Niin, otsikossahan se kysymys tulikin. Minulla on koko ikäni olleet rinnat eri kokoa, ja se on vaivannut joskus vähemmän ja joskus enemmän. Murrosiässä ollessani kouluterveydenhoitaja vakuutteli, että todennäköisesti kasvavat iän myötä suht samankokoisiksi, mutta eipä näin ikinä käynyt, ja tuntuu että kaksi synnytystä ja kahden lapsen imetys on tehnyt niistä vain entistä rumemmat. Ennen ensimmäistä raskautta ne vielä menettelivät, mutta nykyään ne eivät enää tietenkään ole yhtä kiinteät, joten eronkin huomaa (tai ainakin minä huomaan) selvemmin. Itseäni tämä häiritsee niinkin paljon, että en kehtaa kesäisin käydä uimarannoillakaan vaikka kovasti haluaisin, koska en löydä sopivasti istuvia bikineitä, jumpassakin nolottaa kun urheiluliiveistä sen eron huomaa paremmin kuin normaaleista liiveistä.
Nykyisen mieheni kanssa olen ollut yhdessä nelisen vuotta, enkä ole kertaakaan kehdannut ottaa asiaa puheeksi ja seksinkin aikana olen mieluiten rintaliivit päällä. Mies on varmaankin huomannut eriparisuuden, mutta ei ole myöskään ikinä huomauttanut siitä mitään, sen sijaan on sanonut monesti pitävän rinnoistani, mitä en kovin helposti usko.
Miten on, häiritseekö teitä miehiä, jos naisellanne on eriparia olevat rinnat, häpeättekö tätä vai onko asia teille ihan ok?
Muuten minulla on hyvä itsetunto, mutta rintani ovat aina ollut se häpeäpilkku omassa vartalossani, ja menisin kyllä leikkaukseen jos vain olisi tarpeeksi ylimääräistä rahaa. Olen joskus mieheltäkin vaivihkaa kysellyt mitä mieltä olisi jos kävisin vähän hankkimassa täytettä rintoihini, lähinnä imetyksen aiheuttaman "löystymisen" vuoksi ja tietty eriparisuuden, mutta mies on sanonut että ehdottomasti ei, kelpaan hänelle tällaisena kuin olen, muttakun ongelma on että itselleni en kelpaa :/ Pitäisi varmaan vaan hyväksyä itsensä sellaisena kuin on, mutta hankalaa se on kun ei voi pitää edes tietynlaisia avonaisia paitoja, koska huomaa että rintavarustukseni on erikokoa.. :/
Haittaavatko mehiä eriparirinnat?
Miehille kysymys!
3
116
Vastaukset
- Ei se niinkään
Enemmän minua häiritsisi kaltaisesi ihmisen epävarmuus omasta kehostaan.
Tuolle itsetunnolle kannattaa tehdä jotain, tai vaikka ottaa sopiva implantti toiseen rintaan että ovat sitten samankaltaisemmat.- 2+12
Omalta kohdalta voin sanoa että haittaa. Mies pitää rintojani rumana ja siksi meilläkin seksi sujuu paita päällä. Silikoneja ja ripustusten uusiksi laittamista mies on suositellut.
Itseäni ei haittaisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?1386032Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell1843704- 292673
PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w4672647- 2012335
- 1841968
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale1291469- 581274
Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.371274Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha721056