Outo näppylä huulessa (KUVA)

Näppyläongelma

http://i9.aijaa.com/b/00091/11982500.jpg

Hei kaikille. Minulla on tuollainen outo näppylä huulessa ollut jo jonkin aikaa, yhdesti se lähti pois kun kuorin rohtuneet huuleni sokeripalalla, mutta nyt huomasin, että se on tulossa taas takaisin. Mikä ihme tuo näppylä on? Kehossani on muutenkin liikaa vastaavia näppylöitä, esim. sieraimen reunassa ja käsissä useampi kappale. Minulla oli samanlainen näppylä huulessa aiemminkin, noin 7-vuotiaasta lähtien ehkä 13-vuotiaaksi, mutta se on kadonnut. Siitä tuli joskus verta ja se oli paljon enemmän koholla. Nykyiset näppyläni ovat myös koholla, tuo huulen näppylä vain vähän, mutta eivät kipeitä eikä niistä tule verta. Kerran tosin pistin itseä vahingossa nuppineulalla kädessä olevaan näppylään, ja siitä tuli verta todella paljon vaikka en pistänyt edes kovasti. Voisiko nuo olla joitakin pinnallisia verisuonia? Ikää minulla on 18 vuotta.

12

13170

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näppyläongelma

Ja kyseessä siis ei ole herpes.

• kyselyikäinen 3v

Saitko itse kuvan auki?

• Näppyläongelma
        kyselyikäinen 3v kirjoitti:

Saitko itse kuvan auki?

Kyllä sain. Jos linkki ei joillekkin toimi, niin tämä ainakin toimii: http://aijaa.com/p18Emv

• Näppyläongelma

Apua kaivataan edelleen. Yhdessä vaiheessa tuo näppy katosi kokonaan, mutta nyt se on TAAS tullut takaisin. Tietääkö kukaan, mikä tuo voisi olla ja miten sen saa pois? Laserhoitoihin en mielelläni menisi, sillä ne ovat niin kalliita.

• kkkklklklklkklkllk

ootko ihan varma että se ei ole herpes..

• voisi olla

finni?
      Kyllä niitä voi tulla huuleen alareunaankin

• joonas971

VOIKO NAPPYLA LAHTEA VOITEELLA ITEKSEEN

• JP97

SAMA JUTTU MULLA ON NAPPYLA HUULESSA MUT PIENENEEKO SE

• jaa-a

Mulla on tullut pariin kolmeen otteeseen myäs finni tuonne huulen alle ja juuri ylähuulen kohdalle ja huuli turposi ihankuin olisin turpaani saanut...

...mietin, että voisi olla herppes tai joko finni. Onko se kipeä? Kokeile huuliherppeslaastaria.

• luultavastikyseessä

luultavasti kyseessä " FORDYCE SPOT "

• Anonyymi

Fordycen täplät - yksi alkoi vähän kasvamaan. Kokeilin laittaa päälle salisylivoidetta, joka auttaa muihinkin talinäppylöihin. Mielestäni näppy on vähän pienentynyt nyt yön yli. Repiä niitä ei varmaan kannata.

• Anonyymi

Mistähän huulesta on kyse? Genitaaleissa niitä löytyy useampia, kuten pieniä ja isoja sekä oikean- ja vasemmanpuolisia.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      186
      1395
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1198
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      49
      921
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      890
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      800
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      51
      788
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      56
      772
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      102
      764
    9. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      712
    10. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60