Niin? Toisin päin tapahtuu harvemmin. :) Onko se enemmän luonnollista vai suunniteltua?
Miksi miehet aina naurattaa naisia?
16
201
Vastaukset
Koska se toimii. Varmaankin geeneistä ponnistaa se jo...
- truulia
Harva nainen oikeasti on hauska. Jos ei ole hauska, tuskin se miesten naurattaminen onnistuu.
Jos nainen nauraa (hyväntahtoisesti), pussaa se myös. Vai? :>
- Oasis
Toki. Pursuilevan riemun tunne pussattaa :)
Oasis kirjoitti:
Toki. Pursuilevan riemun tunne pussattaa :)
Nonni! Teoriapohja on siis vahva :D Pikku-Kalle-vitsit ei kuitenkaan taida riittää, vaan tarvitaan sosiaalisiin tilanteisiin liittyvää hjuumoria. Eli... Ei tää niin helppoa kuitenkaan ole :p
- Oasis
bravo.bravi kirjoitti:
Nonni! Teoriapohja on siis vahva :D Pikku-Kalle-vitsit ei kuitenkaan taida riittää, vaan tarvitaan sosiaalisiin tilanteisiin liittyvää hjuumoria. Eli... Ei tää niin helppoa kuitenkaan ole :p
Mikä nyt ketäkin sattuu naurattamaan :)
Toiset naiset on hyvinkin helppoja nauratettavia, toiset on naama nurinpäin vaikka tekis mitä. Huumorintajuttomia naisia ei tosin ehkä kannata väkisin yrittääkään naurattaa, menee jutut harakoille.
Itse olen surkea vitsinkertoja, en edes pikku-kalle vitsejä muista. Ja alan nauramaan ennen vitsin puolta väliä niin paljon, etten saa kerrotuksi loppuun asti jos nyt ylipäätään muistan sen lopun... Noloa :) Oasis kirjoitti:
Mikä nyt ketäkin sattuu naurattamaan :)
Toiset naiset on hyvinkin helppoja nauratettavia, toiset on naama nurinpäin vaikka tekis mitä. Huumorintajuttomia naisia ei tosin ehkä kannata väkisin yrittääkään naurattaa, menee jutut harakoille.
Itse olen surkea vitsinkertoja, en edes pikku-kalle vitsejä muista. Ja alan nauramaan ennen vitsin puolta väliä niin paljon, etten saa kerrotuksi loppuun asti jos nyt ylipäätään muistan sen lopun... Noloa :)99% vitseistä ei oikeasti ole hauskoja, vaan myötähäpeäntunnetta aiheuttavia. Jos haluaa olla hauska, ihan muut jutut pitää löytyä. Voishan sitä kuitenkin kokeilla. Jos kaivan jostain p-k vitsin, niin osoitatko vastaukseksi hymiöillä naurattiko vai ei? :P
- Oasis
bravo.bravi kirjoitti:
99% vitseistä ei oikeasti ole hauskoja, vaan myötähäpeäntunnetta aiheuttavia. Jos haluaa olla hauska, ihan muut jutut pitää löytyä. Voishan sitä kuitenkin kokeilla. Jos kaivan jostain p-k vitsin, niin osoitatko vastaukseksi hymiöillä naurattiko vai ei? :P
Mua naurattaa jo valmiiks :)
Mutta kaiva ihmeessä, mä lupaan yrittää suhtautua siihen asiallisen kriittisesti aiheen vaatimalla vakavuudella. Oasis kirjoitti:
Mua naurattaa jo valmiiks :)
Mutta kaiva ihmeessä, mä lupaan yrittää suhtautua siihen asiallisen kriittisesti aiheen vaatimalla vakavuudella.Epäsuora todiste pikku-kalle vitsien kelvottomuudesta. Menin sivulle missä niitä piti olla ja:
Object not found!
The requested URL was not found on this server.
:O
Parempia blondi-vitsit onkin.- Oasis
bravo.bravi kirjoitti:
Epäsuora todiste pikku-kalle vitsien kelvottomuudesta. Menin sivulle missä niitä piti olla ja:
Object not found!
The requested URL was not found on this server.
:O
Parempia blondi-vitsit onkin.No nauratti joka tapauksessa, vaikka itse vitsi jäi uupumaan :)
Viimeisin kuulemani blondi-vitsi on "mitä yhteistä on blondilla ja Ikean huonekaluilla? Kummastakin puuttuu ruveja"
Nyt kuuluu nauraa ja lujaa. Oasis kirjoitti:
No nauratti joka tapauksessa, vaikka itse vitsi jäi uupumaan :)
Viimeisin kuulemani blondi-vitsi on "mitä yhteistä on blondilla ja Ikean huonekaluilla? Kummastakin puuttuu ruveja"
Nyt kuuluu nauraa ja lujaa.Mistä tietää että faksi on tullut blondilta? Oikeassa yläkulmassa on postimerkki.
Tämä löyty blondivitsisivustolta: Blondi mietti itsekseen: -No voi voi, nytpä kävi hassusti. En muista pitikö minun mennä miestäni vastaan klo 8.30 vai klo 3.80.
Varmaan jo rappaukset putoilee katosta? :O)- Oasis
bravo.bravi kirjoitti:
Mistä tietää että faksi on tullut blondilta? Oikeassa yläkulmassa on postimerkki.
Tämä löyty blondivitsisivustolta: Blondi mietti itsekseen: -No voi voi, nytpä kävi hassusti. En muista pitikö minun mennä miestäni vastaan klo 8.30 vai klo 3.80.
Varmaan jo rappaukset putoilee katosta? :O)Eihän tässä meinaa pysyä nahoissaan :D
Tilannekomiikka on yleensä se, mikä eniten naurattaa ja valitettavan usein tilanteissa, joissa ei sopisi nauraa. Äskettäin sain naurukohtauksen palaverissa, kun työkaveri teki jotain hölmöä, mikä kertoi hänen huomion olevan pois itse asiasta ja kun linjan päässä oli yhteistyökumppaneita ja pitää tottakai olla asiallinen, alkoi naurattamaan tuskallisen paljon. Luojalle kiitos mute-nappulasta... :) Oasis kirjoitti:
Eihän tässä meinaa pysyä nahoissaan :D
Tilannekomiikka on yleensä se, mikä eniten naurattaa ja valitettavan usein tilanteissa, joissa ei sopisi nauraa. Äskettäin sain naurukohtauksen palaverissa, kun työkaveri teki jotain hölmöä, mikä kertoi hänen huomion olevan pois itse asiasta ja kun linjan päässä oli yhteistyökumppaneita ja pitää tottakai olla asiallinen, alkoi naurattamaan tuskallisen paljon. Luojalle kiitos mute-nappulasta... :)Just sitä sosiaalisiin tilanteisiin liittyvää huumoria/komiikkaa. Aina ei pitäisi mut vaikea on vastustaakaan. Eräs iso johtaja kyseli multa kielitaitoisena tunnetulta joskus että kuinka sovinisti kirjoitetaan. Sovinisti, chauvinisti vai kuinka. Ennen kuin mietin, vastasin että oletko cv:tä kirjoittamassa... Huumori onneksi riitti, eikä olla enää samassa firmassa. Muistuttaa edelleen aina asiasta kun törmätään :)
Melkein mikä vaan käy kunhan se on lämmintä eikä ilkeää luonteeltaan. Vittuilu on sitten oma lajinsa, siinäkin on hyvä olla perusvalmiudet kunnossa :>- Oasis
bravo.bravi kirjoitti:
Just sitä sosiaalisiin tilanteisiin liittyvää huumoria/komiikkaa. Aina ei pitäisi mut vaikea on vastustaakaan. Eräs iso johtaja kyseli multa kielitaitoisena tunnetulta joskus että kuinka sovinisti kirjoitetaan. Sovinisti, chauvinisti vai kuinka. Ennen kuin mietin, vastasin että oletko cv:tä kirjoittamassa... Huumori onneksi riitti, eikä olla enää samassa firmassa. Muistuttaa edelleen aina asiasta kun törmätään :)
Melkein mikä vaan käy kunhan se on lämmintä eikä ilkeää luonteeltaan. Vittuilu on sitten oma lajinsa, siinäkin on hyvä olla perusvalmiudet kunnossa :>Huumori vaatii todellakin ennenkaikkea sosiaalista älyä ja hoksottimia eikä ole mikään helppo laji, kun koskaan ei voi tietää miten vastapuoli sanat tulkitsee. Suurin osa ihmisistä onneksi hallitsee normaaliin kanssakäymiseen liittyvän huumorin.
Tosin olen joskus törmännyt ihmisiin, joilla huumorintaju tuntuu olevan haudattuna jonnekin todella syvälle. Heidän seurassaan on usein kiusaantunut tunnelma. Huumori ei tietty sovi kaikkiin tilanteisiin, mutta ei ryppyotsaisuuskaan yleensä mitään auta.
Nyt lähden höyhensaarille, pitkä päivä huomenna vaikka onkin vapaapäivä. Ehkä tulee Vibran vierailu part III, kävit taas yhtenä yönä moikkaamassa. En oikein muista kuin, että oli jotain epämääräistä ja sitten sun piti mennä 10-vuotissynttäreille. Älä kysy kenen, mutta tytön joka tapauksessa :)
Hyvää yötä! Oasis kirjoitti:
Huumori vaatii todellakin ennenkaikkea sosiaalista älyä ja hoksottimia eikä ole mikään helppo laji, kun koskaan ei voi tietää miten vastapuoli sanat tulkitsee. Suurin osa ihmisistä onneksi hallitsee normaaliin kanssakäymiseen liittyvän huumorin.
Tosin olen joskus törmännyt ihmisiin, joilla huumorintaju tuntuu olevan haudattuna jonnekin todella syvälle. Heidän seurassaan on usein kiusaantunut tunnelma. Huumori ei tietty sovi kaikkiin tilanteisiin, mutta ei ryppyotsaisuuskaan yleensä mitään auta.
Nyt lähden höyhensaarille, pitkä päivä huomenna vaikka onkin vapaapäivä. Ehkä tulee Vibran vierailu part III, kävit taas yhtenä yönä moikkaamassa. En oikein muista kuin, että oli jotain epämääräistä ja sitten sun piti mennä 10-vuotissynttäreille. Älä kysy kenen, mutta tytön joka tapauksessa :)
Hyvää yötä!Joo, on ollut tilanteita, joissa omasta mielestä oikein hauska ja tyylikäs läpänderi on aiheuttanut toisessa reksi jälki-istuntoa valvomassa-ilmeen. Myös alaisten kanssa pitää, varsinkin kun porukalla ollaan koolla, olla varovainen ettei tule nolaamis- tai silmätikuksijoutumisfiilistä.
Ihan on haarukassa tollaset syndet.. Pyydä artikuloimaan selvemmenin jos puhe vaikuttaa esim. sammaltavan. Yöllähän on mahdollista, että baarista tulossa ja epämääräisyys on siksi suurta :) Kuin myös hyvää yötä.
Koska naisen saa rentoutumaan ja ihastumaan nauramisen avulla.
Se on sekä luonnollista, että suunniteltua, jos meinaa päästä kimppaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892648Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2041682- 1161610
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411471Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641232Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻761015- 56979
- 67881
- 45877
- 61835