Tämän palstan otsikko on TYÖ OTTAA PÄÄHÄN,miten kummassa, ihan sama mitä tänne työstään valittaa,niin aina joku työtön valittaa että "kun olis edes töitä"...Se ei ole meidän työssäkäyvien vika jos joku on työtön,se ei kuitenkaan tarkoita ettei meillä olisi lupa töistä valittaa jos joku siellä mättää..Itse henkilökohtaisesti tarvitsen jonkun paikan minne purkaa duuniin liittyviä "patoutumia",ja se että valitan,ei tarkoita,etten olisi silti kiitollinen että minulla on töitä(muutenhan olisin jo irtisanonut itseni..)!
eipä muuta...
Tällä palstalla...
5
514
Vastaukset
- kypsynyt
Itse olen täysin samaa mieltä ja jo tuossa aikaisemmin vastasin yhdelle työttömälle kun kyseli et miks me valitetaan työstämme!-
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=121&conference=4500000000000308&posting=22000000004362684
Ois ihan kiva jos nyt näitten viestien jälkeen loppuisi se työttömien vittuilu ja voitasiin keskittyä purkamaan niitä omia ongelmia ja auttaan toisia ongelmissa ilman haistattelu viestejä välissä!- lillukanvarsi
just niin! Täällä kun kritisoi työtään niin äkkiä tulee leimatuksi laiskaksi,kyseenalaistetaan työmotivaatiosi,asenteesi ja jopa ammattitaitosikin. se on nähty. Asiallisuutta kehiin.
- Täyskypsä
Ei pitäisi olla valittamista, nimittäin jos joku sanoo itsensä irti siinä kohtaa kun vituttaa riittävästi niin jäljelle jää työ vailla tekijää ja se voi olla työttömän onni - ainakin vähäksi aikaa.
- OIPS
Te olette varmaan kaikkeen kyllästyneitä, jopa itseenne.
Minusta fantastista käydä töissä. Tavata muita ihmisiä. Jos olisin kotona elämäni olisi aika kurjaa. Tiedän kokemuksesta.
SIIS IHANAA KUN SAA TEHDÄ TÖITÄ JA PALKKAAKIN SIITÄ!! - Kypsynyt
OIPS kirjoitti:
Te olette varmaan kaikkeen kyllästyneitä, jopa itseenne.
Minusta fantastista käydä töissä. Tavata muita ihmisiä. Jos olisin kotona elämäni olisi aika kurjaa. Tiedän kokemuksesta.
SIIS IHANAA KUN SAA TEHDÄ TÖITÄ JA PALKKAAKIN SIITÄ!!Kirjoitan nyt oman mielipiteen ja oman näkemykseni.
HAISTA PASKA!!!!!!!!!
Jos olisin kypsynyt itseeni niin minä olisi roikkunut narun jatkeena jo pidemmän aikaan sitten
Ja mitä helvettiä sinä tänne tulet vittuilee jos sinulla on työ paikalla niin vitun fantastista!
Ja itse asiassa mitä vittua sinä etes surffailet
tälläisillä palstoilla jos kaikki on niin saatanan IHANAA!?!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383672Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal283232- 692878
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912720- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811699- 221518
- 281507
- 281478
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474