Hieman ujo vai puhelias ulospäinsuuntautunut nainen?

nada1

Tiedän, että ihmiset on yleensä jotain tältä väliltä, mutta kummantyyppiset naiset koette kiinnostavampina/ viehättävämpinä...

Hieman ujot ja hiljaiset, sellaiset jotka eivät ole niitä keskipisteenä olevia- vai juuri ne jotka ovat aina tilanteessa sana hallussa ja itsevarmoja?

11

478

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lifemocker

      ulospäinsuuntautunut tietenkin! itsevarmuus ja ok itsetunto ovat miltei elinehto jos parisuhdetta miettii

    • Rehellinen mies

      Hieman ujot naiset ja tytötkin on mielestäni helvetin suloisia, mutta niitten kanssa on vaikee päästä juttuun.

      Semmosten puheliaitten hölösuiden kanssa taas saa jauhettua helpolla jos jonkinmoista paskaa, mutta harvemmin niiden puheenaiheet edes kiinnostaa, eikä edes kyseiset naisetkaan...

      Että joo, mielummin miehenä yrittäisin lähestyä sitä ujostelevaa seinäruusua kuin sanavalmiita seurapiirinaisia.

      • lifemocker

        on myös olemassa ujon tuppisuun ja hölöttävän seurapiirin välissä, niitä NORMAALEJA naisia! ;)


    • ..........

      Hieman ujo ehdottomasti, kunhan ei ole liian ujo, sellainen joka ei uskalla avata suutaan missään ja häpeilee itseään. Huomiota rakastavat rääväsuut on rasittavia.

    • huom!

      Itsevarmuus ja ulospäinsuuntautuneisuus ovat kaksi täysin eri asiaa.

      Toki ulospäinsuuntautuneet saattavat usein itsevarmempia olla sillä yhteiskunta arvostaa sosiaalisia ihmisiä ja täten he kokevat olevansa hyväksytympiä omana itsenään.

    • Kyllä puheliaampi vie voiton. Vaikee kun on tutustua jos toinen ei paljoa puhu eikä kysele... mutta niin hiljaisen kohdalla saattaa viedä tosi kauan aikaa ennen kuin tuntee paremmin, kun taas sosiaalisemman kanssa nopeemmin asiat etenevät.

      Kuitenkin niin kumpikaan ääripää ei oo hyvä. Jos sieltä keskeltä löytyisi eli ei liian ulospäinsuuntautunut eikä liian hiljainenkaan, sit ois hyvä. Eli sellainen joka on ajoittain hiljaa ja puhuu kun on sanottavaa. Ehkä kuitenkin sais olla enemmän äänessä, kun ite oon hiljaisemman puoleinen.

    • n42

      sosiaalisuus käsitetään arkipuheessa väärin. luullaan, että sosiaalinen ihminen on se avoin joka paikan lärppä. oikeasti tärkein sosiaalinen taito on muiden kuunteleminen, ei se, että on itse suuna päänä koko ajan. liian puheliaat ihmiset, jotka eivät anna suunvuoroa toisille ovat rasittavia.

    • Tekisist jotain!

      Tykkään ulospäinsuuntautuneista naisista, sellaisista jotka ovat jotain mieltä ja osaavat keskustella.

      Minusta hiljaisuus ja syrjäävetäytyneisyys ei ole viehättävää, joskus se on jopa tympeää.

    • Ujo piiMä

      Ujo vetoaa enemmän. Ulospäinsuuntautuneet ja omista mielipiteistään lumoutuneet ihmiset ovat rasittavia.

    • Älkää valehelko

      Mä oon itse ujo. Mutta eipä muhun silti kukaan edes yritä tutustua.

      • ........

        Pitää tietenkin olla muutenkin kiinnostava ja osata tuoda itseään esille. Sellainen on viehättävää ja imartelevaa jos selvästi ujo nainen näkee kuitenkin vaivaa tutustumiseen ja tekee itseään tykö vaikkakin ujostellen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      841
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      650
    4. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      150
      422
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe