Tyttöystäväni huijaa mua

tässä tulee ero

Luin vahinkossa tyttöystäväni sähköpostin jossa oli kaverinsa kanssa jutellut. Oli sanonut että aikoo olla mun kanssa pari vuotta vain naimisissa ja ottaa sitten eron. Tyttöystäväni aikoo opiskella pari vuotta ja olen luvannut maksaa sen opiskeluja. Hääpäivä on sovittu vuoden päähän kesälle et ei tänä vuonna ehditä naimisiin. Eli ei se edes rakasta mua vaan olen sen elättäjä pikemmin.

Nyt taidankin alkaa ottamaan etäisyyttä sitten tollasesta teeskentelijästä.

10

774

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Osanottoni

Voi helvetti. Itse lähtisin just sillä sekunnilla kun tuollaisen infon kumppanistani saisin.

Onneksi ette ole vielä menneet naimisiin etkä ole joutunut jakamaan omaisuuttasi tuon kanssa.

• mek

Ennen kun lähetätte hääkutsut niin laitappa aviehtosoppari naisellesi eteen ja että vain yhteisissä nimissä oleva omaisuus kuuluu avio-oikeuden piirrin niin näet onko nainen vain rahastamassa vain haluaako hän muuten vain naimisiin. Lopeta hänen elättäminen ja jos tarttee rahaa niin sanot että ota opintolainan niin tulet toimeen.

• halvat huvit

Opiskelujen maksattajista olen kuullut aiemminkin. Yks nainen oli seurustellut just viisi vuotta miehensä kanssa, sitten opinnot tulivatkin valmiiksi, ja ei kun erokin samaan syssyyn. Tietty voi johtua muustakin, mutta ajoitus oli mallikas.

• joku mies.

naisiin ei voi luottaa. Avioliitot on ihan turhia ja itse en mene koskaan naimisiin just sen taki. Säästyn kaikelta jakamiselta

• Ei löydy oikeaa

Samaan lopputulemaan tulin aikanaan. Naimisiin en mene ilman avioehtoa, enkä välttämättä muutenkaan.

• mnogujpo

voi mies tehdä samoin.Mun ex opiskeli valmiiksi ja minä hoidin lapset.Että ei ne naiset huijaa.Yhtä hyvin mies voi ajatella itseään.Enpä ottaisi enää takaisin ja varmaan itsekin mies sen tietää.

• Helppo ois huijata

Onhan noita Auervaaroja ja muita paskiaisia ollut aina, ja aina niille joku huijattava löytyy. Ihmiset ovat liian sinisilmäisiä näissä asioissa.

• Kumi-Mies

Josse on hyvä panee, nii älä ihmeessä kenkäse sitä poijes.

Ny sullon ihan hyvä peruste käyrä vierais.

Mut piä sie hyvä huoli, nottei se tyttis pamaha paksuks.
      Eli käytä itte ostamias ja säilyttämiäs kumeja.
      Se vasta kalliiks tuloo josse paksuks pamahtaa!

Eli kumi päällä joka säällä! !!!!! :D

• lifemocker

"ja olen luvannut maksaa sen opiskeluja. "

miksi sä olet idiootti?

• hohohh

jossain täällä justiin joku naikkonen myönsi samaa asiaa.. aikoo olla vanhemman miehensä kanssa kunnes valmistuu... ja sitten alkaa avoimesti olemaan yhdessä omanikäisen miehen kanssa, jonka kanssa jo nyt suhde..

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!

Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja
      Maailman menoa
      81
      14084
    2. Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa

Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va
      Maailman menoa
      16
      5820
    3. Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour

(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa
      Maailman menoa
      154
      5531
    4. SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"

Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei
      Maailman menoa
      130
      5322
    5. Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu

Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu
      Maailman menoa
      200
      5109
    6. "Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana

Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste
      Maailman menoa
      87
      3591
    7. Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"

Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant
      Maailman menoa
      1
      3467
    8. Vanhat miehet eivät muista

Niinistö muistaa vain Marinin hölmistyneen ilmeen, mutta ei miksi möllötti sen näköisenä. Vanhanen taas ei muuten vaan
      Maailman menoa
      18
      3453
    9. Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?

Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua
      Maahanmuutto
      287
      3422
    10. Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä

Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa
      Maailman menoa
      110
      3088
    Aihe