kanssa arkikin olisi yhtä juhlaa? :-)
Kenen palstalaisen
24
177
Vastaukset
- himis..
Arki olisi yhtä juhlaa Toljakkeen kanssa. :)
- Eewari
Ratikkakuskin kanssa
- <333
Ybiksen-söpiksen kanssa.
Enpä uso jotta se olis kenenkään kanssa aina vain pelkkää juhlaa. Kyllä joskus on alamäkiäkin eikä naurata yhtään.
- Iaskin..väärin
Pikku-Murrin kanssa arki on aina yhtä juhlaa :)
Iaskin..väärin kirjoitti:
Pikku-Murrin kanssa arki on aina yhtä juhlaa :)
Voipi ollakin. Sulla vaan on väärä nicci käytössä. Sun pitäs leikkiä Toljaketta, jotta menis oikein. Sullon puurot ja vellit sekasin jotta.
- zärpela
Genitaali-menthen
- Galina Kulakova
täällä sama
- laskin..alleni
himatuikun kaans himmailtais
- -ok-
Arjen ei tarvitse olla yhtä juhlaa, mutta suurimmaksi osaksi mukavaa. On täällä varmaan sellaisia, joiden kanssa toteutuisi.
- IääpäIIään
kyseisen naisen kanssa
Hyi helevetti miten aharistavaa.
- mother party
Tänään kaikki palstalaiset party party!
- kaikki palstalaiset
vitut! synkistellään!
- goodi soor!
Goodi soor!
- zisel
MINUN!
Fakta. Asia on loppuunkäsitelty.- kuiva urpo
Liian kosteita päiviä :(
- zisel
kuiva urpo kirjoitti:
Liian kosteita päiviä :(
Niinhän sä luulet. Mitäs jos mä olen selvinpäin kaikki ne päivät jolloin en ole täällä? Sillonhan niitä kosteita päiviä on vuodessa aika vähän :) Nyt on taas menossa tällanen kosteampi kausi. Kevät tekee tän joka vuosi. Mutta töihin taas huomenna jne.
- kuiva urpo
zisel kirjoitti:
Niinhän sä luulet. Mitäs jos mä olen selvinpäin kaikki ne päivät jolloin en ole täällä? Sillonhan niitä kosteita päiviä on vuodessa aika vähän :) Nyt on taas menossa tällanen kosteampi kausi. Kevät tekee tän joka vuosi. Mutta töihin taas huomenna jne.
Kesällä on pakko nesteyttää
- zisel
kuiva urpo kirjoitti:
Kesällä on pakko nesteyttää
Tietenkin. Johan se lukee raamatussakin.
- kuiva urpo
zisel kirjoitti:
Tietenkin. Johan se lukee raamatussakin.
Ja syksy ottaa kupoliin: nesteytys paikallaan
- kiltti mies
Eli aina samanlaista? :)
- Tony DiNozzo
genion..
http://www.billrini.com/wp-content/uploads/Dead-Tired.jpg
:\- pro genio
Älä projisoi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17595- 93535
- 65531
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437