nettisivuilla - ihania vaatteita, ei mitään telttoja tai mummoja. Itse olen iso ja pitkä (kokoni 48-52, pituutta 178cm) eli ainakin capreja luulis mullekin löytyvän, takit kelpaisivat myös. Nytpä on ohjelmaa seuraavalle Tallinan reissulle.


    • ...ja kesä tulee..

      Kiitos viesteistä!

      Piristi kyllä kivasti mieltä nämä viestit! :) Tilasin vaatteita, jospa joku ois niistä edes hyvä ja kehtais kulkea ihmistenkin ilmoilla.

    • läski-täti

      Daxon, Marisota. Simply be,47sixteen,Ullapopken.eu,Yoursclothing, Making it big jne. siinä jotain vaatekauppojen nimiä ja googlesta löytyy vaikka kuinka motakymmentä vastaavaa. Joka kukkarolle,koolle ja tyylille löytyy jos viitsii vähän etsiä.
      Jos noin kauheasti itkettää oma koko niin kandeisko alkaa tekemään asialle jotain.
      Olen itse kokoa 58/60 ja aion nauttia ihan sikana tästäkin kesästä ja tallustella yleisillä uimarannoilla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      73
      5146
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2376
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1887
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1578
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1561
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1358
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1267
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1206
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1187
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe