Moiks !
Kävi pieni moka. Ostin Nivean "for black&white" sarjan deodorantin ja se toimi - varmasti valkoisille paidoille. Epähuomiossa siis ostoskärryyn päätyi "anti-yellow staining" -purkki vaikka käytän lähinnä vain mustia yläosia. Nyt suosikki (kokomustassa)mekossani on kamalat vaaleat läikät kainaloissa! Mitä voin tehdä? Jäljet eivät lähde peruspesulla. En siis tarvitse neuvoja enää niiden välttämiseen (dödön vaihto riitti) mutta siis miten jo syntyneet vahingot saisi korjattua! :( Olen epätoivoinen! Kiitos sille joka osaa auttaa!
Deodoranttijäljet pois mustasta paidasta!
4
1386
Vastaukset 4
- molly_s
Oletko kokeillut mekon viemistä jonnekkin pesulaan missä työntekijät osaa auttaa? Yleensä se toimii:)
- myr.
Koeta pestä koneessa ilman huuhteluainetta, näin olen itse saanut dödö tahrat pois. Tai vaihtoehtoisesti nyrkkipyykillä, hinkkaa sitä dödö tahraa jollain tekstiilillä varovasti.
- ......
Riippuen mekon kankaasta sen voi värjätä uudelleen mustaksi, luulis noiden vaalentumien myös katoavan. Muutoinhan värin "haalistuminen" ei korjaannu.
- .......
Pese uudestaan ja käytä nestemäistä pesuainetta.
Usein kun kone on liian täynnä, tummiin vaatteisiin jää vaaleita raitoja.
Varmuuden vuoksi hanki uusi samanlainen mekko ja käytä aina ohutta aluspaitaa alla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2882309
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.2711374- 231373
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i142859- 41846
Rasismi ahdistaa.
Tapasin baarissa oikein lupsakan oloisen miehen, mutta arvomaailma on hyvin erilainen omani kanssa. Hän käyttää n-sanaa244758Martina ja Muhis
Aamulenkillä yhdessä valmistautumassa suuren päivään,toivottavasti heräsivät toistensa viekusta.Ihana pariskunta❤237729- 56570
Olenkohan tunteideni kanssa yksin?
Salaa toivon, että sinä nainen luotat minuun niin paljon, että uskaltaisit lähentyä kanssani, vaikka tämä on vähän kiell46501- 38478