ei puolusta naistaan. Viimeinen tikki aikamiespojan kanssa seurusteluun oli se, että anoppi alkoi v***uilemaan ihan suoraan ja poika vaan hekotti typeränä. Ajattelin mitä tuollaisella nynnyllä tekee ja suhde loppui siihen. On niitä vapaitakin MIEHIÄ olemassa jotka ei tottele vanhempiaan joka helvatun asiassa.
Mies ei ole mies jos
3
375
Vastaukset
- .......
Sinussa ei tietenkään ole mitään vikaa??
Eipä silti, mammapoikia pitää karttaa, he eivät pääse koskaan irti muoristaan, kun muori kuolee ovat jo liian vanhoja. - JKIIO
NIINKKÖ
- Koira tottelee
Olen aina ihmetellyt näitä anoppien ja miniöiden valtataisteluja. Eikö nyt aikuinen aikatyttönen osaa itse itseään puolustaa, tarvitaanko siinä aikamiespojan apua?
Minulle kelpasi kyllä nynny mammanpoika (en ole mustasukkaista sorttia) ja laittaisin anopit ja nynnyt äkkiä ruotuun siis en ole ikinä mitään puolustajaa tarvinnut. Kyllä itsellänikin on ollut naurussa pidättelemistä kun äidilläni ja miehelläni on salamaa iskenyt ettei ole aina niin synkannut :D Eikä ukkoni ole siitä mihinkään häipynyt ja valitellut etten ole häntä puolustanut.
Jos minä en tule miehen joittekien sukulaisten kanssa toimeen niin ei mieheni tarvitse heidän kanssa silti riidellä, siis ei meidän parisuhde perustu siihen että ollaan aina samaa mieltä kaikesta ja puolustetaan aikuista ihmistä erimielisyyksissä, tietty lasta voi puolustaa mutta eihän meidän aikuisten enään pitäisi mitään lapsia olla. Olen aina ihmetellyt miksi perisuhteen toimivuus mitataan siitä että puolustaako puolisoonsa omaa sukuaan vastaan jos tulee erimielisyyksiä. Aikamiespojan mamman pitäisi viisaasti olla alussa vähän syrjässä ettei ala aktiivisesti häätelemään pojan morsianehdokkaita pois mutta ei sitä älyä ole kaikille jaettu ja pitäisihän aikuisen naisenkin se ymmärtää. Olisit haukkunut sen aikamiespojan ja sitten antanut anteeksi kun oli niin ymmärtämätön. Ne suhteet kaatuu aina siihen samaan ongelmaan jos olet niin nynny että tarvitset miehestä puolustajan omaa sukuaan vastaan. Ota koira jos haluat tottelevaisen kumppanin muuten tulet aina pettymään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12661Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1481218Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491105- 127998
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206929Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13835- 72835
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk296833- 39812