Kestävät geelikynnet?

genua2

Kynteni liuskoittuvat helposti ja ovat siksi hauraat. Talvella lyhyenä pidetyt kynnet ja normilakka menettelevät, mutta kesän harrastukset tuhoavat kynnet täysin. Olen miettinyt geelilakkausta, mutta kestääkö se? Kynsien pitäisi kestää purjehdus (köysien käsittely ja esim. solmujen avaaminen tekevät pahaa kynsille), fillarin huolto ja puutarhahommat. Öljyjä ja vahvistavia lakkoja olen kokeillut, eivät toimi.
Onko geelin laittajissa paljonkin eroja? Miten löydän laadukkaan ammattilaisen (Hki)?

7

188

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • genua2

Palsta täynnä kynsiasiantuntijoita, eikä kukaan osaa vastata? Ettekö te tee käsillänne mitään?

• helltee

suosittelen akryyliä. olen tekijä. geeli ei koskaan ole yhtä vahva kuin akryyli. kuulostaa siltä että tarvitset kunnon kestävyyttä. suuntasi tekijöistä en osaa sanoa kunnen itse ole sieltäpäin. mutta on totta että tekijöissä on HIRVEESTI eroja! harrastajaa kun on tällä alalla pilvin pimein. etsi koulutettu tekijä niin tiedät että hän ainakin teroriassa tuntee asian. se tykkäätkö tämän kädenjäljestä on lopulta makuasia.. ei kouluttautuneestakaan voi tietää paljonko hän on kynsiä tehnyt. kyllähän se vaikuttaa tekeekö viidet kuukaudessa vai viidet päivässä.. onnea etsintään.

• Proffalainen

Toi on ihan täyttä P**kaa ettei geeli voi olla akryylin veroista. Itse teen proffalla ja voin kertoa, että mun laittamat geelikynnet on yhtä hyvät, ellei paremmat, kun monet akryylikynnet. Paljon myös "käännynnäisasiakkaita" eli siis ennen samaan harhaan uskoneita "akryyli parempaa, kuin geeli". Asiakkaita päivässä 4-6 ja huoltoväli 4-6vk. Eli tiedän minäkin mistä puhun. On surkeita geelejä, mutta niin on nähty surkeita akryylejakin. Proffa toimii todella hyvin.

• acryl

totta. tekijästä on paljon kii mutta kemiallinen fakta on se ettei minkään merkin geeli kovetu yhtä kovaksi kuin geeli. on se sitten proffaa tai ei. sad but true.

• acryl

siis yhtä kovaksi kuin akryyli. geeli muodostaa lyhyitä oligomeeriketjuja ja akryyli pitkiä polymeeriketjuja. lyhyet ketjut peräkkäin mahdollistavat jouston ja tekevät geelistä pehmeän. polymerisoitunut akryyli on pitkäketjuinen eli jpustamattomampi, taipumaton, kats´keamaton, kestävä. fakta. totuus. mielipiteet erikseen.

• acryl

ja käännynnäisiä on täälläkin ja nimenomaan geelistä akryyliin. allekirjoitan kyllä edelleen sen että tekijästä paljon kii. jolllei osaa niin on parempi pitäytyä geeleissä sillä se on helpompaa. itse teen molempia jo32ten en ole puolueellinen. puhun kokemuksesta.

• acryl

ps. asiakkaita 4-8 pvä ja huoltoväli 3-8vkoa .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      136
      7599
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1863
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1860
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1603
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1525
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      104
      968
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      900
    8. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      810
    9. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      31
      749
    10. Mahabharata oli ensimmäinen maailmansota

Toinen maailmansota oli oli vuosina 1914–1918
      Hindulaisuus
      241