Mies ei ole mies jos

that´s it

ei puolusta naistaan. Viimeinen tikki aikamiespojan kanssa seurusteluun oli se, että anoppi alkoi v***uilemaan ihan suoraan ja poika vaan hekotti typeränä. Ajattelin mitä tuollaisella nynnyllä tekee ja suhde loppui siihen. On niitä vapaitakin MIEHIÄ olemassa jotka ei tottele vanhempiaan joka helvatun asiassa.

3

425

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .......

Sinussa ei tietenkään ole mitään vikaa??
      Eipä silti, mammapoikia pitää karttaa, he eivät pääse koskaan irti muoristaan, kun muori kuolee ovat jo liian vanhoja.

• JKIIO

NIINKKÖ

• Koira tottelee

Olen aina ihmetellyt näitä anoppien ja miniöiden valtataisteluja. Eikö nyt aikuinen aikatyttönen osaa itse itseään puolustaa, tarvitaanko siinä aikamiespojan apua?

Minulle kelpasi kyllä nynny mammanpoika (en ole mustasukkaista sorttia) ja laittaisin anopit ja nynnyt äkkiä ruotuun siis en ole ikinä mitään puolustajaa tarvinnut. Kyllä itsellänikin on ollut naurussa pidättelemistä kun äidilläni ja miehelläni on salamaa iskenyt ettei ole aina niin synkannut :D Eikä ukkoni ole siitä mihinkään häipynyt ja valitellut etten ole häntä puolustanut.

Jos minä en tule miehen joittekien sukulaisten kanssa toimeen niin ei mieheni tarvitse heidän kanssa silti riidellä, siis ei meidän parisuhde perustu siihen että ollaan aina samaa mieltä kaikesta ja puolustetaan aikuista ihmistä erimielisyyksissä, tietty lasta voi puolustaa mutta eihän meidän aikuisten enään pitäisi mitään lapsia olla. Olen aina ihmetellyt miksi perisuhteen toimivuus mitataan siitä että puolustaako puolisoonsa omaa sukuaan vastaan jos tulee erimielisyyksiä. Aikamiespojan mamman pitäisi viisaasti olla alussa vähän syrjässä ettei ala aktiivisesti häätelemään pojan morsianehdokkaita pois mutta ei sitä älyä ole kaikille jaettu ja pitäisihän aikuisen naisenkin se ymmärtää. Olisit haukkunut sen aikamiespojan ja sitten antanut anteeksi kun oli niin ymmärtämätön. Ne suhteet kaatuu aina siihen samaan ongelmaan jos olet niin nynny että tarvitset miehestä puolustajan omaa sukuaan vastaan. Ota koira jos haluat tottelevaisen kumppanin muuten tulet aina pettymään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      68
      2289
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      92
      1526
    3. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      62
      1322
    4. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      71
      1309
    5. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      127
      1194
    6. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      90
      1021
    7. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      70
      1008
    8. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      113
      1002
    9. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      72
      953
    10. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      116
      936
    Aihe