Tapasin vuosi sitten chatissä miehen, jonka kanssa sitten olemme vaihtaneet vuoden mittaan postia. Nyt olemme tavanneetkin, ja voin sanoa, että ensimmäistä kertaa elämässäni tuntuu todella hyvältä. Tunnen saaneeni kaverin. Mitään muuta meistä ei voi tulla ja molemmille asia on ok. Olen usein epäillut miehen ja naisen välistä ystävyyttä, mutta nyt tiedän, että sellainen todellakin on mahdollista.
Olen kuullut, että ihmisten täytyisi hakeutua sellaisten ihmisten seuraan, joilta saa positiivista energiaa. Pitkään lähipiiriini on kuulunut ihmisiä, jotka enemmänkin ovat syöneet minua kuin että olisin saanut jotain. Kaikki ihmiset ovat vain halunneet hyötyä.Mielessä on ollut seksi tai hyväksikäyttäminen.
Nämä keskustelut täällä ovat mahdollistaneet hyvinkin syvällisen tutustumisen toiseen.
Kiittäen,
Maria
Kaveri
2
959
Vastaukset
- Reilu
Juuri tuollaista meikämieskin hakee (viit. kiitollinen) mielellään tanakasti aviossa olevan Naisen sähköpostikumppanuutta, molemmat voisi saada paljon kun kommentoitaisiin toisen suhteen kiemuroita, joita ainakin itselläni riittää. Itsensä eheyttämistä se voisi olla, eikä tarvitsisi pelätä paljastuksista tulevan heti toisen vallankäytön välineitä.
Ymmärrän kyllä Erotiikan päälle mutta en ensimmäiseksi ole työntämässä kättäni tuon naisen pöksyyn.
Joten .... kypsät, humoristiset, Viisaat, ja hoikat naiset ilmoittautukaa.- Ohosta
Jos sähköpostiystävää kaipailet, miksi pitää olla hoikka - Taas näitä seksin vonkaajia, pah!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411311- 629202
- 1375455
- 1443754
- 753690
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373609- 403348
- 632723
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722440Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal162268