Mies ei vaihda FB statusta

Vastaatteko

Olen nyt muutaman kuukauden seurustellut netissä löytämäni miehen kanssa. Tänään otin puheeksi facebookin, ja kysäisin pitäisikö meidän vaihtaa statukset sinkusta seurustelevaksi.
Mies hermostui ja sanoi, ettei missään nimessä voi, kun on vasta eronnut, ja ei halua järkyttää lapsiansa. Hän on eronnut kaksi vuotta sitten. :)

Mitä mieltä olette? Miksi hän käyttäytyy näin?

Minulle tuli paha mieli ja aloin miettimään, josko hänellä on muita sutinoita facebookissa.

26

1507

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • On on

jotain salattavaa, kun hyppii noin seinille.

• miesvm1967

Kaiken järjen mukaan olisi kyllä aika vaihtaa statusta. Ei kuulosta hyvältä, jotain salattavaa tai hävettävää on.

• Vastaisitteko

Kiitos asiallisista vastauksista!

Mukavaa saada muiltakin mielipiteitä asiasta. Myös minun mielestäni asiassa on jotain kummallista.
      Voi että harmittaa, kun epäluottamus tulee mukaan kuvioihin. No, eiköhän aika tule näyttämään, miten tässä käy.

• 13+2

Oletteko yhdessä sopineet suhteenne olevan seurustelusuhde?
      Jos olette ja mies sen salaa fecebookissa, eipä tuo ole tosissaan sinun kanssasi.

• voi jösses!

Mitä himputin merkitystä sillä on, mikä status on facebookissa? Ei se oikea elämä siellä ole. Mä olen naimisissa, mutta sitä ei näy mun tiedoissa lainkaan. Jos ap:n miehellä on lapsia, eikä ole heille kertonut seurustelustaan vielä, niin hyvin ymmärrän, ettei hän ainakaan naamarin kautta halua siitä heille tiedottaa.

Aloittaja lienee vielä aika nuori kun moinen asia kaivelee.

• miesvm1967
        voi jösses! kirjoitti:

Mitä himputin merkitystä sillä on, mikä status on facebookissa? Ei se oikea elämä siellä ole. Mä olen naimisissa, mutta sitä ei näy mun tiedoissa lainkaan. Jos ap:n miehellä on lapsia, eikä ole heille kertonut seurustelustaan vielä, niin hyvin ymmärrän, ettei hän ainakaan naamarin kautta halua siitä heille tiedottaa.

Aloittaja lienee vielä aika nuori kun moinen asia kaivelee.

Aloittajan pointti oli siinä että julkistetaanko suhde vai ei, sinällään tuo facebook ei ole muu kuin julkinen estradi. Jos siellä kehtaa ilmoittaa olevansa parisuhteessa niin on se sitten melko virallista koska kaverit ja sukulaiset tietävät asianlaidan. Se on vaan nykyaikaa, tosin oma statukseni ei ole muuttunut missään vaiheessa, parisuhteessa olen sen mukaan ollut aina. En viittiny saada koko laumaa niskaan kyselemään sillä että olisin muuttanut sen välissä sinkuksi kun nyt taas on parisuhde-status ajankohtainen.

"mikä meitä laiskoja laulattaa, helppo status ja elämä naurattaa.."

• olet turn-off
        miesvm1967 kirjoitti:

Aloittajan pointti oli siinä että julkistetaanko suhde vai ei, sinällään tuo facebook ei ole muu kuin julkinen estradi. Jos siellä kehtaa ilmoittaa olevansa parisuhteessa niin on se sitten melko virallista koska kaverit ja sukulaiset tietävät asianlaidan. Se on vaan nykyaikaa, tosin oma statukseni ei ole muuttunut missään vaiheessa, parisuhteessa olen sen mukaan ollut aina. En viittiny saada koko laumaa niskaan kyselemään sillä että olisin muuttanut sen välissä sinkuksi kun nyt taas on parisuhde-status ajankohtainen.

Tapasin nettitreffeillä miehen, joka jo tokassa viestissä antoi niin selkeät tietonsa itsestään, että pääsin kurkkaamaan häntä fb:ssa. Ihme ja kumma, hänellä oli statuksena "parisuhteessa", vaikka treffiprofiilissa väitti olevansa "eronnut"!

Epäluottamuksesta jo heti alkuunsa lähtenyt suhdeyritelmä ei viikkoa kauempaa kestänyt.. Jos sen vertaa ei viitsi ja jaksa nähdä vaivaa satuksen muuttamisen kanssa, niin miten jaksaa tehdä yhtään mitään..

• miesvm1967
        olet turn-off kirjoitti:

Tapasin nettitreffeillä miehen, joka jo tokassa viestissä antoi niin selkeät tietonsa itsestään, että pääsin kurkkaamaan häntä fb:ssa. Ihme ja kumma, hänellä oli statuksena "parisuhteessa", vaikka treffiprofiilissa väitti olevansa "eronnut"!

Epäluottamuksesta jo heti alkuunsa lähtenyt suhdeyritelmä ei viikkoa kauempaa kestänyt.. Jos sen vertaa ei viitsi ja jaksa nähdä vaivaa satuksen muuttamisen kanssa, niin miten jaksaa tehdä yhtään mitään..

Eli kannattaa toimia kuten minä aina toimin, olen vitun rehellinen. Jos joku ei kestä niin se on sen ongelma. Olen entinen ja näköjään vähän nykyinenkin kapiainen eli armeijan upseeri. Siellä on nääs hiukan erilaiset kunniakäsitykset joista pidetään kyllä kiinni. Rehellisyys vaan toimii oikeassa elämässä, syytön minä siihen hoh.

Rehellisyys on ainoa oikea tie ja kantaa aina..

• ....
        miesvm1967 kirjoitti:

Itse vältän kyselyt sillä, ettei parisuhde statukseni näy profiilissani. Miksi sen pitäisi siellä näkyä, sillä ihmiset joille se kuuluu ja koen tarpeelliseksi kerto saa sen muutenkin tietää?

• asd asd
        .... kirjoitti:

Itse vältän kyselyt sillä, ettei parisuhde statukseni näy profiilissani. Miksi sen pitäisi siellä näkyä, sillä ihmiset joille se kuuluu ja koen tarpeelliseksi kerto saa sen muutenkin tietää?

"tse vältän kyselyt sillä, ettei parisuhde statukseni näy profiilissani. Miksi sen pitäisi siellä näkyä, sillä ihmiset joille se kuuluu ja koen tarpeelliseksi kerto saa sen muutenkin tietää? "

Joo, mutta jos se siellä näkyy niin kyllähän sen täytyy pitää paikkansa.

• cessss

Kannattaa noudattaa facen mukaista statusta. Jos hän siellä on sinkku, niin anna hänen olla sinkku.

• Vastaisitteko

Olemme sopineet että serustelemme, emmekä tapaile muita. Mies vakuuttelee rakastavansa minua ja haluavansa perustaa perheen kanssani.

Mutta FB status pysyy sinkkuna!!!

• dpdfjo

Tottakai FB status pitää muuttaa jos kerran
        seukkailee..

• mun ajatuksia

Ei millään pahalla, mutta kuulostaa hieman ontolle,,koska olette
        seurustelleet vasta muutaman kuukauden ja mies puhuu jo perheen
        perustamisesta. Sitten hän kuitenkin pitää kahta vuotta erosta, liian vähänä
        lasten suhteen.

• epäilenpä

Ainakin se mies voisi ottaa sen "sinkku" kohdan sieltä kokonaan pois ja olla suhteettomana. Jos siis on sitä mieltä, että seurustelee, muttei halua asiaa vielä julkistaa.

• Eronnut mies

Tervetuloa eronneiden vanhempien ihmemaailmaan!

Olisko teidän seurustelu sen verran alussa, ettei olla esittäydytty lapsille ja sukulaisille, eikä edes julistettu hääaikeita työkavereille? Odota rauhassa siihen asti, että tutustut miehen lapsiin ja hänen sukuunsa ja ystäviin. Sulla ei itsellä liene lapsia etkä ole eronnut, sillä muuten ymmärtäisit, ettei aikuisten ihmisten seurustelusta kerrota lapsille eikä yleensä muillekaan Facebookin kautta.

Toinen todennäköinen syy on miehen exä. Exät hyppivät seinille kuullessaan miehen seurustelusta uuden naisen kanssa. Mies joutuu kohtelemaan exää silkkihansikkain, koska miehen ja lasten suhde on exän hyvän tahdon varassa. Mikä tahansa asia, jonka exä saa tietoonsa miehen uudesta elämästä, saattaa aiheuttaa ongelmia vanhempien yhteistyölle. Turvallisinta on olla kertomatta exälle yhtään mitään, ja silloin ei onnea revitellä julkisesti Facebookissa eikä muuallakaan.

• miesvm1967

Muhahaha.. pysykää nyt oikeesti aikuisina puupäät hei :P Meillä on velvollisuuksia edelleen, oli exiä tai ei. Mulla on vaan 2 exää ja lapsia niiden kanssa. Yksikään exä tai lapsi ei määrittele mun elämää. Kuuntelen heidän mielipiteitä silti, aina. Siis lasten mielipiteitä :D Exät saa haukata kakkaa :P

• hzdg

sinä olet vasta koeajalla !!!!!

• mies on peluri

Aika jännää koeaikaa, jos mies haluaa jo lapsiakin kyseisen naisen kanssa ;D

• 46ueee

Ei mikään velvoita facebookissa ilmoittamaan yhtään mitään.

Tehkää niin että sovitte seurustelevanne ja pidätte tuon parisuhdekohdan täysin tyhjänä, eli piilotettuna.

Jos sinkkuna pitää itseään väkisin mainostaa niin siihen hänellä tuskin on kovin hyvää tekosyytä antaa.

• Kanava (Facebook) ei kai ole tässä olennainen vaan asian ydin on yksinkertaisesti se, ettei hän halua julkistaa suhdettanne vielä muille. Hänellä on siihen oikeus ja sinulla on oikeus kyseenalaistaa hänen motiivinsa, me ulkopuoliset emme voi tietää mikä häntä pidättelee.

Itse en pidä tarpeellisena kertoa FB:ssä yhtään mitään parisuhdestatuksestani.

• Ratkaisu,.

Molemmat pois facebookista kokonaan,se on päivän trendi eikä tarvitse katua..Itse tein sen ratkaisun ja oma vaimo teki samoin,nyt on paljon helpompaa.

• Vastaatteko

Tänään mies sitten oli vaihtanut FB statuksensa parisuhteessa olevaksi! ;) Pieni asia, mutta tuntuu hyvältä. :)

Kiitos teille kaikille tähän keskusteluun osallistuneille!

• Larspepi3

Voi hyvät hyssykät;( Itse nettideittailen, sekä ylläpidän facebook profiilia. Näillä ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa. Tutustuin taannoin naiseen joka parin viikon tapailun jälkeen laittoi kaveripyynnön FB:n kautta. Hylkäsin sen ja sanoin etten halua häntä kaverikseni. Mulla on omat frendit ja jutut eikä mahdollinen seurustelusuhde vaikuta siihen. Jos joku nyt käy stalkkaamassa mun suhdetilaa tai muita fb juttuja, tai pyytämässä tilaan muutosta, tulkitsen sen mustasukkaisuudeksi jonka kanssa en halua olla missään tekemisissä.
      Olen netissä tavannut useita naisia, ja monilta on tullut kaveripyyntö, ihan ok, olen hyväksynyt mutta samalla nainen on muuttunut "kaveriksi", ei enää potentiaaliseksi seurustelukumppaniksi. Pitää olla heikko itsetunto jos toisen suhdestatus saa noin epävarmat fiilikset esiin;(

• mievaan3

Olisikin suurinosa miehistä sellaisia jotka ajattelevat FB naisia pelkästään kavereinaan, mutta suurin osa siellä iskee joa varattuna niitä vapaita naisia itselleen. Entäs miksi pitää exiä siellä kavereina jos ei sitä nykyistä hyväksy FB:n? Sitä olen ihmetellyt usein. Aivan kuin lasten leikkipaikka koko FB ei muuta.

• miesvm1967

Ongelma ei kuitenkaan ole FB:ssa vaan niiden tyyppien korvien välissä. Et kai kuvittele ettei ne pelais samaa peliä ilman FB:a? Pelais kylllä mutta FB tekee sen vaan entistä helpommaksi. Ei vika silti oo FB:ssa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2336
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      119
      1895
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      90
      1493
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      138
      1449
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1276
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      74
      1268
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      63
      1131
    8. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      22
      1130
    9. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1097
    10. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      38
      1042
    Aihe