Heippa,
Tarvitsen hieman neuvoja muilta,sen suhteen miten usein miehenne/poikaystänne käyvät ulkona ainoastaan omien kavereidensa kanssa?
Olemme ollet 9kk yhdessä ja poikayställeni tulee näitä ravintola reissuja jos ei nyt joka niin sitten joka toinen vkonloppu.Itse en käy läheskään niin usein ulkona,jo pelkästään työni puolesta en pääse.Ja mua vaan ihmetyttää onko tää ihan normaalia,käyvätkö muutkin seurustelevat miehet näin ahkeraan ulkona? Hänen bestiksensä on sinkku ja hänen kanssaan nää rafla reissut yleensä onkin,toinen hänen kavereistaan seurusteleva mies ei käy läheskään niin paljon vaan viettää enemmän aikaa tyttöystävänsä kanssa.Jos huomatan asiasta nätisti niin yleensä vastaus on:"mä en aio kavereistani luopua ja jos en kelpaa tälläisenä niin en sitten ollenkaan" Mitä tohon nyt sitten voi sanoa?
Onko normaalia?
12
2077
Vastaukset
- Aikki
Usko huviksesi, syyt moiseen käytökseen ovat varmasti hyvin naivit ja viattomat. : )
Jätkällä on jo huono omatunto itselläkin, ei se muuten puolustautuisi noin ärhäkkäällä vastauksella. Eikä se uskalla kutsua kavereita kotiin kun sä olet siellä (tyypillisen harmitonta jätkien "naispelkoa" :) ja sinkuthan on aina iskumielellä, joten ne kaipaa kuppilaan ja sun mies ei kehtaa kieltäytyä kun pyydetään mukaan, muuten hän olis "tossunalla" tms.
Tyypillistä sitoutumisnikottelua siis.
Anna mennä. Hetken sitä vaan kestää, ja kun osoitat olevasi aikuinen ja luottavasi toiseen aikuiseen, niin sitä nopeammin se tarve lymytä muualla menee ohi.
Jos hannaat vastaan ja kiellät menemästä, niin uhittelu vaan pahenee.
Keksi itsellesi mukavaa tekemistä ja nauti sitten miehen seurasta kun hän on "saatavilla". Hän nauttii sun seurasta takuulla yhtä paljon kuin poikakaverittensakin, sun kans oleminen on vaan erilaista kun siihen liittyy romantiikkaakin. - mies
mutta naiseni käy ainakin kolme kertaa kahdessa viikossa. joskus enemmänkin. krapulapäivätkin ovat sitten sellaista lojumista. kyllähän se tympäisee, kun pistää vähät rahansa baariin ja kun voitais vaikka tehdä jotain yhteistä. toki käyn hänen kanssaan baarissa itsekin, mutta melko harvoin.
- oho...
Äkkiä tommoinen vaihtoon, varsinkin jos sulla olis fiilinkejä tehdä jotain muutakin. Huh..että voi olla oksettavaa kun joku krapulainen nainen makoilee haisevana ja likaisena sängyssä viikko toisensa jälkeen. yök!
- anne
Moi! Mullakin suhdetta 9kk takana, joten voin kuvitella tilanteen hyvin. Mun mies käy ulkona kamujensa kanssa silloin tällöin ja musta se on vaan hyvä juttu. Sen tarttee päästä puimaan asioita omien kamujensa kanssa ja lipittää kaljaa. Mulla on lupa mennä ihan samalla tavalla ja sitten mennään myös yhdessä ulos.
Mutta...täytyy myöntää, että jos tuo olis joka viikkoista, niin vois alkaa jo pannu keittää. Mä en oo ihan varma, mutta uskoisin reagoivani hiukan nalkuttaen. Aikka oli kirjottanu aika asiallista tekstiä! Ehkä tuo ajan kanssa...mutta ymmärrän, jos meneminen ärsyttää. Mutta sun poikaystävänkin pitäis ymmärtää sun ajatukset, eikö? - tyttönen
Päästä se poju maailmalle kasvamaan... ei selvästikään vielä valmis sitoutumaan....
- N-29
Toisaalta ymmärrän miestäsi, koska olen itsekkin samoilla linjoilla. Eli ystävistäni en aio luopua vaikka seurustelenkin. Me kylläkin käymme mieheni kanssa yleensä yhdessä ulkona (yhteisten ystävien kanssa tai vain kaksistaan), jollei toinen ole esim. matkoilla tms. Useasti myös teemme niin että menemme omien ystävien kanssa alkuillasta, ja lyöttäydymme yhteen sitten myöhemmin.
Itsekkin käyn/käymme ulkona vähintään kerran kahdessa viikossa, eikä se minusta ole paljon (kun ei lapsia vielä ole). Emme sinänsä rajoita toisen menemisiä, mutta yleensä molemmat haluavat lähteä ulos näin "usein".
Pitäisikö miehesi sitten odotella kotona kun sinä olet töissä etkä pääse ulos? jos ei nyt hirveitä kännejä vedä, niin eihän se sinulta pois ole jos kavereita tapaa. Anna miehesi mennä, liiallinen vahtiminen ja kieltäminen ajavat miehesi vain sinusta kauemmas. Vai onko tässä kenties kyse luottamuspulasta..? - Mosuli
Kyllä minun poikaystäväni viettää aikaa kanssani ja käy baareissa mutta ainoastaan minun kanssa. Monasti meillä on kyllä riitaa sun muita mutta sinun tapauksessani minulla kyllä olisi jo hätä kädessä. Yritä saada miehesi aisoihin. Toivon sitä sinulle todella koska muutenkin jo minun suhde on niin epävakaalla pohjalla että en tahtoisi kenellekään muulle tällaista tuskaa.. Vaikkakin tuska koskee ihan muuta..
- tämä
Olen ollut naimisissa yli 20 v. ja mieheni käyttäytyy samoin, kuin sinun poikakaverisi. Nähtävästi mieheni ei ole vieläkään aikuistunut. Nähtävästi suurin vikani on, että en ole aikoinaan puuttunut tähän tarpeeksi kunnolla ja olen antanut hänen aina mennä.
Suosittelen teitä vielä miettimään yhdessä mitä jatkossa haluatte, koska tiedän, ettei ole kivaa, jos toinen aina haluaa mennä ja toinen ei. Se käy toiselle pitemmän päälle raskaaksi (kokemusta on ja paljon). Voi olla, että jaksat katsoa sitä muutaman vuoden, mutta entä, jos perheenne kasvaa ja tulee lapsia. Käy pian niin, kuin minulle, että hoidan lapsia kotona yksin, kun mies hyppää kavereidensa kanssa ravintoloissa viikonloppuisin. - Marleena
Siinä parikymppisenä on enemmän kuin normaalia käydä pari kertaa kuussa kavereiden kanssa viihteellä. Toisaalta sitten jos yli kolmekymppinen viihtyy tosi hyvin kodin ulkopuolella, alkaa epäilykset parisuhteen tilasta nousta esiin...
- Pena
Jos miehes katsoo että se on hyvä näin tämä asia, niin se on sitten hyvä. Tee sinä sitä mitä naisen kuuluu, hoida koti ja anna miehen olla mies.
- tämä
Ihme, jos tuolla asenteella olet saanut jonkun kanssa myös pysyvän ja pitempiaikaisen suhteen - ehkä jonkun alistujan kanssa tämä onnistuisi. Vaikka meikäläiselläkään ei mene häävisti, niin luultavasti sinut olisin jo lempannut aikoja sitten.
- koko
samaa vikaa, käytiin tosin yhdessä ulkona pari kertaa viikossa, jos en olisi lähtenyt mukaan, ois hän mennyt yksin, yhtä usein.
Nykyinen mies ei käy paljon ollenkaan kaverien kanssa ulkona, max 4 kertaa vuodessa.
Sanoisin, että ei mies muutu, joka baarissa juoksemiseen on tottunut ja tykästynyt, hän jatkaa sitä toimintaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511447- 639900
- 1495597
- 1443794
- 753750
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 652815
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792603