Nettideittailu ja valheet

Kerro valheista

Minkälaisia valheita olet kohdannut nettideittailumaailmassa ja oletko itse syyllistynyt suuriinkin tai vaikka pieniin valheisiin?

Itse ole havainnut että kuvat esittävät aivan jotakin muuta henkilöä, henkilö ei ole työssä vaikka profiilissaan ja viesteissään niin väittää.

42

793

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Publetti

Ei ole itse asiassa valehdeltu, mutta on jätetty jotain oleellista kertomatta. On ihan selkeää, että jos ei kerrota esim. lapsista, niin se on ihan valinta. Ei niitä kukaan unohda mainita.

• Näitähän riittää

Mies ilmoitti profiilissaan olevansa eronnut. Olimme tapailleet jo kuukausia, kunnes paljastui, että he olivat asumuserossa eikä ero ollut siis virallinen. Hänen mielestä hän oli eronnut erilleen muutettaessa. Jäi vähän p:n maku suuhun. En tiedä onko vieläkään eronnut, mutta kovasti on aktiivisena treffeillä. Että tälläinen tapaus, 38v. Meri-Lapin alueelta.

• mansen koijari

Sama täällä, mies ilmoitti olevansa eronnut, mutta eipä ollut. Ehdittiin tapailla muutama kuukausi ennenkuin tiristin tiedon esiin. Ja äijä ei ollut moksiskaan, sattuuhan sitä vaimo unohtumaan ;D Ikää silloin 45 vuotta, Tampereelta, mutta viikot muualla ja siksi en tajunnut asiaa heti. Tapahtui v. 2000.

• cghktgvllygcv

Kyllä asumuserossa ollaan erottu. Jos on kerran valmis jatkamaan heti eteenpäin, miksi pitäis odottaa että ero astuu voimaan ennenku voi pitää itseään eronneena ja vapaana?

• Näitähän riittää
        cghktgvllygcv kirjoitti:

Kyllä asumuserossa ollaan erottu. Jos on kerran valmis jatkamaan heti eteenpäin, miksi pitäis odottaa että ero astuu voimaan ennenku voi pitää itseään eronneena ja vapaana?

Jos on asumuserossa, mitä ruksitaan virallisiin papereihin? Minun mielestä ei ainakaan eronnut, vaan asumuserossa. Sama juttu rehellisyyden nimissä deittipalstalla. Miksei sitten laittaa reilusti asumuserossa? Saahan sitä toki tehdä asumuserossa mitä tykkää, mutta statuksen suhteen pitää olla rehellinen.

• Konttorirotta83.

Olen nuoren näköinen 29 vuotias toimistotöissä käyvä sinkkumies joka asuu omassa kerrostalo kaksiossa. Kerron usein seksiseuraa netissä etsiessäni olevani 25 vuotias opiskelija joka on vain työharjoittelussa ja asuu vuokralla. Mutta lähetän joka kerta itsestäni kuitenkin tuoreen valokuvan, joten en tee omasta mielestäni kovinkaan suurta rikettä kun isken 18-23 vuotiaita opiskelijamisuja.

• tämä on outoa

Huijarit eivät koskaan pidä itseään huijareina. Päinvastoin, tuntuvat vilpittömästi loukkaantuvan jos heidän rehellisyytensä kyseenalaistetaan.

• Konttorirotta83.
        tämä on outoa kirjoitti:

Huijarit eivät koskaan pidä itseään huijareina. Päinvastoin, tuntuvat vilpittömästi loukkaantuvan jos heidän rehellisyytensä kyseenalaistetaan.

Niin, no, mitäs sillä on oikeasti väliä onko mies 25 vai 29, kun kyse on kuitenkin vain yhden yön jutusta tai lyhyestä seksisuhteesta?

Toki silloin olen todellisen ikänikin kertonut jos juttu onkin yllättäen mennyt vakavaksi (pari kertaa käynyt näinkin) ja joka kerta asia ei ole ollut mikään iso juttu naiselle.

• tämä on outoa
        Konttorirotta83. kirjoitti:

Niin, no, mitäs sillä on oikeasti väliä onko mies 25 vai 29, kun kyse on kuitenkin vain yhden yön jutusta tai lyhyestä seksisuhteesta?

Toki silloin olen todellisen ikänikin kertonut jos juttu onkin yllättäen mennyt vakavaksi (pari kertaa käynyt näinkin) ja joka kerta asia ei ole ollut mikään iso juttu naiselle.

Valehtelit iästäsi, asumismuodostasi ja työpaikastasi. Ja väität löytäneesi naisia, joille tuo ei ollut "mikään iso juttu". Vai jatkoitko valehtelua? Yht'äkkiä sait opiskelusi valmiiksi, uuden työpaikan, ostit asunnon?

Hienoa kuitenkin sinulle, että olet löytänyt naisia jotka ovat riittävän typeriä ja epätoivoisia, että eivät lähde heti kävelemään tuollaisten asioiden paljastuttua. Hölmöjä maailmassa riittää. Kai se on sitten ihan reiluakin että typerykset ja huijarit päätyvät yhteen. Tavalliset ihmiset kun eivät huolisi enempää epätoivoisia typeryksiä kuin huijareitakaan kumppanikseen.

• Supernaturaltoo

Kerran tuli vastaan profiili jossa mies esitteli Jared Padaleckin kuvaa omanaan. Laitoin viestiä kuinka Supernaturalin seuraavan kauden kuvaukset edistyvät.

• miesvm1967

Hahhaha!! Tää oli hauska!!

• LapsetRiittää

"On ihan selkeää, että jos ei kerrota esim. lapsista, niin se on ihan valinta."

Tähän olen muuten syyllistynyt minäkin. Kyse on tosiaan valinta. Oma perusteeni oli se, että minulla ei luultavasti ole enää koskaan aietta perustaa "perinteistä" perhettä, etsin seuraa itselleni en lapsilleni joita näen kyllä säännöllisesti. Katsoin tällöin, että se, onko minulla lapsia ei ole se keskeisin tieto siinä kuka ja millainen olen. Toisaalta, olen kyllä sanonut lapsista aikaisessa vaiheessa, vaikkei niitä profiilissa tai yleensä avausviestissä mainitakaan. Muutama nainen ei ole tahtonut jatkaa tutustumista tämän jälkeen, suurinta osaa ei ole haitannut.

Miksi näin? Aiemmin kun profiilissani kerroin enemmän siitä millainen tausta minulla on ollut sain yhteydenottoja naisilta joilla oli myös lapsia. Ja jotka ihan selvästi olivat hakemassa jotakuta sitä perinteistä perhe-elämää viettämään. Ei ole minua varten se, joten poistin maininnat lapsista ja ruksasin, että en tahdo enää lapsia. Kuvastaa paremmin sitä minne olen menossa.

• bnm,mnb

Lapsista pitää kertoa jo profiilissa, tärkeimpien tietojen salaaminen on samaa, kuin valehtelu.

Sääntö numero yksi on, että lapsellisten ja lapsettomien ei kannata yrittää kimppaan, niin eri maailmat on.

• ratiritirallaa13
        bnm,mnb kirjoitti:

Lapsista pitää kertoa jo profiilissa, tärkeimpien tietojen salaaminen on samaa, kuin valehtelu.

Sääntö numero yksi on, että lapsellisten ja lapsettomien ei kannata yrittää kimppaan, niin eri maailmat on.

No ei se nyt noin ole. Olen itse lapseton kohtalon tahtomana, mutta tulen erinomaisesti toimeen lasten kanssa ja mikä ihaninta jos miehellä lapsia.

• ei lapsia

Vain tyhmä nainen ajattelee, ettei miehellä ole lapsia, jos kohtaa ei ilmoiteta.

Nettideittiprofiilissa on sääntö: jos kohtaa ei ole täytetty, sitä piilotellaan tahallaan, koska tiedon paljastaminen on epäedullista profiilin omistajille.

Itse skippaan kaikki miehet, joilla on lapsia tai joilla ei ole ilmoitettu kohdassa mitään = lapsia.

• rehellistä

Naiset, joita tuo lapsista valehtelu ei ole haitannut, ovat luultavasti niitä joilla on itselläkin isoja juttuja salattavana. Valehtelijat sietävät valehtelua muiltakin sitten vähän helpommin. Sitten kun omat valheet paljastuvat, voi vedota siihen että ei se toinen ole yhtään parempi.

Mutta hyvähän se on että samanlaiset päätyvät yhteen. Sääli vain jos rehellisten ihmisten aikaa kuitenkin tuhlataan siinä sivussa.

• ei toimi ei
        ratiritirallaa13 kirjoitti:

No ei se nyt noin ole. Olen itse lapseton kohtalon tahtomana, mutta tulen erinomaisesti toimeen lasten kanssa ja mikä ihaninta jos miehellä lapsia.

Voit tulla lasten kanssa toimeen, mutta miten on exät ja lasten mummit ja papat, sitä et voi tietää, ne kuuluvat kuitenkin pakettiin.

Olet aika ulkona kuvioista lasten huoltajuus kuvioissa ja myöhemmin lastenlasten kanssa sama juttu, kun miehesi on pappa.

• Marjakko

Niin mutta kaikki eivät tykkää, oikeasti, ja siksi se pitää ilmoittaa. Vähän kuin se, että kerron aina ilmoituksessani että minulla on lemmikkejä, jotta sellaiset, jotka eivät niistä tykkää tai ovat allergisia, eivät joudu tuhlaamaan minuun aikaani.

• aina rehellisesti

Miesten valheita ikähaarukalla 34-52 Uusimaa:

- ikä -> kas kummaa aina reilustikin alaspäin ;)
      - kuva -> ikivanha.. kuvassa hoikka ja hiukset päässä.. livenä puolikalju huomattavan ylipainoinen
      - hoikka / urheilullinen / normaali -> Normaali on suhteellista, mutta 180cm ja 120kg!!!
      - eronnut, vaikkei olekaan
      - lapsettomuus, vaikka lapsia
      - kaksi lasta, vaikka kolme
      - asuinpaikka -> naapurikunnassa
      - asumismuoto -> asuu edelleen vaimonsa kanssa, ei siis eronnut, vaikka väitti niin..
      - tupakoimattomuus -> sätkä suussa 10 min välein
      - satunnaispolttaja -> sätkä suussa 15 min välein
      - juominen vain hyvässä seurassa -> noh, olen varmaan hyvää seuraa, kun pitää olla kännissä KOKO ajan
      - mainostaa itseään positiivisena -> valivalivalitusta yhtä soittoa
      - "poistin profiilin" -> profiili edelleen ja aktiivista viestittelyä muiden kanssa
      - Suhteen lopettamisen syynä, ettei ole valmis ihmissuhteisiin -> tunti eron jälkeen profiilissa jälleen vipinää
      - jne.....

Mikä on todellista? Joillekin mielikuvat ovat todellista elämää, mutta kyllähän se vastapuoli näkee mielikuvituksen ulkopuolelta sen totuuden kumminkin.

• Jos on rehellinen niin tuskin pääsee treffeille ikinä. Jos on mahdottoman komea niin ehkä naiset vastaa silloin.

• hel.vetin ruma

Naiset valehtelee jatkuvasti et ulkonäöllä ei ole väliä et luonne merkkaa. Siltin ei haluta edes tutustua jos on tavis tai jotain sinnepäin.

• villekalle1

Ehkä olet lyhyt ja ruma?

• luonne...

Luonnetta löytyy niiltäkin, jotka miellyttävät silmää. Ei luonteen takia tarvitse tyytyä ihmiseen, jonka ulkonäkö on itselle vastenmielinen.

• veikkoa1
        villekalle1 kirjoitti:

Ehkä olet lyhyt ja ruma?

entä jos nainenkin on lyhyt ja ruma?

• No, en ole täyttänyt työssäkäyntikohtaa, koska olen tällä hetkellä työtön. En oikein kehtaa itseäni opiskelijaksikaan sanoa, sillä opiskelen vain sivutoimisesti, jotta en menettäisi työttömyysetuuttani. Isommat opinnot aloitan vasta syksyllä.

Kerron asian heti kun se tuntuu luontevalta. Muutama mies on jättänyt viestittelyn siihen.

• anteeksjakiitos

Tälläinen se vasta on puijaamista, kun jättää kertomatta, että istuu loppuelämän pyörätuolissa ja tila pahenee kokoajan, eli tarttee hoitajaa.

Kaikella kunnioituksella ja tiedän, että mitä tahansa ja milloin tahansa, voi
      sattua itsekullekkin, mutta elän nyt tätä hetkeä..

• anteeksjakiitos

lisään, että jättää kertomatta jo profiilissa, tälläisen seikan.

• ngfjjgxvgfhv

Mulle kävi samoin. Kyllä tollanen asia pitäis kertoa jo profiilissa, se vaikuttaa kuitenkin kaikkeen.

• 4+6

Mulle kertoi 50v mies Pohjanmaalta
      Olen sinkku... todellisuudessa hänellä avovaimo jonka kanssa asui
      Asuinpaikan kertoi toiseen kaupunkiin
      Lopettamassa tupakointia...poltti koko ajan
      Ei pahemmin alkoholia käytä...monta kertaa viikossa oli kännissä
      Kun suhteemme eteni lupasi poistaa profiilinsa... laittoi kuitenkin uuden profiilin
      Kertoi olevansa rehellinen ja luotettava... koko ajan pelehti muiden naisten kanssa
      Facebookissa ei näyttänyt kavereitaan kertoi niitä olevan niin vähän...hieman epäilyttää miksei niitä olikin satoja
      Ei näyttänyt facebookissa suhdetaustaansa, mutta erään naisen joka komentoi hänen kuviaan olikin mieheen parisuhde.
      Että "sinkku"mies se siellä vaan jatkakoon valheitaan.

• veikko33

naisten paino on jatkuvasti 20-40 kiloa luvatusta

• feikkejä riittää

Useimmiten miehet valehtelee ikänsä ja painonsa alaspäin. Jotkut sanoo olevansa "eronneita" vaikka asuu edelleen "exänsä" kanssa, tai sitten vaan "unohtaa" kertoo olevansa varattuja. Jos ei vastaa mitään suoraan kysymykseen onko sinkku, tarkottaa että on varattu, ja nämä skippaan välittömästi. Joillekin tän kaupungin "lähistöllä" asuminen = 300km päässä. Jos ei suostu kertomaan tarkemmin missä tai montako km, = liian kaukana.

Itse en valehtele mistään, mitä hyötyä siitä on kun totuus paljastuu kuitenkin jos hommasta jotain enemmän tuleekin. En halua itsekään haaskata aikaa sellaseen jolle en ehkä kuitenkaan kelpaa, jos joku todellinen seikka onkin se kynnyskysymys. Oon mikä oon ja ota tai jätä.

• Palautetta vaareille

Ihan olen jo huvittunut ikääntyneistä miehistä, jotka kuvittelevat olevansa vuosia nuorempia kuin ovat ja siksi valehtelevat ikänsä. Omanikäinen tai sitä jopa hieman nuorempi nainen on heidän mielestään "mummo"; itse eivät tajua olevansa "vaareja". Sana "nuorekas" on usein esiintyvä näissä profiileissa. Yksikin herra oli ilmoittanut iäkseen 58 ja hiukset olivat kuvassa tummat ja tuuheat. Livenä herra näytti 70-kymppiseltä ja tummista kutreistakin oli jäljellä pelkkä muisto.

Toinen vakioryhmä on varatut, sinkkuina esiintyvät miehet, jotka etsivät "nopeaa" seksiseuraa. Tarkkana tyyppinä olen saanut nämä selville googlaamalla eikä tapaamiseen asti ole päädytty.

Itse en ole valehdellut sen enempää iästäni kuin painostakaan ja valituille lähettämäni kuvatkin ovat tuoreita. Valheella on lyhyet jäljet. Jos joku hakee vakavissaan seuraa, niin paras on olla valehtelematta, koska yksikin valhe voi kaataa koko jutun alkuunsa. Jos valehtelee kerran valehtelee luultavimmin toisenkin ja sillä siisti. Vielä kehtaavat mainostaa itseään rehellisiksi ja luotettaviksin - heko heko.

• mitähän vielä

Jep, "rehellinen, luotettava ja nuorekas" ovat automaattisesti turn-offeja.

Tietenkin oletusarvona on, että ihmiset ovat rehellisiä ja luotettavia. Jos on tuollaisesta itsestäänselvyydestä erikseen mainittava, niin kokemuksesta voin sanoa, että asia on juuri päinvastoin. Ja profiilissa parisuhdestatuksella olevat salasuhdemetsästäjät ovat kaikki ilmoittaneet olevansa rehellisiä ja luotettavia. Vonkausviestien vastauksissa olen huomauttanut ristiriidasta, että vaimoaan pettävät EIVÄT ole rehellisiä ja luotettavia!

Nuorekas päälle 50 vee on yhtä kuin keskenkasvuinen viisi vuotiaan tunnetasolle jäänyt reppana.

Yksi tapaus tähän lisänä.. Profiilissa tyypillä luki, että "asumuserossa". Nooh, soiteltiin ja kyselin erosta ja eroon liittyvistä asioista. Kierteli ja kaarteli, eikä meinannut millään vastata suoriin kysymyksiin. Lopulta selvisi, että eroa ei oltu laitettu vireille, ja tyyppi kävi yksin mökillä viikonloppuisin, muuten asui perheensä kanssa. Vaimo ei ollut napannut kymmeneen vuoteen, mutta mies oli edelleen yhdessä taloudellisista syistä. Vaimolla kun oli paremmat tulot, joten mies sai elellä mukavammin täydessä ylöspidossa. Kertoi, että eroaa heti, kun löytyy uusi "kusetettava" tilalle. Just jihuu, mikä ihana namupala mieheksi :D

• kaikessavoihuijata

Treffasin 45v miehen. Hänen profiilissa on kuvaus mm. romanttisesta
      ja toiset huomioon ottavasta henkilöstä.

Ainoat romanttiset elkeet, oli kamala kiroileminen, joka toinen sana
      oli kelettä ja tanaa. Huomioon ottaminen taas, pajatusta eksästään
      ja riivatun työstään.

Kyllä siinä luonne analyysissäänkin. voi ku.settaa.

• vain4

Näitä kun lukee, niin voi pitää itseään kyllä melkoisen avoimena.:)

Olen valehdellut painoni "huimat" 2kg alaspäin, koska eri kymmenillä se kuulostaa erityisen hyvältä. No, toki se joskus muutaman kk välein saattaa sen 2kg alempana ollakin, oikeasti.

Olen myös valinnut täpän eronnut, vaikka olen paperilla asumuserossa. Muutosta kuitenkin 5kk, ja exällä on uusi avovaimo, joten yhteen emme missään olosuhteissa palaisi. Olen tämän asian kyllä tutustuessa kertonut.

Olen ehkä antanut itsestäni sporttisemman vaikutelman... Olen kyllä melko urheilullisen näköinen ja kuntokin ok, mutta aikaa lasten kanssa ei riitä jatkuvaan liikkumiseen. Mutta jos harrastuksissa ei mainitse liikuntaa (esim. salia tms.) joku saattaa pitää sohvaperunana. Sitä en ole. Mutta ehkä liikuntaa ei kuitenkaan voi harrastuksekseni sanoa, kun on niin epäsäännöllistä. Jumppailen kotona!

• totuus paljastuu kyl

Juu. Oiskohan sama pyörätuoliheppu kyseessä? Jouduin syöttämään ja vessattamaan hänet ekoilla ja viimeisillä treffeillä.

• Iloisesti yllättynyt

Pim
      Mulla ei ole kauhutarinoita kerrottavana; olen käynyt neljillä treffeillä ja kaikki ovat olleet tolkullisia ihmisiä (vaikka ei sit olekaan napannut puolin eikä toisin). Paitsi tää neljäs, nyt tuntuu siltä että liian sitoutumisvimmainen, hui..... No, täytyy ny tutustua rauhassa koska monessa asiassa valtavan mielenkiintoinen ihminen.

Olen ollu iloisesti yllättynyt että olen välttynyt pahimmilta ördäviesteiltä.
      Onnea itsekullekin seuranetsintään!

• Tosi yllättynyt

Tapasin miehen, joka kaatoi työstressinsä niskaani, huusi lemmikeilleen, käryytti tupakkaa taukoamatta ja alkokin maistui kiitettävästi, vaikka kohtuukäyttäjäksi itseään kutsui. Lisäksi hänellä oli vielä keski-ikäisenäkin paha akne ja hirveä hilseongelma. Ja kirjoitustensa perusteella oli kyllä melkoinen unelmavävy : D

• Pettynyt7

Miehet hakevat luotettavaa, avointa, rehellistä ja vakavaa suhdetta. No miten käy?

Tutustutaan, ollaan yhdessä, esittävät rakastunutta, lupaavat sitä ja tätä...Ja lopulta paljastuu, että edelleen dettisivuilla hakevat uutta, ilmeisesti parempaa suhdetta.

Se siitä miesten nettideittailusta ja rehellisyydestä!!!!!!!

• vbnmm

Itselläni oli treffit jonne mies ei sitten koskaan saapunut, eikä edes ilmottanut mitään.. Itse hän näitä treffejä kovasti halusi, ehdotti päivän ja paikankin.. Tosin ei oltu vaihdettu numeroita ja hänen nettiyhteytensä pätki kovasti, joten on toki voinut tulla joku väärinkäsityskin.. Silti vahvasti epäilen, että jouduin huijatuksi....

• ..........

Muutamia valheita...

Urheilullinen kroppa = kaljamaha
      Harrastaa päivittäin liikuntaa= korkeintaan kerran kuukaudessa
      Kohtuullinen alkoholinkäyttö = kaljaa joka ilta
      sosiaalinen, iloinen ja huumorintajuinen= tylsä tuppisuu, joka ei ymmärtänyt huumoria
      luotettava ja rehellinen= huijari (oli otsikoissa iltaslehdessäkin, kun oli huijannut naisia)
      luotettava ja rehellinen = olikin naimisissa
      luotettava ja rehellinen = valehteli pituuden, sivilisäätynsä ja ikänsä
      Luotettava ja rehellinen= pyöritti useita naisia samaan aikaan

ihania miehiä siis suoli24 täynnä...

• Tingitä ei

Miehet näyttää olevan aikamoisen sokeita omalle peilikuvalleen. :D

Itse en siedä ensimmäistäkään valhetta. Jos jollakulla on tarve aloittaa ihmissuhde valheella, niin totean, että mitä muuta olet valehdellut.

Parasta siis olla rehellinen, jos haluaa hyvän ihmissuhteen. Siinä kohtaa ei tingitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      4666
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      194
      2545
    3. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1667
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      29
      1575
    5. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      21
      1299
    6. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      22
      1255
    7. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1217
    8. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      134
      1025
    9. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      952
    10. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      924
    Aihe