Mies ei ole mies jos

that´s it

ei puolusta naistaan. Viimeinen tikki aikamiespojan kanssa seurusteluun oli se, että anoppi alkoi v***uilemaan ihan suoraan ja poika vaan hekotti typeränä. Ajattelin mitä tuollaisella nynnyllä tekee ja suhde loppui siihen. On niitä vapaitakin MIEHIÄ olemassa jotka ei tottele vanhempiaan joka helvatun asiassa.

3

453

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .......

Sinussa ei tietenkään ole mitään vikaa??
      Eipä silti, mammapoikia pitää karttaa, he eivät pääse koskaan irti muoristaan, kun muori kuolee ovat jo liian vanhoja.

• JKIIO

NIINKKÖ

• Koira tottelee

Olen aina ihmetellyt näitä anoppien ja miniöiden valtataisteluja. Eikö nyt aikuinen aikatyttönen osaa itse itseään puolustaa, tarvitaanko siinä aikamiespojan apua?

Minulle kelpasi kyllä nynny mammanpoika (en ole mustasukkaista sorttia) ja laittaisin anopit ja nynnyt äkkiä ruotuun siis en ole ikinä mitään puolustajaa tarvinnut. Kyllä itsellänikin on ollut naurussa pidättelemistä kun äidilläni ja miehelläni on salamaa iskenyt ettei ole aina niin synkannut :D Eikä ukkoni ole siitä mihinkään häipynyt ja valitellut etten ole häntä puolustanut.

Jos minä en tule miehen joittekien sukulaisten kanssa toimeen niin ei mieheni tarvitse heidän kanssa silti riidellä, siis ei meidän parisuhde perustu siihen että ollaan aina samaa mieltä kaikesta ja puolustetaan aikuista ihmistä erimielisyyksissä, tietty lasta voi puolustaa mutta eihän meidän aikuisten enään pitäisi mitään lapsia olla. Olen aina ihmetellyt miksi perisuhteen toimivuus mitataan siitä että puolustaako puolisoonsa omaa sukuaan vastaan jos tulee erimielisyyksiä. Aikamiespojan mamman pitäisi viisaasti olla alussa vähän syrjässä ettei ala aktiivisesti häätelemään pojan morsianehdokkaita pois mutta ei sitä älyä ole kaikille jaettu ja pitäisihän aikuisen naisenkin se ymmärtää. Olisit haukkunut sen aikamiespojan ja sitten antanut anteeksi kun oli niin ymmärtämätön. Ne suhteet kaatuu aina siihen samaan ongelmaan jos olet niin nynny että tarvitset miehestä puolustajan omaa sukuaan vastaan. Ota koira jos haluat tottelevaisen kumppanin muuten tulet aina pettymään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hei! Halusin vain kertoa.

En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso
      Tunteet
      23
      5024
    2. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      161
      4144
    3. Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?

Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani
      Rakkaus ja rakastaminen
      14
      3487
    4. Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd

Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai
      Maailman menoa
      67
      3106
    5. Teboili alasajo on alkanut

Niinhän siinä kävi että teebboili loppuu...
      Suomussalmi
      89
      2869
    6. Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa

Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl
      Maailman menoa
      152
      2667
    7. Pystyisitkö pitämään

Näppejä erossa jos tulisi siihen tilaisuus
      Ikävä
      42
      2610
    8. Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?

Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist
      Ikävä
      28
      2473
    9. Tuntuuko ettet tiedä

Enää miten toimia mun suhteen. Kun en taida tietää itsekään
      Ikävä
      20
      1715
    10. "Sanna Marinin kirja floppasi", kertoo eräs median otsikko

"Miljardien tappio - Sanna Marin vaikenee", kertoo toinen otsikko. Marin ei siis siinä kirjassaan kerro sanallakaan For
      Maailman menoa
      121
      1660
    Aihe