Mitä kukkia nuorelle naiselle?

nm23

Nolo kysymys, mutta kun ei ole aiempaa kokemusta: mitä kukkia kannattaa viedä nuorelle naiselle seurustelun alkuvaiheessa? Onko eri väreillä nykyisin jotain selkeitä symbolisia merkityksiä yms???

19

10994

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Romeo

      anna hänelle se perinteinen nahkatulppaani...siitä tytöt tykkää..

    • Duram

      Älä vie kukkia. Nainen luulee, että sinulla on jotain tunteita tai kiinnostusta häntä kohtaan ja että yrität hurmata häntä. Se aiheuttaa pakoreaktion ja paniikkihäiriön ja nainen juoksee karkuun.

      • nm23

        ...kuten sanoin, kyse on seurustelusta eikä mistään hurmaamisesta. Idiootit voitte pitää vinkkinne omana tietonanne.


      • Duram
        nm23 kirjoitti:

        ...kuten sanoin, kyse on seurustelusta eikä mistään hurmaamisesta. Idiootit voitte pitää vinkkinne omana tietonanne.

        ... sulle taitaa sarkasmi olla outo käsite. Vie sellaisia, mitkä itsestäsi näyttää hyvältä. Unohda ne merkitykset. Ne on pikkutyttöjen romanttisia päiväunia.


    • N35

      tuskin tyttöystäväsikään, tai jos tietää tuskin olettaa sun tietävän. Keltaista sanotaan ystävyyden väriksi, punaista muistaakseni rakkauden tai intohimon väriksi, ei sillä ole väliä, olisin iloinen jos saisin vaikka päivänkakkaroita. Orkidea on kaunis ja erikoisempi kuin ruusu, siis mun mielestä.

    • Kaisa-Lotta

      En osaa sanoa, mitä kukkia kyseiselle nuorelle kannattaisi viedä, koska en tunne häntä.

      Sun kannattaa mennä kukkakauppaan tai torille, katsella siellä ympärillesi ihan rauhassa ja miettiä, mitkä kukat muistuttavat neitoa tai mitkä sinusta tuntuvat hänen kukiltaan. Kukkakaupan myyjät yleensä aika auliisti sovittelevat kukkia keskenään, jos haluat kokeilla kimppua. Sanot vaan, että miltähän toi näyttäisi ton kanssa. Jos näet jonkin kauniin kukan, he pyynnöstäsi myös suosittelevat sille seuralaiseksi jotain toista kukkaa. Kimpun ei tarvitse olla iso. Minusta yksinkertaiset kimput ovat kauniita; monesti yksikin kukka on sellaisenaan hieno.

      Itsestäni tuntuu, että suuret punaiset tai vaaleanpunaiset ruusut eivät välttämättä ole paras vaihtoehto, vaan jokin pienempi ja persoonallisempi kukka olisi parempi. Värikoodeista ei kannata välittää. Jokin punainen/oranssi/keltainen voisi olla kiva energiantuoja näin syksyllä. Ja jotkin syvän oranssit kukat näyttävät hienoilta, jos joukossa on yksi sininen/lilahtava kukka.

      Mutta perusohje siis on, että 1) katselet kíhan rauhassa kukkia ja tunnustelet, mitkä tuntuu sopivilta, 2) yksinkertainen on monesti paras ja 3) pieni kimppu/yksikin kukka on kaunis.

      • Ella&

        Vie orkidea. Se on jotain vähän enemmän ekstraa kuin perinteinen ruusu.Itse olin ikionnellinen, kun sain seurustelun alussa miheltä orkidean. Heitti vielä peliin hauskan läpän siitä, kuinka oli mukamas kasvattanut sitä lapsesta asti unelmiensa naiselle..
        Harmi, että olemme jo nyt eronneet!


    • niiskuneiti

      Oletko pannut merkille hänen lempiväriään? Jos et, niin suositttelisin vaaleanpunaisia ruusuja tai muita kukkia. Punainen on ehkä turhan voimakas väri, jos ette ole vielä tulisesti rakastuneita. Keltainen väri taas voidaan tulkita pelkäksi ystävyydeksi. Voithan kysyä kukkakauppiaalta ja pyytää häntä tekemään kauniin kimpun nuorelle naiselle. Ihastuttavia, tuoksuvia kukkia ovat esim. hajuherneet, kielot ja syreenit (jollei hän ole allerginen tuoksuville kukille). Romanttinen kimppu, jossa on eri sävyjä, mutta eniten vaaleanpunaista esim. hajuherneiden muodossa vois olla hyvä. Voithan myös keksiä jotain ihan omasta päästäsi, niin tuot samalla esiin persoonallisuuttasi. Toivottavasti tyttö on mielissään, lykkyä tykö!

    • yh äiti

      Moi !

      Liljat ovat tosi kauniita tähän aikaan vuodesta ! Keväällä kielot, kesällä ruusut jne... Symboleista sen verran että tummanpunainen ruusu on se "rakkauden tunnustus", että ehkä sitä ei vielä... Muuten kaikki kukat käy !

    • nm23

      Kiitos kaikille hyvistä vinkeistä, valitsin liljan joka miellytti omaa silmää eniten ;D Ilmeisesti myös tyttö tykkäsi...

    • kukka

      Jotain kevyttä. Jos hajuherneitä saisi, ehdottaisin niitä tai krassin kukkia. Gerberakin käy (vähän päiväkakkaran mallinen mutta värikkäämpi) Ei mitään ylettömän pömpöösiä tyyliin 10 pitkävartista ruusua (niitä voi viedä kun suhde on jo 'mallillaan')
      Kukkiksilta saa sellaisia pikkukimppujakin ja myyjät yleensä auttaa jos sanoo että jotain nättiä mutta ei liian huomiotaherättävää.

    • Anonyymi

      Mielestäni ensimmäiset kukat ovat merkityksellisimpiä, sillä ne vahvistavat tuoreessa suhteessa tunnetta siitä, että mies oikeasti haluaa juuri tämän naisen, on tosissaan. Jos neito on perinteitä ihannoiva romantikko, kuten itse olen, niin hän todennäköisesti arvostaisi punaisia ruusuja. Muutenkin se on ehkä varmin vaihtoehto, ellei hän ole selkeästi rajoja rikkova ja omalaatuisuutta arvostava persoona. Ehkä tapailun aikana tai ihan suhteen alussa vaaleanpunaisia ja myöhemmin sitten tummempaa. Erityisesti ruusuissa olisi hyvä noudattaa värien merkityksiä (kannattaa googlata), vaikka nainen värinä pitäisi enemmän esimerkiksi valkoisesta.
      Myöhemmin sitten voi ostaa enemmän naisen makuun tai vaikka sisustukseen sopivia kukkia.

    • Anonyymi

      Onko kui tuore tapaus, älä jännitän turhia? Ehdotan sateenkaaren värejä kukille, jolloin ajattelee sinusta, ettet ole liian kapea katseinen?

    • Anonyymi

      Kalla on ylväs kukka.

    • Anonyymi

      Kai se on sama mitä kukkia vie, varsinkin jos ei tiedä mistä kukasta toinen tykkää. Ajatus tärkein.
      Itse tykkään enemmän mitä saa helposti luonnostakin... eli ketokukista.
      Lempi kukkani on lemmikki ja se on onnenkukkani.
      Olinkin nuorena otettu kun eräs mies yllätti itse poimimalla lemmikki-kimpulla. Se muisto lämmittää näin vuosienkin jälkeen. Myös päivänkakkara ja Heinätähtimö kuuluvat suosikkeihin 😊

    • Anonyymi

      Anna sille piharatamo.

    • Anonyymi

      Kukkia saa itse ostettua kaupasta

    • Anonyymi

      Ruusuja.

    • Anonyymi

      Unikkoja

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      116
      9045
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2653
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      130
      2410
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2009
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1756
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1560
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1517
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1448
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1267
    Aihe