Aluksi kaikille nolifeille: menkää muualle heittämään hulvatonta läppäänne - nyt ei jaksais. Asiallisia vastauksia kiitoooos.
Löytyiskö Hyvinkäältä mistä parhaat roskikset dyykkaukseen? Vai löytyykö ollenkaan? Lähinnä siis ruokakauppojen roskiksista puhun. Työntekijöiltä, dyykkaajilta tai ohikulkijoilta vinkkejä kehiin. Saatte toki myös lesota saamallanne saaliilla, mikäli joku huippukeikka tullu tehtyä!
Onko Hyvinkäällä hyviä dyykkausmestoja?
6
553
Vastaukset 6
- Nimerkki
Itekin oon metsästänyt ruokakauppojen roskiksia mutta kaikki on lukittu
- Dyykkaajien ystävä
Tuu dyykkaan mun vessanpönttö. Pudotin sinne äsken aikamoisen pynthonin.
- papuli1
Ite oon kiinnittänyt huomiota, että siwan roskikset kiikutetaan vaan taloyhtiön roskakatokseen, jotka ei liene lukittuja. Sieltä vaan tutkimaan.
- Talonomistaja
Jos tuut mun roskista dyykkaan niin teen siitä ilmoituksen poliisille.
- culinarious
Parissa kaupassa oli ainakin muutama vuosi sitten viel avoroskikset. Mä en ole moista harrastanut, mutta ystäväni kävi parinkymmenen vuoden takaisten ryyppyvuosien muistoksi kokeilemassa. Syötiin illalla sisäfilettä ryyditettynä kunnon lisukkeilla, ja tais blåbandin kermapippurikastikekin olla samasoilta mestoilta. Enää vuosiin siel ei ole kai lihaa ollut, pelkkiä kasviksia vaan. Ja niitä sitten riittikin.
- Hyvää ruokaa
Roskis menu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831029
- 73872
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut102596- 43585
- 46567
- 30542
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4526Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.164523Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t136518Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61515