"Tupauuno on miespuolinen henkilö, joka päivystää internetin palstoilla iltapäivästä aamuyöhön. Hän on syrjäytynyt työttömyytensä takia, eikä hänellä ole suhteita toiseen sukupuoleen. Siksi tupauuno on niin vihainen ja katkera ja purkaa tunteitaan palstalle, josta toivoo saavansa vastakaikua ajatuksilleen. Näin tupauunot kohtaavatkin palstoilla ja uutterasti yhdessä jankkaavat profeettansa sanomaa."
Oletko tupauuno?
15
601
Vastaukset
- life not service
Olisi vielä pahempaa että olisi duunissa ja silti syrjäytynyt. Nyt saa netata ja tehdä päivisin mitä vain.
- ..............
Kyllä olen. Jos menisin töihin olisi vielä sekin riesa muun paskan lisäksi.
- työtönATM
Eipä voisi vähemmän kiinnostaa tehdä paskahommia, että saisi hyödyllisen kuhnurin statuksen ja "palkkioksi" jonkun ties monenko nussiman tavishuoran.
- Miksi et halua
tehdä mitään yhteisösi hyväksi? Olet vapaamatkustaja, pummi
- tuplauuno...
Tupauuno olen vaikka töissä käynkin. Itseasiassa työn takia just olen syrjäytynyt. 10 vuotta etäduunissa ja sitten määrättiin takas toimistolle töihin. Voin sanoa, että sosiaaliset taidot ovat "hieman" ruosteessa...
- mitä väliä
Sillä mitä muut ajattelevat minusta ei enää ole mitään väliä. Olen totaalisen syrjäytynyt. En enää kuulu tähän yhteiskuntaan. En koskaan tule saamaan vaimoa, perhettä, lapsia, pysyvää työpaikkaa, saati mitään omaisuutta. Minulla ei koskaan tule ole mitään omaa. Ehkäpä sinäkin aloittaja olisit jo tehnyt itsemurhan minun asemassani. Miksi siis välittäisin olenko sinusta tuplauuno?
- Anonyymi
Ensin on oltava jonkinlaisia suhteita omaan sukupuoleen (hyviä, vilpittömiä) vasta sitten voi paremmin löytää naispuolisiakin ystäviä. Tai voi olla jollain toisinpäinkin.
Tai yleensä tuttavia eri-ikäisiä miehiä ja naisia, joiden kanssa rupatella ihan huvin ja seuran vuoksi. Me ihmiset olemme ensisijaisesti ihmisiä, seuralaisia ja vasta sitten parin haussa.,jos nyt ylipäätään ollaan. Toisaalta sellaisesta paria pakonomaisesti etsivältä menee hyvä fiilis hommasta, jos se on pakotettua, väkinäistä , kiireistä . Myös lopputulos ei välttämättä jatkuu kauaa ja voi jättää pettymyksen tunnun. Ja sitten on hyväksyttävä se tosiasia; kaikki eivät löydä paria, etsinnöistä tai muista syistä johtuen ja se pitää vaan hyväksyä. Onhan elämä muutakin kuin pariskuntana elämistä. Ilo ilman puolisoa on täysin mahdollista, siis aito teeskentelemätön ilo.
Lopuksi, ; kun ihminen tulee toimeen itsekseen, hän löytää aina tekemistä, viihtyy omassa seurassaan. Omassa seurassaan viihtyvä ei pitkästä. Ei ole noloa olla vanhapoika tai vanhapiika, vaikka niitä ennen ja nykyisinkin pilkataan. Varsinkaan semmoisen pilkan takia ei pidä mennä pariutumaan.
Yksinäinen ainakin voi paremmin omistautua työlleen, kun sellaisen saa, sekä harjoittaa hyväntekeväisyyttä, harrastuksia ja yhdistyksiä, kun hänellä on enemmän aikaa. Kotonaan hänen ei tarvitse pitää kotipalavereita mitä erinäisemmistä asioista. Nähkää asioissa useammat puolet!
- 17+5
Ei paljon huvita töitä tehdä kun on kivempaa vittuilla täällä 24/7 monen miehen nussimille huorille.
- mies32&kympinnainen
Emme ole. Olemme pörssiyhtiön johtajia, ja synnynnäisiä alfoja, joiden luo on jatkuva trafiikki - ei hetken rauhaa, kun viehättävyydestämme humaltuneet jonottaa kotiovellakin. Emme ole tupauunoja, vaan netissäkin provotessamme valmistamme parit pressit kansainväliseen miittinkiin.
- Olen.
So what? Niin on moni muukin täällä
- Minä olen
urheilullinen. En nyhjää sisällä.
- katkera ATM
Ei kukaan kuitenkaan ole minusta kiinnostunut. Netissä sentään joku tuntematon lukee valituksiani.
- ätmi
Joo olen
Lapsuuteni unelma ammatti oli soskupummi. Olen kuitenkin niin munaton lammas että käyn töissä.
- Ettästiedät
No nyt kävi jo selväksi että jouteliaat varusmiehet nuoruuden hölmöyksissään kiusaavat meitä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2133131
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il172861Suomella TUNTI ELIN AIKAA jos/ kun SOTA Syttyy NAAPURIN KANSSA!
Sitten kaikki tärkeät paikat, Komentokeskukset, poliittiset päätöksentekijät, Sotilastukikohdat, Varuskunnat, Liikentee3721575Klaukkalan onnettomuus
Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess271458- 961332
Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat
Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie531249- 991237
Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee
Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO1701082Martinan uudet tuulet
Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik1681081Nurmijärven Tulvatie jätetty hoitamatta jonka ansiosta turma sattui?
Käykö nyt niin että tienhoidosta vastaavat tahot laitetaan maksamaan turma? Miksi tietä ei ollut hoidettu, onko syy pihe143954