http://i9.aijaa.com/b/00091/11982500.jpg
Hei kaikille. Minulla on tuollainen outo näppylä huulessa ollut jo jonkin aikaa, yhdesti se lähti pois kun kuorin rohtuneet huuleni sokeripalalla, mutta nyt huomasin, että se on tulossa taas takaisin. Mikä ihme tuo näppylä on? Kehossani on muutenkin liikaa vastaavia näppylöitä, esim. sieraimen reunassa ja käsissä useampi kappale. Minulla oli samanlainen näppylä huulessa aiemminkin, noin 7-vuotiaasta lähtien ehkä 13-vuotiaaksi, mutta se on kadonnut. Siitä tuli joskus verta ja se oli paljon enemmän koholla. Nykyiset näppyläni ovat myös koholla, tuo huulen näppylä vain vähän, mutta eivät kipeitä eikä niistä tule verta. Kerran tosin pistin itseä vahingossa nuppineulalla kädessä olevaan näppylään, ja siitä tuli verta todella paljon vaikka en pistänyt edes kovasti. Voisiko nuo olla joitakin pinnallisia verisuonia? Ikää minulla on 18 vuotta.
Outo näppylä huulessa (KUVA)
12
12529
Vastaukset
- Näppyläongelma
Ja kyseessä siis ei ole herpes.
- kyselyikäinen 3v
Saitko itse kuvan auki?
- Näppyläongelma
kyselyikäinen 3v kirjoitti:
Saitko itse kuvan auki?
Kyllä sain. Jos linkki ei joillekkin toimi, niin tämä ainakin toimii: http://aijaa.com/p18Emv
- Näppyläongelma
Apua kaivataan edelleen. Yhdessä vaiheessa tuo näppy katosi kokonaan, mutta nyt se on TAAS tullut takaisin. Tietääkö kukaan, mikä tuo voisi olla ja miten sen saa pois? Laserhoitoihin en mielelläni menisi, sillä ne ovat niin kalliita.
- kkkklklklklkklkllk
ootko ihan varma että se ei ole herpes..
- voisi olla
finni?
Kyllä niitä voi tulla huuleen alareunaankin- joonas971
VOIKO NAPPYLA LAHTEA VOITEELLA ITEKSEEN
- JP97
SAMA JUTTU MULLA ON NAPPYLA HUULESSA MUT PIENENEEKO SE
- jaa-a
Mulla on tullut pariin kolmeen otteeseen myäs finni tuonne huulen alle ja juuri ylähuulen kohdalle ja huuli turposi ihankuin olisin turpaani saanut...
...mietin, että voisi olla herppes tai joko finni. Onko se kipeä? Kokeile huuliherppeslaastaria. - luultavastikyseessä
luultavasti kyseessä " FORDYCE SPOT "
- Anonyymi
Fordycen täplät - yksi alkoi vähän kasvamaan. Kokeilin laittaa päälle salisylivoidetta, joka auttaa muihinkin talinäppylöihin. Mielestäni näppy on vähän pienentynyt nyt yön yli. Repiä niitä ei varmaan kannata.
- Anonyymi
Mistähän huulesta on kyse? Genitaaleissa niitä löytyy useampia, kuten pieniä ja isoja sekä oikean- ja vasemmanpuolisia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1181756
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill381475Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221408Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1671299- 1461250
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521241- 521188
- 591127
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.481014