Hieman ujo vai puhelias ulospäinsuuntautunut nainen?

nada1

Tiedän, että ihmiset on yleensä jotain tältä väliltä, mutta kummantyyppiset naiset koette kiinnostavampina/ viehättävämpinä...

Hieman ujot ja hiljaiset, sellaiset jotka eivät ole niitä keskipisteenä olevia- vai juuri ne jotka ovat aina tilanteessa sana hallussa ja itsevarmoja?

11

345

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lifemocker

      ulospäinsuuntautunut tietenkin! itsevarmuus ja ok itsetunto ovat miltei elinehto jos parisuhdetta miettii

    • Rehellinen mies

      Hieman ujot naiset ja tytötkin on mielestäni helvetin suloisia, mutta niitten kanssa on vaikee päästä juttuun.

      Semmosten puheliaitten hölösuiden kanssa taas saa jauhettua helpolla jos jonkinmoista paskaa, mutta harvemmin niiden puheenaiheet edes kiinnostaa, eikä edes kyseiset naisetkaan...

      Että joo, mielummin miehenä yrittäisin lähestyä sitä ujostelevaa seinäruusua kuin sanavalmiita seurapiirinaisia.

      • lifemocker

        on myös olemassa ujon tuppisuun ja hölöttävän seurapiirin välissä, niitä NORMAALEJA naisia! ;)


    • ..........

      Hieman ujo ehdottomasti, kunhan ei ole liian ujo, sellainen joka ei uskalla avata suutaan missään ja häpeilee itseään. Huomiota rakastavat rääväsuut on rasittavia.

    • huom!

      Itsevarmuus ja ulospäinsuuntautuneisuus ovat kaksi täysin eri asiaa.

      Toki ulospäinsuuntautuneet saattavat usein itsevarmempia olla sillä yhteiskunta arvostaa sosiaalisia ihmisiä ja täten he kokevat olevansa hyväksytympiä omana itsenään.

    • Kyllä puheliaampi vie voiton. Vaikee kun on tutustua jos toinen ei paljoa puhu eikä kysele... mutta niin hiljaisen kohdalla saattaa viedä tosi kauan aikaa ennen kuin tuntee paremmin, kun taas sosiaalisemman kanssa nopeemmin asiat etenevät.

      Kuitenkin niin kumpikaan ääripää ei oo hyvä. Jos sieltä keskeltä löytyisi eli ei liian ulospäinsuuntautunut eikä liian hiljainenkaan, sit ois hyvä. Eli sellainen joka on ajoittain hiljaa ja puhuu kun on sanottavaa. Ehkä kuitenkin sais olla enemmän äänessä, kun ite oon hiljaisemman puoleinen.

    • n42

      sosiaalisuus käsitetään arkipuheessa väärin. luullaan, että sosiaalinen ihminen on se avoin joka paikan lärppä. oikeasti tärkein sosiaalinen taito on muiden kuunteleminen, ei se, että on itse suuna päänä koko ajan. liian puheliaat ihmiset, jotka eivät anna suunvuoroa toisille ovat rasittavia.

    • Tekisist jotain!

      Tykkään ulospäinsuuntautuneista naisista, sellaisista jotka ovat jotain mieltä ja osaavat keskustella.

      Minusta hiljaisuus ja syrjäävetäytyneisyys ei ole viehättävää, joskus se on jopa tympeää.

    • Ujo piiMä

      Ujo vetoaa enemmän. Ulospäinsuuntautuneet ja omista mielipiteistään lumoutuneet ihmiset ovat rasittavia.

    • Älkää valehelko

      Mä oon itse ujo. Mutta eipä muhun silti kukaan edes yritä tutustua.

      • ........

        Pitää tietenkin olla muutenkin kiinnostava ja osata tuoda itseään esille. Sellainen on viehättävää ja imartelevaa jos selvästi ujo nainen näkee kuitenkin vaivaa tutustumiseen ja tekee itseään tykö vaikkakin ujostellen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      105
      2363
    2. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      433
      2056
    3. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      72
      1503
    4. Maanantai päivää

      On tää yhdenlainen paikka... No huomenta nyt kuitenkin. 🐺❤️🖤🫤☕
      Ikävä
      75
      1195
    5. Mikä kaivatussasi on

      parasta?
      Ikävä
      42
      1166
    6. Palstasuden aamu

      Hyvää huomenta. Alkaa vähitellen tervehtymistä tapahtua. 😊🤗☕🐺
      Ikävä
      219
      1135
    7. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      74
      1069
    8. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      191
      1059
    9. Ken leikkiin ryhtyy

      Se leikin kestäköön. Ei mulle tarvitse kiukutella jos en lähde leikkiin mukaan. Eiköhän se oo molemmille helpoin kun lop
      Ikävä
      93
      1039
    10. Pelkään sua.

      Ja haluan ihan älyttömästi. Voiko näin kirjoittaa naiselle.
      Ikävä
      54
      978
    Aihe