Mies ei ole mies jos

that´s it

ei puolusta naistaan. Viimeinen tikki aikamiespojan kanssa seurusteluun oli se, että anoppi alkoi v***uilemaan ihan suoraan ja poika vaan hekotti typeränä. Ajattelin mitä tuollaisella nynnyllä tekee ja suhde loppui siihen. On niitä vapaitakin MIEHIÄ olemassa jotka ei tottele vanhempiaan joka helvatun asiassa.

3

366

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .......

      Sinussa ei tietenkään ole mitään vikaa??
      Eipä silti, mammapoikia pitää karttaa, he eivät pääse koskaan irti muoristaan, kun muori kuolee ovat jo liian vanhoja.

    • JKIIO

      NIINKKÖ

    • Koira tottelee

      Olen aina ihmetellyt näitä anoppien ja miniöiden valtataisteluja. Eikö nyt aikuinen aikatyttönen osaa itse itseään puolustaa, tarvitaanko siinä aikamiespojan apua?

      Minulle kelpasi kyllä nynny mammanpoika (en ole mustasukkaista sorttia) ja laittaisin anopit ja nynnyt äkkiä ruotuun siis en ole ikinä mitään puolustajaa tarvinnut. Kyllä itsellänikin on ollut naurussa pidättelemistä kun äidilläni ja miehelläni on salamaa iskenyt ettei ole aina niin synkannut :D Eikä ukkoni ole siitä mihinkään häipynyt ja valitellut etten ole häntä puolustanut.

      Jos minä en tule miehen joittekien sukulaisten kanssa toimeen niin ei mieheni tarvitse heidän kanssa silti riidellä, siis ei meidän parisuhde perustu siihen että ollaan aina samaa mieltä kaikesta ja puolustetaan aikuista ihmistä erimielisyyksissä, tietty lasta voi puolustaa mutta eihän meidän aikuisten enään pitäisi mitään lapsia olla. Olen aina ihmetellyt miksi perisuhteen toimivuus mitataan siitä että puolustaako puolisoonsa omaa sukuaan vastaan jos tulee erimielisyyksiä. Aikamiespojan mamman pitäisi viisaasti olla alussa vähän syrjässä ettei ala aktiivisesti häätelemään pojan morsianehdokkaita pois mutta ei sitä älyä ole kaikille jaettu ja pitäisihän aikuisen naisenkin se ymmärtää. Olisit haukkunut sen aikamiespojan ja sitten antanut anteeksi kun oli niin ymmärtämätön. Ne suhteet kaatuu aina siihen samaan ongelmaan jos olet niin nynny että tarvitset miehestä puolustajan omaa sukuaan vastaan. Ota koira jos haluat tottelevaisen kumppanin muuten tulet aina pettymään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      278
      19162
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      Kaksisuuntainen mielialahäiriö
      86
      3582
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      124
      2255
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      196
      1956
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      142
      1860
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      293
      1610
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1362
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      86
      1298
    9. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      149
      1162
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      242
      1059
    Aihe