Suosittele hammaslääkäriäsi mulle ja muille :)
Kokemusta Hammaspulssislta?
18
1607
Vastaukset
- missä?
siis mis kaupungis
- Tyytyväinen
PlusTerveys löytyy monelta paikkakunnalta, todella hyvä, ystävällinen ja miellyttävä porukka, suosittelen lämpimästi pelkopotilaalle.
- kivat hinnat
Katsoin hinnat. Aika kalliilta näyttää!!!
Yrityksen tilinpäätöstietojen nojalla bisnes pyörii aika kivasti. Firma takoo yli miljoona euroa voittoa vuodessa. Hinnat ovat siis kohdillaan.
Näyttäisi lisäksi muutama hammaslääkäri siellä tienaavan yli 300 000 euroa vuodessa. Ihan kiva palkkka hammaslääkärille. Hinnat siellä ovat tosiaan kohdallaan!- pienituloinen
Miten määritellään kallis, minkä verran ihminen on valmis laittamaan rahaa omaan terveyteensä. Harrastuksiin ja muuhun vapaa-aikaan meillä kyllä rahaa löytyy eikä hinnoista valiteta, mutta kun kyse on omasta terveydestä, niin sen hoito kai pitäisi saada ilmaiseksi.
Omalla kohdalla säästin rahaa että pääsin yksityiselle hyvään hoitoon. Monen monituisesta asiasta jouduin vuoden ajan luopumaan ja monta kivaa asiaa jättämään väliin, mutta koen että se kaikki oli sen arvoista. Sain todella hyvän ja laadukkaan hammashoidon ja pelko hammaslääkäriä kohtaan katosi samalla. Tunsin itseni taas ihmiseksi vastaanotolla, ei haukkumista tai moralisointia. - erästurkulainen
Joo, ne ovat ne omistajat ku tienaa iha mukavasti. Eräs heistä tekee 8-20 ma-pe ja päivystää vloput. Tekee töitä 2-4 vkoa kerralla ja sit yhtä monta viikkoa lomaa(tai niin kauan kun huvittaa). Kivan firman saivat kyllä aikaiseksi ku noin hyvin pystyy järjestää oman työajat, respect!
- kivat hinnat
pienituloinen kirjoitti:
Miten määritellään kallis, minkä verran ihminen on valmis laittamaan rahaa omaan terveyteensä. Harrastuksiin ja muuhun vapaa-aikaan meillä kyllä rahaa löytyy eikä hinnoista valiteta, mutta kun kyse on omasta terveydestä, niin sen hoito kai pitäisi saada ilmaiseksi.
Omalla kohdalla säästin rahaa että pääsin yksityiselle hyvään hoitoon. Monen monituisesta asiasta jouduin vuoden ajan luopumaan ja monta kivaa asiaa jättämään väliin, mutta koen että se kaikki oli sen arvoista. Sain todella hyvän ja laadukkaan hammashoidon ja pelko hammaslääkäriä kohtaan katosi samalla. Tunsin itseni taas ihmiseksi vastaanotolla, ei haukkumista tai moralisointia.Miten määritellään kallis?
Siten että katsotaan 10 yksityishammslääkäriaseman hinnastot ja sitten verrataan hintoja. Kallein on "kallis", mutta onneksi palveluja ostettaessa hinta ei kerro laatua. Eli yllättäen kallein ei välttämättä olekaan paras, eikä välttämättä halvinkaan ole paras.
Mistäpä tietäisi sen parhaan? Sitä ei hinta kerro!
- yksiouuttuu
Tuskin olisi niin iso firma tänä päivänä, jos olisi huonoa hoitoa. Itsekin kävin just paikan päällä. Siellä oli implanttopäivä. Se oli ainakin hyvä.
- Hammas-Pulssi
!3 v aivan huippukokemusta Turun hammaspulssista ja sitten tuli TÄYS floppi!!!! Kai se lekuri on rakentanut talon ja mökin ja veneen ja ulkohuusin sun muut :).....
Mun paras ja jo Pulssin paras hammaslekuri poisti mun ajan??? ilmoittamatta siitä minulle??? Ja mä olin paikalla ku Hoo-Moilanen....ajoissa jne....
Jos jälkeenpäin jottai yrittää *sönköttää* se on ku viidennen luokan oppilas, joka tuo lapun poissaolosta viikon päästä!!!
Jos menisin vaik arvauskeskuksen ryssä-tohtorin luo????
Mitä kokemuksia teillä Turku HammasPulssista?
Mua itkettää vielläkin ....kun mökit, katot, veneet hommattu....niin potilaille 42 mono persuksiin.....Thank You HammasPulssi!!!!
Osaamme juuri ja ainoastaan sen, mitä ON meille lapsina opetettu. Ja meidän todellisuutemme on vain se mitä näemme ja koemme!!!!
Ok. se lekuri pyys anteeksi siitä ettei Hän *tiedä* kuka kävi *muuttamassa * aikoja hänen sivuilla. Just ja joo! Vuosi ON 2013!!! ei 1913!!!
Lukemisiiiin....- Umppu1
Siis aikasi oli vahingossa poistettu varauskirjalta ilmoittamatta sinulle? Kai sait uuden ajan lähipäiville anteeksipyynnön kera? Vahinkoja sattuu, ei kai tässä nyt itkulle ole aihetta. Ei kai sinun hoitoasi sentään olla lopettamassa.
- hammas 2-3
Umppu1 kirjoitti:
Siis aikasi oli vahingossa poistettu varauskirjalta ilmoittamatta sinulle? Kai sait uuden ajan lähipäiville anteeksipyynnön kera? Vahinkoja sattuu, ei kai tässä nyt itkulle ole aihetta. Ei kai sinun hoitoasi sentään olla lopettamassa.
Anteeksipyynnön sain peräti kahdesti....uudesta ajasta saan päättää itse. Oon kyll shokin vallassa viellä....Mut toi mun lekurini on takuulla paras koko HammasPulssissa!!!!
IL!!! Suosittelen kaikille ! Vahinkoja sattuu meille jokaiselle, mut ett joku poistaa juuri mun ajan listoilta....Joku *nero* siiwos tietsikän klaviatuuria :). heh! - hammas
Umppu1 kirjoitti:
Yritän siirtää kaiken jo kauan sitten mennyt aikamuotoon ja jatkaa ....kiitti ku vastasit!
Mukavaa kesää Sinulle! - cusetettu Pulssissa
Umppu1 kirjoitti:
Vaihdoin toiseen lekuriin ja nyt vast selvis miten mua on cusetettu edellisessä paikassa! Hoidot lopetin itse ja välittömästi!!!
- kerro tarkemmin
cusetettu Pulssissa kirjoitti:
Vaihdoin toiseen lekuriin ja nyt vast selvis miten mua on cusetettu edellisessä paikassa! Hoidot lopetin itse ja välittömästi!!!
Missä mielessä kustettu?
- Tehty turhia hoitoja? Mitä?
- Laskutetu laajemmasta työstä, mitä tehty? Esim. parodontologinen hoito laaja, vaikka hammaskivenpoisto olisi kestänyt 10 minuuttia?
- Muutoin vain liian kovia hintoja?
- kerran cusetettu
Turun hammaslääkärinkeskus ja TA, musta e-r-i-t-t-ä-i-n asiallinen ja ammattitaitoinen!!!!
- kulkuri 57
Olen käynyt lähe 20 vuotta Turun Hammaspulssissa lääkärin vastaanotolla kerran vuodessa ja kaksi kertaa vuodessa hygienistillä. Kaikki toimii aivan loistavasti. Saan lääkärilleni ajan viikon sisään yhteydenotosta ja hygienisteille samoin. En ole koskaan vertaillut Hammaspulssin hintoja muihin koska olen tyytyväinen laatuun.
- mikä hinta?
Mielenkiinnosta kiinnostaisi paljonko vuositarkastukselle ja hammaskivenpoistolle tulee hintaa?
Tarkastuksen hinta on nettisivuilla, mutta hammaskivenpoiston ei ole. Ja kerrothan, onko omavastuu- vai kokonaishinta.
Turun hammaspulssin hammaslääkäri OH, on ainakin aivan ihana tällaiselle palkopotilaalle. Hinnalla ei ole minulle väliä, kunhan uskallan hoidattaa nyt hampaani kuntoon.
Hammaskivenpoisto 45min taisi olla n. 65e Kelakorvauksen jälkeen- Anonyymi
Olen käynyt myös 20 vuotta Hammaspulsissa hoidattamassa 6 alahammasta ja 2 kruunuhammasta edestä, jotka ovat vielä kiinteitä. Silloin kun aloin käymään suuhygienia maksoi 20 € käynti. 2016 maksoin 57€ . Tämän viikon tiistaina se oli jo 95,90 €15 min ja proteesien puhdistus koneellisesti. Hoito kesti noin 15 min.
Kyllä hoidolle tuli hintaa, joten alan katselemaan halvempaa hoitoa. Eläkkeeni on sen verran pieni että ei rahani riitä tällaiseen maksuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713095
- 922865
- 512105
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201565- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51328Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181250
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232