Mies ei ole mies jos

that´s it

ei puolusta naistaan. Viimeinen tikki aikamiespojan kanssa seurusteluun oli se, että anoppi alkoi v***uilemaan ihan suoraan ja poika vaan hekotti typeränä. Ajattelin mitä tuollaisella nynnyllä tekee ja suhde loppui siihen. On niitä vapaitakin MIEHIÄ olemassa jotka ei tottele vanhempiaan joka helvatun asiassa.

3

438

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .......

Sinussa ei tietenkään ole mitään vikaa??
      Eipä silti, mammapoikia pitää karttaa, he eivät pääse koskaan irti muoristaan, kun muori kuolee ovat jo liian vanhoja.

• JKIIO

NIINKKÖ

• Koira tottelee

Olen aina ihmetellyt näitä anoppien ja miniöiden valtataisteluja. Eikö nyt aikuinen aikatyttönen osaa itse itseään puolustaa, tarvitaanko siinä aikamiespojan apua?

Minulle kelpasi kyllä nynny mammanpoika (en ole mustasukkaista sorttia) ja laittaisin anopit ja nynnyt äkkiä ruotuun siis en ole ikinä mitään puolustajaa tarvinnut. Kyllä itsellänikin on ollut naurussa pidättelemistä kun äidilläni ja miehelläni on salamaa iskenyt ettei ole aina niin synkannut :D Eikä ukkoni ole siitä mihinkään häipynyt ja valitellut etten ole häntä puolustanut.

Jos minä en tule miehen joittekien sukulaisten kanssa toimeen niin ei mieheni tarvitse heidän kanssa silti riidellä, siis ei meidän parisuhde perustu siihen että ollaan aina samaa mieltä kaikesta ja puolustetaan aikuista ihmistä erimielisyyksissä, tietty lasta voi puolustaa mutta eihän meidän aikuisten enään pitäisi mitään lapsia olla. Olen aina ihmetellyt miksi perisuhteen toimivuus mitataan siitä että puolustaako puolisoonsa omaa sukuaan vastaan jos tulee erimielisyyksiä. Aikamiespojan mamman pitäisi viisaasti olla alussa vähän syrjässä ettei ala aktiivisesti häätelemään pojan morsianehdokkaita pois mutta ei sitä älyä ole kaikille jaettu ja pitäisihän aikuisen naisenkin se ymmärtää. Olisit haukkunut sen aikamiespojan ja sitten antanut anteeksi kun oli niin ymmärtämätön. Ne suhteet kaatuu aina siihen samaan ongelmaan jos olet niin nynny että tarvitset miehestä puolustajan omaa sukuaan vastaan. Ota koira jos haluat tottelevaisen kumppanin muuten tulet aina pettymään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      64
      3305
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3127
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      43
      2498
    4. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      2376
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1923
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1820
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1626
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      85
      1435
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1300
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      82