Hei! Onko kenelläkään kokemusta Schrammek ihonkuorinnasta, jolla saa kuulemma kasvoista arvet pois? Onko kukaan saanut näkyviä aknearpia tällä menetelmällä pois? Viimeinen vaihtoehto olisi ihon hiominen laserilla.....
Schrammek ihonkuorinta, arvet
8
2558
Vastaukset
- Pro
Yrttisyväkuorinta toimii parhaiten aktiiviseen aikaan ihon ongelmissa (tulehdukset, tukkeumat) ja jos iho on jo rauhoittunut, niin parempi vaihtoehto on paikallisesti mikrohionta sarjahoitona.
Vähintään 3-5 kertaa aluksi viikon välein, pari viimeistää hoitoa ehkä jopa kahden viikon välein riippuen ihon paksuudesta ja kyvystä uusiutua. Korundikiteillä (>kristallikiteillä- ...
on nyt mennyt sekaisin jotain. Mikrohiontaa suorittavat kosmetologit ja ihon hionataa plastiikkakirurgia. Mikrohionnasta ei ole mainittavaa hyötyä ollut. Kallis ja mitätön hoito.
- Pro
... kirjoitti:
on nyt mennyt sekaisin jotain. Mikrohiontaa suorittavat kosmetologit ja ihon hionataa plastiikkakirurgia. Mikrohionnasta ei ole mainittavaa hyötyä ollut. Kallis ja mitätön hoito.
ole asiat sekaisin. Nimenomaan kosmetologit suorittavat mikrohiontaa ja lääkärit puolestaan tasoittelevat ihoa entsyymeillä/hionnalla/laserilla.
Itse olen lukuisia ihoja hoitanut ja tulokset nähnyt, joten voin käsi sydämellä vakuuttaa mikrohionnan olevan tehokas ja varteenotettava vaihtoehto. Jos hinnasta puhutaan niin 3-5 X n.50-60e eli 300e pyöreästi hoitosarjasta. (Voi maksaa vähemmänkin per hoito, riippuu käytetystä ajasta, 50-60e on suunnilleen yhden tunnin hionnan hinta. Kertahiontaan kuuluva aika riippuu hiottavan alueen koosta, yleensä ½-1h.)
Schrammek-hoito kaksine hoitokäynteineen ja pakollisine hoitoaineineen maksaa hyvin lähelle tuota yhteishintaa, ja siis oikeastaan vain maksimissaan pehmentää kuoppamaisia arpia. syväkuorinta on parhaimmillaan silloin kun halutaan katkaista iholla oleva jatkuva tulehdustila ja saada estettyä mahdolliset tulevat jäljet.
Plastiikkakirurgin ihonhionnat (keinolla millä hyvänsä) uskon olevan kalliimmat kuin kumpikaan kosmetologin ym. hoidoista.
Ja kuten aiemmin mainitsin mikrohionta on siis parhaimmillaan, jos jälkiä/arpia on pienellä alueella/muutamia. Muussa tapauksessa lääkärin hionta paras. - Sani
Pro kirjoitti:
ole asiat sekaisin. Nimenomaan kosmetologit suorittavat mikrohiontaa ja lääkärit puolestaan tasoittelevat ihoa entsyymeillä/hionnalla/laserilla.
Itse olen lukuisia ihoja hoitanut ja tulokset nähnyt, joten voin käsi sydämellä vakuuttaa mikrohionnan olevan tehokas ja varteenotettava vaihtoehto. Jos hinnasta puhutaan niin 3-5 X n.50-60e eli 300e pyöreästi hoitosarjasta. (Voi maksaa vähemmänkin per hoito, riippuu käytetystä ajasta, 50-60e on suunnilleen yhden tunnin hionnan hinta. Kertahiontaan kuuluva aika riippuu hiottavan alueen koosta, yleensä ½-1h.)
Schrammek-hoito kaksine hoitokäynteineen ja pakollisine hoitoaineineen maksaa hyvin lähelle tuota yhteishintaa, ja siis oikeastaan vain maksimissaan pehmentää kuoppamaisia arpia. syväkuorinta on parhaimmillaan silloin kun halutaan katkaista iholla oleva jatkuva tulehdustila ja saada estettyä mahdolliset tulevat jäljet.
Plastiikkakirurgin ihonhionnat (keinolla millä hyvänsä) uskon olevan kalliimmat kuin kumpikaan kosmetologin ym. hoidoista.
Ja kuten aiemmin mainitsin mikrohionta on siis parhaimmillaan, jos jälkiä/arpia on pienellä alueella/muutamia. Muussa tapauksessa lääkärin hionta paras....eli se ei tosiaankaan toiminut mulla. Sain arvet ehkä kymmenen hoitokerran jälkeen vähän pienemmiksi, mutta ne näkyvät edelleen ammottavina aukkoina poskissa. Mikrohionta kyllä kiinteytti ihoa jne., että sillä tavalla iho näytti parempivointiselta. Myös ylimääräinen rasvakerros iholla ei yhtään auta arpista ihoa, eli laiharillekin pitäis alkaa.....
- Laara
Sani kirjoitti:
...eli se ei tosiaankaan toiminut mulla. Sain arvet ehkä kymmenen hoitokerran jälkeen vähän pienemmiksi, mutta ne näkyvät edelleen ammottavina aukkoina poskissa. Mikrohionta kyllä kiinteytti ihoa jne., että sillä tavalla iho näytti parempivointiselta. Myös ylimääräinen rasvakerros iholla ei yhtään auta arpista ihoa, eli laiharillekin pitäis alkaa.....
Joskus aikoinaan tehtiin schrammek, johon kuului pari käyntiä ja kotiaineet.Maksoi maltaita,ei apua muistaakseni.
- Sani
Laara kirjoitti:
Joskus aikoinaan tehtiin schrammek, johon kuului pari käyntiä ja kotiaineet.Maksoi maltaita,ei apua muistaakseni.
Onko kukaan ollut laserhionnassa arpien takia? Ja onko se ollut tehokas?
- Kokemusta
et ei mainittavaa parannusta. Mikrohiontaakin on tullut kokeiltua mut henk.kohtaisesti ei auta. Nyt vuosi sit vähän radikaalimpi hoito. Pajuhappo kuorinta, auttoi mun tapauksessa. Siis mulla ihossa aknee arpii ja pahaa kirjavuutta. Jatkohoito talvenaikana photolux hoitoo ja kesäaikana rikkihoitoo.
Mun osalta voisin sanoo, että on auttanut ja paljon. Rahaa tosin on mennyt mutta voishan sitä huonompiinkin kohteisiin rahansa tyrkätä.- monenlaista kokenut
Haluaisin myös tietää, onko tämä 4-5v Suomessakin ollut hoitomenetelmä ketään auttanut. Se on sinänsä mielenkiintoinen laserhionta, ettei siinä ihon pintaa kuorita tai polteta pois, vaan samalla, kun laservalo kohdistuu ihoon, tulee toisesta suodattimesta jääkylmää ainetta ja iho ei pinnaltaan muutu hoidon ansiosta, vaan syvemmällä ihon alla arpikudos tasoittuu. Tällainen mainosteksi on Lasersairaalasta saatavassa esitteessä. Sekin hyvä asia siinä on, ettei tarvitse välttää aurinkoa tai meikkaamista, ym. hoidon jälkeen. En muista tarkkaa sananmuotoa.
Kalleus on tässäkin huono puoli (n.400e/kerta) ja hoitokertoja tarvitaan useampi. Toisaalta hinta ei ole enää siinä vaiheessa niin merkityksellinen asia, jos lopputulos on toivottu.
Minulla on ainakin iho-ongelmat tulleet maksamaan niin paljon, että olisin varmasti rikas, jos saisin 30vuoden ajalta kaikki rahani takaisin lääkäreiltä, plastiikkakirurgeilta ja monista, monista kalliista lääkkeistä ja hoitovoiteista sekä kosmetologien (usein tuloksettomista) käsittelyistä...
Saisi sv-korvauspolitiikkakin hiukan muuttua iho-ongelmaistenkin kohdalla, koska ihon kunto vaikuttaa suuresti mielialaan ja sosiaalisiin suhteisiin, sekä sitä kautta koko elämänlaatuun!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383839Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362974Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt91882Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51608Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41089- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65741
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23731