Mikähän on kun kävelen kadulla. Ja naisia tulee vastaan niin monikin pöyhistelee hiuksiaan ja nostaa jotenkin kohdalla vaistomaisesti kätensä päätään kohti. Olen ihan kait normaali ehkä komeakin mies. Naisseuraa on riittänyt.
Ihmejuttu
3
538
Vastaukset
- GB_
"Kirjoittanut: nainen".. Hieno homma,onnea sulle komea shemale! Pidä lippu korkealla äläkä anna kenenkään tulla sulle sanomaan että oot friikki tai pervo. Hyvä itseluottamus on ratkaisu kaikkeen ja sitä sinulla tuntuu olevan joten pian luultavasti löydät jonkun mukavan miehen/naisen tai miesnaisen ja elät elämäsi onnellisena loppuun asti
- Shemale
Heh, friikki pervo joo. Ihan puhdas mies olen. Pervokin sellaine. Noi nimimerkit ja otsikot, en niistä perusta. Joten kukin käsittäköön mitä haluaa jos niitä pitää kirjaimellisesti tulkita! ;)
- nina
... he huomaavat sinut... ja saavat terveen muistutuksen siitä, että kaikkien teidän vastaantulevien tasatallaajien jälkeen saattaa mitä suurimmalla todennäköisyydellä tulla vastaan se oikeasti puoleensavetävä uros...
Mitä vastemmielisimpiä tallaajia näemme, sitä enemmän "pöyhimme" itseämme... :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi403771Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal333364- 692968
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912820- 351828
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no831816- 241659
- 281597
- 291579
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231564