kysymys

itse

Niin tämä ehkä on hullu kysymys mutta minua se häiritsee eli kun jää pettämisestä kiinni niin yrittääkö sitä selitellä sitä mitä on tapahtunut,
vai sitä mitä ei ole taatusti tehnyt.
itsestäni tuntuu siltä että yrittäisin selitellä mitä olen tehnyt ja sitä kautta selvittää asian.
eipä muuta kun kiitos jos joku vaivautuu vastaamaan.

5

1045

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nonni

pitää pettää, jos sitten täytyy selitellä?

• Minä ainakin

Pyrkisin selittämään sitä mitä luulen tapahtuneen ja jättäisin selittämättä sen mitä piti tapahtua ja sitten jos selittäessä tapahtuukin jotain yrittäisin selittää sitä tai sitten en. Onks kellään muulla tällasta?Viitsiskö joku vastata!

• Mää ite

No. Ensin tietysti selitetään että mitään EI tapahtunut, minkä jälkeen (koska toinen ei selityksistä huolimatta asiaa niellyt) selitetään edelleen miksi alunperin piti asiasta valehdella.
        Kun asian oikea laita (siis se että itse akti on tapahtunut) on molemmille osapuolille harvinaisen selvä ja oikeaksi todettu, täytyy petetylle osapuolelle selittää JUURTA JAKSAIN kuinka vähäpätöisestä asiasta oli kyse, kuinka kännissä oli, kuinka ei muista koko tapahtumasta mitään ja kuinka ruma/kuvottava vieras nainen/mies oli (siis sen verran mitä nyt kykeni känniltään hahmottamaan). Jos toinen osapuoli on selityksille avoin ja vastaanottava, voi parisuhde taas jatkua samaa onnellista rataansa- seuraavaan petoskertaan asti.

• Hulttio

Tehty mikä tehty, mitä sitä selittämään. Väärin meni heti siitä asti kun sulki silmänsä vastuuntunnolta ja itsekunnioitukselta ja rupes jolkottamaan himojensa talutusnuorassa kuin sokea piski.
      Se on tyhmyyttä, josta ei hyvä seuraa parisuhteessa elävälle.

• Seliseli

En ole oikea henkilö vastaamaan, mutta vastaanpa kuitenkin. Meillä "pettäjä" valehteli niin pussiin itsensä, ettei lopulta enää itsekään muistanut mitä oli puhunut, koska puhui eri päivinä ja hetkinä samoista asioista aivan toisin. Puheissa ei enää lopulta ollut päätä eikä häntää. Niin ja siitä hyvän seuraamisesta... No, meni ainakin avioliitto, lapset, talo, suurin osa "ystävistä" ja sitä rataa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      35
      11427
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      63
      9830
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      146
      5574
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3784
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3740
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3635
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3378
    8. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      24
      3183
    9. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      63
      2793
    10. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      79
      2593
    Aihe