Kivisen hotellin käytävällä oli kuorittu omena, joka kuhisi muurahaisia. Ovidiuksella oli samanlaisia näkyjä ennen mertensä mustaa yötä. Itse pidän koralleista. En koske niihin, koska pidän niistä.
Muistan ystäväni parkkeeranneen ammoin kivikalan päälle. Hän oli tapahtumasta autuaan tietämätön, sillä kyseinen kala on lähes näkymätön (huomaamaton). Emme koskaan kertoneet hänelle kuinka lähellä hän meitä kaikkia oli.
(naurua tuolta puolen)
Jet lag zero
119
78
Vastaukset
- Nasdaq
Mä kun olen vähän tällainen relepelle, niin tuossa matkalla huomasin että Zoopissa on jonkinlainen muovinen "suojakuori" itse näytölle.
Se narisee. Siis hirveää nitinää, jos sitä painelee. Musta se on jotenkin halpaa. Jotenkin Korealaista.
Kissa taas on kuulema löytänyt jääkaapin. No kissa on melkein Kanadasta.
(reps)- Nasdaq
Siis niin kuin: perunoita, porkkanoita, sipuloita... ja kissa.
(tsuf) - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
(tsuf)Ja nyt suksin vittuun.
(idiootin naurua) - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
(tsuf)Tomaattien säilytyspaikka ei ole jääkaappi. Itseasiassa friz ei ole ratkaissut teollisen vallankumouksen jälkimainingeissa kuin yhden asian edukseen, ja se on kylmä maito.
(puolueetonta naurua) - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Tomaattien säilytyspaikka ei ole jääkaappi. Itseasiassa friz ei ole ratkaissut teollisen vallankumouksen jälkimainingeissa kuin yhden asian edukseen, ja se on kylmä maito.
(puolueetonta naurua)Kylmä gintonc on kanssa ihan jees. Mulla jäi vähän pullonpohjalle (infused), ennen kuin starttasin.
(naurua CAT6FL) - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Kylmä gintonc on kanssa ihan jees. Mulla jäi vähän pullonpohjalle (infused), ennen kuin starttasin.
(naurua CAT6FL)Kapteeni kyllä kertoi (paluulennolla), että jokin v***n läppä on jäänyt päälle, eikä vasen lähde käyntiin. No meidät hinattiin takaisin laituriin ja mekanoitiin. Sitten taas pelitti.
On tämä insinördetaito jumalallista: toiset dokaa ja toiset rätteilee.
(hirn) - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Kapteeni kyllä kertoi (paluulennolla), että jokin v***n läppä on jäänyt päälle, eikä vasen lähde käyntiin. No meidät hinattiin takaisin laituriin ja mekanoitiin. Sitten taas pelitti.
On tämä insinördetaito jumalallista: toiset dokaa ja toiset rätteilee.
(hirn)Uutisia
Suomalainen stealth-anti-terrorismisoturi ja invisible-nokiaduud ovat tavattu Suomen tasavallan presidentin yksityiskoneesta. Kuinka ja miten he ovat sinne joutuneet on vielä tietoisuuden pimennossa. - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Uutisia
Suomalainen stealth-anti-terrorismisoturi ja invisible-nokiaduud ovat tavattu Suomen tasavallan presidentin yksityiskoneesta. Kuinka ja miten he ovat sinne joutuneet on vielä tietoisuuden pimennossa.Kansan huomio.
Miljoonalla meni (nykyään on aika mautonta alkaa nussii näiden pilkkujen kanssa).
(reps) - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Kansan huomio.
Miljoonalla meni (nykyään on aika mautonta alkaa nussii näiden pilkkujen kanssa).
(reps)Vaan eipä ollut Kataisen (mun) mania, skulas dumari, Eki.
(Eki hölkkää sateessa. Askel on pohtiva.) - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Vaan eipä ollut Kataisen (mun) mania, skulas dumari, Eki.
(Eki hölkkää sateessa. Askel on pohtiva.)Se kenen mania on sen kone.
Googlaa Pressan kone.
(hips & ribs) - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Se kenen mania on sen kone.
Googlaa Pressan kone.
(hips & ribs)Edellisestä pressasta (juristi) tuli mieleen tämä seuraava pressa (juristi), että mikä vittu tätä kansaa vaivaa, kun se tarvitsee lain tuomaa turvaa?
- No meillä on tällainen yhteiskuntamalli, jota siivota 24/7. Mihin kohtaan haluaisit itse laittaa rastisi, ruksisi tai äksäsi, koska meillä loppuu kohta Wisasta kortti?
(naurua & Naps) - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Edellisestä pressasta (juristi) tuli mieleen tämä seuraava pressa (juristi), että mikä vittu tätä kansaa vaivaa, kun se tarvitsee lain tuomaa turvaa?
- No meillä on tällainen yhteiskuntamalli, jota siivota 24/7. Mihin kohtaan haluaisit itse laittaa rastisi, ruksisi tai äksäsi, koska meillä loppuu kohta Wisasta kortti?
(naurua & Naps)Herran jumala!
Ferguson siirtyy paikaltaan. King of the Kigs.
I'm bit confused (infusef).
(NAURUA VÄHÄN SINNE JA TÄNNE) - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Herran jumala!
Ferguson siirtyy paikaltaan. King of the Kigs.
I'm bit confused (infusef).
(NAURUA VÄHÄN SINNE JA TÄNNE)Tuhoutuuko Manchesterin ikoni, Ferguson tällä päätöksellään?
Mitä tekevät ManUt?
Mihin manut ovat menossa.
(I'm so fucking bored with this session, an so on. Sorry, folks. - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Tuhoutuuko Manchesterin ikoni, Ferguson tällä päätöksellään?
Mitä tekevät ManUt?
Mihin manut ovat menossa.
(I'm so fucking bored with this session, an so on. Sorry, folks.Jenkeissä - jossain perseessä - joku Huulio Himinez on sitten heittänyt viimeiset löylynsä.
Isi pelastaa.
(naurua & sympatiaa uhreille) - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Jenkeissä - jossain perseessä - joku Huulio Himinez on sitten heittänyt viimeiset löylynsä.
Isi pelastaa.
(naurua & sympatiaa uhreille)Katso tämä, Ja sitte vertaa sitä pukuun.
http://www.youtube.com/watch?v=-ZZSSsv2yMU - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Katso tämä, Ja sitte vertaa sitä pukuun.
http://www.youtube.com/watch?v=-ZZSSsv2yMUTodo los Muertas, los salivios del Mares.
http://www.serieonline.net/los-informaticos/
Ah.. - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Todo los Muertas, los salivios del Mares.
http://www.serieonline.net/los-informaticos/
Ah..Eläkkeelle, IN deed.
(nAURUA)
http://www.youtube.com/watch?v=Syq8pOTS77o - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Eläkkeelle, IN deed.
(nAURUA)
http://www.youtube.com/watch?v=Syq8pOTS77oEngland....
With, or wit of out you, in your lokacalisatioon, qui ca prefer "as" o le mondo (toto) local lavados..
(nyt on jo ihan hiki - naurua) - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
England....
With, or wit of out you, in your lokacalisatioon, qui ca prefer "as" o le mondo (toto) local lavados..
(nyt on jo ihan hiki - naurua)Mä jo kymmenvuotiaana varottelin siitä mistä se repeää, eli meistä.
Me ryssitään kaikki. Ja kun ryssät luulee, että me syytellään heitä, kuten aina, niin me emme tee mitään mutta he tekevät.
Funtsaa säkin vähän tätä kvasi- fundamentaalista tilaa.
Mieti. Älä vittu selitä.
Nasdaq kirjoitti:
Mä jo kymmenvuotiaana varottelin siitä mistä se repeää, eli meistä.
Me ryssitään kaikki. Ja kun ryssät luulee, että me syytellään heitä, kuten aina, niin me emme tee mitään mutta he tekevät.
Funtsaa säkin vähän tätä kvasi- fundamentaalista tilaa.
Mieti. Älä vittu selitä.
http://www.youtube.com/watch?v=Syq8pOTS77oOk.
Mä lupaan kelata "jutskia".
- Aamun avaus
:DDD
Huomenta
Sä olet ollut niiin ahkera.- Nasdaq
Kyllä. Jos kundi on vielä neljältä aamuyöllä suht tolkuissaan, niin mitä hän on ollut ennen tätä?
Vittu mä oon tapaus.
(naurua) - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Kyllä. Jos kundi on vielä neljältä aamuyöllä suht tolkuissaan, niin mitä hän on ollut ennen tätä?
Vittu mä oon tapaus.
(naurua)Ärsyttävän kuuma päivä. Mä en ole oikein kuumuusihmisiä, sillä olen siihen liian cuul.
Käväisin just kirjastossa palauttamassa unohtuneet devarit ja hokasin, että kaikki on taas puistoissa. Ihan kaikki.
(ruohoistuvaa naurua) - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Ärsyttävän kuuma päivä. Mä en ole oikein kuumuusihmisiä, sillä olen siihen liian cuul.
Käväisin just kirjastossa palauttamassa unohtuneet devarit ja hokasin, että kaikki on taas puistoissa. Ihan kaikki.
(ruohoistuvaa naurua)Suomessa just tää on off -mentaliteetti mua jotenkin nyppii. Siis ei mitään välimalleja. Ei mitään kompromisseja. Ei mitään epämääräistä. Suomessa kaikki on liian selvää.
(reps) - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Suomessa just tää on off -mentaliteetti mua jotenkin nyppii. Siis ei mitään välimalleja. Ei mitään kompromisseja. Ei mitään epämääräistä. Suomessa kaikki on liian selvää.
(reps)Mun pitäs päivittää mun orbitit, mutta kone ei suostu tunnistamaan laitetta.
Onks nördee paikalla?
Mä voin biffaa vichyt. - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Mun pitäs päivittää mun orbitit, mutta kone ei suostu tunnistamaan laitetta.
Onks nördee paikalla?
Mä voin biffaa vichyt.Vissymusaa.
Nasdaq kirjoitti:
Vissymusaa.
http://www.youtube.com/watch?v=Syq8pOTS77oLemmyn elämänohje mulle oli se että on aivan saman tekevää miten soitat, kun soitat tarpeeksi lujaa.
(killministerin naurua) - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Lemmyn elämänohje mulle oli se että on aivan saman tekevää miten soitat, kun soitat tarpeeksi lujaa.
(killministerin naurua)Sir Alex Ferguson on ostanut traktorin.
(BBC) - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Sir Alex Ferguson on ostanut traktorin.
(BBC)ManU joutuu junnuliigaan. Voi että mikä häpeä.
(naurua a la pelipaita) - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
ManU joutuu junnuliigaan. Voi että mikä häpeä.
(naurua a la pelipaita)Kummallista että mä aina törmään tähän brittifasadiin matkoillani. Mikähän vittu siinä on, että ne eivät jaksa pysyä siellä saarellaan?
(reps) - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Kummallista että mä aina törmään tähän brittifasadiin matkoillani. Mikähän vittu siinä on, että ne eivät jaksa pysyä siellä saarellaan?
(reps)Esmes. tossa talvella mä tapasin bileissä britin (Londonnery), joka mätti kaupunkiaan niin että silmissä kirveli.
Hän sanoi, että hän ei enää koskaan palaa takaisin. Olin hieman hämilläni.
(kirveli on kasviuute -naurua) - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Esmes. tossa talvella mä tapasin bileissä britin (Londonnery), joka mätti kaupunkiaan niin että silmissä kirveli.
Hän sanoi, että hän ei enää koskaan palaa takaisin. Olin hieman hämilläni.
(kirveli on kasviuute -naurua)Tämän ymmärtämiseksi tarvitaan selvitystyömies. Mä selvitän tämän teille.
Katsokaas kun puhdas ihmetys herään minussa aina silloin kun ruoho on vihreämpää aidan toisella puolella.
Sitä minä en vain voi ymmärtää. Eivätkö ihmiset voisi joskus päästä edes jollain turistitavalla ulos yksinkertaisuudestaan?
(reps) - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Tämän ymmärtämiseksi tarvitaan selvitystyömies. Mä selvitän tämän teille.
Katsokaas kun puhdas ihmetys herään minussa aina silloin kun ruoho on vihreämpää aidan toisella puolella.
Sitä minä en vain voi ymmärtää. Eivätkö ihmiset voisi joskus päästä edes jollain turistitavalla ulos yksinkertaisuudestaan?
(reps)Keksittäisiin esimerkiksi jokin luova tapa järjestäytyä ulos sisäisestä ahdistuksestaan, esim. taidelajit, joita soveltamalla (sovellus) olisi mahdollista nähdä jotain muuta kuin pääkoppansa sisältöjä.
Uskomatonta mutta totta on se väite, joka maalaa ihmisistä koko olemuksen kuvan, koko sfäärin, joka ulottuu minuuden ytimiin asti. samuus on pop.
(reps) - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Keksittäisiin esimerkiksi jokin luova tapa järjestäytyä ulos sisäisestä ahdistuksestaan, esim. taidelajit, joita soveltamalla (sovellus) olisi mahdollista nähdä jotain muuta kuin pääkoppansa sisältöjä.
Uskomatonta mutta totta on se väite, joka maalaa ihmisistä koko olemuksen kuvan, koko sfäärin, joka ulottuu minuuden ytimiin asti. samuus on pop.
(reps)Eli siis minun näkökulmastani kaikki se joka on jotain muuta kuin minua, on kiinnostavaa. En siis etsi maailmasta itseäni, koska olen jo siellä.
(universaalia naurua) - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Eli siis minun näkökulmastani kaikki se joka on jotain muuta kuin minua, on kiinnostavaa. En siis etsi maailmasta itseäni, koska olen jo siellä.
(universaalia naurua)Ja on jollain tavalla koomista, että suurin piirtein kaikki tuntemani ihmiset poikkeuksetta tukevat tätä väitettä itsessään. Koko ajan ja tauotta.
(neron naurua) - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Ja on jollain tavalla koomista, että suurin piirtein kaikki tuntemani ihmiset poikkeuksetta tukevat tätä väitettä itsessään. Koko ajan ja tauotta.
(neron naurua)Mussa on varmaan jokin brittigeeni, sillä osaan huolettoman lörpöttelyn taidon.
(naps sano tölkki-naurua) - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Mussa on varmaan jokin brittigeeni, sillä osaan huolettoman lörpöttelyn taidon.
(naps sano tölkki-naurua)Miksi täällä on jokin pingispallo, täällä tölkissä?
Guinness records since 1725
(tölkkimäistä naurua) - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Miksi täällä on jokin pingispallo, täällä tölkissä?
Guinness records since 1725
(tölkkimäistä naurua)Musta joskus tuntuu, että kiinalaisia on kaikkialla.
(spookia naurua) - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Musta joskus tuntuu, että kiinalaisia on kaikkialla.
(spookia naurua)Jos en tietäisi niin väittäisin, että kiinalaisten juttu. Mutta se ei ole. G:n oma innovaatiotiimi väsäsi tähän tämän jollain käsittämättömällä leimahduksella.
Ihan perseestä, sanon minä.
(naurua) - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Jos en tietäisi niin väittäisin, että kiinalaisten juttu. Mutta se ei ole. G:n oma innovaatiotiimi väsäsi tähän tämän jollain käsittämättömällä leimahduksella.
Ihan perseestä, sanon minä.
(naurua)Eli siis on kahdenlaisia ihmisiä maailmassa, toiset ovat niitä, joilla on pingispalloja tölkeissään, ja sitten on niitä toisia, joilla ei niitä ole.
(filologista naurua)
Nasdaq kirjoitti:
Eli siis on kahdenlaisia ihmisiä maailmassa, toiset ovat niitä, joilla on pingispalloja tölkeissään, ja sitten on niitä toisia, joilla ei niitä ole.
(filologista naurua)
http://www.youtube.com/watch?v=Syq8pOTS77oPiti pitkään ajatella, mutta kyllä minä voin tämän tiedon kanssa elää. Ja jos menee oikein vaikeaksi, niin sitten voin vedota siihen, että ajatus oli perusteeton ja vailla mieltä vain näyttääkseen mielekkyytensä sen jälkikädessä, sen yhden ja ainoan mallin kokoon kyhäämisvaiheessa.
(reps & tsups) - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Piti pitkään ajatella, mutta kyllä minä voin tämän tiedon kanssa elää. Ja jos menee oikein vaikeaksi, niin sitten voin vedota siihen, että ajatus oli perusteeton ja vailla mieltä vain näyttääkseen mielekkyytensä sen jälkikädessä, sen yhden ja ainoan mallin kokoon kyhäämisvaiheessa.
(reps & tsups)Inhotttava kirjoitusvirhe. En yleensä itse puutu omiin virheisiini, mutta nyt on pakko.
Tarkoitus olis sanoa, että kokkoon kyhäämisvaheessa. Ja kun sen nyt kirjoittaa, niin siitä on jo kadonnut liekki.
On tämä kirjoittaminen ihmeellistä. Joka päivä jokin uusi juttu, vaikka on ja vanha tuttu.
(I'm inspired -naurua) - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Inhotttava kirjoitusvirhe. En yleensä itse puutu omiin virheisiini, mutta nyt on pakko.
Tarkoitus olis sanoa, että kokkoon kyhäämisvaheessa. Ja kun sen nyt kirjoittaa, niin siitä on jo kadonnut liekki.
On tämä kirjoittaminen ihmeellistä. Joka päivä jokin uusi juttu, vaikka on ja vanha tuttu.
(I'm inspired -naurua)Palan veteen.
Vesi on elementeistä vaikuttavin. Mä pompin kumiveneen laidalla kymmenen muun duudsonin kanssa normiaallokossa ylivauhdissa. Se vitun jyskytys tuntuu vieläkin nikamissa. Releet reisien välissä. Saatanasti ilmaa pakattuna saatanan pieneen tilaan.
Saatanan kuuma; koska kumi käryää keskipäivän auringossa, oli sitä vauhtia kuinka paljon tahansa.
Jännä kohde, ajattelen, kun alaleukani hakkaa yläleukaan jokaisella vaihdetulla sanalla. Sukellusparini on lähes daijuun vedettävä tyyppi. Vitun ruotsalaiset. Jos suomessa olisi edes jonkinlainen tulotaso, niin mun ei tarvitsisi sukeltaa näiden kusipäiden kanssa.
Poiju.
Hondat uuvahtavat ja peräaalto on kuin yksi maingeista. - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Palan veteen.
Vesi on elementeistä vaikuttavin. Mä pompin kumiveneen laidalla kymmenen muun duudsonin kanssa normiaallokossa ylivauhdissa. Se vitun jyskytys tuntuu vieläkin nikamissa. Releet reisien välissä. Saatanasti ilmaa pakattuna saatanan pieneen tilaan.
Saatanan kuuma; koska kumi käryää keskipäivän auringossa, oli sitä vauhtia kuinka paljon tahansa.
Jännä kohde, ajattelen, kun alaleukani hakkaa yläleukaan jokaisella vaihdetulla sanalla. Sukellusparini on lähes daijuun vedettävä tyyppi. Vitun ruotsalaiset. Jos suomessa olisi edes jonkinlainen tulotaso, niin mun ei tarvitsisi sukeltaa näiden kusipäiden kanssa.
Poiju.
Hondat uuvahtavat ja peräaalto on kuin yksi maingeista.Jaa-a.
Jotenkin mulle on aina jäänyt tämän (sävelkorva absolut) atonaalisuuden vuoksi kokematta hiljaisuuden äänet. Sitä tulee lörpötelleeksi veden alla niin että ei ehdi oikein kokemaan mitään.
Oma ääni on niin tärkeä. Ääni on kuin perusturvan ja oikeustajun avioliitto.
(reps) - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Jaa-a.
Jotenkin mulle on aina jäänyt tämän (sävelkorva absolut) atonaalisuuden vuoksi kokematta hiljaisuuden äänet. Sitä tulee lörpötelleeksi veden alla niin että ei ehdi oikein kokemaan mitään.
Oma ääni on niin tärkeä. Ääni on kuin perusturvan ja oikeustajun avioliitto.
(reps)Hylky
Meri nielee kaiken. Ihan kaiken. Meri on niin valtava, että sen mittasuhteet lähestyvät puussa elämänsä viettäneen apinan kapasiteetillisia äärirajoja.
Meri on vaiti. Ja kun meri sanoo jotain, niin se saattaa tulla satojen, ellei tuhansien kilometrien päästä sinun paineesta tasattuihin korviisi haikuina kaukaisuudesta, elämästä ja rakkaudesta, perheestä.
Niin minä olen hylky. Ja meri elää öisin kuin heinäsirkkaparvi Madagasgarin yllä. Sillä on aikaan ja paikkaan sidottu ääni. Se toimii kuin sveitsiläinen kello.
(itselläni on suomalainen kello -naurua) - Nasdaq2
Nasdaq kirjoitti:
Hylky
Meri nielee kaiken. Ihan kaiken. Meri on niin valtava, että sen mittasuhteet lähestyvät puussa elämänsä viettäneen apinan kapasiteetillisia äärirajoja.
Meri on vaiti. Ja kun meri sanoo jotain, niin se saattaa tulla satojen, ellei tuhansien kilometrien päästä sinun paineesta tasattuihin korviisi haikuina kaukaisuudesta, elämästä ja rakkaudesta, perheestä.
Niin minä olen hylky. Ja meri elää öisin kuin heinäsirkkaparvi Madagasgarin yllä. Sillä on aikaan ja paikkaan sidottu ääni. Se toimii kuin sveitsiläinen kello.
(itselläni on suomalainen kello -naurua)Muuten ihan hieno reissu, mutta Mada kirjoitetaan yhdellä c:llä eikä tupla g:llä.
(reps) - Nasdaq
Nasdaq2 kirjoitti:
Muuten ihan hieno reissu, mutta Mada kirjoitetaan yhdellä c:llä eikä tupla g:llä.
(reps)Mä olen vaan niin taiteellinen, että unohtuu tuo sivistyspuoli. Annan itsellenianteeksi.
- Annan sinulle anteeksi.
- Kiitos, Jumala. Voinko suudella jalkojasi, vai palavatko huuleni?
- Oi teitä ihmisiä. Kätteni töitä. - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Mä olen vaan niin taiteellinen, että unohtuu tuo sivistyspuoli. Annan itsellenianteeksi.
- Annan sinulle anteeksi.
- Kiitos, Jumala. Voinko suudella jalkojasi, vai palavatko huuleni?
- Oi teitä ihmisiä. Kätteni töitä.Pilvet
Pitkien lentojen salaisuus on vessassa juoksu, eli dokaaminen. Mulle ei ole koskaan tullut veritulppaa istumisesta - mikä saattaa olla vaarana tässä. Myös aurinkolasit pilvisellä säällä eivät ole siitä hulluimmasta päästä ikkunapaikkaa.
(arvot kodillaan-naurua)
http://www.youtube.com/watch?v=WF34N4gJAKE - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Pilvet
Pitkien lentojen salaisuus on vessassa juoksu, eli dokaaminen. Mulle ei ole koskaan tullut veritulppaa istumisesta - mikä saattaa olla vaarana tässä. Myös aurinkolasit pilvisellä säällä eivät ole siitä hulluimmasta päästä ikkunapaikkaa.
(arvot kodillaan-naurua)
http://www.youtube.com/watch?v=WF34N4gJAKEOsaatsä kirjoittaa yhtään virkettä tai kokonaisuutta (miniatyyria) ilman virhettä?
No en.
- No okei.
(reps) - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Osaatsä kirjoittaa yhtään virkettä tai kokonaisuutta (miniatyyria) ilman virhettä?
No en.
- No okei.
(reps)Tää on kyllä hieno idea tää kertojan ja fiktion välinen dialogi. Mä luen niin vähän, että mua ei kiinnosta se että oliko se jo olemassa ennen mua vai vasta mun jälkeen. Tuntuu täysin mahdottomalta, että joku olisi missannut noin hyvän dekon.
No joo. Tiedä tuota nyt sitten.
(antimateriallisen silkkistä naurua) - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Tää on kyllä hieno idea tää kertojan ja fiktion välinen dialogi. Mä luen niin vähän, että mua ei kiinnosta se että oliko se jo olemassa ennen mua vai vasta mun jälkeen. Tuntuu täysin mahdottomalta, että joku olisi missannut noin hyvän dekon.
No joo. Tiedä tuota nyt sitten.
(antimateriallisen silkkistä naurua)Point of interest
Suunto ei reagoi (osaa käsitellä) yli sadan kilometrin matkoja. Sinänsä harmi. Mä unelmoin jonkinlaisesta ajattomasta globalismista utan färi.
(reps) - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Point of interest
Suunto ei reagoi (osaa käsitellä) yli sadan kilometrin matkoja. Sinänsä harmi. Mä unelmoin jonkinlaisesta ajattomasta globalismista utan färi.
(reps)Anteeksi. Siis yli tuhannen kilometrin matkoja.
Kyllä tästä vielä kotitölli löytyi.
(naurua Taalasmaalta) - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Anteeksi. Siis yli tuhannen kilometrin matkoja.
Kyllä tästä vielä kotitölli löytyi.
(naurua Taalasmaalta)Montako POI-koordinaatiopistettä sinun kellossasi on?
(naurua á la Suomi24) - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Montako POI-koordinaatiopistettä sinun kellossasi on?
(naurua á la Suomi24)On varmaan niin, että tulevaisuuden koordinaatiopisteiden kiinnostavuus sidotaan siihen missä milloinkin olet. Eli mitään muuta ei ole. Mitään muita pisteitä ei ole. Ajatus on täysin linjassa siihen kuinka itse näen kehityksen ja etenemisen ja olemisen lineaarin jatkumossa: Sitä ei ole. Ei edes sen tekijöitä.
(reps) - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
On varmaan niin, että tulevaisuuden koordinaatiopisteiden kiinnostavuus sidotaan siihen missä milloinkin olet. Eli mitään muuta ei ole. Mitään muita pisteitä ei ole. Ajatus on täysin linjassa siihen kuinka itse näen kehityksen ja etenemisen ja olemisen lineaarin jatkumossa: Sitä ei ole. Ei edes sen tekijöitä.
(reps)Eli siis pyrkimys olemiseen on kestämättömällä pohjalla kaikilla ajateltavissa olevilla tavoilla tai keinoilla, jos subjekti jo objektina on.
(hihihi) - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Eli siis pyrkimys olemiseen on kestämättömällä pohjalla kaikilla ajateltavissa olevilla tavoilla tai keinoilla, jos subjekti jo objektina on.
(hihihi)Seuraavaksi me tulemme maihin ja laitamme jalat akvaarioon, jossa pikkukalat järsivät pois kuollutta solukkoamme. Se miksi kalat eivät syö meitä kokonaan johtuu siitä, että ne ovat niin suloisia pikku näykkijöitä.
Ihminen koostuu siitä mitä hän juo (noin pääpiirteittäin yhden barin paineessa olevaa sveitsiläistä vuoripurovettä).
Loput on sitä moskaa, jota on pakko kantaa mukaan ollakseen ihminen, tai edes jokin eliölaji.
(prosentuaalista naurua) - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Seuraavaksi me tulemme maihin ja laitamme jalat akvaarioon, jossa pikkukalat järsivät pois kuollutta solukkoamme. Se miksi kalat eivät syö meitä kokonaan johtuu siitä, että ne ovat niin suloisia pikku näykkijöitä.
Ihminen koostuu siitä mitä hän juo (noin pääpiirteittäin yhden barin paineessa olevaa sveitsiläistä vuoripurovettä).
Loput on sitä moskaa, jota on pakko kantaa mukaan ollakseen ihminen, tai edes jokin eliölaji.
(prosentuaalista naurua)Ilmsakehän paino per neliömetri on yksi baari (baarinaurua). Ilmakehä on noin yhdentoista (11) kilometrin paksuinen massa löyhää, sekoittunutta sekametelisoppaa erilaisia kaasuja, joita ilman et voi elää.
Ei vain se että maa vetää sinua puoleensa, mutta että vielä paino pään päällä.
Kymmenessä metrissä paine on ja kaksi baaria (bar).
(naurua lasin reunalta) - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Ilmsakehän paino per neliömetri on yksi baari (baarinaurua). Ilmakehä on noin yhdentoista (11) kilometrin paksuinen massa löyhää, sekoittunutta sekametelisoppaa erilaisia kaasuja, joita ilman et voi elää.
Ei vain se että maa vetää sinua puoleensa, mutta että vielä paino pään päällä.
Kymmenessä metrissä paine on ja kaksi baaria (bar).
(naurua lasin reunalta)Siis ei limsakehä vaan ilmakehä.
(reps) - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Siis ei limsakehä vaan ilmakehä.
(reps)Ai helvetti että tuli nälkä. Jotain thaikkua pitäs saada. Vitosella on ehkä stadin paras mesta, mutta two block's away.
Hillitön nälkä. - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Ai helvetti että tuli nälkä. Jotain thaikkua pitäs saada. Vitosella on ehkä stadin paras mesta, mutta two block's away.
Hillitön nälkä.Mä kolmatta linjaa... spuget frakaa, styge stondaa Pilttiframilla. Blosaa.
Yea - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Mä kolmatta linjaa... spuget frakaa, styge stondaa Pilttiframilla. Blosaa.
Yea - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Just in case.
http://www.youtube.com/watch?v=Syq8pOTS77oOlen pohdiskellut lähinnä kahta (2) asiaa. Ensimmäinen (1) on minut hämmentävä näkemys siitä mitä ja millainen olen, ja toinen (2), kuin opponentti ensimmäiselle (1). Sen vastapaino (1).
Minä olen jalostusasteeltani hieman erilainen (3).
Totuus tai tehtävä.
La question eta:
- Olenko ottanut aurinkoa (St. Tropez), vai vain lillunut kannella?
La question toka:
- Pidänkö vai enkö pidä meressä elävistä "ötököistä"? - Nasdaq (toto-africa)
Nasdaq kirjoitti:
Olen pohdiskellut lähinnä kahta (2) asiaa. Ensimmäinen (1) on minut hämmentävä näkemys siitä mitä ja millainen olen, ja toinen (2), kuin opponentti ensimmäiselle (1). Sen vastapaino (1).
Minä olen jalostusasteeltani hieman erilainen (3).
Totuus tai tehtävä.
La question eta:
- Olenko ottanut aurinkoa (St. Tropez), vai vain lillunut kannella?
La question toka:
- Pidänkö vai enkö pidä meressä elävistä "ötököistä"?ETAlle sanon aina Yes.
Ötököille sanon aina No can du.
Precense is ewerything - exept to place to be.
(reps) - Nasdaq
Nasdaq (toto-africa) kirjoitti:
ETAlle sanon aina Yes.
Ötököille sanon aina No can du.
Precense is ewerything - exept to place to be.
(reps)Seuraavaksi haluan tuoda julki huippusuunnitelmani.
Se on kyllä osittain salainen, mutta liittyy silti tiiviisti meribiologiaan ja syväsukellukseen.
Valitan.
(naurua) - Masdaq
Nasdaq kirjoitti:
Seuraavaksi haluan tuoda julki huippusuunnitelmani.
Se on kyllä osittain salainen, mutta liittyy silti tiiviisti meribiologiaan ja syväsukellukseen.
Valitan.
(naurua)(synkkä ääni tiedottaa)
Nemon pimeydessä ei väräjä lehtikään. Saati kala tai kalmari. Yö allamme yksinäisyydessään on yhtä mittaamaton kuin se on kylmä, kammottava.
Siellä liikkuvat mielemme hirviöt, pimeyden ruhtinaat. Tavoittamattomissa mutta silmiemme tasalla, olematta kättemme kosketettavissa, ja ollen näin jossain toisaalla.
Monsterit - Nasdaq
Masdaq kirjoitti:
(synkkä ääni tiedottaa)
Nemon pimeydessä ei väräjä lehtikään. Saati kala tai kalmari. Yö allamme yksinäisyydessään on yhtä mittaamaton kuin se on kylmä, kammottava.
Siellä liikkuvat mielemme hirviöt, pimeyden ruhtinaat. Tavoittamattomissa mutta silmiemme tasalla, olematta kättemme kosketettavissa, ja ollen näin jossain toisaalla.
MonsteritMikä vitun Mass attack?
(naurua) - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Mikä vitun Mass attack?
(naurua)It really hurts.
http://www.youtube.com/watch?v=ZWmrfgj0MZI - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
It really hurts.
http://www.youtube.com/watch?v=ZWmrfgj0MZIEhkä just kaltaisensa vuoksi MA on niin stara musiikin kulttuurissa, joka on aivan jotain muuta kuin tekniikkaa.
Periaatteessa tekniikalla (taidolla soittaa) ja sen osaamisella ei tee mitään. Se on osa musiikillista onanointia.
Cuul
(naurua) - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Ehkä just kaltaisensa vuoksi MA on niin stara musiikin kulttuurissa, joka on aivan jotain muuta kuin tekniikkaa.
Periaatteessa tekniikalla (taidolla soittaa) ja sen osaamisella ei tee mitään. Se on osa musiikillista onanointia.
Cuul
(naurua)Esmes. tämä on lähes mitätön biisi - noin teknisesti ajatellen.
http://www.youtube.com/watch?v=hbe3CQamF8k
Mutta miksi esmes minä kykenen palauttamaan sen päähän millisekunnin tarkasti missä ja milloin vain?
A) Koska se on niin yksinkertainen
B) koska se on niin monimutkainen.
(naurua kolmannessa polvessa) - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Esmes. tämä on lähes mitätön biisi - noin teknisesti ajatellen.
Mutta miksi esmes minä kykenen palauttamaan sen päähän millisekunnin tarkasti missä ja milloin vain?
A) Koska se on niin yksinkertainen
B) koska se on niin monimutkainen.
(naurua kolmannessa polvessa)Kuuletko sinä mitään?
Kuuletko sinä lokit?
(reps) - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Kuuletko sinä mitään?
Kuuletko sinä lokit?
(reps)No ei se mitään. Mä olen kysymyt saman kyssän ammattimuusikoilta ja he ovat yhtämielisesti ilmaisseet kantansa siten, että biisissä ei esiinny lokkien kirkunaa.
Olen täysin erimieltä. Eli opponentti.
Tätä jotain on rytmin ikuisuus, kaikkivoipaisuus. Rytmi. - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
No ei se mitään. Mä olen kysymyt saman kyssän ammattimuusikoilta ja he ovat yhtämielisesti ilmaisseet kantansa siten, että biisissä ei esiinny lokkien kirkunaa.
Olen täysin erimieltä. Eli opponentti.
Tätä jotain on rytmin ikuisuus, kaikkivoipaisuus. Rytmi.Itselläni on se vähäinen käsitys rytmiikasta ja rytmistä yleensäkin, että se, minkä kohdussa kuulit, valaisee sinun tiesi tällä saralla.
(monotypioitunutta naurua) - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Itselläni on se vähäinen käsitys rytmiikasta ja rytmistä yleensäkin, että se, minkä kohdussa kuulit, valaisee sinun tiesi tällä saralla.
(monotypioitunutta naurua)Niin, että heitä kehiin se kellonlyömä, jossa lokit kirkuvat.
- naurua - capishe - - ....
Nasdaq kirjoitti:
Niin, että heitä kehiin se kellonlyömä, jossa lokit kirkuvat.
- naurua - capishe -Ma io non ridi.
- Työstä vapautunut
Katsoin MH dokkarin ja siitä pitkästä ja hämmästyttävästä ohjelmasta jäi mieleen, a) Lemmyn ihan liian lyhyet farkkushortsit
b) aika erikoinen jätkä...mutta rokkari elää, niinkuin rokkarin täytyy. Se päättäväisyys ja uskollisuus omalle missiolle.
Pidän itseni suht tolkullisena ihmisenä ja miksi mulle jäi mieleen Lemmyn shortsit? Hän siis ei ole hottis mies.- Nasdaq
Ai siis mies menee pilalle pilalle shortseissa?
Menes nyt kotiin jumppaamaan Teijaa.
(kaikenlaista naurua) - Lemmy on ihan jees
Nasdaq kirjoitti:
Ai siis mies menee pilalle pilalle shortseissa?
Menes nyt kotiin jumppaamaan Teijaa.
(kaikenlaista naurua)Ei se mene piloille. En todellakaan kiistä hänen musameriittiä.
Olen lähinnä pettynyt tai hämmästynyt omasta valikoivasta muistista.
Ehkä just siksi, koska pidän yllättävästä.... (lapsellista ja ilkikurista naurua).
Siitä tuli se oho- efekti. Ei pidä olla liian täydellinen, liian jörö. Shortsit rikkoo jäykkiskuvan. Jep, juuri siksi
(En tiedä kuka on Teija. Men jag tycker om Rodney Yee) - Nasdaq
Lemmy on ihan jees kirjoitti:
Ei se mene piloille. En todellakaan kiistä hänen musameriittiä.
Olen lähinnä pettynyt tai hämmästynyt omasta valikoivasta muistista.
Ehkä just siksi, koska pidän yllättävästä.... (lapsellista ja ilkikurista naurua).
Siitä tuli se oho- efekti. Ei pidä olla liian täydellinen, liian jörö. Shortsit rikkoo jäykkiskuvan. Jep, juuri siksi
(En tiedä kuka on Teija. Men jag tycker om Rodney Yee)Kerrohan - nyt kun olen paikalla - että kuka vittu sun kaipaamisista tai mielihaluista jaksaa välittää?
Omistaudu ja exploreeraaa itseäs, ja vasta sitten tuot jotain framille, että muutkin saa siitä irti jotain.
Enhän minäkään välitä vittuakaan siitä mitä ympäristö vonkuu. Opi, ääliö.
(mastodonttimaista naurua) - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Kerrohan - nyt kun olen paikalla - että kuka vittu sun kaipaamisista tai mielihaluista jaksaa välittää?
Omistaudu ja exploreeraaa itseäs, ja vasta sitten tuot jotain framille, että muutkin saa siitä irti jotain.
Enhän minäkään välitä vittuakaan siitä mitä ympäristö vonkuu. Opi, ääliö.
(mastodonttimaista naurua)No can do.
(reps kolmanteen polveen) - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
No can do.
(reps kolmanteen polveen)No mä siis tällasena analfabeettikkona tartten järkkäreitä ja järjestystä mun kaaoksen pelkoon.
kaaos on sana, jota minä kammoan.... ja johon kaikki perustuu.
(naurua Ambitista) - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
No mä siis tällasena analfabeettikkona tartten järkkäreitä ja järjestystä mun kaaoksen pelkoon.
kaaos on sana, jota minä kammoan.... ja johon kaikki perustuu.
(naurua Ambitista)Johon minä perustun.
Minun kulmakiviä vanhoissa seinissä ympäri maailmaa.
(repsahtelua) - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Johon minä perustun.
Minun kulmakiviä vanhoissa seinissä ympäri maailmaa.
(repsahtelua)Tosi psykoottinen fiilis, kaikki olis niin kuin tässä ja ihan huudeilla loput.
(naurua) - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Tosi psykoottinen fiilis, kaikki olis niin kuin tässä ja ihan huudeilla loput.
(naurua)Eli niin, että kumiankat vinkuu ja minä vien.
(röhönaurua taviksilla) - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Eli niin, että kumiankat vinkuu ja minä vien.
(röhönaurua taviksilla)Musta oli jollain ihmeellisellä tavalla hyvä idis pitää lomaa jo alkukesästä.
En toisinaan ymmärrä edes itseäni.
(reps) - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Musta oli jollain ihmeellisellä tavalla hyvä idis pitää lomaa jo alkukesästä.
En toisinaan ymmärrä edes itseäni.
(reps)Mutta mitä kokonaisymmärryksellä edes tekee?
Onko siinä jotain pointteja?
(reps) - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Mutta mitä kokonaisymmärryksellä edes tekee?
Onko siinä jotain pointteja?
(reps)Jos on, niin millaisia?
(hihhuloivaa naurua) - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Jos on, niin millaisia?
(hihhuloivaa naurua)Ja muista aina tässä keitossa, että sinä et ole minun enkelini, vaan se olen minä itse.
(Nasdaqimaista hörötystä)
Vau! Äkkiseltään laskettuna kolme muuta kuin Nastaqin kommenttia ja sillä pääsee S24:n etusivulle. Saavutus sekin!
- Nasdaq
Salaisuus on siinä, että mä en käytä sporaa.
(naurua raiteilla) - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Salaisuus on siinä, että mä en käytä sporaa.
(naurua raiteilla)Mulle on täysin yhdetekevää millä listalla sitä jammaillaan, jos kaikki se on ilmaista.
All inclusive, kuten eksklusiivisesti mainitaan/sanotaan.
(reps) - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Mulle on täysin yhdetekevää millä listalla sitä jammaillaan, jos kaikki se on ilmaista.
All inclusive, kuten eksklusiivisesti mainitaan/sanotaan.
(reps)Se hotskun omen mua yhä vaivaa, se josta kaikki tämä alkoi. Ja Ovidius, tuo karkoitettu.
Maailma on itseään toistava järjestelmä yhteensopimattomia liikkeitä.
(naurua Suomi24) - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Se hotskun omen mua yhä vaivaa, se josta kaikki tämä alkoi. Ja Ovidius, tuo karkoitettu.
Maailma on itseään toistava järjestelmä yhteensopimattomia liikkeitä.
(naurua Suomi24)Omen
Siis piti sanoa omena, ei omen, joka taas vie asioita taaksepäin.
(reps) - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Omen
Siis piti sanoa omena, ei omen, joka taas vie asioita taaksepäin.
(reps)Jack Bauer pitelee kättään kipsissä. Hänen sormensa syyhyävät liejussa.
(saittinaurua)
http://www.youtube.com/watch?v=hbe3CQamF8k - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Jack Bauer pitelee kättään kipsissä. Hänen sormensa syyhyävät liejussa.
(saittinaurua)
http://www.youtube.com/watch?v=hbe3CQamF8kJack kompastui portaissa johdattaessaan nokia invisibleduudia ja tämän soturia takaisin sivilisaatioon ja sen pariin.
Jack silmäilee lentosuunnitelmaa, drinkkilistaa. Istuimet ovat mukavat, vaikka hän on istunut niistä vain yhdellä.
(luistimen ääniä maalin takaa) - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Jack kompastui portaissa johdattaessaan nokia invisibleduudia ja tämän soturia takaisin sivilisaatioon ja sen pariin.
Jack silmäilee lentosuunnitelmaa, drinkkilistaa. Istuimet ovat mukavat, vaikka hän on istunut niistä vain yhdellä.
(luistimen ääniä maalin takaa)Jack epäilee, että hän ei enää läpäise näkötestiä. Jo myt hän kulkee mukavuussukelluksen ja trimixin rajalla.
Pimyden voima on mahtava, jättiläismäinen.
Paholaisrauskut liitävät kuin taivaan pehmeät koneet kaiken tämän yllä. - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Jack epäilee, että hän ei enää läpäise näkötestiä. Jo myt hän kulkee mukavuussukelluksen ja trimixin rajalla.
Pimyden voima on mahtava, jättiläismäinen.
Paholaisrauskut liitävät kuin taivaan pehmeät koneet kaiken tämän yllä.Jack ampuu tuhannesta kahdestasadasta metristä olutpulloon. Pulssi: n. 30.
Jack kirjoittaa itselleen kortin, mutta ei lähetä sitä, vaan antaa meriveden viedä sen ties minne.
(naurua operaattorilla) - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Jack ampuu tuhannesta kahdestasadasta metristä olutpulloon. Pulssi: n. 30.
Jack kirjoittaa itselleen kortin, mutta ei lähetä sitä, vaan antaa meriveden viedä sen ties minne.
(naurua operaattorilla)Jack ui torrakkonsa kanssa miettien, että miten helvetissä voi olla niin, että Sir lähtee ennen ManUa?
Hän ei ymmärrä. Jackin potku on eteenpäin vievä. Mutta jo nyt hän ajattelee, että ammatinvalinta on kuin ikuisuusasia vihkiytymättömille. - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Jack ui torrakkonsa kanssa miettien, että miten helvetissä voi olla niin, että Sir lähtee ennen ManUa?
Hän ei ymmärrä. Jackin potku on eteenpäin vievä. Mutta jo nyt hän ajattelee, että ammatinvalinta on kuin ikuisuusasia vihkiytymättömille.Jack nousee irroittaa releensä ja jättää ne pohjaan, nousee luodolle.
Luodolla on yksi kasvi. On vaikea sanoa, mikä kasvi se on, koska lajia on vain yksi kyseisellä luodolla. Jack kasaa aseensa ja jää odottamaan. Kesä on kauneimmillaan. Vaahto kimaltaa laineiden harjalla.
(ballistista naurua) - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Jack nousee irroittaa releensä ja jättää ne pohjaan, nousee luodolle.
Luodolla on yksi kasvi. On vaikea sanoa, mikä kasvi se on, koska lajia on vain yksi kyseisellä luodolla. Jack kasaa aseensa ja jää odottamaan. Kesä on kauneimmillaan. Vaahto kimaltaa laineiden harjalla.
(ballistista naurua)On huomion arvoista todeta, että juuri tällaisia hetkiä Jack rakastaa. Jack pyrkii siihen, että hän ei joudu missään kuviteltavissa olosuhteissa vastavoiman alle ja tähtäimeen (under the gun).
Jack luottaa kasviin vierellään, sillä sillä on sitä samaa sitkeyttä kuin on hänellä itsellään, juuri sitä, josta ammentaa voi loputtomiin. Siitä ei ole suuntaa pois, vaan kaikki toiminta reaktivoituu mistä tahansa ärsykkeestä eteenpäin.
(kello puolenyön naurua) - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
On huomion arvoista todeta, että juuri tällaisia hetkiä Jack rakastaa. Jack pyrkii siihen, että hän ei joudu missään kuviteltavissa olosuhteissa vastavoiman alle ja tähtäimeen (under the gun).
Jack luottaa kasviin vierellään, sillä sillä on sitä samaa sitkeyttä kuin on hänellä itsellään, juuri sitä, josta ammentaa voi loputtomiin. Siitä ei ole suuntaa pois, vaan kaikki toiminta reaktivoituu mistä tahansa ärsykkeestä eteenpäin.
(kello puolenyön naurua)Vesiliikenne kesäkausina.
Sitä on aika vitun paljon. Jack kietaisee paalusolmun sen astraalitilassa mielensä syvyyksiin. Perfecto.
(reps) - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Vesiliikenne kesäkausina.
Sitä on aika vitun paljon. Jack kietaisee paalusolmun sen astraalitilassa mielensä syvyyksiin. Perfecto.
(reps)Kvaliteetti
Ihmiset nykyään kilpailevat sekä nopeudella että määrällä. Minä en yksinkertaisesti voi ymmärtää heitä, koska olen kvaliteettitilassa.
(reps) - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Kvaliteetti
Ihmiset nykyään kilpailevat sekä nopeudella että määrällä. Minä en yksinkertaisesti voi ymmärtää heitä, koska olen kvaliteettitilassa.
(reps)Jack on selvästi sekä spirituaalinen että konkreettinen ihminen. Jack makaa luodolla ja räpsyttelee kiikarin linssinsuojaa edestakaisin.
Aika kuluu.
Mieli vaeltaa. Tylsistyminen näkyy ajatuksissa, heijastuu sieltä kuin peilistä valo aamun silmiin.
Jack kavahtaa. Laine. Takana monta. sininen taivas ja merituuli. Suussa suolaveden tympeä maku.
Levän haju täyttää ajantajun. Jack on kuin horroksessa, kuin keinuvassa vuoteessa, lapsen sängyssä tai kehdossa. Tuo liike. Tuo tajunnan sammuttava liike. - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Jack on selvästi sekä spirituaalinen että konkreettinen ihminen. Jack makaa luodolla ja räpsyttelee kiikarin linssinsuojaa edestakaisin.
Aika kuluu.
Mieli vaeltaa. Tylsistyminen näkyy ajatuksissa, heijastuu sieltä kuin peilistä valo aamun silmiin.
Jack kavahtaa. Laine. Takana monta. sininen taivas ja merituuli. Suussa suolaveden tympeä maku.
Levän haju täyttää ajantajun. Jack on kuin horroksessa, kuin keinuvassa vuoteessa, lapsen sängyssä tai kehdossa. Tuo liike. Tuo tajunnan sammuttava liike.Sileä kivi alla on kuin kilpikonna, jonka selässä hän matkustaa loputonta matkaansa halki maailmankaikkeuden laitojen. Kivessä on uurteita. Kivellä on tarina. Hänelläkin on tarina. Hän ja kivi ovat kuin yhtä ja samaa mustaa massaa, järkähtämätöntä voimaa olla jotain mieltä.
Jack ymmärtää, että on tulossa yö ja kylmyys. Ilta on nopea väläys kauneutta, sitten sammuvat yksi toisensa jälkeen maailman visuaalisuuden valovoima, ja jäljelle jättäytyneet äänet jäävät.
On yö. Aallot lyövät Jackin ylitse. Jack antaa kiikarin olla rauhassa. Hän katselee taivaalle toivoen näkevänsä tähtiä.
Yksinäisyys on kuin musta puku päällämme.
(novellistin naurua) - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Sileä kivi alla on kuin kilpikonna, jonka selässä hän matkustaa loputonta matkaansa halki maailmankaikkeuden laitojen. Kivessä on uurteita. Kivellä on tarina. Hänelläkin on tarina. Hän ja kivi ovat kuin yhtä ja samaa mustaa massaa, järkähtämätöntä voimaa olla jotain mieltä.
Jack ymmärtää, että on tulossa yö ja kylmyys. Ilta on nopea väläys kauneutta, sitten sammuvat yksi toisensa jälkeen maailman visuaalisuuden valovoima, ja jäljelle jättäytyneet äänet jäävät.
On yö. Aallot lyövät Jackin ylitse. Jack antaa kiikarin olla rauhassa. Hän katselee taivaalle toivoen näkevänsä tähtiä.
Yksinäisyys on kuin musta puku päällämme.
(novellistin naurua)Onks muuten novelisti novellisti vai novelisti?
No vittu näitä ymmärrä.
(reps) - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Onks muuten novelisti novellisti vai novelisti?
No vittu näitä ymmärrä.
(reps)Ja ei muuten tarttekka, sano peräpenkin Eetu.
(naurua Nasdaqista) - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Ja ei muuten tarttekka, sano peräpenkin Eetu.
(naurua Nasdaqista)Hypotermia.
Hypo tarkoittaa sitä, että tärkeimmille elimille jaetaan verta ja toisille ei. Tilanne on vähän kuin SPR:llä, jotka hekään eivät jaa tai anniskele ihan kenelle sattuu, vaan jokin roti pitää olla.
Jack vapisee. Tärinä on niin paha, että hän ei voi muuta kuin hyppiä pimeydessä olemattoman kokoisella luodolla varoen tallaamasta elämän päälle, jonka hän on ajatellut säästää. Kuivapuku on märkäpuku. Tilanne pahenee tunti tunnilta. Kello viisi aamuyöllä hänen kätensä eivät enää tottele, vaan roikkuvat kuin spagetti reisillä.
Sarastus.
Valo jysähtää meren yltä kuin soihtu pimeyteen. Kaikki Jackissä pakenee. Hän pyörii kuin tuulimylly, syö sokeria ja pyörii kuin tuulimylly.
Tunto palaa. - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Hypotermia.
Hypo tarkoittaa sitä, että tärkeimmille elimille jaetaan verta ja toisille ei. Tilanne on vähän kuin SPR:llä, jotka hekään eivät jaa tai anniskele ihan kenelle sattuu, vaan jokin roti pitää olla.
Jack vapisee. Tärinä on niin paha, että hän ei voi muuta kuin hyppiä pimeydessä olemattoman kokoisella luodolla varoen tallaamasta elämän päälle, jonka hän on ajatellut säästää. Kuivapuku on märkäpuku. Tilanne pahenee tunti tunnilta. Kello viisi aamuyöllä hänen kätensä eivät enää tottele, vaan roikkuvat kuin spagetti reisillä.
Sarastus.
Valo jysähtää meren yltä kuin soihtu pimeyteen. Kaikki Jackissä pakenee. Hän pyörii kuin tuulimylly, syö sokeria ja pyörii kuin tuulimylly.
Tunto palaa.Laukaus
Sukelluskellon mukaan laukaus ammuttiin neljä minuuttia yli kuuden (am). Jack oli takaisin vedessä tästä noin minuutin kuluttua.
Yksi patruuna.
Hylsy on muisto, koska mitään eikä ketään ei jätetä taa.
(hauskaa alkanutta kesää) - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Laukaus
Sukelluskellon mukaan laukaus ammuttiin neljä minuuttia yli kuuden (am). Jack oli takaisin vedessä tästä noin minuutin kuluttua.
Yksi patruuna.
Hylsy on muisto, koska mitään eikä ketään ei jätetä taa.
(hauskaa alkanutta kesää)Jack kietoi hylsyn serpentiiniin ja folioon ja antoi äitienpäivälahjaksi anopilleen.
Perhesiteitä kannattaa aina tiivistää.
(reps) - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Jack kietoi hylsyn serpentiiniin ja folioon ja antoi äitienpäivälahjaksi anopilleen.
Perhesiteitä kannattaa aina tiivistää.
(reps)Mutta se omena.
Omena on tässä kaikessa sen kantava tekijä. On aivan samantekevää mitä tai miten se jokin tapahtuu, koska omena on pääosassa.
Omena.
Muurahaisilla kuorrutettu kuorittu omena.
Siinä (tai sen mielikuvassa) on jotain outoa. Jokin vaivaa minua siinä.
(hmm) - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Mutta se omena.
Omena on tässä kaikessa sen kantava tekijä. On aivan samantekevää mitä tai miten se jokin tapahtuu, koska omena on pääosassa.
Omena.
Muurahaisilla kuorrutettu kuorittu omena.
Siinä (tai sen mielikuvassa) on jotain outoa. Jokin vaivaa minua siinä.
(hmm) - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Omena.
Symboliikan helmiä.
Mä tiedän, että omena on naiseuden arkkitehtooninen rypäle fressiä mehua.
Mutta mulle ei.
Mulle omena merkitsee huonoa omaatuntoa, koska jäin kiinni omenapuusta. Omena on pettymyksen symboli, koska vanhempani eivät tukeneet minua tässä asiassa, vaan jättivät minut siihen pisteeseen, jossa lapsuus loppuu.
(infused reps) - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Symboliikan helmiä.
Mä tiedän, että omena on naiseuden arkkitehtooninen rypäle fressiä mehua.
Mutta mulle ei.
Mulle omena merkitsee huonoa omaatuntoa, koska jäin kiinni omenapuusta. Omena on pettymyksen symboli, koska vanhempani eivät tukeneet minua tässä asiassa, vaan jättivät minut siihen pisteeseen, jossa lapsuus loppuu.
(infused reps)Eli mun pohjimmainen toiveajattelu, tässä tapauksessa, lähentelee ideaalia siitä, että vanhemmat tukisivat lastansa tämän rikoksissa.
Omena ei ole palkka vaivoista vaan näytetyö kyvyistä.
(omenoitunut reps) - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Eli mun pohjimmainen toiveajattelu, tässä tapauksessa, lähentelee ideaalia siitä, että vanhemmat tukisivat lastansa tämän rikoksissa.
Omena ei ole palkka vaivoista vaan näytetyö kyvyistä.
(omenoitunut reps)Ja psykofyysisesti ajatellen murkut ovat vain murkkuja.
(nyt putos jo tuolilta) - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Ja psykofyysisesti ajatellen murkut ovat vain murkkuja.
(nyt putos jo tuolilta)Jack Bauer katselee kuihtuneen motellin vuoteella kirkasta patruunaa. Se tuoksuu voimalle.
Jack kavahtaa ja tunkee vuoteella hujan hajan lojuvat patit Siwa-pussukkaan.
Vitun kierrätys, Jack funtsii. - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Jack Bauer katselee kuihtuneen motellin vuoteella kirkasta patruunaa. Se tuoksuu voimalle.
Jack kavahtaa ja tunkee vuoteella hujan hajan lojuvat patit Siwa-pussukkaan.
Vitun kierrätys, Jack funtsii.Kaikki miehet muuttuvat, kun heille annetaan valta päättää. Yleensä on niin, että kun se valta on, niin kukaan ei tajua kuinka se toimii.
Valta on mysteeri.
Valta
Vallan poikkeukseton piirre kaikissa kulttuureissa on yksipuolisuus. Valta dominoi käsittämättä miksi.
Valta on pelon nurkkapiirre. Valta on yhtä kuin mielikuvituksettomuus ja päättämättömyys. Valta istuu, kun muut hilluvat ympärillä.
Kauhea sana. - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Kaikki miehet muuttuvat, kun heille annetaan valta päättää. Yleensä on niin, että kun se valta on, niin kukaan ei tajua kuinka se toimii.
Valta on mysteeri.
Valta
Vallan poikkeukseton piirre kaikissa kulttuureissa on yksipuolisuus. Valta dominoi käsittämättä miksi.
Valta on pelon nurkkapiirre. Valta on yhtä kuin mielikuvituksettomuus ja päättämättömyys. Valta istuu, kun muut hilluvat ympärillä.
Kauhea sana.Ai stna.
Siis mun piti mennä.
Töristään taas viikon päästä. Jou.
(reps)
- uhgugjwgj
Tää on sadas. Hähä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh962326Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1821918- 1791466
- 247912
- 79892
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol11806- 62799
- 55702
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako213643Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349621