Parin viikon vesipaasto

Kevään puhdistus

Tästä päivästä lähtien.

17

207

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kara R.

      Itsekuri sellaseen mistä?????Olen 1,5 vuoden aikana lihonut (turvonnut)20kg,osittain alkoholin takia. Häät tulossa,olisi pakko laihtua... Osaisko kukaan arvioida paljonko paino putois? Nyt 169/72, joskus ennen 53kg, se mun hoikka normaali painoni. Kyllästynyt häpeemään itteeni ja kuuntelemaan lääkäreiltä että mitään ei muka ole vialla. Auttakoon kuka osaa!!! KIITOS!!!!!

      • Kevään puhdistus

        Itsekuriahan tässä tosiaan tarvitaan. Kysytkö paljonko vesipaastolla laihtuu? Parissa viikossa voit laihtua jopa kymmenen kiloa. Kolmena ekana päivänä poistuu nesteitä ja vähän lihaksia ja sitten käydään rasvan ja kehossa olevien myrkkyjen kimppuun. Kannattaa kuitenkin lukea esimerkiksi kirjoja vesipaastosta ettet ihan kylmiltään lähde paastoamaan. Kysy ihmeessä jos on kysyttävää!


      • Kara R.
        Kevään puhdistus kirjoitti:

        Itsekuriahan tässä tosiaan tarvitaan. Kysytkö paljonko vesipaastolla laihtuu? Parissa viikossa voit laihtua jopa kymmenen kiloa. Kolmena ekana päivänä poistuu nesteitä ja vähän lihaksia ja sitten käydään rasvan ja kehossa olevien myrkkyjen kimppuun. Kannattaa kuitenkin lukea esimerkiksi kirjoja vesipaastosta ettet ihan kylmiltään lähde paastoamaan. Kysy ihmeessä jos on kysyttävää!

        Okei,tänään päätin alottaa.Kauhunsekasilla fiiliksillä,samalla malttamattomissa täpinöissä!Neljäkö pv menee siihen että fyysinen nälkä loppuu?Näin joku kirjotti.Oon paastonnu pari kolme kertaa n.10 vuoden aikana,ja tuoreessa muistissa kuinka alkuun olin lähes raivohullu,sitten ylionnellinen ja tehokas,siivosin joka päivä,symbolista muuten,mun aurinko paistoi vaik olis satanu.Tilanne on täysin eri kun aikasemmin,vakituinen työ,kaks koiraa ja avokumppani,kokkaustaidoton sellanen...Näillä mentävä,sisulla ja kärsivällisyys maksimillensa,huh!Palkintoani odotellessa,eli sitä kympin pudotusta ja säästyviä rahojakin...Kuminauha ranteeseen ja haastetta kohti,huh!


      • 123344
        Kara R. kirjoitti:

        Okei,tänään päätin alottaa.Kauhunsekasilla fiiliksillä,samalla malttamattomissa täpinöissä!Neljäkö pv menee siihen että fyysinen nälkä loppuu?Näin joku kirjotti.Oon paastonnu pari kolme kertaa n.10 vuoden aikana,ja tuoreessa muistissa kuinka alkuun olin lähes raivohullu,sitten ylionnellinen ja tehokas,siivosin joka päivä,symbolista muuten,mun aurinko paistoi vaik olis satanu.Tilanne on täysin eri kun aikasemmin,vakituinen työ,kaks koiraa ja avokumppani,kokkaustaidoton sellanen...Näillä mentävä,sisulla ja kärsivällisyys maksimillensa,huh!Palkintoani odotellessa,eli sitä kympin pudotusta ja säästyviä rahojakin...Kuminauha ranteeseen ja haastetta kohti,huh!

        Rajut mielialan vaihteluthan kuuluu tähän paastoiluun! Joo, pitäis neljän päivän päästä loppua mahan kurniminen ja fiiliskin paranee sitten! Tsemppiä!! Kolme eka päivää henkisesti vaikeimpia!


    • Ei ole järkeä

      Paastolla ei laihdu. Paino kyllä putoaa - lähtee hiilarivarastot, nesteet ja lihakset. Kun alkaa taas syömään, paino tulee takaisi, usein korkojen kera kun aineenvaihdunta on hidastettu. Sitten on vain tuplalöysä, yök.

      Elimistö puhdistuu kuonista ihan itsekseenkin, ei siihen paastoa tarvita.

      • asiasta tietävä

        Parempi ettei kommentoi mitään, silloin kun ei asiasta tiedä mitään. Minä tiputin painoa paastolla, eikä kilot ole tulleet takaisin. Kuntoilukin on hauskempaa kevyempänä :)


      • Kara R.
        asiasta tietävä kirjoitti:

        Parempi ettei kommentoi mitään, silloin kun ei asiasta tiedä mitään. Minä tiputin painoa paastolla, eikä kilot ole tulleet takaisin. Kuntoilukin on hauskempaa kevyempänä :)

        Niin mäkin,ekalla kerralla paljonkin! Tosin myönnän paastonneeni niin kauan,että se meni oikeestaan jo anoreksian puolelle. Ortoreksisen kauden jälkeen järkiinnyin ja paino pysyi mulle normaalissa n.53 sen 7 vuotta. Terveet elämäntavat a ja o sekä maalaisjärki. Nyt lipsunut,pahasti,ja otankin uuden alun. 3 viikon vesipaaston toka päivä, ei oo helppoo, mut olo vapaampi ja kilon kevyempi. Tsempata saa, kiitos! :)


      • Kevään puhdistus
        Kara R. kirjoitti:

        Niin mäkin,ekalla kerralla paljonkin! Tosin myönnän paastonneeni niin kauan,että se meni oikeestaan jo anoreksian puolelle. Ortoreksisen kauden jälkeen järkiinnyin ja paino pysyi mulle normaalissa n.53 sen 7 vuotta. Terveet elämäntavat a ja o sekä maalaisjärki. Nyt lipsunut,pahasti,ja otankin uuden alun. 3 viikon vesipaaston toka päivä, ei oo helppoo, mut olo vapaampi ja kilon kevyempi. Tsempata saa, kiitos! :)

        Uuestaan vaan! Kyllä se siitä onnistuu! :) Luin muuten mielenkiintosen kirjan paastosta ja vesipaastosta. Lähtee kuulemma ensimmäisinä 3 päivänä nesteitä ja vähän lihaksia ja siitä lähtien sitte rasvaa :) Mulla menossa toinen vesipaastopäivä :)


      • Kara R.
        Kevään puhdistus kirjoitti:

        Uuestaan vaan! Kyllä se siitä onnistuu! :) Luin muuten mielenkiintosen kirjan paastosta ja vesipaastosta. Lähtee kuulemma ensimmäisinä 3 päivänä nesteitä ja vähän lihaksia ja siitä lähtien sitte rasvaa :) Mulla menossa toinen vesipaastopäivä :)

        Kyl tää täs menee,hoplaa! Nälittää helvetisti,mut jaksan sietää,ku palkintona mahtuminen lempparifarkkuihini. Äsken ruokin koirat ja se lihasoosi haisi niin karseelle että nokka tölkkiin jos alkaa yhtään himottaa pizzat ja muut paskat millä itteni näin pöhöttäny. Yäk! :P Huomiseks varmaan lähteny toinen litra, hiki on hyvinki todellista. Muuten inhottais,mut selkeesti kertoo että toimii,eikä aineenvaihdunta enää niin pahasti jumissa. Jee! :)


      • Dkkddjdjjddjjsjsjdjdjdjj
        Kara R. kirjoitti:

        Kyl tää täs menee,hoplaa! Nälittää helvetisti,mut jaksan sietää,ku palkintona mahtuminen lempparifarkkuihini. Äsken ruokin koirat ja se lihasoosi haisi niin karseelle että nokka tölkkiin jos alkaa yhtään himottaa pizzat ja muut paskat millä itteni näin pöhöttäny. Yäk! :P Huomiseks varmaan lähteny toinen litra, hiki on hyvinki todellista. Muuten inhottais,mut selkeesti kertoo että toimii,eikä aineenvaihdunta enää niin pahasti jumissa. Jee! :)

        Haha :D musta just tuntuu että ruokahalu parantunu ihan sairaasti että kaikki maistuis hyvältä :D


      • Kara R.
        Dkkddjdjjddjjsjsjdjdjdjj kirjoitti:

        Haha :D musta just tuntuu että ruokahalu parantunu ihan sairaasti että kaikki maistuis hyvältä :D

        Sama täällä,jopa se koiranruoka... Paino 69,5. Hitaasti putoo,mut kär-si-väl-li-syyt-täääääää...


      • Kara R.
        Kara R. kirjoitti:

        Sama täällä,jopa se koiranruoka... Paino 69,5. Hitaasti putoo,mut kär-si-väl-li-syyt-täääääää...

        Ei paska että mä ryssin eilen!!! :D Kaikki paastoojat varmaanki tietää et alkoholi on paaston aikana mustalla listalla... Niin mäkin,mut piti silti "vähä rentoutua",ton avokki-akan kans ollu ihan riittävästi riitaa,ninku keiton kittaaminen muka jotakin auttais. No,mä ärrälle,6 puollitrasta light-siideriä ostin. Ilman paastoo niistä olis tullu vaan kiva hiprakka,mut ziisös mä olin sekasin ku seinäkello! :D Muisti katkennu melkeen samantien,ei mitään tietoo kuinka ilta menny ja kulkenu... Mutta söin sitte kokonaisen pizzan,voi vittu!!!!!! Muuten en uskois,mut lattialla oliivi,mun muija ei niitä syö,eikä koirat. Hetken kelasin tän kamalan darran alta ni joku hatara muistikuva et olin leikelly reunat sentään pois,ja saksilla tietysti,heitelly ne pieninä palasina koirille. Tähänkö sit kaatu mun paasto??? :( Piruvie,alotan uusiks!!! Mokia sattuu ja tapahtuu,humano est errare,tjtn. Harmi vaan et en muista oliko se vitun pizza ees hyvää... Ja että mitä Salkkareissa tapahtu. Höh! :P


      • Dkdkkdkdkdkkg
        Kara R. kirjoitti:

        Ei paska että mä ryssin eilen!!! :D Kaikki paastoojat varmaanki tietää et alkoholi on paaston aikana mustalla listalla... Niin mäkin,mut piti silti "vähä rentoutua",ton avokki-akan kans ollu ihan riittävästi riitaa,ninku keiton kittaaminen muka jotakin auttais. No,mä ärrälle,6 puollitrasta light-siideriä ostin. Ilman paastoo niistä olis tullu vaan kiva hiprakka,mut ziisös mä olin sekasin ku seinäkello! :D Muisti katkennu melkeen samantien,ei mitään tietoo kuinka ilta menny ja kulkenu... Mutta söin sitte kokonaisen pizzan,voi vittu!!!!!! Muuten en uskois,mut lattialla oliivi,mun muija ei niitä syö,eikä koirat. Hetken kelasin tän kamalan darran alta ni joku hatara muistikuva et olin leikelly reunat sentään pois,ja saksilla tietysti,heitelly ne pieninä palasina koirille. Tähänkö sit kaatu mun paasto??? :( Piruvie,alotan uusiks!!! Mokia sattuu ja tapahtuu,humano est errare,tjtn. Harmi vaan et en muista oliko se vitun pizza ees hyvää... Ja että mitä Salkkareissa tapahtu. Höh! :P

        Voi eiii! :D No mutta uuestaan vaan!! Itekki joudun aloittaaman pari kertaa uuestaa että onnistuin :DD nyt vaan kitalaki vähä kipee jos nielasee :OO


      • Kara R.
        Dkdkkdkdkdkkg kirjoitti:

        Voi eiii! :D No mutta uuestaan vaan!! Itekki joudun aloittaaman pari kertaa uuestaa että onnistuin :DD nyt vaan kitalaki vähä kipee jos nielasee :OO

        Tänään vielä samat setit,nyt hillitymmin. :D Aattelin,no,sepittelin ittelleni et aivan sama vaikka ny toisenki päivän antas lirvahtaa... Pari light-siideriä ja se helvetin pizza, huomenna ryhtiä ja itsekuria... Ja samat katseet olot mitkä oli menossa jo ohitte. Tulipahan kokeiltuu et kannattiko -not. Raskas olo,suola janottaa,tykyttää piruvie päänsärkyäkin,kroppa ihmettelee mun edesottamuksia. :/ Huomenna päivä uus,alotan uusiks ja sinnittelen niin kauan et paino alle 60, siin hyvää aikaa miettiä uusia elämäntapoja...


    • Nestepaasto

      Hyvä tsemppii! Minäkin aloitin paaston 2 pv sitten ja olo on hyvä. Toiveikas ja aurinkoinen... :)

      • kgkkgkkg

        Nonii hyvä!!! :)


      • Kara R.
        kgkkgkkg kirjoitti:

        Nonii hyvä!!! :)

        Loistawaa!!! Mulla kans tänää uus ja uhmakas alotus. Olis niiiiin kiva käyttää muitaki housuja ku reisareita... Täkynä palkinto: saan vasta alle 60-kilosena ostaa ittelleni ne yhet hullun mageet housut joita käyny kattelemas katkerana. :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1856
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1628
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe