Olen ottamassa pitkään harkittua ja odotettua tatuointia kylkeen. Kyseessä on lyhyt teksti, vain kolme sanainen joten suuresta tatuoinnista ei ole kyse. Haluan sen siis kylkeen, rintsikoiden alapuolelle. Olen kuullut, että kylki olisi yksi kivuliaimmista paikoista tatuoida, onko näin? Tokihan se on yksilöllistä mutta kuitenkin.. minulla kun tuo kivunsieto ei mitään suurta luokkaa ole.
Haluaisin kuulla kokemuksia kyljen tatuoimisesta, onko kipu ihan siedettävää? Asteikolla 1-10? Osaisitteko suositella hyvää tatuoijaa itä-uudenmaan / uudenmaan alueelta? Kuinka kauan suunnilleen tuollaisen tatuoimisessa kestää?
Kiitoksia etukäteen ! :)
Tatuointi kylkeen !
5
927
Vastaukset
Eikö muka netistä googlettamalla löydy yhtäkään tatuointistudion saittia?
- lifemocker
siihen nyt kovin "hyvä" tatuoija tarvii olla että jonkun tekstin jollekkin raaputtelee johonkin
- Henna
Itekin oon ajatellut ottaa tekstin kylkeen! :) Kavereilta oon kuullut ja nähnyt heidän tatuoinneistaan, että Jan Liskogalleriassa tekee hyvää jälkeä. Omakohtaista kokemusta ei siis ole.
- no pain no gain
Aivan varmasti sattuu. Mulla iso koko kyljen kuva kylläkin, mutta jos olisin tiennyt kivun määrän, miettisin uudeelleen :) Toki ostin emla nimistä puuduttavaa voidetta apteekista, niin ensimmäiset parituntia meni kepeesti, sitten se kipu sieltä tulikin korkojen kera...
- Leimaajan velipuoli
Nössö!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873227
- 622937
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322455- 802283
- 742189
- 952026
- 121626
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j341618Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450