Kestävät geelikynnet?

genua2

Kynteni liuskoittuvat helposti ja ovat siksi hauraat. Talvella lyhyenä pidetyt kynnet ja normilakka menettelevät, mutta kesän harrastukset tuhoavat kynnet täysin. Olen miettinyt geelilakkausta, mutta kestääkö se? Kynsien pitäisi kestää purjehdus (köysien käsittely ja esim. solmujen avaaminen tekevät pahaa kynsille), fillarin huolto ja puutarhahommat. Öljyjä ja vahvistavia lakkoja olen kokeillut, eivät toimi.
Onko geelin laittajissa paljonkin eroja? Miten löydän laadukkaan ammattilaisen (Hki)?

7

160

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • genua2

      Palsta täynnä kynsiasiantuntijoita, eikä kukaan osaa vastata? Ettekö te tee käsillänne mitään?

    • helltee

      suosittelen akryyliä. olen tekijä. geeli ei koskaan ole yhtä vahva kuin akryyli. kuulostaa siltä että tarvitset kunnon kestävyyttä. suuntasi tekijöistä en osaa sanoa kunnen itse ole sieltäpäin. mutta on totta että tekijöissä on HIRVEESTI eroja! harrastajaa kun on tällä alalla pilvin pimein. etsi koulutettu tekijä niin tiedät että hän ainakin teroriassa tuntee asian. se tykkäätkö tämän kädenjäljestä on lopulta makuasia.. ei kouluttautuneestakaan voi tietää paljonko hän on kynsiä tehnyt. kyllähän se vaikuttaa tekeekö viidet kuukaudessa vai viidet päivässä.. onnea etsintään.

    • Proffalainen

      Toi on ihan täyttä P**kaa ettei geeli voi olla akryylin veroista. Itse teen proffalla ja voin kertoa, että mun laittamat geelikynnet on yhtä hyvät, ellei paremmat, kun monet akryylikynnet. Paljon myös "käännynnäisasiakkaita" eli siis ennen samaan harhaan uskoneita "akryyli parempaa, kuin geeli". Asiakkaita päivässä 4-6 ja huoltoväli 4-6vk. Eli tiedän minäkin mistä puhun. On surkeita geelejä, mutta niin on nähty surkeita akryylejakin. Proffa toimii todella hyvin.

    • acryl

      totta. tekijästä on paljon kii mutta kemiallinen fakta on se ettei minkään merkin geeli kovetu yhtä kovaksi kuin geeli. on se sitten proffaa tai ei. sad but true.

      • acryl

        siis yhtä kovaksi kuin akryyli. geeli muodostaa lyhyitä oligomeeriketjuja ja akryyli pitkiä polymeeriketjuja. lyhyet ketjut peräkkäin mahdollistavat jouston ja tekevät geelistä pehmeän. polymerisoitunut akryyli on pitkäketjuinen eli jpustamattomampi, taipumaton, kats´keamaton, kestävä. fakta. totuus. mielipiteet erikseen.


    • acryl

      ja käännynnäisiä on täälläkin ja nimenomaan geelistä akryyliin. allekirjoitan kyllä edelleen sen että tekijästä paljon kii. jolllei osaa niin on parempi pitäytyä geeleissä sillä se on helpompaa. itse teen molempia jo32ten en ole puolueellinen. puhun kokemuksesta.

    • acryl

      ps. asiakkaita 4-8 pvä ja huoltoväli 3-8vkoa .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8086
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      39
      2905
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2482
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2213
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      18
      1876
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      13
      1624
    7. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1493
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1456
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1425
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1379
    Aihe