Elämä pilalla karvojen vuoksi!

Turkiseläin

Kärsin PCO-syndroomasta, joka vaikuttaa hormooneihin, mutta johon ei kuulosta olevan mitään parannuskeinoa. Kohtaloni on olla 28-vuotias ikäneito, jolla kasvaa karvaa pakaroissa asti, eikä mitään keinoa nyhtää niitä sieltä pois niin ettei unelmissa oleva mies ikinä saisi tietää häpeästäni! Ainoa mahdollisuus parisuhteenkaltaiseksi on jokin äijä jolla on vakava perversio karvapersauksisista naisista, mutta itse en ikinä nauttisi karvaisuudestani! Olen vastenmielinen ja inhottava naisenkuvatus, mutta kukaan ei tiedä niin kauan kuin voin pitää vaatteet päälläni...

Jos joku on kokenut saman ja löytänyt ratkaisun, kertokaa hyvät ihmiset! :(

8

3377

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jokuvaa

eikös sinne pakaroille pysty ite levittää mitää karvanpoisto ainetta, veet esim. hieroo vaa kankut täytyy ja kohta on siloset pakarat

• vink

Karvanpoistomenetelmiä on erilaisia... lue vähän tätä ryhmää niin huomaat. Paljon riippuu millaista karvaa sinulla on ja missä.

• belle

keskustele asiantuntijan kanssa vahaamisesta...se ohentaa ja pehmentää karvankasvua ja pysyt siloisena reilun kuukauden!

• Tinna

Hoida ihmeessa ensin hormonitoiminnan hairio pois e-pillereilla, ja sen jalkeen poistata karvat esim. laserilla tai valoimpulsilla lopullisesti. Toki vahalla voit aloittaa karvojen poiston.

• miina
        Tinna kirjoitti:

Hoida ihmeessa ensin hormonitoiminnan hairio pois e-pillereilla, ja sen jalkeen poistata karvat esim. laserilla tai valoimpulsilla lopullisesti. Toki vahalla voit aloittaa karvojen poiston.

Mulla on myös ongelma tosta karvankasvusta, takapuolesta törröttää karvoja, rinnoissa ja vatsassa kasvaa tummia haihtuvia. Yleisillä paikoilla ei kehtaa käydä suihkussa. Kerran jopa uimassa ollessa huomasin, kun jotku kuiskutteli vieressä sen näkösinä, että oli huomanneet rumat karvani. Kyllä siinä itku pääsi myöhemmin.
        Seurustelu, taikka seksin harrastaminen tuntuu kaukaiselta haaveelta. Ehkä sekin päivä vielä koittaa, kunhan ensin pääsee näistä pahuksen karvoista eroon. :(

• ........
        miina kirjoitti:

Mulla on myös ongelma tosta karvankasvusta, takapuolesta törröttää karvoja, rinnoissa ja vatsassa kasvaa tummia haihtuvia. Yleisillä paikoilla ei kehtaa käydä suihkussa. Kerran jopa uimassa ollessa huomasin, kun jotku kuiskutteli vieressä sen näkösinä, että oli huomanneet rumat karvani. Kyllä siinä itku pääsi myöhemmin.
        Seurustelu, taikka seksin harrastaminen tuntuu kaukaiselta haaveelta. Ehkä sekin päivä vielä koittaa, kunhan ensin pääsee näistä pahuksen karvoista eroon. :(

En suosittele e-pilsuja karvojen hoitoon. Jonain päivänä jokainen nainen lopettaa pillerit ja silloin tuo samainen ongelma todella räjähtää käsiin. E-pillereiden jälkeen oma karvan kasvuni kiihtyi entisestään, eikä sille voi mitään.

• moi
        ........ kirjoitti:

En suosittele e-pilsuja karvojen hoitoon. Jonain päivänä jokainen nainen lopettaa pillerit ja silloin tuo samainen ongelma todella räjähtää käsiin. E-pillereiden jälkeen oma karvan kasvuni kiihtyi entisestään, eikä sille voi mitään.

Niin eikö ne pillerit voi vaikka kiihdyttääkkin sitä karvankasvua, yksi sivuvaikutus saattaa kuulemma olla juuri hirsutismi, siis liiallinen karvankasvu...onko joku huomannut pillereitten vaikuttavan karvankasvuun? Tuntuu että pillerit aiheuttaa muutenki vaan ongelmia: selluliitti, katkenneet verisuonet, masennusta etc..

• Mii

Minulla on ollut hirsutismi sitten teini-iän: tummaa karvaa koko alavartalo täynnä, alaselästä aina varpaisiin asti. Kauhea salailun aihe ja häpeä. Mutta kyllä minä miehen olen löytänyt, toisenkin (mutta vasta sen ensimmäisen jälkeen :) jotka ovat olleet vaivani kanssa täysin sinut. Eivätkä tosiaankaan ole olleet mitään pervertikkoja. Oma skitsoiluni on korkeintaan aiheuttanut joskus ongelmia asian suhteen. Saman ikäinen olen muuten kuin sinäkin. Tänä syksynä tosin aion hankkiutua karvoistani eroon laserhoidolla. Ei jaksa enää vahata tai olla naturelli...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3829
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2964
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1865
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1598
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1079
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      934
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      864
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      774
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      741
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe