Onko kellään kokemuksia tuosta? Itse ostin ja laitoin ja naps, kynnen kärjestä (omat kynnet alla yhtä pitkät) lohkeaa kunnon palasia jo viikon päästä laitosta. Olen itse laittanut geelejäni jo kolmisen vuotta ja tiedän kyllä perusteet joten uskallan epäillä geeliä.
Ennen käytin Mereneiden geelejä ja ne ei koskaan tehneet tällaista.
Kertokaa kokemuksianne pliis!
NDEDin yksivaihegeeli
Desperation
4
234
Vastaukset 4
- poptaskaa
ihan potaskaa on niiden kamat.
- Toimii ne
Ei ole ollut nded tuotteiden kanssa mitään ongelmia. Melkolailla useasti niitä käyttänyt. Hinta kohdillaan ja laatu ok.
- nded
Huonoa kamaa.
- koe ja näe
joo ei se hinta itsekseen ole laskenut. kyllä siitä jotain puuttuu mitä laatukamoista. vaikka uskonkin että katetta jää laatutupotteesta myyjälleen enemmän. kyllä se käytös, värien säilyvyys, ellergisoivat ominaisuudet , lohkeilu vaan on ihan eri luokkaa. monet nded kamoilla tehdyt oon vaihtanut parempiin ja vakiasiakkaita oon saanut jokaikisestä. kertoo jo sekin jotain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va581676Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3651172- 138953
Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu14794Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63622- 41608
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa90568- 46552
- 45498
- 47485