Pajarex-Espanja

holaaaaaa!

Hola!
Onko kukaan ollut tai onko tällä hetkellä töissä Pajarex nimisessä yrityksessä Espanjssa?!
Kertokaa kokemuksia tai jos tiedätte jotain!
sain työtarjouksen ja alkoi kiinnostamaan!!:)

15

494

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 20v nuori

      Olen ollut töissä. Ilmapiiri oli tosi mukava ja palkat tuli aina ajallaan. Ennakko asiatkin sai yleensä hoidettua moitteitta! :) Nyt takaisin taas suomessa oli hieno kokemus tuo espanja!!!

    • mä vaan

      Sinne vaan hyviä tyyppejä tunnen!!!!

    • hanurinsoittoa

      Tervemenoa ja itkuista paluuta kun jäi palkka saamatta.

    • infos

      No tuo Pajarexhan myy ihan samoja tuotteita kuin K!-mediasolution alias Nv-tek
      alias Salestin ,alias Proventor tai tämä uusin Pinklink . Käy katsomassa Yrittäjyyssuomi24 palstalta mitä mieltä yrittäjät ovat noista ns "palveluista" 1188,
      Ylj ,Kultaiset sivut etc.... http://keskustelu.suomi24.fi/node/9835290

      • kokeile vaan

        Kuulemma haluavat maksaa puolet palkasta pimeänä. Kuulin hiljattain, kun yksi tuttu kävi kysymässä töitä. Yrityksen nimi vaihtuu tiuhaan, mutta samoja hakemistoja myydään. Henkilöstön vaihtuvuus on suuri, koska palkka on jäänyt pieneksi ja moni on jäänyt ilman palkkoja, kun pikkupomot ovat potkineet pihalle. Yrityksen hakemistomyynnistä on tehty Suomessa tosi paljon tutkintapyyntöjä poliisille, koska myynti on ollut harhaanjohtavaa.


      • Finskit

        Aivan..eli


      • Palkka saamatta
        kokeile vaan kirjoitti:

        Kuulemma haluavat maksaa puolet palkasta pimeänä. Kuulin hiljattain, kun yksi tuttu kävi kysymässä töitä. Yrityksen nimi vaihtuu tiuhaan, mutta samoja hakemistoja myydään. Henkilöstön vaihtuvuus on suuri, koska palkka on jäänyt pieneksi ja moni on jäänyt ilman palkkoja, kun pikkupomot ovat potkineet pihalle. Yrityksen hakemistomyynnistä on tehty Suomessa tosi paljon tutkintapyyntöjä poliisille, koska myynti on ollut harhaanjohtavaa.

        Oikein..kannattaa olla varovainen..palkka tulee pimeenä...


    • Ihmetyttää

      Moi!
      Itse en ole kyseisessä firmassa työskennellyt, mutta tunnen omistajat henk.koht ja ne on aika hyviä tyyppejä. Älkää tuomitko kuuleman puheella menkää toteamaan itse ja puhukaa ku teil fakta tietoa asioista. Satun myös tietämään, että pojat maksaa kyllä palkat.

      • hyvät naurut

        Pojat? Hehheh :D


    • huuhaaaaa

      Eihän se on ollut edes toiminnassa kun kk:n? onko sitäkään vielä??

    • erkkumerkki

      Samat rahamiehet takana kuin monissa muissakin sikäläisissä. Nimi vaihtuu kun alkaa kuumottaan.

    • häh
    • Näyttääjoo

      Vaikuttaa siltä että kun maa alkaa polttaan jalkojen alla firman nimi muuttuu

      • teuvo331

        Kuuluu alan tyyliin. Onhan samalla omistajalla suomessakin monta firmaa. Vähän joutuu kaivelemaan, mutta ihan ilmaiseksi nuo kaikki suomalaiset ja ulkolaiset yritystiedot löytää netistä. Onhan se kiva, kun on monta firmaa ;).


    • kullaa69

      paskaa

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4623
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2259
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1784
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      28
      1448
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1308
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. SOSIALI DEMOKRATIA

      AATE , JOKA ETENEE.
      Suomen sosialidemokraattinen puolue
      23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe