75kg-60kg vesipaasto

Vesipaasto

Kävin juuri äsken puntarilla ja se näytti 75kg. Pituutta minulla on 168cm. Aion olla vesipaastolla niin kauan, että vaakan lukema on 60kg, eli reilu kaksi viikkoa.

17

405

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vesipaasto

      Ensimmäinen päivä vesipaastolla alkaa olla takana päin (lukuunottamatta lätkämatsia). Ei poikennut olo mitenkään normi päivästä vaikka join ainoastaan vettä. Olo oli koko päivän ihan hyvä eikä päätä särkenyt tai huimannut.

    • Vesipaasto

      Toinen päivä vesipaastolla ohi. Maha on kurninut jonkin verran ja ruokaa on tehnyt yllättävän paljon mieli. Onneksi olen saanut pidettyä näpit irti ruoasta heikohkosta itsekurista huolimatta.

    • Vesipaasto

      Kolmaskin päivä vesipaastolla ohi. Maha vielä vähän kurninu ja pari kertaa vähän huimannut mutta se kuuluu tähän systeemiin. Itsekurissa on kyllä ollu aika paljon pidettelemistä.

    • Vesipaasto

      Neljäs päivä takana. Tähän mennessä helpoin päivä. Ei tehnyt mieli lainkaan ruokaa, mikä on kyllä yllätys! Sen lisäksi olo oli yllättävän positiivinen. Voimia tosin haravoimiseen ei hirveästi riittänyt, mutta ei tarvitsekaan.

    • Vesipaasto

      Viideskin päivä takana. Voimia ei tänäänkään ollut mitenkään hirveästi. Vähän samanlainen päivä kuin neljäs. Olo oli hyvä ja ruokaa ei tehny mieli. Ja leijonat voitti, jes!

    • Nestepaasto

      Ihan kuin olisin lukenut omaa tekstiä jeee aloitin paaston 3 pv sitten ja aion jatkaa niin kauan et olet tyytyväinen vaakan lukemaan:)

      Olen paastonnut säännöllisesti jo 20 vuotta, pari kertaa vuodessa (kevät ja syksypaasto 1-2 vk kerrallaan, mutta nyt viimeiset 3-4 vuotta on "täysyin repsahtanut" enkä ole saanut itteeni niskasta kii - ja painoo on tullut niin et hirvittää! Mikään vaate ei enää mahtunut päälle ja olo on ollut kaamee pulsu!! Onnistunut paasto lopettaa ahmimiskierteen ja on aina alku uuteen terveellisempään elämään. Joskus sekin vielä onnistuu, pysyvästi. Tsemppii meille sinneille!!

      • Vesipaasto

        Kiva että sääki paastoat! Tsemppiä sullekin, paaston jälkeen olo on varmasti ihan huikee!


    • Vesipaasto

      Kuudes päivä takana. Sammasta kielessä, ei kiva, koska vesi maistuu todella pahalta. Voimia ei edelleenkään ole sen vertaa että jaksaisin tehdä puutarhatöitä. Vähän on tehny mieli ruokaa mutta ainoastaan vähän! Ihossa oon huomannu muutoksia: akne on paranemaan päin!

    • Vesipaasto

      Paino 67kg! Jee! Tähän on hyvä lopettaa. Nyt seuraavat päivät kasviksilla ja marjoilla ja sitten laihduttamaan vielä muutama kilo ihan normi laihduttamisella! Ihanaa kesää!

      • Oon vähän kade ;)

        Wauuude,hieno saavutus!!!! :) :) :) Montako päivää sä paastosit? Huomenna alkaa mun... Yhen hyvän alun tossa jo mokasin,nyt itsekuri kympille,ysi puol ei riitä. Upeeta kesää sulle!!!


      • Vesipaasto
        Oon vähän kade ;) kirjoitti:

        Wauuude,hieno saavutus!!!! :) :) :) Montako päivää sä paastosit? Huomenna alkaa mun... Yhen hyvän alun tossa jo mokasin,nyt itsekuri kympille,ysi puol ei riitä. Upeeta kesää sulle!!!

        Mää olin vesipaastolla seitsemän päivää :) kokeile vaan uuestaan!!! Pakko sen on onnistua!! :)


      • se kade ;)
        Vesipaasto kirjoitti:

        Mää olin vesipaastolla seitsemän päivää :) kokeile vaan uuestaan!!! Pakko sen on onnistua!! :)

        Vaan?!?! Ja noin paljon lähti,WAU!!!! Alotankin,tai tänään olis eka päivä. Toi sun tulos kyllä tsemppaa,ja KIITOS siitä!!!! :)


      • Nestepaasto
        se kade ;) kirjoitti:

        Vaan?!?! Ja noin paljon lähti,WAU!!!! Alotankin,tai tänään olis eka päivä. Toi sun tulos kyllä tsemppaa,ja KIITOS siitä!!!! :)

        Upeeta sulla onnistui paasto todella hyvin ONNEE ja halaus!!

        Mullakin on mennyt hyvin, lähtölukema oli sama ja paino nyt 67kg, aion jatkaa vielä vikon, kun kaksi viikkoa on olut mun vakkaripaastoaika. Jotta onnistuisin, pidän huolen siitä että nestepaastokalorit ei ylity eli maks 200 kcal per päivä (tää on aika kitunestepaasto mut sopii mulle ja tulee tuloksia)

        Olo on mahtavat hyvä ja energinen, unen tarve on vähentynyt ja varsinkin aamuisin olo on aivan huippuhyvä, se olo pitää ite kokea:D eli tervetuloa paastoilemaan!! Ei päänsärkyä, ei mitään huonoa. Ei huippaustakaan, kun vaan rauhallisesti olla malttaa. Sammas kielessä kuuluu asiaan, koska eimistön puhdistusprosessi on alkanut ja kieli on oiva suodatin. Mut purkka auttaa pahaan makuun suussa ja hengityksen raikastukseen.

        Ja itsepuristettu tomaattimehu on aivan mahtavaa!!!


      • Kade Karoliina :)
        Nestepaasto kirjoitti:

        Upeeta sulla onnistui paasto todella hyvin ONNEE ja halaus!!

        Mullakin on mennyt hyvin, lähtölukema oli sama ja paino nyt 67kg, aion jatkaa vielä vikon, kun kaksi viikkoa on olut mun vakkaripaastoaika. Jotta onnistuisin, pidän huolen siitä että nestepaastokalorit ei ylity eli maks 200 kcal per päivä (tää on aika kitunestepaasto mut sopii mulle ja tulee tuloksia)

        Olo on mahtavat hyvä ja energinen, unen tarve on vähentynyt ja varsinkin aamuisin olo on aivan huippuhyvä, se olo pitää ite kokea:D eli tervetuloa paastoilemaan!! Ei päänsärkyä, ei mitään huonoa. Ei huippaustakaan, kun vaan rauhallisesti olla malttaa. Sammas kielessä kuuluu asiaan, koska eimistön puhdistusprosessi on alkanut ja kieli on oiva suodatin. Mut purkka auttaa pahaan makuun suussa ja hengityksen raikastukseen.

        Ja itsepuristettu tomaattimehu on aivan mahtavaa!!!

        Jes,oon mukana! :) Paastonnu pari kertaa,ja sen huiman upeen ylienergisen olon kyllä muistan.Alotus vaan aivan kamalaa,ne muutama eka päivä... :| Mut aion joka helevetin aamu kokeilla mitenkä farkut alkaa mahtua,motivoi varmasti! :D


      • Nestepaasto
        Kade Karoliina :) kirjoitti:

        Jes,oon mukana! :) Paastonnu pari kertaa,ja sen huiman upeen ylienergisen olon kyllä muistan.Alotus vaan aivan kamalaa,ne muutama eka päivä... :| Mut aion joka helevetin aamu kokeilla mitenkä farkut alkaa mahtua,motivoi varmasti! :D

        joo - se motivoi jos mikä, koita pieneksi jääneitä vaatteita ja kun ne alkaa päälle mahtuu niin JEE

        mullekin kävi niin, et viikko sit etsin vielä kaupan hyllyltä paitaa kokoa 44 ja sit mekko jonka ostin eilen kirpparilta, oli kokoa 36 - ja tää tarina on tosi!! aika mahtava olo...

        kun pääset alun parista päivästä ohi, voit olla tyytytväinen itseesi ja siihen että kyllä pystyy !!!! itseluottamus nousee ja olo on huippu !!! Mutta se vaikein vaihe on meillä molemmilla edessä ja se on paaston lopetus.....


      • Karoliina K.
        Nestepaasto kirjoitti:

        joo - se motivoi jos mikä, koita pieneksi jääneitä vaatteita ja kun ne alkaa päälle mahtuu niin JEE

        mullekin kävi niin, et viikko sit etsin vielä kaupan hyllyltä paitaa kokoa 44 ja sit mekko jonka ostin eilen kirpparilta, oli kokoa 36 - ja tää tarina on tosi!! aika mahtava olo...

        kun pääset alun parista päivästä ohi, voit olla tyytytväinen itseesi ja siihen että kyllä pystyy !!!! itseluottamus nousee ja olo on huippu !!! Mutta se vaikein vaihe on meillä molemmilla edessä ja se on paaston lopetus.....

        Eka päivä olis lusittu,jos en olis möhliny... :| Tosin omenoita,tomaatteja ja parsakaalia,niinkun eilenkin,et ainakaan "viimenen ateria" ei ollu kebabia. :D Huomenna aivan pakko lakata tää jahkaaminen.Etin ykkösfarkkuni ja tuun saamaan hepulit ku 34 ei mahdu ku ehkä polviin asti... :| Jos se ei laita ämmään rotia ni sitte ei mikään!!! Ja hyvinkin riittää töitä ja muuta tekemistä,muuten vähän laiska liikkumaan...Mut viikon päästä tuskin pysyn paikoillani! :D Lopettaminen on mulle jopa helpompaa ku alottaminen,kilojaan ja turvotuksia ei tahdo takasin,ni siihen riittää itsekuria.Ja ainaki loppuu kaljottelu.Kummallista kuinka voi olla idiootti,sietää sitä raskasta velttoo oloo,eikä tee mitään että olis taas se ilonen ja tehokas ittensä. :| Toi tuli hokattuu vasta täs kirjottaes,niinku joku suurempikin ahaa-elämys. :D Sanoista tekoihin,jep!Kiva ku täältä saa vahvaa ja positiivista tsemppiä!!! :)


      • Nestepaasto
        Karoliina K. kirjoitti:

        Eka päivä olis lusittu,jos en olis möhliny... :| Tosin omenoita,tomaatteja ja parsakaalia,niinkun eilenkin,et ainakaan "viimenen ateria" ei ollu kebabia. :D Huomenna aivan pakko lakata tää jahkaaminen.Etin ykkösfarkkuni ja tuun saamaan hepulit ku 34 ei mahdu ku ehkä polviin asti... :| Jos se ei laita ämmään rotia ni sitte ei mikään!!! Ja hyvinkin riittää töitä ja muuta tekemistä,muuten vähän laiska liikkumaan...Mut viikon päästä tuskin pysyn paikoillani! :D Lopettaminen on mulle jopa helpompaa ku alottaminen,kilojaan ja turvotuksia ei tahdo takasin,ni siihen riittää itsekuria.Ja ainaki loppuu kaljottelu.Kummallista kuinka voi olla idiootti,sietää sitä raskasta velttoo oloo,eikä tee mitään että olis taas se ilonen ja tehokas ittensä. :| Toi tuli hokattuu vasta täs kirjottaes,niinku joku suurempikin ahaa-elämys. :D Sanoista tekoihin,jep!Kiva ku täältä saa vahvaa ja positiivista tsemppiä!!! :)

        Jepulis!

        Kohta 2vk paastolla ja paino on lähtenyt 10,5kg - itsekin ihmettelen tuloksia, joka on aivan upeeta!! Olo on ollut koko ajan hyvä, energinen, voimaantunut :). Tiesti mielihaluja ruokaan on (varsinkin leipään!!!), mutta ne kuluu asiaan, onhan syöminen ihmiselle iso nautinto juttu - varsinkin pureskeleminen....

        Kalorit ei ole pysyneet ihan tavoitteessa 200kcal, mutta 300kcal ei ole juurikaan ylittynyt. Ruokavalio: aamulla vettä sit vihreää teetä (plus ihan vähän hunajaa) (30 kcal) lasillinen huoneenlämpöistä tuoremehua (50kcal) ja päivällä kasvis yms lientä (30 kcal) (hyvin laimeesti maustettua) sitten päivällä tuoremehua (50 kcal) , teetä ja illalla vihannesmehua (30 kcal) ja iltasella taas teetä (30 kcal) ja tuoremehua (80 kcal). Mehut mieluummin itsepuristettua jos mahd (mm. tomaatti, appelsiini, omena)

        Suun pahaan makuun/hajuun auttaa kielen harjaaminen hampaitten harjaamisen yhteydessä ja purkka (paitsi et siitä tulee kaloreita, ilmaa masuun ja nälän tunnetta..). Jos juot makeeta mehua, tulee nälkä ja maha mouruaa.

        Tää on ollut hyvä paasto, ihana!! Antaa vahvaa tsemppii siihen ettei paluuta entiseen mässäilyyn enää ole.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      87
      4678
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      134
      4203
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      36
      2765
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      206
      1798
    5. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      37
      1357
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      25
      1329
    7. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1316
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      67
      1268
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1233
    10. Seiska: Konsta Hietanen ja Aami-rakas iltamenoissa - Salkkareista Aami täräyttää: "Sarja oli..."

      Konsta Hietanen jätti Salatut elämät -draamasarjan tänä syksynä. Konstaa kyllä kaivataan vieläkin Salkkareissa! Lue li
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1212
    Aihe