Olen ottamassa pitkään harkittua ja odotettua tatuointia kylkeen. Kyseessä on lyhyt teksti, vain kolme sanainen joten suuresta tatuoinnista ei ole kyse. Haluan sen siis kylkeen, rintsikoiden alapuolelle. Olen kuullut, että kylki olisi yksi kivuliaimmista paikoista tatuoida, onko näin? Tokihan se on yksilöllistä mutta kuitenkin.. minulla kun tuo kivunsieto ei mitään suurta luokkaa ole.
Haluaisin kuulla kokemuksia kyljen tatuoimisesta, onko kipu ihan siedettävää? Asteikolla 1-10? Osaisitteko suositella hyvää tatuoijaa itä-uudenmaan / uudenmaan alueelta? Kuinka kauan suunnilleen tuollaisen tatuoimisessa kestää?
Kiitoksia etukäteen ! :)
Tatuointi kylkeen !
5
1014
Vastaukset
Eikö muka netistä googlettamalla löydy yhtäkään tatuointistudion saittia?
- lifemocker
siihen nyt kovin "hyvä" tatuoija tarvii olla että jonkun tekstin jollekkin raaputtelee johonkin
- Henna
Itekin oon ajatellut ottaa tekstin kylkeen! :) Kavereilta oon kuullut ja nähnyt heidän tatuoinneistaan, että Jan Liskogalleriassa tekee hyvää jälkeä. Omakohtaista kokemusta ei siis ole.
- no pain no gain
Aivan varmasti sattuu. Mulla iso koko kyljen kuva kylläkin, mutta jos olisin tiennyt kivun määrän, miettisin uudeelleen :) Toki ostin emla nimistä puuduttavaa voidetta apteekista, niin ensimmäiset parituntia meni kepeesti, sitten se kipu sieltä tulikin korkojen kera...
- Leimaajan velipuoli
Nössö!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163495Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3943269Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o793084Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362899Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582388- 502105
- 942014
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141929Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m431914Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181909