NDEDin yksivaihegeeli

Desperation

Onko kellään kokemuksia tuosta? Itse ostin ja laitoin ja naps, kynnen kärjestä (omat kynnet alla yhtä pitkät) lohkeaa kunnon palasia jo viikon päästä laitosta. Olen itse laittanut geelejäni jo kolmisen vuotta ja tiedän kyllä perusteet joten uskallan epäillä geeliä.
Ennen käytin Mereneiden geelejä ja ne ei koskaan tehneet tällaista.
Kertokaa kokemuksianne pliis!

4

170

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poptaskaa

ihan potaskaa on niiden kamat.

• Toimii ne

Ei ole ollut nded tuotteiden kanssa mitään ongelmia. Melkolailla useasti niitä käyttänyt. Hinta kohdillaan ja laatu ok.

• nded

Huonoa kamaa.

• koe ja näe

joo ei se hinta itsekseen ole laskenut. kyllä siitä jotain puuttuu mitä laatukamoista. vaikka uskonkin että katetta jää laatutupotteesta myyjälleen enemmän. kyllä se käytös, värien säilyvyys, ellergisoivat ominaisuudet , lohkeilu vaan on ihan eri luokkaa. monet nded kamoilla tehdyt oon vaihtanut parempiin ja vakiasiakkaita oon saanut jokaikisestä. kertoo jo sekin jotain.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      36
      6437
    2. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      102
      4965
    3. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      23
      3542
    4. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      49
      3105
    5. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      117
      3057
    6. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      25
      2865
    7. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      32
      2261
    8. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      33
      1975
    9. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      43
      1845
    10. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      29
      1742
    Aihe