Miehet haluavat parisuhteen vain seksin takia

Miehiin syvästi pettynyt

Tämä on tullut todistetuksi monta kertaa. Miehet haluavat parisuhteen, jotta saisivat seksiä usein ja ilman kondomia. Viimeisin poikaystäväni jätti minut, kun kerroin, että en halua alkaa syödä pillereitä. Sanoi, että ei ole mitään järkeä olla parisuhteessa jos ei saa seksiä ilman kumia. Ei ollut ensimmäinen mies joka noin ajatteli. Taidan jäädä vapaaehtoiseksi vanhaksipiiaksi, koska rakkautta miehiltä on ihan turha odottaa. Kun mies sanoo "rakastan sinua" hän tarkoittaa, että haluaa panna.

243

3581

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuota mieltä voi

      olla vain sellainen mies, joka saa helposti seksiä ilman parisuhdettakin ja tunnetustihan muunlaisia miehiä naiset eivät kelpuuta.

      • Nössöt ovat

        kilttejä vain koska eivät muuten naista saisi. Noi siat on sentään rehellisiä. Nössökin pettää heti tilaisuuden tullen. Mies kykene rakastamaan.


      • et ole roskapostirob
        Nössöt ovat kirjoitti:

        kilttejä vain koska eivät muuten naista saisi. Noi siat on sentään rehellisiä. Nössökin pettää heti tilaisuuden tullen. Mies kykene rakastamaan.

        Mies haluaa äiti-huorra-madonnan.

        1/3 äitinä lapsille ja vähän miehellekin
        1/3 seksiä miehelle
        1/3 nainen jota voi kunnioittaa ja palvella

        MIKÄ ON EPÄSELVÄÄ?


      • Yksi mies
        Nössöt ovat kirjoitti:

        kilttejä vain koska eivät muuten naista saisi. Noi siat on sentään rehellisiä. Nössökin pettää heti tilaisuuden tullen. Mies kykene rakastamaan.

        Tuo on aivan täyttä sontaa. Olen sellainen mies, jota on nössönäkin pidetty (erityisesti ne, jotka eivät minua edes tunne), ja olen kyllä ihan rehellisesti oma itseni enkä esitä mitään. Minulla on naisystävä ja olisi ollut tilaisuuksia pettää häntä, mutta en ole pettänyt, koska minulla ei ole ollut halua tehdä niin. En ole mikään psykopaatti ja kykenen vallan mainiosti rakastamaan. Jos sanon "rakastan sinua", tarkoitan sitä enkä mitään muuta. Parisuhteeseen olen hakeutunut siksi, että olen halunnut parisuhteen. Jos olisin halunnut pelkkää seksiä, olisin hakenut sitä enkä parisuhdetta.

        Minulle ei tulisi mieleenkään lopettaa suhdetta sellaisen takia, että pitää käyttää kondomia saadakseen seksiä. Sitten vaan käytän sitä kondomia. Kannattaisikohan ap:n tutustua vähän toisenlaisiin miehiin? Miehiä on niin monenlaisia, että ei ihan sattumalta voi aina törmätä juuri johonkin tunnekylmiin pelkän seksin perässä oleviin miehiin.


    • Fwejkfkjwefwfwewef

      Sinulla on parinvalintakriteerit jotka sulkevat parisuhdehaluiset miehet pois.

      Älä syytä miehiä ongelmasta jonka itse aiheutat.

      • Miten niin.

        Miehet ovat paskoja kaikki


      • Älä yleistä.
        Miten niin. kirjoitti:

        Miehet ovat paskoja kaikki

        Minä olen kunnollinen.


      • h. heikkinen
        Älä yleistä. kirjoitti:

        Minä olen kunnollinen.

        Ja minä myös! Niin ja mun kaverit kans!


      • j. l
        h. heikkinen kirjoitti:

        Ja minä myös! Niin ja mun kaverit kans!

        Samoin!


    • Oma vika!

      No mitäs valitset sen kaveripiirissäsikin suurimman statuksen omaavan jyystärikarjun tai ties minkä ylimielisen nuuskahuulisen lätkänpelaajan!!?? Siis tuliko sulle jotenkin yllätyksenä että YTM onkin aika lailla vain seksin perässä?? Aivan oma vika että tavallinen keskitason mies ei kelpaa, turha tulla tänne sitten itkemään!!

    • Valkkaa paremmin

      Pitää osittain paikkansa. Osa miehistä haluaa suhteen vain säännöllisen seksin takia.

      Perimmäinen ongelma ei kuitenkaan ole tuossa. Ongelma on siinä, että te naiset ihastutte ja keskitytte ainoastaan noihin miehiin, vaikka on tuhansittain miehiä jotka haluavat suhteelta muutakin. Mutta kun ei kelpaa niin minkäs teet. Aina te juoksette niiden komeiden naistenkaatajien perässä ja sitten syyttelette kaikkia miehiä siitä mitä he tekevät.

      Sori, mutta ei ole minun tai muiden oikeasta suhteesta kiinnostuneiden miesten syy että te valikoitte niitä miehiä joita ei muu kiinnosta. Minä en ainakaan suostu pyytelemään anteeksi yhdenkään toisen miehen tekosia. Olen vastuussa vain omista teoistani.

      • Tätä ja tuota


      • Naiset eivät
        Tätä ja tuota kirjoitti:

        ole yksilöitä ja peroonia vaan lauma


    • Vilwa

      Samaa mieltä. Jos ei sovi, niin se on seuraavaa tarjottimelle ja antaa herra 'paljaspanijan' jatkaa matkaansa.

    • mies32

      Joo, järkevämpi avaus olisi "naiset valitsevat järkyttävän huonoja miehiä". Tosin kun ei tuokaan pidä paikkaansa yleisellä tasolla, niin paras olisi jos ap. olisi vain kirjoittanut: "MINÄ valitsen mieheni todella huonosti".

      • Näkymätön mies.

        No tietysii, koska ap:lle ja åmonille muille naisille vain korkea stauksen omaavat YT-miehet, ovat miehinä olemassa. Muita miehiä he eivät edes näe. Siksi puhe "kaikista miehistä" on heidän suustaan tavallaan loogista


      • niinonniinon

        Ehkä on olemassa hyvä mies jossakin :)
        Sitten voisin sanoa: Onneksi löysin se ainoan oikean!


      • mies32
        niinonniinon kirjoitti:

        Ehkä on olemassa hyvä mies jossakin :)
        Sitten voisin sanoa: Onneksi löysin se ainoan oikean!

        Kyllä hyviä on enemmän kuin yksi. Ainoita oikeita ei ehkä ole kuin yksi. Mutta niitä oikeita voi ollakin useampia.


      • Noniinonnoinniin
        mies32 kirjoitti:

        Kyllä hyviä on enemmän kuin yksi. Ainoita oikeita ei ehkä ole kuin yksi. Mutta niitä oikeita voi ollakin useampia.

        Eri elämän ilanteissa voi olla juuri sen tilanten sopivampi mies naiselle. Mutta henkisellä tasolla oikeasti ainoa oikea voi olla vain yksi. Tai ainakin niin pitkään kuin se tuntuu ainoalta oikealta. Ihminen muuttuu koko ajan ja joskus voi olla, että mies ei ole enää okea, koska nainen on muuttunut tai mies on muuttunut erilaiseksi.


      • mies32
        Noniinonnoinniin kirjoitti:

        Eri elämän ilanteissa voi olla juuri sen tilanten sopivampi mies naiselle. Mutta henkisellä tasolla oikeasti ainoa oikea voi olla vain yksi. Tai ainakin niin pitkään kuin se tuntuu ainoalta oikealta. Ihminen muuttuu koko ajan ja joskus voi olla, että mies ei ole enää okea, koska nainen on muuttunut tai mies on muuttunut erilaiseksi.

        Ehkä pitää pystyä muuttamaan itseään ja omaa ajatteluaan tilanteen mukaan. Olisi mielestäni vähän surullista jos ei voisi olla mahdollistakaan löytää elämänikäistä kumppania.


      • niinonniinon
        mies32 kirjoitti:

        Ehkä pitää pystyä muuttamaan itseään ja omaa ajatteluaan tilanteen mukaan. Olisi mielestäni vähän surullista jos ei voisi olla mahdollistakaan löytää elämänikäistä kumppania.

        Elämänikäiset kumppanit säilyvät elämän aikana perusarvot, ja se auttaa kaikissa elämän muutoksessa. Näin ajattelen. Toisaalta se rakkaus yleensä on se liima, joka yhdistää kaksi ihmistä ilman muuta syytä, vain sen takia, että on kiva olla yhdessä.


      • Tilaa palstan
        niinonniinon kirjoitti:

        Elämänikäiset kumppanit säilyvät elämän aikana perusarvot, ja se auttaa kaikissa elämän muutoksessa. Näin ajattelen. Toisaalta se rakkaus yleensä on se liima, joka yhdistää kaksi ihmistä ilman muuta syytä, vain sen takia, että on kiva olla yhdessä.

        Mies haluaa äiti-huorra-madonnan.

        1/3 äitinä lapsille ja vähän miehellekin
        1/3 seksiä miehelle
        1/3 nainen jota voi kunnioittaa ja palvella

        MIKÄ ON EPÄSELVÄÄ?


      • sikarisaku59
        mies32 kirjoitti:

        Ehkä pitää pystyä muuttamaan itseään ja omaa ajatteluaan tilanteen mukaan. Olisi mielestäni vähän surullista jos ei voisi olla mahdollistakaan löytää elämänikäistä kumppania.

        ai.ihminen..mikään ei riitä/uros/naaras...onnea!


    • Mees20v

      "Tämä on tullut todistetuksi monta kertaa. Miehet haluavat parisuhteen, jotta saisivat seksiä usein ja ilman kondomia".

      Kyllä prkl ärsyttää tämmönen yleistäminen!
      Kyllä suurin osa miehistä haluaa ihan oikean parisuhteen. Mitäs rakastut renttuihin...

    • onpumpahoh

      No ehkäisykeinoja on myös erilaisia. Esim. voi juoda seksin jälkeen lämmintä maitoa jodin kerä. Ainoa huono puoli siinä, että se voi aiheuttaa syöpää myöhemmin. Kuitenkin mies voi harrastaa seksiä ilman kumia.

      • mies32

        Pitääkö molempien juoda vai voidaanko juoda vuorotellen, jotta syöpäriski jakaantuisi tasan?


      • ompsumps
        mies32 kirjoitti:

        Pitääkö molempien juoda vai voidaanko juoda vuorotellen, jotta syöpäriski jakaantuisi tasan?

        Tarkoitin, että se on naisen tapa ehkäistä. Yleensä naisen terveys kärsii kuitenkin seksin takia eniten.


      • mies32
        ompsumps kirjoitti:

        Tarkoitin, että se on naisen tapa ehkäistä. Yleensä naisen terveys kärsii kuitenkin seksin takia eniten.

        Kärsiikö naisen terveys myös kakkoseen panemisesta? Entä suihinotoista? Auttaako niihin vaivoihin maito?


      • ---
        mies32 kirjoitti:

        Kärsiikö naisen terveys myös kakkoseen panemisesta? Entä suihinotoista? Auttaako niihin vaivoihin maito?

        Joo kärsii, kakkonen on tarkoitettu vain ja ainoastaan ulostamista varten. Sairaalassa töissä on nähty kaikenlaista..
        miehet nyt ei välitä naisen kärsimyksistä hevon v*ttua kunhan miehen oma nautinto on taattu. Harmi ettei kaikki naiset osaa pitää puoliaan.

        Naisen terveys kärsii hormonaalisesta ehkäisystä, samoin vesistö ja luonto sekä eläimet joka vaikuttaa sitä kautta ihmisiin jne. mutta mitäpä sinä siitä ymmärtäisit.

        Lähde jo puntille mimmien kireitä per*seitä tsiigaamaan.


      • mies32
        --- kirjoitti:

        Joo kärsii, kakkonen on tarkoitettu vain ja ainoastaan ulostamista varten. Sairaalassa töissä on nähty kaikenlaista..
        miehet nyt ei välitä naisen kärsimyksistä hevon v*ttua kunhan miehen oma nautinto on taattu. Harmi ettei kaikki naiset osaa pitää puoliaan.

        Naisen terveys kärsii hormonaalisesta ehkäisystä, samoin vesistö ja luonto sekä eläimet joka vaikuttaa sitä kautta ihmisiin jne. mutta mitäpä sinä siitä ymmärtäisit.

        Lähde jo puntille mimmien kireitä per*seitä tsiigaamaan.

        Mistä päättelit tuon ymmärtämättömyyteni? Luuletko, että osaan puntilla tarkistaa kuka käyttää hormooneja? Minun puntillani harmillisen harvoin näkyy minkäänlaisia naisia. Ei ole sitä kymppiäkään näkynyt vieläkään.


      • Toisinaan hormonaalinen
        --- kirjoitti:

        Joo kärsii, kakkonen on tarkoitettu vain ja ainoastaan ulostamista varten. Sairaalassa töissä on nähty kaikenlaista..
        miehet nyt ei välitä naisen kärsimyksistä hevon v*ttua kunhan miehen oma nautinto on taattu. Harmi ettei kaikki naiset osaa pitää puoliaan.

        Naisen terveys kärsii hormonaalisesta ehkäisystä, samoin vesistö ja luonto sekä eläimet joka vaikuttaa sitä kautta ihmisiin jne. mutta mitäpä sinä siitä ymmärtäisit.

        Lähde jo puntille mimmien kireitä per*seitä tsiigaamaan.

        ehkäisy on naiselle lääkettä. Sen avulla voi päästä eroon esim. kivuliaista kuukautisista ja saada helpotusta pms:ään. Nuo jutut ovat yksilöllisiä.


      • ....................
        Toisinaan hormonaalinen kirjoitti:

        ehkäisy on naiselle lääkettä. Sen avulla voi päästä eroon esim. kivuliaista kuukautisista ja saada helpotusta pms:ään. Nuo jutut ovat yksilöllisiä.

        Hormonaalinen ehkäisy vaikuttaa myös naisen valintoihin miehissä .E-pillerit ja hormonikierukka vaikuttavat siihen, että naista viehättää enemmän kiltti, paksuhiuksinen mies kuin kalju jyystäri. Tutkittua tietoa..Hormoniehkäisy saattaa siis pelastaa liiton, jos nainen on mennyt naimisiin kiltin miehen kanssa.


      • ....................
        --- kirjoitti:

        Joo kärsii, kakkonen on tarkoitettu vain ja ainoastaan ulostamista varten. Sairaalassa töissä on nähty kaikenlaista..
        miehet nyt ei välitä naisen kärsimyksistä hevon v*ttua kunhan miehen oma nautinto on taattu. Harmi ettei kaikki naiset osaa pitää puoliaan.

        Naisen terveys kärsii hormonaalisesta ehkäisystä, samoin vesistö ja luonto sekä eläimet joka vaikuttaa sitä kautta ihmisiin jne. mutta mitäpä sinä siitä ymmärtäisit.

        Lähde jo puntille mimmien kireitä per*seitä tsiigaamaan.

        "...kakkonen on tarkoitettu vain ja ainoastaan ulostamista varten"

        Samalla tavalla paneminenkin on tarkoitettu vain lisääntymistä varten. Ehkäisy on myös luonnotonta.


      • Kirjaudu sisään tai
        .................... kirjoitti:

        "...kakkonen on tarkoitettu vain ja ainoastaan ulostamista varten"

        Samalla tavalla paneminenkin on tarkoitettu vain lisääntymistä varten. Ehkäisy on myös luonnotonta.

        Mies haluaa äiti-huorra-madonnan.

        1/3 äitinä lapsille ja vähän miehellekin
        1/3 seksiä miehelle
        1/3 nainen jota voi kunnioittaa ja palvella

        MIKÄ ON EPÄSELVÄÄ?


      • sikarisaku59
        mies32 kirjoitti:

        Pitääkö molempien juoda vai voidaanko juoda vuorotellen, jotta syöpäriski jakaantuisi tasan?

        Taitaa tama hra32.ola ihte ristusjaperklevoi olla jokaasiaankommenttiiiiii!


    • Minä en ymmärrä

      tuota ehkäisyä lainkaan. Kaikki lapset otetaan vastaan, mitä Jumala antaa.

      • mies32

        No siksi juuri käytetään kumia, ettei Jumala antaisi penskoja vaivoiksi. Sen verran Jumalallakin järkeä, ettei niitä väkisin tuputa kenellekään.


      • Jos ei ole valmis
        mies32 kirjoitti:

        No siksi juuri käytetään kumia, ettei Jumala antaisi penskoja vaivoiksi. Sen verran Jumalallakin järkeä, ettei niitä väkisin tuputa kenellekään.

        lapsia ottamaan vastaan, pitää pidättäytyä.


      • mies32
        Jos ei ole valmis kirjoitti:

        lapsia ottamaan vastaan, pitää pidättäytyä.

        Ei tarvitse, koska kondomit on keksitty ja niitä saa halvalla.


    • Eikö rehellinen

      vakipanosuhde olisi parempi. Kumpikin tietäisi minnä mennään.

      • Minä naisena haluan

        ainakin oikean parisuhteen ja perheen, enkä mitään limaista panosuhdetta, yök!


      • limainen mies
        Minä naisena haluan kirjoitti:

        ainakin oikean parisuhteen ja perheen, enkä mitään limaista panosuhdetta, yök!

        Ole sitten ilman, tai kehitä juuri Sille Oikealle sopiva luonne.


      • iuiuiui
        limainen mies kirjoitti:

        Ole sitten ilman, tai kehitä juuri Sille Oikealle sopiva luonne.

        Haha! Herne nenässä.


      • niinpä onkin
        iuiuiui kirjoitti:

        Haha! Herne nenässä.

        yhyhyyhyyhyy


    • näin meillä

      Oltiin tyttöystäväni kanssa kihloissa nelisen vuotta. Kun aloin ehdottelemaan naimisiin menoa, hän alkoi vinoilemaan että haluan naimisiin vain seksin takia. Hänelle kun ei esiaviollinen seksi sopinut.

      Sittemmin on suhde loppunut.

      • Björn Donner

        Olit sitten neljä vuotta kimpassa ilman seksiä? tietynlaista asennetta ainakin löytyy.


    • yleismies1

      Jessus mitä yleistämistä !!! HAH HAH !!!

      Kyllä kai joku kouluttamaton juntti voi naimisiin seksin takia mennäkin mutta ei kukaan sellainen jolla on hiukankin koulutusta ja kunnian himoa. Sellaiset ihmiset ovat tottuneet taistelemaan saavutusten eteen.

      Taitaapa aloittaja olla tällainen köyhemmän puolinen marjanpoimija, joka kuvittelee kaikkien ihmisten menevän läpi siitä mistä aita on matalin.

      • mies32

        Hehe, vai liittyvät tunteet ja parisuhde seksihalutkin koulutukseen :) Selvästi sinut on opetettu ajattelemaan korkeammalla tasolla koulussa.


      • Yleistäminen on

        tietysti retorinen keino. Ei tuollaisia ole tarkoitettu kirjaimellisesti otettaviksi. Ihme ääsburgereita tällä palstalla ( En muuten ole ap. vaan mies, joka arvostaa hyviä kärjistyksiä keskustelun virittäjinä. Alkuperäisviestin sisällöstä olen miehenä luonnollisesti toista mieltä, mutta se onkin ihan toinen juttu)


      • Yleistäminen on
        Yleistäminen on kirjoitti:

        tietysti retorinen keino. Ei tuollaisia ole tarkoitettu kirjaimellisesti otettaviksi. Ihme ääsburgereita tällä palstalla ( En muuten ole ap. vaan mies, joka arvostaa hyviä kärjistyksiä keskustelun virittäjinä. Alkuperäisviestin sisällöstä olen miehenä luonnollisesti toista mieltä, mutta se onkin ihan toinen juttu)

        väärin koska se leimaa ihmisiä


    • anna mennä!!!!

      Amen to this Sis! Lerppakullit haluavat panna aina ilman kumia. Jätä ne omaan arvoonsa.

    • Hmmm...

      Kondomi on irtosuhteita varten. Kyllä parisuhteessa pitää olla joku muu ehkäisy.

      • Nainen 22v.

        Minä en aio hormooneja kehooni tunkea, joten jos mies haluaa kanssani suhteeseen saa luvan opetella käyttämään kondomia.


      • sdggssgsdgsdg
        Nainen 22v. kirjoitti:

        Minä en aio hormooneja kehooni tunkea, joten jos mies haluaa kanssani suhteeseen saa luvan opetella käyttämään kondomia.

        Tuo on vähän ongelmallinen asia. Olisihan se näin miehenä hyvin tärkeää toki, että saisi paljaalla painaa. Se ero tuntumassa on kuitenkin melkein kuin yö ja päivä kumilla vs ilman. Useimmat naisetkin tykkäävät kyllä ottaa paljasta kalua.

        Tiedän kuitenkin, että hormoneista tulee naisille sivuvaikutuksia ja lisäksi ympäristö kärsii niistä. Itseasiassa nykyään miehetkin juovat estrogeeniä sillä vedenpuhdistamot eivät pysty poistamaan sitä juomavedestä.

        Nuorista naisista suurin osa käyttänee nykyään e-pillereitä, joten e-pillereistä kieltäytyvä voi varautua siihen, että poikaystäväkandidaatit ovat harvemmassa kuin pillereitä syövillä. Seksi on kuitenkin tärkeä osa suhdetta ja jos suhde ei nyt aivan täydellinen ole (ja harvoin onkaan käytännössä), voi mies päättää vaihtaa naisen e-pillerilliseen versioon. Tosirakkauden tiellä tuollaisen ehkäisyasian ei luulisi kuitenkaan olevan. Mutta kuinka moni seurustelusuhde sitten perustuu tosirakkauteen - niin, ei loppujen lopuksi kauhean moni.

        Olisikohan niitä muita ehkäisykeinoja kuin pillerit tai kumi? Sterilointi nuorelle ihmiselle on vähän turhan raju keino ja moni kuitenkin niitä lapsia aikoo myöhemmin hankkia. Entäs kierukka? Asennetaankohan niitä helposti nuorille synnyttämättömille naisille..?

        Voihan sitä kumillakin panna vakisuhteessa. Mutta kieltämättä tulee sitten mieleen, että joku "hyvitys" olisi asiasta miehensä saatava. Tiedän, että naiset kiukustuu tästä. Mutta jos nainen ottaa mielellään ja usein suihin sekä peppuun, niin en usko, että tuo kumin käyttäminen on siinä tapauksessa liian iso miinus.


      • Yksi ratkaisu
        sdggssgsdgsdg kirjoitti:

        Tuo on vähän ongelmallinen asia. Olisihan se näin miehenä hyvin tärkeää toki, että saisi paljaalla painaa. Se ero tuntumassa on kuitenkin melkein kuin yö ja päivä kumilla vs ilman. Useimmat naisetkin tykkäävät kyllä ottaa paljasta kalua.

        Tiedän kuitenkin, että hormoneista tulee naisille sivuvaikutuksia ja lisäksi ympäristö kärsii niistä. Itseasiassa nykyään miehetkin juovat estrogeeniä sillä vedenpuhdistamot eivät pysty poistamaan sitä juomavedestä.

        Nuorista naisista suurin osa käyttänee nykyään e-pillereitä, joten e-pillereistä kieltäytyvä voi varautua siihen, että poikaystäväkandidaatit ovat harvemmassa kuin pillereitä syövillä. Seksi on kuitenkin tärkeä osa suhdetta ja jos suhde ei nyt aivan täydellinen ole (ja harvoin onkaan käytännössä), voi mies päättää vaihtaa naisen e-pillerilliseen versioon. Tosirakkauden tiellä tuollaisen ehkäisyasian ei luulisi kuitenkaan olevan. Mutta kuinka moni seurustelusuhde sitten perustuu tosirakkauteen - niin, ei loppujen lopuksi kauhean moni.

        Olisikohan niitä muita ehkäisykeinoja kuin pillerit tai kumi? Sterilointi nuorelle ihmiselle on vähän turhan raju keino ja moni kuitenkin niitä lapsia aikoo myöhemmin hankkia. Entäs kierukka? Asennetaankohan niitä helposti nuorille synnyttämättömille naisille..?

        Voihan sitä kumillakin panna vakisuhteessa. Mutta kieltämättä tulee sitten mieleen, että joku "hyvitys" olisi asiasta miehensä saatava. Tiedän, että naiset kiukustuu tästä. Mutta jos nainen ottaa mielellään ja usein suihin sekä peppuun, niin en usko, että tuo kumin käyttäminen on siinä tapauksessa liian iso miinus.


      • pitäkää tunkkinne
        sdggssgsdgsdg kirjoitti:

        Tuo on vähän ongelmallinen asia. Olisihan se näin miehenä hyvin tärkeää toki, että saisi paljaalla painaa. Se ero tuntumassa on kuitenkin melkein kuin yö ja päivä kumilla vs ilman. Useimmat naisetkin tykkäävät kyllä ottaa paljasta kalua.

        Tiedän kuitenkin, että hormoneista tulee naisille sivuvaikutuksia ja lisäksi ympäristö kärsii niistä. Itseasiassa nykyään miehetkin juovat estrogeeniä sillä vedenpuhdistamot eivät pysty poistamaan sitä juomavedestä.

        Nuorista naisista suurin osa käyttänee nykyään e-pillereitä, joten e-pillereistä kieltäytyvä voi varautua siihen, että poikaystäväkandidaatit ovat harvemmassa kuin pillereitä syövillä. Seksi on kuitenkin tärkeä osa suhdetta ja jos suhde ei nyt aivan täydellinen ole (ja harvoin onkaan käytännössä), voi mies päättää vaihtaa naisen e-pillerilliseen versioon. Tosirakkauden tiellä tuollaisen ehkäisyasian ei luulisi kuitenkaan olevan. Mutta kuinka moni seurustelusuhde sitten perustuu tosirakkauteen - niin, ei loppujen lopuksi kauhean moni.

        Olisikohan niitä muita ehkäisykeinoja kuin pillerit tai kumi? Sterilointi nuorelle ihmiselle on vähän turhan raju keino ja moni kuitenkin niitä lapsia aikoo myöhemmin hankkia. Entäs kierukka? Asennetaankohan niitä helposti nuorille synnyttämättömille naisille..?

        Voihan sitä kumillakin panna vakisuhteessa. Mutta kieltämättä tulee sitten mieleen, että joku "hyvitys" olisi asiasta miehensä saatava. Tiedän, että naiset kiukustuu tästä. Mutta jos nainen ottaa mielellään ja usein suihin sekä peppuun, niin en usko, että tuo kumin käyttäminen on siinä tapauksessa liian iso miinus.

        Tässä viestissä on näkyvissä miehinen "rakkaus", välittäminen ja huolenpito.

        Kolmasosa Suomessa sinkkutalouksia ja määrä on lisääntymään päin. En naisena kyllä ihmettele pätkääkään.


      • helppooa

        Mies voi hakea hormonaalisen ehkäisyn. Kapselin ihon alle.


      • Vai vielä
        sdggssgsdgsdg kirjoitti:

        Tuo on vähän ongelmallinen asia. Olisihan se näin miehenä hyvin tärkeää toki, että saisi paljaalla painaa. Se ero tuntumassa on kuitenkin melkein kuin yö ja päivä kumilla vs ilman. Useimmat naisetkin tykkäävät kyllä ottaa paljasta kalua.

        Tiedän kuitenkin, että hormoneista tulee naisille sivuvaikutuksia ja lisäksi ympäristö kärsii niistä. Itseasiassa nykyään miehetkin juovat estrogeeniä sillä vedenpuhdistamot eivät pysty poistamaan sitä juomavedestä.

        Nuorista naisista suurin osa käyttänee nykyään e-pillereitä, joten e-pillereistä kieltäytyvä voi varautua siihen, että poikaystäväkandidaatit ovat harvemmassa kuin pillereitä syövillä. Seksi on kuitenkin tärkeä osa suhdetta ja jos suhde ei nyt aivan täydellinen ole (ja harvoin onkaan käytännössä), voi mies päättää vaihtaa naisen e-pillerilliseen versioon. Tosirakkauden tiellä tuollaisen ehkäisyasian ei luulisi kuitenkaan olevan. Mutta kuinka moni seurustelusuhde sitten perustuu tosirakkauteen - niin, ei loppujen lopuksi kauhean moni.

        Olisikohan niitä muita ehkäisykeinoja kuin pillerit tai kumi? Sterilointi nuorelle ihmiselle on vähän turhan raju keino ja moni kuitenkin niitä lapsia aikoo myöhemmin hankkia. Entäs kierukka? Asennetaankohan niitä helposti nuorille synnyttämättömille naisille..?

        Voihan sitä kumillakin panna vakisuhteessa. Mutta kieltämättä tulee sitten mieleen, että joku "hyvitys" olisi asiasta miehensä saatava. Tiedän, että naiset kiukustuu tästä. Mutta jos nainen ottaa mielellään ja usein suihin sekä peppuun, niin en usko, että tuo kumin käyttäminen on siinä tapauksessa liian iso miinus.

        hyvitystä pitäisi saada. Ei jumalauta millaisia miehiä.........


      • Paljaalla <3
        Vai vielä kirjoitti:

        hyvitystä pitäisi saada. Ei jumalauta millaisia miehiä.........

        Tiedätkö kuinka ärsyttävää on käyttää kumia vuodesta toiseen? Niin no etpä tietenkään tiedä, sillä olet nainen. Jos pillerit eivät ole ratkaisu, ei ole kyllä kumikaan. Joku muu keino on oltava. Nykyäänhän on sellaisia tietokoneita, jotka mittaavat naisesta milloin on ns. varmat päivät. Miksei sitä kierukkaa voisi käyttää? Eikai se nyt niin kova homma ole sellaista asennuttaa ja taas poistattaa kun on lasten teon aika? Lisäksi on näitä minipillereit, joissa ei ole estrogeeniä lainkaan, vaan keltarauhashormonia. Eikö se aiheuta vähemmän sivuvaikutuksia?


      • Kuparikierukassa
        Paljaalla <3 kirjoitti:

        Tiedätkö kuinka ärsyttävää on käyttää kumia vuodesta toiseen? Niin no etpä tietenkään tiedä, sillä olet nainen. Jos pillerit eivät ole ratkaisu, ei ole kyllä kumikaan. Joku muu keino on oltava. Nykyäänhän on sellaisia tietokoneita, jotka mittaavat naisesta milloin on ns. varmat päivät. Miksei sitä kierukkaa voisi käyttää? Eikai se nyt niin kova homma ole sellaista asennuttaa ja taas poistattaa kun on lasten teon aika? Lisäksi on näitä minipillereit, joissa ei ole estrogeeniä lainkaan, vaan keltarauhashormonia. Eikö se aiheuta vähemmän sivuvaikutuksia?

        ei ole hormoneja, joten sitä voi hormonikammoinenkin muija käyttää.


      • sdggsgsg
        Kuparikierukassa kirjoitti:

        ei ole hormoneja, joten sitä voi hormonikammoinenkin muija käyttää.

        Ja lisäksi ei olisi pelkoa pillereiden unohtamisesta. Ei muuta ku kierukat suominaisten kohdunsuihin!


      • Ei ole ongelmaton
        sdggsgsg kirjoitti:

        Ja lisäksi ei olisi pelkoa pillereiden unohtamisesta. Ei muuta ku kierukat suominaisten kohdunsuihin!

        toi kuparikierukkakaan. Se voi aiheuttaa erilaisia tulehduksia.


      • hmmmm__
        Ei ole ongelmaton kirjoitti:

        toi kuparikierukkakaan. Se voi aiheuttaa erilaisia tulehduksia.

        Jos e-pillereiden käyttö lopetettaisiin, voisi pettämisten määrä lisääntyä. Jos kotona ei koskaan saisi paljaalla, tulisi houkutus kokeilla sitä jossain muualla. Löytyy kuitenkin paljon naisia, jotka antavat paljaalla riskeistä huolimatta. Siinä sitten vaimo saisi jonkun sukupuolitaudin. Toivottavasti ainakaan raiskaukset eivät lisääntyisi, sillä niissäkään ei kumia tarvitse käyttää.


      • 311
        helppooa kirjoitti:

        Mies voi hakea hormonaalisen ehkäisyn. Kapselin ihon alle.

        Kyllä se on parempi, että jätetään noi hormooneilla pelaamiset naisille.


      • No höpö höpö
        hmmmm__ kirjoitti:

        Jos e-pillereiden käyttö lopetettaisiin, voisi pettämisten määrä lisääntyä. Jos kotona ei koskaan saisi paljaalla, tulisi houkutus kokeilla sitä jossain muualla. Löytyy kuitenkin paljon naisia, jotka antavat paljaalla riskeistä huolimatta. Siinä sitten vaimo saisi jonkun sukupuolitaudin. Toivottavasti ainakaan raiskaukset eivät lisääntyisi, sillä niissäkään ei kumia tarvitse käyttää.

        Pettäjä pettää koska haluaa pettää.


      • Wilva
        No höpö höpö kirjoitti:

        Pettäjä pettää koska haluaa pettää.

        Aika monet miehet ja naiset pettävät. Miehet selviävät tästä antibiooteilla, mutta naisille voi tulla tästä pahojakin seurauksia. Kondomi suojaa.

        Hormonikierukat ja pillerit aiheuttavat huonoimmillaan syöpää ja "parhaimmillaan"lihottavat, kuivattavat ja tappavat halut. Jes?

        Kuparikierukka pahentaa kuukautisvuotoa ja aiheutta tulehduksia. Jes?

        Mutta tärkeintä on toki se, että mies saa pistää paljaalla :p Mutta joo mieshän voisi käydä vähän napsaisemassa vehkeitään, se on paljon helpompi toimenpidekin kuin naisella.


      • Vilwa
        311 kirjoitti:

        Kyllä se on parempi, että jätetään noi hormooneilla pelaamiset naisille.

        Koska miehen pitää saada panna paljaalla ja parempi, että akka saa rintasyövän pillereistä kuin mies.. eiku joo, mieshän ei saisi :p


      • sdgsdsdgggs
        Wilva kirjoitti:

        Aika monet miehet ja naiset pettävät. Miehet selviävät tästä antibiooteilla, mutta naisille voi tulla tästä pahojakin seurauksia. Kondomi suojaa.

        Hormonikierukat ja pillerit aiheuttavat huonoimmillaan syöpää ja "parhaimmillaan"lihottavat, kuivattavat ja tappavat halut. Jes?

        Kuparikierukka pahentaa kuukautisvuotoa ja aiheutta tulehduksia. Jes?

        Mutta tärkeintä on toki se, että mies saa pistää paljaalla :p Mutta joo mieshän voisi käydä vähän napsaisemassa vehkeitään, se on paljon helpompi toimenpidekin kuin naisella.

        Sitten ne miehet vasta pettävätkin kun voivat laskea rojunsa aivan kenen tahansa sisään ilman pelkoa tulevista elatusmaksuista. Tautejahan miehet ei pahemmin mieti. Kyllä se on kuule teidän naistenkin etu, että syötte pillerinne. Siten saatte miehen sitoutettua itseenne. Jos mies joutuu käyttämään kumia, hän aina vähän haistelee muualle josko löytyisi joku toinen nainen, joka söisi pillereitä.


      • cessss
        sdgsdsdgggs kirjoitti:

        Sitten ne miehet vasta pettävätkin kun voivat laskea rojunsa aivan kenen tahansa sisään ilman pelkoa tulevista elatusmaksuista. Tautejahan miehet ei pahemmin mieti. Kyllä se on kuule teidän naistenkin etu, että syötte pillerinne. Siten saatte miehen sitoutettua itseenne. Jos mies joutuu käyttämään kumia, hän aina vähän haistelee muualle josko löytyisi joku toinen nainen, joka söisi pillereitä.

        Pillerit ovat naiselle (ja ympäristölle) haitalliset. Jokainen tietysti punnitsee itse haittojen ja hyödyn suhteen.

        Outoa keskustelua, kun vaihtoehdot on pillerit tai kumi. Noh, ei ole multa pois, jatkan hauskanpitämistä...


      • Miehet eivät
        Vilwa kirjoitti:

        Koska miehen pitää saada panna paljaalla ja parempi, että akka saa rintasyövän pillereistä kuin mies.. eiku joo, mieshän ei saisi :p

        välitä naisen syöpäriskistä pätkän vertaa. Siat!


      • Point Man
        sdgsdsdgggs kirjoitti:

        Sitten ne miehet vasta pettävätkin kun voivat laskea rojunsa aivan kenen tahansa sisään ilman pelkoa tulevista elatusmaksuista. Tautejahan miehet ei pahemmin mieti. Kyllä se on kuule teidän naistenkin etu, että syötte pillerinne. Siten saatte miehen sitoutettua itseenne. Jos mies joutuu käyttämään kumia, hän aina vähän haistelee muualle josko löytyisi joku toinen nainen, joka söisi pillereitä.

        Älä naurata.
        Pojan ja miehen välillä ero on siinä että poika toimii lähinnä mukavuuden ehdoilla. Mies toimii enemmän järjellä vaikka se ei niin mukavalta tunnukaan.

        Pätee myös ehkäisyssä.
        1.Mies kieltäytyy suojaamattomasta panosta jos hän ei halua lisääntyä.
        2.Poika panee paljaalla.

        Iso osa täällä S24 sinkut palstalla on pelkkiä "poikia" eikä mitään "miehiä"....
        1.Mies ajattelee aivoillaan.
        2.Poika ajattelee peniksellään.


      • tyhmää paljaalla

        Kondomia käytetään parisuhteessakin vähintään siihen asti, että molemmat osapuolet käyvät sukupuolitautitesteissä ja voivat todistaa toisilleen olevansa taudittomia.
        Vaikka käytän pillereitä, en koskaan harrastaisi edes parisuhteessa seksiä ilman kondomia ennen kuin voin olla varma etten saa mieheltä mitään tartuntaa. Paljaalle voidaan siirtyä sitten kun taudittomuus on todettu, ja molemminpuolinen luottamus kunnossa. Jos kumpikaan epäilee toisen käyvän vieraissa niin silloin on ihan syytäkin pitää se kumi välissä. Miehen pitää olla hyvin selvästi sitoutunut muhun jotta uskallan harrastaa seksiä ilman kondomia.
        Jos useammat miettisivät terveyttään niin tautitartuntoja olisi varmasti vähemmän... Mutta asenne "noku ei mulle ennenkään oo tullu mitään" pitää huolen siitä, että miehet saavat jatkossakin paljaalla, ja nappaavat ja jakavat tauteja siten eteenpäin. Tässä asiassa molempien sukupuolien tyhmyys on käsittämätöntä.


      • mies26.
        Nainen 22v. kirjoitti:

        Minä en aio hormooneja kehooni tunkea, joten jos mies haluaa kanssani suhteeseen saa luvan opetella käyttämään kondomia.

        Mua ei haittaa kumi. Joko pannaan?


      • Shark Mac
        Miehet eivät kirjoitti:

        välitä naisen syöpäriskistä pätkän vertaa. Siat!

        Miksi mun pitäisi välittää? Kun aletaan puhua syövästä, olet liian vanha minulle.


      • Shark Mac
        hmmmm__ kirjoitti:

        Jos e-pillereiden käyttö lopetettaisiin, voisi pettämisten määrä lisääntyä. Jos kotona ei koskaan saisi paljaalla, tulisi houkutus kokeilla sitä jossain muualla. Löytyy kuitenkin paljon naisia, jotka antavat paljaalla riskeistä huolimatta. Siinä sitten vaimo saisi jonkun sukupuolitaudin. Toivottavasti ainakaan raiskaukset eivät lisääntyisi, sillä niissäkään ei kumia tarvitse käyttää.

        Tää on ihan totta.

        Viimeiset 4 naista, kenen kanssa on ollut yhden yön juttua, olisivat antaneet paljaalla ihan tosta vaan. Yksikään ei pyytänyt kondomia. Mutta tietysti kortsu piti laittaa koska a) noista naisista näki metrien päähän että hyvätuloinen mies pitäisi saada lapsella satimeen tai b) kello tikittää.

        Ja kukkakaali kasvaa kyllä sellaisellekin naiselle joka väittää että "en yleensä tee tätä"


      • ...............
        Wilva kirjoitti:

        Aika monet miehet ja naiset pettävät. Miehet selviävät tästä antibiooteilla, mutta naisille voi tulla tästä pahojakin seurauksia. Kondomi suojaa.

        Hormonikierukat ja pillerit aiheuttavat huonoimmillaan syöpää ja "parhaimmillaan"lihottavat, kuivattavat ja tappavat halut. Jes?

        Kuparikierukka pahentaa kuukautisvuotoa ja aiheutta tulehduksia. Jes?

        Mutta tärkeintä on toki se, että mies saa pistää paljaalla :p Mutta joo mieshän voisi käydä vähän napsaisemassa vehkeitään, se on paljon helpompi toimenpidekin kuin naisella.

        Kuparikierukka pahentaa aluksi vuotoja, mutta ne tasaantuvat muutaman kuukauden jälkeen. Sen tarkoitushan on nimenomaan aiheuttaa pysyvä (kivuton) tulehdus kohtuun, jotta munasolu ei voi kiinnittyä. Jos joskus haluaa lapsia, niin tuosta tulehduksesta ei ole mitään haittaa. Lueskelin tosin, että kuparikierukka ei sovi kaikille, vaan sopivuus on käytännössä testattava itse. Paljon erittäin positiivisia kokemuksia ja myös aika paljon negatiivisia olen lukenut.

        Minulle ainakin sopisi hyvin myös varmat päivät, jos naisella on tasainen kierto. Jos oikein varmalla tahtoo mennä, niin pystyn kyllä siihenkin, että varsinaista yhdyntää olisi vaikka vain yhden viikon aikana kuukaudessa. Naurattaa tämä ihmisten (ja etenkin miesten) ah ah munaa pilluun -seksuaalisuus. Miksei voisi vaan hyväillä toisiaan ilman vaatteita vaikka ilman orgasmiakin. Hirveä ajatusko?


      • ..................
        tyhmää paljaalla kirjoitti:

        Kondomia käytetään parisuhteessakin vähintään siihen asti, että molemmat osapuolet käyvät sukupuolitautitesteissä ja voivat todistaa toisilleen olevansa taudittomia.
        Vaikka käytän pillereitä, en koskaan harrastaisi edes parisuhteessa seksiä ilman kondomia ennen kuin voin olla varma etten saa mieheltä mitään tartuntaa. Paljaalle voidaan siirtyä sitten kun taudittomuus on todettu, ja molemminpuolinen luottamus kunnossa. Jos kumpikaan epäilee toisen käyvän vieraissa niin silloin on ihan syytäkin pitää se kumi välissä. Miehen pitää olla hyvin selvästi sitoutunut muhun jotta uskallan harrastaa seksiä ilman kondomia.
        Jos useammat miettisivät terveyttään niin tautitartuntoja olisi varmasti vähemmän... Mutta asenne "noku ei mulle ennenkään oo tullu mitään" pitää huolen siitä, että miehet saavat jatkossakin paljaalla, ja nappaavat ja jakavat tauteja siten eteenpäin. Tässä asiassa molempien sukupuolien tyhmyys on käsittämätöntä.

        Minusta molemminpuolinen luottamus olisi hyvä hankkia ennen seksiä. Kauhea pakko päästä tyypeillä panemaan...


      • ...............
        ............... kirjoitti:

        Kuparikierukka pahentaa aluksi vuotoja, mutta ne tasaantuvat muutaman kuukauden jälkeen. Sen tarkoitushan on nimenomaan aiheuttaa pysyvä (kivuton) tulehdus kohtuun, jotta munasolu ei voi kiinnittyä. Jos joskus haluaa lapsia, niin tuosta tulehduksesta ei ole mitään haittaa. Lueskelin tosin, että kuparikierukka ei sovi kaikille, vaan sopivuus on käytännössä testattava itse. Paljon erittäin positiivisia kokemuksia ja myös aika paljon negatiivisia olen lukenut.

        Minulle ainakin sopisi hyvin myös varmat päivät, jos naisella on tasainen kierto. Jos oikein varmalla tahtoo mennä, niin pystyn kyllä siihenkin, että varsinaista yhdyntää olisi vaikka vain yhden viikon aikana kuukaudessa. Naurattaa tämä ihmisten (ja etenkin miesten) ah ah munaa pilluun -seksuaalisuus. Miksei voisi vaan hyväillä toisiaan ilman vaatteita vaikka ilman orgasmiakin. Hirveä ajatusko?

        Tai siis ei pysyvä tulehdus, vaan tietty se katoaa, kun kierukan poistaa.


      • mies32
        ............... kirjoitti:

        Kuparikierukka pahentaa aluksi vuotoja, mutta ne tasaantuvat muutaman kuukauden jälkeen. Sen tarkoitushan on nimenomaan aiheuttaa pysyvä (kivuton) tulehdus kohtuun, jotta munasolu ei voi kiinnittyä. Jos joskus haluaa lapsia, niin tuosta tulehduksesta ei ole mitään haittaa. Lueskelin tosin, että kuparikierukka ei sovi kaikille, vaan sopivuus on käytännössä testattava itse. Paljon erittäin positiivisia kokemuksia ja myös aika paljon negatiivisia olen lukenut.

        Minulle ainakin sopisi hyvin myös varmat päivät, jos naisella on tasainen kierto. Jos oikein varmalla tahtoo mennä, niin pystyn kyllä siihenkin, että varsinaista yhdyntää olisi vaikka vain yhden viikon aikana kuukaudessa. Naurattaa tämä ihmisten (ja etenkin miesten) ah ah munaa pilluun -seksuaalisuus. Miksei voisi vaan hyväillä toisiaan ilman vaatteita vaikka ilman orgasmiakin. Hirveä ajatusko?

        Oletko ikinä ollut hyväiltävänä ja hyväillyt toista alasti?
        Katsos kun siinä alkaa sitten haluttamaan enempää ja enempää. Eikä sille oikein edes mitään mahda jos on terveviettinen. Koskee niin naisia kuin miehiäkin.
        Toki jos olisi pakko jättää se siihen, niin kyllä se riittäisi. Mutta kun ei yleensä ole pakko, niin mikäpä ettei mentäisi pidemmälle?


      • ...............
        mies32 kirjoitti:

        Oletko ikinä ollut hyväiltävänä ja hyväillyt toista alasti?
        Katsos kun siinä alkaa sitten haluttamaan enempää ja enempää. Eikä sille oikein edes mitään mahda jos on terveviettinen. Koskee niin naisia kuin miehiäkin.
        Toki jos olisi pakko jättää se siihen, niin kyllä se riittäisi. Mutta kun ei yleensä ole pakko, niin mikäpä ettei mentäisi pidemmälle?

        Olen ollut hyväiltävänä ja hyväillyt ja silloin tosiaan en mahtanut vieteilleni mitään, koska en ollut tietoinen muiden vaihtoehtojen olemassaolosta. Jos ei mitään mahda vieteilleen, on heikko. Nyt olen ollut 46 päivää ilman masturbointia ja orgasmia, eikä tee edes tiukkaa. Viimeinkin pääsin orgasmi- ja pornoaddiktiostani eroon ja elämäni on parantunut sen myötä huomattavasti.

        Mikäli joskus seurustelukumppanin löydän, niin aion ehdottaa hänelle, että harrastaisimme tätä: http://www.reuniting.info/karezza_four_easy_steps


      • mies32
        ............... kirjoitti:

        Olen ollut hyväiltävänä ja hyväillyt ja silloin tosiaan en mahtanut vieteilleni mitään, koska en ollut tietoinen muiden vaihtoehtojen olemassaolosta. Jos ei mitään mahda vieteilleen, on heikko. Nyt olen ollut 46 päivää ilman masturbointia ja orgasmia, eikä tee edes tiukkaa. Viimeinkin pääsin orgasmi- ja pornoaddiktiostani eroon ja elämäni on parantunut sen myötä huomattavasti.

        Mikäli joskus seurustelukumppanin löydän, niin aion ehdottaa hänelle, että harrastaisimme tätä: http://www.reuniting.info/karezza_four_easy_steps

        "jos ei mitään mahda" - no helvetti, jospa ei ole mitään tarvettakaan mahtaa niille mitään?

        Eikä se mikään addiktio ole jossei se rajoita elämää. Sinulla oli addiktio. Se ei tarkoita, että jokaisella pariskunnalla, joka tykkää seksistä kerran päivässä / joka toinen päivä, olisi mitään haitallista addiktiota. Heille seksiä on saatavilla ja sillä hyvä. Enemmän sen harrastamisesta on hyötyä kuin haittaa.


      • ...............
        mies32 kirjoitti:

        "jos ei mitään mahda" - no helvetti, jospa ei ole mitään tarvettakaan mahtaa niille mitään?

        Eikä se mikään addiktio ole jossei se rajoita elämää. Sinulla oli addiktio. Se ei tarkoita, että jokaisella pariskunnalla, joka tykkää seksistä kerran päivässä / joka toinen päivä, olisi mitään haitallista addiktiota. Heille seksiä on saatavilla ja sillä hyvä. Enemmän sen harrastamisesta on hyötyä kuin haittaa.

        Kyllä minäkin tykkään seksistä kerran päivässä. Orgasmi ja siemensyöksy on vain biologian määrittelemä lisääntymismekanismi, eivätkä pakollisia seksiä harrastettaessa. Koska se tuntuu hyvältä, sitä haetaan väkisinkin. Ihmiset eivät ymmärrä, että jatkuva orgasmointi on itse asiassa addiktio, aivan siinä missä vaikka heroiinin piikitys. Ei sillä ole merkitystä tuleeko orgasmi masturboinnista vai seksistä, kerran päivässä on aivokemiat sekaisin pistävä addiktio joka tapauksessa.

        http://www.psychologytoday.com/blog/cupids-poisoned-arrow/201111/will-orgasms-keep-you-in-love


      • mies32
        ............... kirjoitti:

        Kyllä minäkin tykkään seksistä kerran päivässä. Orgasmi ja siemensyöksy on vain biologian määrittelemä lisääntymismekanismi, eivätkä pakollisia seksiä harrastettaessa. Koska se tuntuu hyvältä, sitä haetaan väkisinkin. Ihmiset eivät ymmärrä, että jatkuva orgasmointi on itse asiassa addiktio, aivan siinä missä vaikka heroiinin piikitys. Ei sillä ole merkitystä tuleeko orgasmi masturboinnista vai seksistä, kerran päivässä on aivokemiat sekaisin pistävä addiktio joka tapauksessa.

        http://www.psychologytoday.com/blog/cupids-poisoned-arrow/201111/will-orgasms-keep-you-in-love

        Entä mitä haittaa siitä on?


      • ...............
        mies32 kirjoitti:

        Entä mitä haittaa siitä on?

        Tuolta löytyy jotain lukemista: http://www.health-science-spirit.com/neurosex.html

        Ainakin minulla energiatasot nousi, elämä alkoi tuntua kokonaisuudessaan mielekkäämmältä ja jännästi kivekset kasvoivat ja ääni madaltui, kun lopetin päivittäisen orgasmoinnin. Sellainen kokonaisvaltainen apatia katosi. Voihan tässä olla placeboakin, mutta mitäs se haittaa, jos kerran on parempi fiilis.


      • mies32
        ............... kirjoitti:

        Tuolta löytyy jotain lukemista: http://www.health-science-spirit.com/neurosex.html

        Ainakin minulla energiatasot nousi, elämä alkoi tuntua kokonaisuudessaan mielekkäämmältä ja jännästi kivekset kasvoivat ja ääni madaltui, kun lopetin päivittäisen orgasmoinnin. Sellainen kokonaisvaltainen apatia katosi. Voihan tässä olla placeboakin, mutta mitäs se haittaa, jos kerran on parempi fiilis.

        Kivesten kasvustahan on vain haittaa. Turhaan pullottavat jalkovälissä.
        Ei minulla ole fiilis siitä parantunut kun joskus jäänyt orgasmi saamatta pidemmäksi aikaa. Eli placeboa epäilen. Tietysti jos tapanasi oli lypsää itseäsi useamman kerran päivässä, niin asia erikseen. Silloin kyseessä oli enemmänkin sairaus.


      • .................
        Yksi ratkaisu kirjoitti:

        Kuulostaa tosi rakkaudelta.


      • sikarisaku59
        ............... kirjoitti:

        Kyllä minäkin tykkään seksistä kerran päivässä. Orgasmi ja siemensyöksy on vain biologian määrittelemä lisääntymismekanismi, eivätkä pakollisia seksiä harrastettaessa. Koska se tuntuu hyvältä, sitä haetaan väkisinkin. Ihmiset eivät ymmärrä, että jatkuva orgasmointi on itse asiassa addiktio, aivan siinä missä vaikka heroiinin piikitys. Ei sillä ole merkitystä tuleeko orgasmi masturboinnista vai seksistä, kerran päivässä on aivokemiat sekaisin pistävä addiktio joka tapauksessa.

        http://www.psychologytoday.com/blog/cupids-poisoned-arrow/201111/will-orgasms-keep-you-in-love

        Masturbointi ja seksi.ihan sama..orgasmi vai mitä?


      • sikarisaku59
        tyhmää paljaalla kirjoitti:

        Kondomia käytetään parisuhteessakin vähintään siihen asti, että molemmat osapuolet käyvät sukupuolitautitesteissä ja voivat todistaa toisilleen olevansa taudittomia.
        Vaikka käytän pillereitä, en koskaan harrastaisi edes parisuhteessa seksiä ilman kondomia ennen kuin voin olla varma etten saa mieheltä mitään tartuntaa. Paljaalle voidaan siirtyä sitten kun taudittomuus on todettu, ja molemminpuolinen luottamus kunnossa. Jos kumpikaan epäilee toisen käyvän vieraissa niin silloin on ihan syytäkin pitää se kumi välissä. Miehen pitää olla hyvin selvästi sitoutunut muhun jotta uskallan harrastaa seksiä ilman kondomia.
        Jos useammat miettisivät terveyttään niin tautitartuntoja olisi varmasti vähemmän... Mutta asenne "noku ei mulle ennenkään oo tullu mitään" pitää huolen siitä, että miehet saavat jatkossakin paljaalla, ja nappaavat ja jakavat tauteja siten eteenpäin. Tässä asiassa molempien sukupuolien tyhmyys on käsittämätöntä.

        juntti oot,vaikka,varmaan hyvää ajattelette,maailma pelastuu...kumilla?


      • mitä miehiä...!
        Paljaalla <3 kirjoitti:

        Tiedätkö kuinka ärsyttävää on käyttää kumia vuodesta toiseen? Niin no etpä tietenkään tiedä, sillä olet nainen. Jos pillerit eivät ole ratkaisu, ei ole kyllä kumikaan. Joku muu keino on oltava. Nykyäänhän on sellaisia tietokoneita, jotka mittaavat naisesta milloin on ns. varmat päivät. Miksei sitä kierukkaa voisi käyttää? Eikai se nyt niin kova homma ole sellaista asennuttaa ja taas poistattaa kun on lasten teon aika? Lisäksi on näitä minipillereit, joissa ei ole estrogeeniä lainkaan, vaan keltarauhashormonia. Eikö se aiheuta vähemmän sivuvaikutuksia?

        minipillerit on pirullinen keksintö. Menee vielä enemmän kroppa sekaisin. Paikoista lähtee täysin tunto. Miehille kiva,naisille ei. Varmoja päiviä ei ole olemassakaan.


      • Kierukan puolesta
        sdggssgsdgsdg kirjoitti:

        Tuo on vähän ongelmallinen asia. Olisihan se näin miehenä hyvin tärkeää toki, että saisi paljaalla painaa. Se ero tuntumassa on kuitenkin melkein kuin yö ja päivä kumilla vs ilman. Useimmat naisetkin tykkäävät kyllä ottaa paljasta kalua.

        Tiedän kuitenkin, että hormoneista tulee naisille sivuvaikutuksia ja lisäksi ympäristö kärsii niistä. Itseasiassa nykyään miehetkin juovat estrogeeniä sillä vedenpuhdistamot eivät pysty poistamaan sitä juomavedestä.

        Nuorista naisista suurin osa käyttänee nykyään e-pillereitä, joten e-pillereistä kieltäytyvä voi varautua siihen, että poikaystäväkandidaatit ovat harvemmassa kuin pillereitä syövillä. Seksi on kuitenkin tärkeä osa suhdetta ja jos suhde ei nyt aivan täydellinen ole (ja harvoin onkaan käytännössä), voi mies päättää vaihtaa naisen e-pillerilliseen versioon. Tosirakkauden tiellä tuollaisen ehkäisyasian ei luulisi kuitenkaan olevan. Mutta kuinka moni seurustelusuhde sitten perustuu tosirakkauteen - niin, ei loppujen lopuksi kauhean moni.

        Olisikohan niitä muita ehkäisykeinoja kuin pillerit tai kumi? Sterilointi nuorelle ihmiselle on vähän turhan raju keino ja moni kuitenkin niitä lapsia aikoo myöhemmin hankkia. Entäs kierukka? Asennetaankohan niitä helposti nuorille synnyttämättömille naisille..?

        Voihan sitä kumillakin panna vakisuhteessa. Mutta kieltämättä tulee sitten mieleen, että joku "hyvitys" olisi asiasta miehensä saatava. Tiedän, että naiset kiukustuu tästä. Mutta jos nainen ottaa mielellään ja usein suihin sekä peppuun, niin en usko, että tuo kumin käyttäminen on siinä tapauksessa liian iso miinus.

        Hormonikierukka on paras!

        Plussat:
        On varma ehkäisykeino.
        Seksihalut eivät YLEENSÄ vähene, sillä kyseessä on hyvin PAIKALLINEN hoitomuoto.
        Paikallisuuden takia ei yleensä tule muitakaan pillereiden huonoja puolia (syöpäriski, veritulppa jne.)
        Tulee pitkän ajan kuluessa halvemmaksi, kuin muut ehkäisytavat (kohtuu korkea asennushinta, mutta esim. synnyttäneille ilmainen)
        Joillakin kuukautiset vähenee tai jää kokonaan pois, jolloin säästää rahaa kuukautissuojissa ja helpottaa naisen elämää
        Tuo helpotusta myös miehen elämään, kun ei tarvitse aina kondomeilla pelata
        Parantaa molempien seksielämää, kun seksi yleensä tuntuu paremmalta ilman kondomia

        Miinukset:
        - Joillakin esiintyy tiputteluvuotoa jopa useiden viikkojen ajan asennukseta
        - Hieman korkeampi tulehdusriski (esim. hiivatulehdus)


    • Full Sprem Jacket

      Vasketomian ikäraja pitäisi laskea 25 vuoteen. Ja jos nyt jostain syystä sitten se nahkapokaali pitää kuitenkin myöhemmin saada, voi mies ennen napsaisua vetää kuivat pakkaseen odottelemaan.

    • LoL-

      Mä en haluu parisuhdetta ollenkaan. Singlenä viipottaminen on mulle kuin tehty! Lapsia en haluu enkä lemmikkielukoitakaan. Jäljelle jää vain naiset, joiden kanssa synkkaa fyysisesti ja se riittää mulle. ;-)

    • ätmi

      Kortsuilla ehkäisy taitaa olla ainoa järkevä tapa niin kuin tästäkin keskustelusta käy ilmi.

    • No kai se seksi

      useimmilla mielessä on kun kumppania etsitään. Tuskin moni nainenkaan parisuhteeseen lähtisi, jos seksitön suhde olisi luvassa.

      • seksitön

        Kuinka moni lähtisi?


      • naikkonen19

        Ei tässä ollut nyt kyse siitä, kuka ryhtyisi täysin seksittömään suhteeseen, vaan siitä, että suuri osa miehistä ryhtyy parisuhteeseen vain jotta saisi pillua säännöllisesti. Toisin sanoen osa miehistä ei välttämättä välitä naisestaan tai hänen elämästään oikeasti juuri ollenkaan, ja kumppania ''miellytetään'' ainoastaan pimpin toivossa.


      • dkgjlfkdgjlgkjl
        naikkonen19 kirjoitti:

        Ei tässä ollut nyt kyse siitä, kuka ryhtyisi täysin seksittömään suhteeseen, vaan siitä, että suuri osa miehistä ryhtyy parisuhteeseen vain jotta saisi pillua säännöllisesti. Toisin sanoen osa miehistä ei välttämättä välitä naisestaan tai hänen elämästään oikeasti juuri ollenkaan, ja kumppania ''miellytetään'' ainoastaan pimpin toivossa.

        Sanosin kyllä niin päin, että monet naiset välittää kumppanistaan vain hetken aikaa, kun tunteet ovat kuumimmillaan, ja sen jälkeen vedetään vain sosiaalista roolia ja hoidetaan lapsia.


    • asiat muututtava

      Miehet ovat uskomattoman itsekeskeisiä ehkäisyasioissa. Naisen pitäisi syödä pillereitä ja saada mahdollisesti jopa hengelle vaarallinen keuhkoveritulppa, kunhan mies vain saa panna paljaalla. Miehet voivat itsekin mennä sterilisaatioon, jos haluavat panna paljaalla.

      • dkfjhjfdk

        Jos nainen ei halua käyttää niitä pillereitä, niin kieltäytyy käyttämästä.


      • jepaaaah
        dkfjhjfdk kirjoitti:

        Jos nainen ei halua käyttää niitä pillereitä, niin kieltäytyy käyttämästä.

        Jos mies ei halua seurustella pillereistä kieltäytyvän naisen kanssa, sitten voi helposti vaihtaa pillereitä syövään naiseen.


      • No naisen vaihtaminen
        jepaaaah kirjoitti:

        Jos mies ei halua seurustella pillereistä kieltäytyvän naisen kanssa, sitten voi helposti vaihtaa pillereitä syövään naiseen.

        ei todellakaan ole kaikille yksinkertaista. Nainen ei ole mikään auto.


      • mies32
        No naisen vaihtaminen kirjoitti:

        ei todellakaan ole kaikille yksinkertaista. Nainen ei ole mikään auto.

        Päinvastoin. Autoa vaihdettaessa pitää tehdä ikäviä paperitöitä, ehkä myynti-ilmoituksia jos itse myy, vaihdossa lähes aina menettää rahaa, pitää olla välirahaa ellei vanhempaan ja pienempään vaihda, rekisteröintejä, veroja, vakuutuksia, katsastusaikojen huomioonottamista..
        Kun taas naisenvaihto on ilmoitusasia. Vanhalle sanotaan, että nyt sinä menet vaihtoon ja sitten käydään hakemassa uusi. Sanalliset sopimukset / ilmoitukset riittävät, millekään välikädelle ei tarvitse maksaa, eikä myynti-ilmoituksia laittaa nettiin, rahalla ei tarvitse pelata lainkaan jne..


      • 8+6
        mies32 kirjoitti:

        Päinvastoin. Autoa vaihdettaessa pitää tehdä ikäviä paperitöitä, ehkä myynti-ilmoituksia jos itse myy, vaihdossa lähes aina menettää rahaa, pitää olla välirahaa ellei vanhempaan ja pienempään vaihda, rekisteröintejä, veroja, vakuutuksia, katsastusaikojen huomioonottamista..
        Kun taas naisenvaihto on ilmoitusasia. Vanhalle sanotaan, että nyt sinä menet vaihtoon ja sitten käydään hakemassa uusi. Sanalliset sopimukset / ilmoitukset riittävät, millekään välikädelle ei tarvitse maksaa, eikä myynti-ilmoituksia laittaa nettiin, rahalla ei tarvitse pelata lainkaan jne..

        Kaikille miehille ei tuo naisen vaihtaminen vaan ole niin helppoa, sen yhdenkin saaminen vaatii jo ylimaallisia ponnistuksia... Ei sitä vaivalla hankittua naista pysty niin vaan pistämään vaihtoon, kun tietää ettei tule uutta saamaan... Hyvä se on yt-miesten huudella...


      • VMP!!!
        mies32 kirjoitti:

        Päinvastoin. Autoa vaihdettaessa pitää tehdä ikäviä paperitöitä, ehkä myynti-ilmoituksia jos itse myy, vaihdossa lähes aina menettää rahaa, pitää olla välirahaa ellei vanhempaan ja pienempään vaihda, rekisteröintejä, veroja, vakuutuksia, katsastusaikojen huomioonottamista..
        Kun taas naisenvaihto on ilmoitusasia. Vanhalle sanotaan, että nyt sinä menet vaihtoon ja sitten käydään hakemassa uusi. Sanalliset sopimukset / ilmoitukset riittävät, millekään välikädelle ei tarvitse maksaa, eikä myynti-ilmoituksia laittaa nettiin, rahalla ei tarvitse pelata lainkaan jne..

        Tunteikkaan naisia kunnioittavan ja rakkaudesta lepertelevän pelimiehen näppikseltä lähti taas oivaa materiaalia suoraan miehisen tunne-elämän syövereistä.


      • mies32
        VMP!!! kirjoitti:

        Tunteikkaan naisia kunnioittavan ja rakkaudesta lepertelevän pelimiehen näppikseltä lähti taas oivaa materiaalia suoraan miehisen tunne-elämän syövereistä.

        No eri asia, että mitä tunteet sanovat. Tuossa otin kantaa vain käytännön toteutukseen. Ei kaikilla miehillä ole tunteita sotkemassa projektia. Toisaalta itselläni on tunteita autojakin kohtaan. Haluaisin suhteen autoonikin olevan elinikäinen, mutta kun ne autotkin rupsahtavat ja sitten lopulta katsastusmies julistaa pakkoeron.


      • Shark Mac

        Samaa mieltä! Mutta koskaan, huom KOSKAAN ei pitä paljastaa kellekään, että letkut on katki. Naiset nimittäin ovat biologisia aikapommeja ja jos mies kertoo ettei voi saada lapsia, se lopahduttaa jopa lyhyessä suhteessa naisen mielenkiinnon.

        SItten kun naisesta haluaa eroon, niin asian voi vihjaista.


      • ei tunteita
        mies32 kirjoitti:

        No eri asia, että mitä tunteet sanovat. Tuossa otin kantaa vain käytännön toteutukseen. Ei kaikilla miehillä ole tunteita sotkemassa projektia. Toisaalta itselläni on tunteita autojakin kohtaan. Haluaisin suhteen autoonikin olevan elinikäinen, mutta kun ne autotkin rupsahtavat ja sitten lopulta katsastusmies julistaa pakkoeron.

        Syy sarjasuhteiluusi on se, ettet pinnallisuudessasi ja tunteettomuudessasi kelpaa kovin pitkäksi aikaa. Olet komea leikkikalu jonka kanssa leikitään tovi. Vaikka kuinka esiinnyt hyviksenä, lävitsesi nähdään lepertelystäsi huolimatta. Pelimies ei muutu, ei vaikka jopa itse niin haluaisi.


      • 525523553252235252
        ei tunteita kirjoitti:

        Syy sarjasuhteiluusi on se, ettet pinnallisuudessasi ja tunteettomuudessasi kelpaa kovin pitkäksi aikaa. Olet komea leikkikalu jonka kanssa leikitään tovi. Vaikka kuinka esiinnyt hyviksenä, lävitsesi nähdään lepertelystäsi huolimatta. Pelimies ei muutu, ei vaikka jopa itse niin haluaisi.

        Mies32:sesta tosiaan paistaa hänen epämiellyttävyytensä tänne asti. Jonkin sortin narsisti, väittäisin.


      • mies32
        ei tunteita kirjoitti:

        Syy sarjasuhteiluusi on se, ettet pinnallisuudessasi ja tunteettomuudessasi kelpaa kovin pitkäksi aikaa. Olet komea leikkikalu jonka kanssa leikitään tovi. Vaikka kuinka esiinnyt hyviksenä, lävitsesi nähdään lepertelystäsi huolimatta. Pelimies ei muutu, ei vaikka jopa itse niin haluaisi.

        Joojoo, montako kertaa sekin pitää sanoa, että minulla on aika pitkiä suhteita takana? Viimeisin yli 5 vuotta.
        Mutta ymmärrän, että sinulle tuo lohtua ajatella minusta noin, joten siitä vaan.


      • Miksi nainen
        mies32 kirjoitti:

        Joojoo, montako kertaa sekin pitää sanoa, että minulla on aika pitkiä suhteita takana? Viimeisin yli 5 vuotta.
        Mutta ymmärrän, että sinulle tuo lohtua ajatella minusta noin, joten siitä vaan.

        kyllästyi sinuun?


      • sikarisaku59
        525523553252235252 kirjoitti:

        Mies32:sesta tosiaan paistaa hänen epämiellyttävyytensä tänne asti. Jonkin sortin narsisti, väittäisin.

        tuli sama asia mieleen/32..joka asiaan! mielipide,narsu,homo,egoisti,nettiin narahtanut,nörtti,vailla ...........ei kiinnosta..paitsi.kirjoitin tämän..why!!


      • mies32
        Miksi nainen kirjoitti:

        kyllästyi sinuun?

        Vai kyllästyikö hän sittenkin sinuun?


    • häh.

      Eiks parisuhteessa muka harrasteta seksiä. Ja kyllä sinkut panee muutenkin yhen illan juttujen kanssa. Pitäiskö sitten olla ilman seksiä. Seksi on perustarve kuten leipä tai vesikin. Nainen tuskin olis parisuhteessa jos ei sais munaa eli naisetkin haluaa parisuhteen sen takia että saisivat munaa.

      • 9.8.7.6.5.4.3.2.1.

        Onko se sitten muna jos siinä on kumipäällyste? Samantienhän sitä dildoa käyttää sitten. Yhden yön jutuissa kumi täytyy tietenkin olla, mutta yhden yön juttujen mielekkyyden voi myös kyseenalaistaa... Parisuhteessa EHDOTTOMASTI paljaalla. Se on ihme, että tällaisesta asiasta joku viitsii edes olla eri mieltä. Jos pillerit eivät sovi, sitten täytyy miettiä kierukkaa, pessaaria tms.


      • Shark Mac

        Jos seksi on perustarve niin mikseivät lapset sitä harrasta?

        Ei. Seksi on hyödyke, joka hankitaan kauppatavarana naiselta. Fiksut miehet vaan onnistuvat siinä ilman rahaa.


    • suomihuora=15nussima

      Kuulut sille miehelle jolle annoit rakkautesi ja neitsyytesi.

      Turha siinä miehiä syyttää jos kerran olet itse itsesi huoraksi nussituttanut.

    • Pettymätön mies

      Nii'in, ja töihinkin mennään vaan rahan takia ja kavereitakin moikataan vain koska niin kuuluu tehdä eikä sen takia että oikeasti haluasi vaihtaa kuulumisia...

      Taitaa ap olla vain hiukan ''yksinkertainen'' ihminen tai vähintäänkin yrittää esittäytyä sellaisena.

    • emt.

      Enpä ole kyllä naiselle muuta käyttöä keksinyt kuin seksi.

      • Ilman pilluaan

        olisivat täysin yhsentekeviä minulle


      • Oletko ..
        Ilman pilluaan kirjoitti:

        olisivat täysin yhsentekeviä minulle

        ...mahdollisesti homo?


      • lkgjldklf
        Oletko .. kirjoitti:

        ...mahdollisesti homo?

        Heterouden ydin on se, että haluaa seksiä naisen kanssa, ei mikään muu.


      • sikarisaku59
        Ilman pilluaan kirjoitti:

        olisivat täysin yhsentekeviä minulle

        eli naiset=pillu=tyydyttää just teitin taarpeet..vittu mikä juntti!


    • Tuollainen yleistäminen

      on väärin.

    • shark mac

      Mitä sä oikein odotit!?

      Suurin osa niistäkin miehistä, jotka luulevat rakastavansa naisia ja tunteilevat ja muuta hömppää, ovat oikeasti sisältä seksipetoja. Nekin miehet kuolaavat muiden perään. Mutta yhteiskunta, äidit, uskonto ja elokuvat ovat iskostaneet miehen mieleen sen valeen, että miehellä nyt vain pitää olla parisuhde.

      Lisäksi moni mies on oppinut, että parisuhde saattaa olla ainoa tapa saada seksiä. Kun ei ole opittu naistenkaatokeinoja tai ulkonäköä ei ole.

      Olet varmaan havainnut, että ne todella komeat miehet yleensä eivät halua parisuhteisiin. Oletko miettinyt miksi? Koska he saavat seksiä naisilta muutenkin.

      • ei tunteita

        Suurin osa niistäkin miehistä, jotka luulevat rakastavansa naisia ja tunteilevat ja muuta hömppää, ovat oikeasti sisältä seksipetoja. Nekin miehet kuolaavat muiden perään. Mutta yhteiskunta, äidit, uskonto ja elokuvat ovat iskostaneet miehen mieleen sen valeen, että miehellä nyt vain pitää olla parisuhde.

        tuossa on paljon asiaa

        Lisäksi moni mies on oppinut, että parisuhde saattaa olla ainoa tapa saada seksiä. Kun ei ole opittu naistenkaatokeinoja tai ulkonäköä ei ole.

        totta


        Olet varmaan havainnut, että ne todella komeat miehet yleensä eivät halua parisuhteisiin. Oletko miettinyt miksi? Koska he saavat seksiä naisilta muutenkin.

        totta ja myös naiset tiedostavat tämän. Moni komistus on pelkkä hetken hupi. Eipä komistuksilla yleensä mitään muuta olekaan tarjolla kuin komea runko ja seksi(eikä sekään aina hyvää) koska ovat oppineet että pelkkä kuori riittää..siihen sarjasuhteiluun, pitkässä suhteessa tarvittaisiin jo paaaljon muita avuja.


      • Drv1

    • nyt oikeesti naiset

      Täytyyhän miehenkin saada suhteesta jotakin. Ei se niin voi mennä, että miehen velvollisuus on naisen juttujen kuuntelu ja sen tunne-elämän myötäily, mutta naisen ei tarvitse edes reisiään levittää. Ja pillerien syönti muka on joku valtava uhraus naiselta, voi jeesus sentään. No onneksi ei itselle ole osunut noin itsekkäitä muijia vastaan sentään, vaan kaikki tyttöystävät ovat antaneet pillua paljaalla ilman että ovat alkaneet tekemään siitä suurta numeroa tai leikkimään marttyyria. Eli ei kaikki naiset ole ihan niin itseään täynnä kuin ap sentään, vaikka tämän palstan perusteella voisi luulla että Suomessa kaikki naiset on tuollaisia.

      • Mene itseesi

        Millä perusteella on itsekästä vaatia kumppanilta kondomia, mutta ei ole itsekästä vaatia kumppanilta e-pillerien syömistä?


      • vilmakko1

        Terveyden ajattelu ei ole itsekästä.

        Kaveri ei voi käyttää hormonivalmisteita veritulppariskin vuoksi, joten käyttää kuparikierukkaa ja vuotaa sen vuoksi paljon, kivuliaasti ja pitkään joka kuukausi. Itselläni on rintasyöpää suvussa aika kiitettävästi ja hormoniehkäisyä ei suositella. Eli kivuliaat kuukautiset to go?


      • vilmakko1
        vilmakko1 kirjoitti:

        Terveyden ajattelu ei ole itsekästä.

        Kaveri ei voi käyttää hormonivalmisteita veritulppariskin vuoksi, joten käyttää kuparikierukkaa ja vuotaa sen vuoksi paljon, kivuliaasti ja pitkään joka kuukausi. Itselläni on rintasyöpää suvussa aika kiitettävästi ja hormoniehkäisyä ei suositella. Eli kivuliaat kuukautiset to go?

        Pakko tähän lisätä, että tottakai miehenkin nautinto on tärkeää. Kyllähän se on kaikkein parasta, kun molemmat nauttivat. Ja sitähän täytyy eri vaihtoehdoilla etsiä... aion vielä kokeilla kuparikierukkaakin eli en siis ole sulkemassa sitä automatic pois.


      • 43423222332
        Mene itseesi kirjoitti:

        Millä perusteella on itsekästä vaatia kumppanilta kondomia, mutta ei ole itsekästä vaatia kumppanilta e-pillerien syömistä?

        Mutta kumin kanssa ei tunnu kauheen ihmeelliselle. Yhtä hyvin voi melkein runkata...


      • paljas karkki & liha
        43423222332 kirjoitti:

        Mutta kumin kanssa ei tunnu kauheen ihmeelliselle. Yhtä hyvin voi melkein runkata...

        Totta. Se on niin kuin söisi karkkeja, joissa on käärepaperit päällä. Nainen, joka pakottaa miehen tällaiseen, on hyvin itsekäs yksilö.


    • naikkonen19

      Tottakai täytyy, mutta ei tässä ollut nyt siitä kysymys. Ap ja minä aiemmassa postauksessani kritisoitiin sitä, että suuri osa miehistä ei oikeasti edes rakasta naistaan. Ei niitä oikeasti kiinnosta se nainen tai naisen elämä tai ylipäänsä mikään muukaan naiseen liittyvä, te seurustelette sen reiän kanssa.

      Kyllä se on minusta aika iso uhraus jos rupeaa hormoneja kehoonsa tunkemaan. Yhtä lailla voisin sulta kysyä, että onko se sadetakin käyttö valtava uhraus mieheltä. Kortsu ei mitään sivuvaikutuksia aiheuta, ainoastaan se tuntoherkkyys heikkenee, toisin kuin pillerit ''hyvässä'' lykyssä vie seksihalut kokonaan ja aiheuttaa muita sivuvaikutuksia. Mutta tämähän ei teitä tietenkään kiinnosta.

      • mies32

        Kummasti käännät asian sellaiseksi, että aina miehet vaativat pillereitä, kun todellisuudessa naiset itse usein haluavat käyttää pillereitä juuri seksin helppouden ja tuntuman takia ja monet myös erilaisten naistenvaivojensa takia. Ja ikään kuin se kondomi olisi vain miehen tuntoherkkyydestä pois.


      • naikkonen19
        mies32 kirjoitti:

        Kummasti käännät asian sellaiseksi, että aina miehet vaativat pillereitä, kun todellisuudessa naiset itse usein haluavat käyttää pillereitä juuri seksin helppouden ja tuntuman takia ja monet myös erilaisten naistenvaivojensa takia. Ja ikään kuin se kondomi olisi vain miehen tuntoherkkyydestä pois.

        En sanonut missään, että AINA miehet vaativat pillereitä. Varmasti osa naisista ihan itsekin niitä haluaa käyttää mainitsemiesi syiden takia. Väitän kuitenkin, että huomattavsti suurempi osa miehistä haluaa ehkäisymenetelmäksi pillerit kuin kortongin.

        Jätkä jolle vastasin teki pillerien käytöstä itsekkyys kysymyksen, ja oli pakko kertoa faktoja joita ne pillerit joillekin naisille nyt vai sattuu aiheuttamaan.


      • Totta vitussa haluaa
        naikkonen19 kirjoitti:

        En sanonut missään, että AINA miehet vaativat pillereitä. Varmasti osa naisista ihan itsekin niitä haluaa käyttää mainitsemiesi syiden takia. Väitän kuitenkin, että huomattavsti suurempi osa miehistä haluaa ehkäisymenetelmäksi pillerit kuin kortongin.

        Jätkä jolle vastasin teki pillerien käytöstä itsekkyys kysymyksen, ja oli pakko kertoa faktoja joita ne pillerit joillekin naisille nyt vai sattuu aiheuttamaan.

        So what?


    • realismus

      Minkä vuoksi naiset haluavat parisuhteen?

      • 7+15

        Minä en halua. Seksinkin voi harrastaa yksin ja takuutyydytyskin on siten taattu.

        En osaa vastat kysymykseen. Sosiaalinen paine? Normi? Kun muillakin on joku-syndrooma?


    • Seksi = parisuhde

      Parisuhteeseen KUULUU SEKSI, muutenhan se on vain kaverisuhde!

      Aikaisemmin lain mukaan avioliitto ei ole edes virallinen, ennen kun oli oltu yhdynnässä.

      Kuninkaallisilla oli jopa todistajat sängyn vieressä jotka vahtivat että yhdyntä todellakin tapahtui, vasta sitten pariskunta oli naimisissa.

      Miksi ihmeessä haluatte parisuhteen jos ette halua seksiä?

      Muuttakaa asumaan jonkun kaverin kanssa jollette halua seksiä tai homon, joka ei halua seksiä teidän kanssanne.

    • EI e-pillereitä!

      Laajamittaisen tutkimuksen perusteella lähes puolet naisista kärsii seksuaalisesta haluttomuudesta.

      E-pillerit lisäävät sukupuolihormoneja sitovan globuliinin määrää, joka vähentää naisen elimistön vapaan testosteronin määrää, joka johtaa naisen seksuaalisen halukkuuden laskuun!!!

      Naiset, ÄLKÄÄ SYÖKÖ E-PILLEREITÄ

      Täälä selitys miksei seksi naiselle maistu:

      http://keskustelu.suomi24.fi/node/10352165

    • ÄLÄ käytä kortsua

      Naisen keho tuottaa testosteronia, joka on noin kymmenesosa miesten määrästä. Testosteroni on tärkeä naisen lihaskunnolle. Liian vähäinen testosteronitaso vaikuttaa myös naisten seksuaaliseen haluttomuuteen, yleiseen lihasheikkouteen ja jaksamiseen.

      Paras tapa naiselle ylläpitää riittävää testosteronitasoa on säännöllinen seksielämä, sillä miehen sperma sisältää runsaasti testosteronia, jonka nainen voi hyödyntää itselleen aromataasientsyymin avulla.

      Eli kun mies päästää spermansa naisen limakalvolle (emättimeen) niin spermassa oleva testosteroni vaikuttaa naisen seksuaalisen halukkuuden lisääntymiseen!

      Lisäksi sperma lievittää kivuliaita kuukatiskipuja. Naiset jotka kärsivät kivuliaista kuukautisista voivat usein välttyä kivuilta olemalla 1-2 päivää ennen kuukautisia yhdynnässä.

    • feministi mutta elos

      Ex-mies suuttui, kun en antanut harrastaa seksiä ilman kondomia. Miehen kulli lerpsahti aina, kun kumi osui siihen. Muutenkin oli vähän impotentti tapaus!

      Lopulta pitkän kinuamisen jälkeen suostuin pillereihin. Kolmen kuukauden käytön jälkeen jouduin sairaalaan keuhkokuumeen vuoksi, mutta taustalta paljastuikin myöhemmin vakava keuhkoveritulppa! Olin kuoleman kielissä sairaalassa, ja mies tuli sinnekin kinuamaan seksiä. Voitteko kuvitella, tämä tapahtui melkein kuolinvuoteellani? Lopulta mies jätti, kun en suostunut harrastamaan seksiä sairaalassa ilman kumia. Näin vakavia asioita voi e-pillereiden köytöstä seurata. Ne eivät todellakaan sovi kaikille. Mieluummin olen feministi ja elossa kuin olemassa vain miehiä miellyttääkseni. Nykyään seurustelen komean ja fiksun miehen kanssa, jolla seisoo myös kondomin kanssa.

      • mies32

        Ihankohan nyt tosissaan pillereistä sait keuhkovaivasi?

        Eipä sillä, kyllähän moni niistä saa kaikenlaisia vaivoja, mutta että keuhkoveritulppa?!


      • sivusta..
        mies32 kirjoitti:

        Ihankohan nyt tosissaan pillereistä sait keuhkovaivasi?

        Eipä sillä, kyllähän moni niistä saa kaikenlaisia vaivoja, mutta että keuhkoveritulppa?!

        se on mahdollista

        etpä paljoakaan tiedä


      • sivusta parempana
        sivusta.. kirjoitti:

        se on mahdollista

        etpä paljoakaan tiedä

        No mistähän minä voisin tuota tietää, kun en ole eläissäni pillereitä käyttänyt, enkä niitä naisiltanikaan vaatinut?


      • Olet idiootti!
        mies32 kirjoitti:

        Ihankohan nyt tosissaan pillereistä sait keuhkovaivasi?

        Eipä sillä, kyllähän moni niistä saa kaikenlaisia vaivoja, mutta että keuhkoveritulppa?!

        Nimenomaan riski saada veritulppa on pillereiden suurin terveyshaitta. Ystäväni sai myös veritulpan pillereiden taka. Onneksi nämä tapaukset ovat harvinaisia, mutta olematon riski ei ole.


      • mies32
        Olet idiootti! kirjoitti:

        Nimenomaan riski saada veritulppa on pillereiden suurin terveyshaitta. Ystäväni sai myös veritulpan pillereiden taka. Onneksi nämä tapaukset ovat harvinaisia, mutta olematon riski ei ole.

        Onpa kohteliasta kielenkäyttöä kurpalta heti aamusta! Oikein idiootti, kun miehenä ei ole perehtynyt e-pillereiden kaikkiin mahdollisiin sivuvaikutuksiin.


      • Älä itse ala
        mies32 kirjoitti:

        Onpa kohteliasta kielenkäyttöä kurpalta heti aamusta! Oikein idiootti, kun miehenä ei ole perehtynyt e-pillereiden kaikkiin mahdollisiin sivuvaikutuksiin.

        pilkata vakavasti sairastunutta ihmistä, jos et asiasta MITÄÄN tiedä. Ota asioista selvää ja auo päätäsi vasta sen jälkeen.


      • mies32
        Älä itse ala kirjoitti:

        pilkata vakavasti sairastunutta ihmistä, jos et asiasta MITÄÄN tiedä. Ota asioista selvää ja auo päätäsi vasta sen jälkeen.

        Siis missä oli se pilkka? Puhutko lainkaan tästä keskusteluketjusta? Ottaisitko pillerisi jo?


      • reilu meininki
        mies32 kirjoitti:

        Onpa kohteliasta kielenkäyttöä kurpalta heti aamusta! Oikein idiootti, kun miehenä ei ole perehtynyt e-pillereiden kaikkiin mahdollisiin sivuvaikutuksiin.

        Et tietenkään ole perehtynyt e-pillerien haittoihin, onpa yllättävää. Itselläsi kun ei ole pillereiden haittavaikutuksia kontollasi. Kärsiköön joku toinen kun sinä nautit.


      • gsdgsdgsdggdg
        Älä itse ala kirjoitti:

        pilkata vakavasti sairastunutta ihmistä, jos et asiasta MITÄÄN tiedä. Ota asioista selvää ja auo päätäsi vasta sen jälkeen.

        Minkä takia naisten täytyy olla noin mulkkuja? Eikö voi asiallisesti vastata? Itselläni on aihepiirejä, joista tiedän enemmän kuin keskivertopulliainen, mutta silti ikinä en suutu, vaikka joutuisin rautalangastakin vääntämään asioita. Kaikki ihmiset kun eivät voi kaikkea tietää kaikista asioista. Jokaisella on omat mielenkiinnon kohteensa ja niistä tiedetään vähän enemmän. Sen takia ihmiset kommunikoivat, että siirtävät tietoa toisilleen. Opettaminen kouluissakin perustuu tiedon siirtämiseen paremmin tietävältä huonommin tietäville. Onko sellainen opettaja hyvä, joka alati hermostuu lapsille ja haukkuu näitä idiooteiksi?

        Jos naiset pystyisivät fiksuun ja loogiseen keskusteluun, ehkä asiat voisivat edistyäkin johonkin. Tuollainen henkilöön kohdistuva vihanpito taas ei edistä asioita ollenkaan.


      • mies32
        reilu meininki kirjoitti:

        Et tietenkään ole perehtynyt e-pillerien haittoihin, onpa yllättävää. Itselläsi kun ei ole pillereiden haittavaikutuksia kontollasi. Kärsiköön joku toinen kun sinä nautit.

        Ei minulla ole mitään tarvetta niihin perehtyä. En minä niitä käytä, enkä vaadi ketään käyttämään. Nainen saa puolestani itse arvioida niiden hyödyt ja haitat. Ei tulisi mieleenkään vaatia naista kestämään selviä sivuvaikutuksia, joita niistä toisille / kaikille tulee.

        Mutta niin vaan tuokin ivakirjoituksesi heti saanut kurppaseurakunnalta plussaparin, kun niinhän sen täytyy olla, että mies, varsinkin minä, vaatii naista kiduttamaan itseään.


      • mies32
        gsdgsdgsdggdg kirjoitti:

        Minkä takia naisten täytyy olla noin mulkkuja? Eikö voi asiallisesti vastata? Itselläni on aihepiirejä, joista tiedän enemmän kuin keskivertopulliainen, mutta silti ikinä en suutu, vaikka joutuisin rautalangastakin vääntämään asioita. Kaikki ihmiset kun eivät voi kaikkea tietää kaikista asioista. Jokaisella on omat mielenkiinnon kohteensa ja niistä tiedetään vähän enemmän. Sen takia ihmiset kommunikoivat, että siirtävät tietoa toisilleen. Opettaminen kouluissakin perustuu tiedon siirtämiseen paremmin tietävältä huonommin tietäville. Onko sellainen opettaja hyvä, joka alati hermostuu lapsille ja haukkuu näitä idiooteiksi?

        Jos naiset pystyisivät fiksuun ja loogiseen keskusteluun, ehkä asiat voisivat edistyäkin johonkin. Tuollainen henkilöön kohdistuva vihanpito taas ei edistä asioita ollenkaan.

        En usko, että tuo on yleisemmin naisten ongelma, vaan palstan katkerikkokurppien. He ovat elämässä kovilla ja hermot kireällä. Ehkä juuri käytöskyvyttömyytensä takia elämä on ollut heille kovaa.


      • 25.
        mies32 kirjoitti:

        En usko, että tuo on yleisemmin naisten ongelma, vaan palstan katkerikkokurppien. He ovat elämässä kovilla ja hermot kireällä. Ehkä juuri käytöskyvyttömyytensä takia elämä on ollut heille kovaa.

        Nainen on heti käytöskyvytön katkerikkokurppa jos omaa asian tiimoilta elämänkokemusta ja vahvan mielipiteen. Kyllä ne on ihania naisia jotka pyytettömästi palvelee, miellyttää ja tyydyttää eikä vaadi mitään, ees nautintoa seksistä.
        Kyllä sinunlaisesi miehet tunnetaan.


      • mies32
        25. kirjoitti:

        Nainen on heti käytöskyvytön katkerikkokurppa jos omaa asian tiimoilta elämänkokemusta ja vahvan mielipiteen. Kyllä ne on ihania naisia jotka pyytettömästi palvelee, miellyttää ja tyydyttää eikä vaadi mitään, ees nautintoa seksistä.
        Kyllä sinunlaisesi miehet tunnetaan.

        Ahaa, vahvan mielipiteen esiintuomiseen kuuluu olennaisesti "OLET IDIOOTTI!" - huudahdus. Joo, 2000-luvun feminismiä parhaimmillaan. Varmaan jos olisi asiallisesti vastannut, että veritulpat tosiaan ovat yksi pillereiden vaaroista, olisi sitten ollut sellainen vanhanaikainen alistettu miellyttäjänainen.. Ties vaikka olisin tykästynyt häneen, mikä kauheinta..


      • kumbayaaa
        25. kirjoitti:

        Nainen on heti käytöskyvytön katkerikkokurppa jos omaa asian tiimoilta elämänkokemusta ja vahvan mielipiteen. Kyllä ne on ihania naisia jotka pyytettömästi palvelee, miellyttää ja tyydyttää eikä vaadi mitään, ees nautintoa seksistä.
        Kyllä sinunlaisesi miehet tunnetaan.

        "vahvan mielipiteen", nämä tiedetään. Sitten alempana vielä ihmetellään, miksei miehet "ole valmiita panostamaan naisen parhaaseen, halukkuuden ja orgasmien lisäämiseen. Liian vaivalloista?" - jossain kohtaa voi alkaa olemaan, jos naisella ei ole halua panostaa pariskunnan yhteiseen viihtyvyyteen. Varmaan liian vaivalloista.


      • 25.
        mies32 kirjoitti:

        Ahaa, vahvan mielipiteen esiintuomiseen kuuluu olennaisesti "OLET IDIOOTTI!" - huudahdus. Joo, 2000-luvun feminismiä parhaimmillaan. Varmaan jos olisi asiallisesti vastannut, että veritulpat tosiaan ovat yksi pillereiden vaaroista, olisi sitten ollut sellainen vanhanaikainen alistettu miellyttäjänainen.. Ties vaikka olisin tykästynyt häneen, mikä kauheinta..

        Olet idiootti-lausahdus ei ole hyvää kommunikointia,kuten hyvin tiedämme. Kritisoin yleisesti viestiesi pohjalta, sinulla kun on tapana teilata kaikki naisten voimakkaat mielipiteet, ne asiallisemmatkin, katkerokurppien viestittelyiksi.

        Sinä et tykästy voimakkaaseen, lujaluonteiseen, itseäärämisoikeustajuiseen, fiksuun naiseen, en pelkää.

        Naisten leimaaminen katkerokurpiksi ja femakkokurpiksi on naisten kontrollointia, jotteivat nämä toisi mielipiteitään julki ja pysyisivät vaiti ja keskittyisivät miesten myötäilyyn. Tiedäthän sinä tämänkin.


      • xena
        kumbayaaa kirjoitti:

        "vahvan mielipiteen", nämä tiedetään. Sitten alempana vielä ihmetellään, miksei miehet "ole valmiita panostamaan naisen parhaaseen, halukkuuden ja orgasmien lisäämiseen. Liian vaivalloista?" - jossain kohtaa voi alkaa olemaan, jos naisella ei ole halua panostaa pariskunnan yhteiseen viihtyvyyteen. Varmaan liian vaivalloista.

        Eli kierre on valmis.
        Mies vaatikoon pillerit ja saakon tahtonsa läpi, nainen tyydyttäköön vaikkei haluaisi. Paha tuo pahaa ja ollaan kaikki onnettomia.

        Miehet yllättyisivät kun viitsivät oikeasti panostaa naisen hyvinvointiin. Hyvä tuo hyvää kaksin verroin. Karman laki.


      • mies32
        25. kirjoitti:

        Olet idiootti-lausahdus ei ole hyvää kommunikointia,kuten hyvin tiedämme. Kritisoin yleisesti viestiesi pohjalta, sinulla kun on tapana teilata kaikki naisten voimakkaat mielipiteet, ne asiallisemmatkin, katkerokurppien viestittelyiksi.

        Sinä et tykästy voimakkaaseen, lujaluonteiseen, itseäärämisoikeustajuiseen, fiksuun naiseen, en pelkää.

        Naisten leimaaminen katkerokurpiksi ja femakkokurpiksi on naisten kontrollointia, jotteivat nämä toisi mielipiteitään julki ja pysyisivät vaiti ja keskittyisivät miesten myötäilyyn. Tiedäthän sinä tämänkin.

        Eli aloit puhumaan jostain aivan muista viestiketjuista, etkä niistäkään esittänyt minkäänlaisia todisteita. Ei ehkä aivan oikea aika ja paikka tässä kohtaa, jossa puhuttiin e-pillereistä ja idiootittelusta.

        En tiennyt, kun en todellakaan leimaa kaikkia naisia kurpiksi.


      • 25.
        mies32 kirjoitti:

        Eli aloit puhumaan jostain aivan muista viestiketjuista, etkä niistäkään esittänyt minkäänlaisia todisteita. Ei ehkä aivan oikea aika ja paikka tässä kohtaa, jossa puhuttiin e-pillereistä ja idiootittelusta.

        En tiennyt, kun en todellakaan leimaa kaikkia naisia kurpiksi.

        Olen katsellut sivusta kurpittelua hyvin pitkään. En käy palstalla läheskään päivittäin mutta olen saanut jo hyvän käsityksen siitä, millainen kirjoittelija olet.

        Riidankylväjä.

        Voin ottaa asian esille missä hyvänsä ketjussa, oli sitten kyse pillereistä tai muusta. Jos sinä saat kurpitella asian vierestä, saan minäkin kirjoittaa mitä mielin.

        Toistan jotta menisi viimein perille:
        Naisten leimaaminen katkerokurpiksi ja femakkokurpiksi on naisten kontrollointia, jotteivat nämä toisi mielipiteitään julki ja pysyisivät vaiti ja keskittyisivät miesten myötäilyyn(ja tämä pätee muuhunkin kuin pilleri/seksi/suhdekeskusteluihin)


      • mies32
        25. kirjoitti:

        Olen katsellut sivusta kurpittelua hyvin pitkään. En käy palstalla läheskään päivittäin mutta olen saanut jo hyvän käsityksen siitä, millainen kirjoittelija olet.

        Riidankylväjä.

        Voin ottaa asian esille missä hyvänsä ketjussa, oli sitten kyse pillereistä tai muusta. Jos sinä saat kurpitella asian vierestä, saan minäkin kirjoittaa mitä mielin.

        Toistan jotta menisi viimein perille:
        Naisten leimaaminen katkerokurpiksi ja femakkokurpiksi on naisten kontrollointia, jotteivat nämä toisi mielipiteitään julki ja pysyisivät vaiti ja keskittyisivät miesten myötäilyyn(ja tämä pätee muuhunkin kuin pilleri/seksi/suhdekeskusteluihin)

        Menehän sitten sellaiseen ketjuun, johon nuo horinasi jotenkin liittyvät tai avaa niille uusi.
        Tässä ketjussa minut haukuttiin idiootiksi, kun en tiennyt e-pillereiden yhteydestä veritulppaan. Muut kurpittelut sun muut eivät liittyneet tähän keskusteluun mitenkään siinä vaiheessa.

        Joo, saathan sinä tietysti olla asiaton. Siitä vaan jos se jotain nautintoa tuo. Ilmeisesti taas kyse siitä vahvasta naiseudesta, jota pyrin tukahduttamaan..

        Mitä sitten on miesten leimaaminen ätminkäisiksi? Entä mitä oli minun leimaamiseni idiootiksi? Entä minun leimaamiseni riidankylväjäksi? Onko takana juutalaisfeministinen salaliitto, joka pyrkii alistamaan miehiä ja ennenkaikkea minut?

        Jos voisin jotenkin ruksia (estää viestiesi näkemisen) sinut, niin tekisin sen nyt. Eikä liity "vahvuuteesi".


      • ???
        mies32 kirjoitti:

        Menehän sitten sellaiseen ketjuun, johon nuo horinasi jotenkin liittyvät tai avaa niille uusi.
        Tässä ketjussa minut haukuttiin idiootiksi, kun en tiennyt e-pillereiden yhteydestä veritulppaan. Muut kurpittelut sun muut eivät liittyneet tähän keskusteluun mitenkään siinä vaiheessa.

        Joo, saathan sinä tietysti olla asiaton. Siitä vaan jos se jotain nautintoa tuo. Ilmeisesti taas kyse siitä vahvasta naiseudesta, jota pyrin tukahduttamaan..

        Mitä sitten on miesten leimaaminen ätminkäisiksi? Entä mitä oli minun leimaamiseni idiootiksi? Entä minun leimaamiseni riidankylväjäksi? Onko takana juutalaisfeministinen salaliitto, joka pyrkii alistamaan miehiä ja ennenkaikkea minut?

        Jos voisin jotenkin ruksia (estää viestiesi näkemisen) sinut, niin tekisin sen nyt. Eikä liity "vahvuuteesi".

        Missä huumorisi on nyt?


      • 25.
        mies32 kirjoitti:

        Menehän sitten sellaiseen ketjuun, johon nuo horinasi jotenkin liittyvät tai avaa niille uusi.
        Tässä ketjussa minut haukuttiin idiootiksi, kun en tiennyt e-pillereiden yhteydestä veritulppaan. Muut kurpittelut sun muut eivät liittyneet tähän keskusteluun mitenkään siinä vaiheessa.

        Joo, saathan sinä tietysti olla asiaton. Siitä vaan jos se jotain nautintoa tuo. Ilmeisesti taas kyse siitä vahvasta naiseudesta, jota pyrin tukahduttamaan..

        Mitä sitten on miesten leimaaminen ätminkäisiksi? Entä mitä oli minun leimaamiseni idiootiksi? Entä minun leimaamiseni riidankylväjäksi? Onko takana juutalaisfeministinen salaliitto, joka pyrkii alistamaan miehiä ja ennenkaikkea minut?

        Jos voisin jotenkin ruksia (estää viestiesi näkemisen) sinut, niin tekisin sen nyt. Eikä liity "vahvuuteesi".

        En ole haukkunut ketään idiootiksi tällä tai muullakaan palstalla, enkä kurpaksi enkä ätminkäiseksi. Ei kuulu tapoihini. Ei minun tarvitse.


      • mies32
        25. kirjoitti:

        En ole haukkunut ketään idiootiksi tällä tai muullakaan palstalla, enkä kurpaksi enkä ätminkäiseksi. Ei kuulu tapoihini. Ei minun tarvitse.

        Ja tuokaan ei liity mihinkään aiempaan, mutta kiitos nyt kuitenkin kommentista.


    • halut katosivat

      Omalla kohdalla pillerit veivät halut nollaan. Olin hyvinkin kiinnostunut seksistä seurustelun ensimmäiset vuodet. Tuolloin söin eri pillereitä, mutta ne eivät sopineet alhaisen hormonitason takia ja tuli tiputteluvuotoa jatkuvasti. Vaihdoin toisiin ja halut menivät täysin. Joku tietysti tässä kohtaa voi väittää, että parisuhde on vaan edennyt siihen vaiheeseen (4v yhdessä) että mielenkiinto seksiin vähenee. En kiellä ettei sekin vaikuttaisi, mutta on se nyt outoa jos ei viisari värähdä mihinkään suuntaan vaikka näkisi seksikohtauksen tv:ssä tms.

      Nyt olen ollut n. pari kuukautta ilman pillereitä ja eron huomaa! En edes muistanut, miten ihanalta tuntuu olla kunnolla kiihottunut... Miehen kanssa neuvoteltiin tästä pilleriasiasta ennen kuin päätin kokeilla ilman. Kumilla ollaan menty ja seksiä on nyt enemmän kuin pillereiden kanssa. Tiedän kyllä, että paremmalta se tuntuisi molemmista ilman kumia, mutta päätettiin että kokeillaan ja aina voi alkaa pillereitä syödä uudelleen jos siltä tuntuu.

      Pillereissä on siis aikamoinen lista varjopuolia. On veritulppariskit, mielialamuutokset (joillakin laukaisee jopa masennuksen) yms. Mutta luulen, että te miehet olette yhtä mieltä kanssani tästä, että mieluummin kumi ja sopivasti seksiä, kuin pillerit ja haluton nainen, eikä tarpeeksi seksiä??

      Pillerit eivät vaan sovi kaikille. Ja onko se ihme - naisen kehohan luulee olevansa raskaana hormonisotkun takia!

      • 'ä'åjk'

        Kai te edes välillä ilman kumia hommailette? Ovulaation jälkeenhän voi pari viikkoa pistellä menemään ilmankin. Kalliiksi tulee kumit lompakolle ja ympäristölle, niitähän kuluu tuhansia pitkässä suhteessa. :(


    • Minä valitin

      miespuoliselle gynekologilleni sitä, että pillerit vievät halut. Tuo idiootti kehotti käyttämään liukuvoidetta. Sen jälkeen vaihdoin naispuoliseen gynekologiin, joka kehotti siirtymään kondomiin. Jopa lääkärinä mies samaistuu tällaisessa tilanteessa mieheen.

      • mies32

        Eikö se liukuvoide sitten korvaa kiihottumisen ihan hyvin?


      • Oletko tyhmä
        mies32 kirjoitti:

        Eikö se liukuvoide sitten korvaa kiihottumisen ihan hyvin?

        vai esitätkö vai ärsyttääksesi?


      • diibadaaba.
        mies32 kirjoitti:

        Eikö se liukuvoide sitten korvaa kiihottumisen ihan hyvin?

        Oikea naisten unelmamies taas näppiksen kimpussa..


      • miehen oma napa

        Koskaan en ole miesgynellä käynyt enkä käy. Mies ei voi ikinä tietää naisen intiimialueesta kuin toinen nainen, jolla on omakohtaista kokemusta alueelta.
        Esimerkkisi on liian todellinen, kuvottava. Aivan kuin naisen intiimialueet eivät olisi naisen, vaan valjastettu miehiseen käyttöön ilman naisen halua/tahtoa.

        Miehet valittavat naistensa haluttomuutta ja orgasmittomuutta, silti eivät ole valmiita panostamaan naisen parhaaseen, halukkuuden ja orgasmien lisäämiseen. Liian vaivalloista?


      • mies6988
        Oletko tyhmä kirjoitti:

        vai esitätkö vai ärsyttääksesi?

        Mies32:sen motiivit tällä palstalla liikkumiseen ovat siinä, että hän saa ärsyttää muita ja vängätä vastaan joka asiasta. Kuka tuollaisen tyypin kanssa jaksaisi loppuelämäänsä viettää!?


      • mies32
        Oletko tyhmä kirjoitti:

        vai esitätkö vai ärsyttääksesi?

        Eikö kurppa ole koskaan kuullut huumorista? Ei kaiken aina ole tarkoitus ärsyttää. Huumorintajuisempaa saattaa joskus hymyilyttääkin. Toki tällä palstalla plussaa tulee siitä jos kurppaa ärsyttää :) Huumorintajuisille hymyt, huumorintajuttomille raivot, niin kirjoitusteni tarkoitus on täyttynyt.

        Rautalangasta vääntäen siis tragikoomisen kuuloinen gynekologi.

        Mies6988 ei tietääkseni ole päässyt edes ehdolle elämänkumppanikseni, joten vähän murheellista, että yrität nyt sanoa "ei olisi kelvannutkaan".


      • mies32
        miehen oma napa kirjoitti:

        Koskaan en ole miesgynellä käynyt enkä käy. Mies ei voi ikinä tietää naisen intiimialueesta kuin toinen nainen, jolla on omakohtaista kokemusta alueelta.
        Esimerkkisi on liian todellinen, kuvottava. Aivan kuin naisen intiimialueet eivät olisi naisen, vaan valjastettu miehiseen käyttöön ilman naisen halua/tahtoa.

        Miehet valittavat naistensa haluttomuutta ja orgasmittomuutta, silti eivät ole valmiita panostamaan naisen parhaaseen, halukkuuden ja orgasmien lisäämiseen. Liian vaivalloista?

        Mistähän miehistä sinä nyt taas puhut? Siitä gynestä? Eli kun hän ei ymmärtänyt naisten hyvästä, niin en minäkään ymmärrä? Selvä.

        Sinunkin perusteellasi voisi julistaa, että naiset vihaavat miehiä, mutta onneksi naiskuvani ei ole tämän palstan kuivahtaneista katkerikoista riippuvainen.


      • dkgdlgkdlgk
        miehen oma napa kirjoitti:

        Koskaan en ole miesgynellä käynyt enkä käy. Mies ei voi ikinä tietää naisen intiimialueesta kuin toinen nainen, jolla on omakohtaista kokemusta alueelta.
        Esimerkkisi on liian todellinen, kuvottava. Aivan kuin naisen intiimialueet eivät olisi naisen, vaan valjastettu miehiseen käyttöön ilman naisen halua/tahtoa.

        Miehet valittavat naistensa haluttomuutta ja orgasmittomuutta, silti eivät ole valmiita panostamaan naisen parhaaseen, halukkuuden ja orgasmien lisäämiseen. Liian vaivalloista?

        miesgyne = misogyne?


      • Tuo äijä on varmaan

        joku aateeämmä, joka on opiskellut gyneksi päästäkseen sorkkimasn naisten alapäitä, joihin hänellä ei ole muuten asiaa.


      • niinmetsävastaa
        mies32 kirjoitti:

        Eikö kurppa ole koskaan kuullut huumorista? Ei kaiken aina ole tarkoitus ärsyttää. Huumorintajuisempaa saattaa joskus hymyilyttääkin. Toki tällä palstalla plussaa tulee siitä jos kurppaa ärsyttää :) Huumorintajuisille hymyt, huumorintajuttomille raivot, niin kirjoitusteni tarkoitus on täyttynyt.

        Rautalangasta vääntäen siis tragikoomisen kuuloinen gynekologi.

        Mies6988 ei tietääkseni ole päässyt edes ehdolle elämänkumppanikseni, joten vähän murheellista, että yrität nyt sanoa "ei olisi kelvannutkaan".

        Myönnät siis vihdoin että ruokit miesvihaa palstalla. En ymmärrä miksi naisia haukutaan miesvihan lietsomisesta kun moni mieskirjoittaja lietsoo miesvihaa kymmenien naisten edestä.


      • mies32
        niinmetsävastaa kirjoitti:

        Myönnät siis vihdoin että ruokit miesvihaa palstalla. En ymmärrä miksi naisia haukutaan miesvihan lietsomisesta kun moni mieskirjoittaja lietsoo miesvihaa kymmenien naisten edestä.

        Enkä lietso mitään. Edelleen huumori on huumoria. Jos joku kuivakkokurppa sen ottaa todesta ja sen takia alkaa vihaamaan miehiä, niin kyllä vastuu on jonkun aivan muun kuin minun. En minä ala kieli keskellä suuta elämääni viettämään sen takia, että aina löytyy joku vähän liikaa iskuja saanut, jolla ei ymmärrys riitä. Ei tämä mikään lastentarha ole tai jos onkin, niin minua ei ole palkattu tarhatädiksi kohtelemaan kakaroiden tasolle jääneitä silkkihansikkain.


      • ???
        mies32 kirjoitti:

        Enkä lietso mitään. Edelleen huumori on huumoria. Jos joku kuivakkokurppa sen ottaa todesta ja sen takia alkaa vihaamaan miehiä, niin kyllä vastuu on jonkun aivan muun kuin minun. En minä ala kieli keskellä suuta elämääni viettämään sen takia, että aina löytyy joku vähän liikaa iskuja saanut, jolla ei ymmärrys riitä. Ei tämä mikään lastentarha ole tai jos onkin, niin minua ei ole palkattu tarhatädiksi kohtelemaan kakaroiden tasolle jääneitä silkkihansikkain.

        Miksi et ottanut huumorilla että sinua kutsuttiin idiootiksi?


        Luot sukupuolisotaa palstalla. Ihme harrastus.


      • mies32
        ??? kirjoitti:

        Miksi et ottanut huumorilla että sinua kutsuttiin idiootiksi?


        Luot sukupuolisotaa palstalla. Ihme harrastus.

        Joo, toki pahoitteluni jos huumorintajuni ei riittänyt. En tosin vieläkään pysty näkemään siinä huumoria.

        Miten niin luon?


      • logiikkaa
        mies32 kirjoitti:

        Joo, toki pahoitteluni jos huumorintajuni ei riittänyt. En tosin vieläkään pysty näkemään siinä huumoria.

        Miten niin luon?

        Sinä saat loukkantua mutta muut eivät?


      • mies32
        logiikkaa kirjoitti:

        Sinä saat loukkantua mutta muut eivät?

        En minä loukkaannu tuollaisista, nehän ovat voitonmerkkejä itselleni. Ero on nyt edelleen siinä, että "olet idiootti"- ei sisältänyt minkäänlaista huumoria, eikä siinä ollut edes sellaista tarkoitusta, kun taas kiihottumisen korvaaminen liukuvoiteella on aivan hulvaton ajatus kaikkien muiden paitsi kuivahtaneiden kurppien (ja yhden miesgynen) mielestä.


      • ed.
        mies32 kirjoitti:

        En minä loukkaannu tuollaisista, nehän ovat voitonmerkkejä itselleni. Ero on nyt edelleen siinä, että "olet idiootti"- ei sisältänyt minkäänlaista huumoria, eikä siinä ollut edes sellaista tarkoitusta, kun taas kiihottumisen korvaaminen liukuvoiteella on aivan hulvaton ajatus kaikkien muiden paitsi kuivahtaneiden kurppien (ja yhden miesgynen) mielestä.

        Voitonmerkkejä? Asia selvä..
        Ei minun sinua tarvitsekaan ymmärtää, kunhan sivussa ihmettelen.


      • juhsaku1659
        mies6988 kirjoitti:

        Mies32:sen motiivit tällä palstalla liikkumiseen ovat siinä, että hän saa ärsyttää muita ja vängätä vastaan joka asiasta. Kuka tuollaisen tyypin kanssa jaksaisi loppuelämäänsä viettää!?

        kah mielisairaala= kahjo mikä kahjo,pursuaa...


      • 9+16
        mies32 kirjoitti:

        En minä loukkaannu tuollaisista, nehän ovat voitonmerkkejä itselleni. Ero on nyt edelleen siinä, että "olet idiootti"- ei sisältänyt minkäänlaista huumoria, eikä siinä ollut edes sellaista tarkoitusta, kun taas kiihottumisen korvaaminen liukuvoiteella on aivan hulvaton ajatus kaikkien muiden paitsi kuivahtaneiden kurppien (ja yhden miesgynen) mielestä.

        Hulvatonta tosiaan se, että sinä olet omasta mielestäsi ainoa palstalla joka päättää ja määrää mistä missäkin ketjussa jutellaan ja milloin käytetään huumoria jne.
        Muita saat surutta haukkua ja piikitellä mutta sinulle jos jotakin heittää (vaikka vaan asiaa jossa on kanssasi eri mieltä) niin alat itkupotkuraivarit.
        Menet henkilökohtaisuuksiin mutta muut eivät saisi mennä kohdallasi henkilökohtaisuuksiin.

        Viihdyttävää jopa, paikka paikoin.


      • mies32
        9+16 kirjoitti:

        Hulvatonta tosiaan se, että sinä olet omasta mielestäsi ainoa palstalla joka päättää ja määrää mistä missäkin ketjussa jutellaan ja milloin käytetään huumoria jne.
        Muita saat surutta haukkua ja piikitellä mutta sinulle jos jotakin heittää (vaikka vaan asiaa jossa on kanssasi eri mieltä) niin alat itkupotkuraivarit.
        Menet henkilökohtaisuuksiin mutta muut eivät saisi mennä kohdallasi henkilökohtaisuuksiin.

        Viihdyttävää jopa, paikka paikoin.

        Joo, saahan täällä muutkin arvioida, että onko "olet idiootti" paikallaan juuri tässä keskustelussa. Enhän minä voi tietenkään kieltää muilta mahdollisuutta arvioida keskustelunkulkua, mutta oman näkemykseni saan sanoa. Saan myös sanoa, että sinun näkemyksesi kuulostaa tässäkin kohtaa mielisairaalta. Sinähän saat sanoa samaa minusta. Kuten näillä palstoilla olemme oppineet, ei mielisairas suostu uskomaan suoraa, eikä epäsuoraa puhetta, vaan jatkaa vänkytystä ikuisesti.
        En tiedä millainen sen auktoriteetin sitten pitäisi olla, että sinutkin saisi ymmärtämään? Ei sellaista varmaan ole olemassakaan.


      • Tilaa palstan
        mies32 kirjoitti:

        Joo, saahan täällä muutkin arvioida, että onko "olet idiootti" paikallaan juuri tässä keskustelussa. Enhän minä voi tietenkään kieltää muilta mahdollisuutta arvioida keskustelunkulkua, mutta oman näkemykseni saan sanoa. Saan myös sanoa, että sinun näkemyksesi kuulostaa tässäkin kohtaa mielisairaalta. Sinähän saat sanoa samaa minusta. Kuten näillä palstoilla olemme oppineet, ei mielisairas suostu uskomaan suoraa, eikä epäsuoraa puhetta, vaan jatkaa vänkytystä ikuisesti.
        En tiedä millainen sen auktoriteetin sitten pitäisi olla, että sinutkin saisi ymmärtämään? Ei sellaista varmaan ole olemassakaan.

        Mies haluaa äiti-huorra-madonnan.

        1/3 äitinä lapsille ja vähän miehellekin
        1/3 seksiä miehelle
        1/3 nainen jota voi kunnioittaa ja palvella

        MIKÄ ON EPÄSELVÄÄ?


      • 16+4
        mies32 kirjoitti:

        Joo, saahan täällä muutkin arvioida, että onko "olet idiootti" paikallaan juuri tässä keskustelussa. Enhän minä voi tietenkään kieltää muilta mahdollisuutta arvioida keskustelunkulkua, mutta oman näkemykseni saan sanoa. Saan myös sanoa, että sinun näkemyksesi kuulostaa tässäkin kohtaa mielisairaalta. Sinähän saat sanoa samaa minusta. Kuten näillä palstoilla olemme oppineet, ei mielisairas suostu uskomaan suoraa, eikä epäsuoraa puhetta, vaan jatkaa vänkytystä ikuisesti.
        En tiedä millainen sen auktoriteetin sitten pitäisi olla, että sinutkin saisi ymmärtämään? Ei sellaista varmaan ole olemassakaan.

        Olet haukkunut muita kiejoittelijoita ja usein vielä pahemmin.

        Aloit jauhamaan yhtä lausetta, jos joku toinen alkaa jauhamaan..voi pojat!

        "ei mielisairas suostu uskomaan suoraa, eikä epäsuoraa puhetta, vaan jatkaa vänkytystä ikuisesti."
        No sinäpä sen näpyttelit.


      • ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
        Tuo äijä on varmaan kirjoitti:

        joku aateeämmä, joka on opiskellut gyneksi päästäkseen sorkkimasn naisten alapäitä, joihin hänellä ei ole muuten asiaa.

        Voiko akateeminen suurituloinen lääkäri olla ATM? Entäs ne naisurologit? Tosin potilaat ovat vähän vanhempia miehiä:)


    • simple3

      Steriloikaa miehet itsenne niin ongelma ratkaistu :)

      • piuhat poikki

        "Steriloikaa miehet itsenne niin ongelma ratkaistu :) "

        Olen minä tuota miettinytkin ja siitä on ollut muijan kanssa puhetta. Olisihan se tietysti helppoa kun ei tarvittaisi pillereitä, kierukoita eikä kumeja. Kummankin pitäisi vain olla sitten ehdottoman varma että lapsiluku on täynnä.


      • Lapsettoman ei
        piuhat poikki kirjoitti:

        "Steriloikaa miehet itsenne niin ongelma ratkaistu :) "

        Olen minä tuota miettinytkin ja siitä on ollut muijan kanssa puhetta. Olisihan se tietysti helppoa kun ei tarvittaisi pillereitä, kierukoita eikä kumeja. Kummankin pitäisi vain olla sitten ehdottoman varma että lapsiluku on täynnä.

        kannata steriloittaa itseään, koska voi ruveta tekemään lasta mieli myöhemmin, ainakin jos vanhempana sattuu vaihtamaan nuoreen naiseen.


    • mies 86

      Hevonpaskaa.

      • Miksi?

        Oletko toisenlainen?


      • mies 86
        Miksi? kirjoitti:

        Oletko toisenlainen?

        En tiedä, en nimittäin ole varma mitä tarkoitat toisenlaisella... mutta kuulun niihin miehiin jotka ovat suurimman osan elämästään haaveilleet parisuhteesta ja jostakin tietystä ihmisestä ja tämän läheisyydestä. Ehkä käyttämäni sana edellisessä viestissä oli liian kärkevä, minun on vain vaikea alkaa käsittämään sitä etteivät miehet kykenisi mihinkään syvempään kuin lihallisiin iloihin naisen kanssa. Ehlä ongelman ydin on juuri siinä, että kaikilla meistä varmasti ON se kapasiteetti, mutta harvemmat tiedostavat sitä, osaavat käyttää tai soveltaa sitä.

        Haluaisin kirjoittaa lisää, mutta pelkään että tekstistäni tulisi liian sekava... rakkaus ja ihmissuhteet ovat aina kiehtoneet minua, ja saan huonon fiiliksen siitä kun jatkuvasti luen onnettomista ihmisistä jotka eivät joka kykene muodostamaan parisuhdetta tai sitten saavat siinä nenillensä. Myös opinnäytetyöni (gradu englannin kielen laitokselta) käsittelee periaatteessa teemana rakkautta ja miesten ja naisten välisiä suhteita erään keskiaikaisen kirjailijan näkökulmasta. Patriarkaalismi, antifeminismi, seksuaalinen valta... näitä kaikkia ja monia muita käsittelen gradussani.


    • os haluat käyttää om

      Mies haluaa äiti-huorra-madonnan.

      1/3 äitinä lapsille ja vähän miehellekin
      1/3 seksiä miehelle
      1/3 nainen jota voi kunnioittaa ja palvella

      MIKÄ ON EPÄSELVÄÄ?

      • ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

        "Mies haluaa äiti-huorra-madonnan.

        1/3 äitinä lapsille ja vähän miehellekin
        1/3 seksiä miehelle
        1/3 nainen jota voi kunnioittaa ja palvella

        MIKÄ ON EPÄSELVÄÄ? "

        Ho ho ho ho hooo..... Taidat olla murrosiän angstia poteva teinityttö joka on lukenut telaketju feministien kirjoituksia.


    • Jannatoosa
    • sikarisaku59

      Monta kertaa vielä..parisuhde.ilman kumia! siis halusit lapsen?

    • haluat käyttää omaa

      Mies haluaa äiti-huorra-madonnan.

      1/3 äitinä lapsille ja vähän miehellekin
      1/3 seksiä miehelle
      1/3 nainen jota voi kunnioittaa ja palvella

      MIKÄ ON EPÄSELVÄÄ?

    • Eikös sitä juuri

      siksi mennä parisuhteeseen, että voidaan harrastaa seksiä?

      • vierasmielitietty

        Ei vaan siksi että voidaan harrastaa avioliiton ulkopuolista seksiä.


    • Hyvinkin mahdollista että miehet ovat aktiivisempia seksinharrastajia kuin naiset. Exäni meni uusiin naimisiin ja silti vonkaa seksiä minulta. Heheheh, säälittävää. Yleistäminen on hyödytöntä. Minua on joskus "moitittu" aktiivisuudesta seksin suhteen. Minkäs teet? Rakastan seksiä. Sinkkuna elelen kuitenkin lähes nunnan elämää koska en halua tyytyä huonoon seksiin.
      Paljaalla naiminen on ok jos on täysin varmaa että kummallakaan ei ole tauteja eikä kumpikaan käy selän takana vieraissa. Ja sehän taas ei ole varmaa. Jos mies jättää sen takia ettei saa seksiä ilman kumia niin ei kannata perään itkeskellä. Parempaa on tulossa.
      Ja niille miehille tiedoksi jotka jankuttavat että naisille kelpaa vain komea ja rikas. Paskan marjat. Missä näitä täyspäisiä miehiä on mahdollista tavata jos ei käy baareissa? Ei todella tarvitse olla komea, kunhan pitää itsestään hieman huolta. Siis käy suihkussa, pitää puhtaita ja ehjiä vaatteita. Hiukset on siistit. Ei se niin vaikeaa ole. Ehkä nuoret naiset ja ulkomaalaiset juoksevat rahan perässä. Itse elätän itseni ja toivon että mies myös onnistuu siinä. Jos on tahra luottotiedoissa. Ei haittaa minua. Kunhan on päästänyt edellisestä suhteesta irti. En jaksa jos ex pyörii vielä kuvioissa. Enkä jaksa jatkuvaa kännäilyäkään.

    • pirttelö

      ja rakkauslaulu soi nai nai

    • 18+9

      Mieluummin olen oma itseni kuin syön pillereitä. Jos ei miehelle sovi, niin olkoon sopimatta.

      • samaa mieltä

        Minä myös. Ei ole ollut ongelmia tähänkään asti.
        Meressä on kalaa ja yksinkin voi olla.


      • Pillerit voivat

        vaikuttaa persoonaan ja käyttäytymiseen, Ei kiitos minulle!


    • Kortsut ovat

      homoille ja merimiehille!

    • Seksitönliittoeikiit

      myös naiset ovat parisuhteessa seksin takia. Ainakin osa. Minä olen sitä mieltä, etten tee seksittömällä parisuhteella mitään. Seksi kuuluu liittoihin. Seksi on tärkeä osa hyvinvointia, on tärkeä tuntea olevansa haluttu ja on myös tärkeää kokea jotain niin ihanaa yhdessä. Rakastan seksiä ja sen kaikkia muotoja ja minusta on elämässä hienointa antaa ja saada nautintoa. Ilman en suostuisi olemaan. Jos seksi loppuisi suhteestani, loppuisi suhdekin puoleltani. Olen nainen, 40 vuotta ja naimisissa. Enkä suostuisi käyttämään pillereitä, enkä kortsuja. Kun on jo ikää, sterilisaatio on mahtava vaihtoehto. Ei tarvii raskautta pelätä ja aivan mahtavat halut on tallella.

      • Mies32

        En ikinä haluaisi seurustella sinunlaisesi kanssa.


      • ....................

        "Minä olen sitä mieltä, etten tee seksittömällä parisuhteella mitään. Seksi kuuluu liittoihin. Seksi on tärkeä osa hyvinvointia, on tärkeä tuntea olevansa haluttu ja on myös tärkeää kokea jotain niin ihanaa yhdessä. Rakastan seksiä ja sen kaikkia muotoja ja minusta on elämässä hienointa antaa ja saada nautintoa. "

        Asiaa:)

        http://www.youtube.com/watch?v=4pbMUEHvoAo


    • heilaton helluntai

      Osallistun keskusteluun näin vanhemman naisen näkökulmasta vaikka ketju taitaa olla etupäässä nuorille.En edes lukenut kuin joitain kommentteja,tuntuivat niin kehittymättömiltä ajatuksilta.
      Kummasti ne ajatelmat vaan muuttuu iän myötä,saattepa nähdä.Seksi ei ole enää se ykkösasia ja silloin kun minäkin olin nuori,päällimmäisenä tarkoituksena oli löytää kiva mies kun discosta toiseen iltaisin kuljimme.Turha toivo,miesten mielessä ei ollut muu kuin seksi,ja annoit tai et,se loppui siihen yhteen yöhön.
      Pettymysten katkera kalkki kasvatti muurin,en enää halunnut samaa,oma arvo piti ymmärtää ja se että ei tulisi hyväksi käytetyksi.

      Vuodet ovat kuluneet,mitä on jäänyt käteen? kaksi epäonnistunutta pitkää suhdetta,ensimmäinen paljon nuorempi,kaljoitteleva äidin poika jonka laitoin kokeilemaan omia siipiään tajuttuani että "äitihän"minäkin hänelle olin.
      Päätin olla yksin kunnes pääni sekoitti puhujamestari,10 v vanhempi herrasmies.
      En jaksanut olla takaa-ajettu seksilelu,sellaiseksi hän suhteen kehitti ja kun ei saanut,hyppäsi uuden hameenhelman perään.

      Mikä on saldo,ainoastaan seksi määräilee kaiken,miehillä ainakin.Naisen kanssa ei voi olla jos ei saanti ole taattu.Itse olen saanut siitä asiasta allergian,miehen vielä voisin ottaa,kaveriksi,ystäväksi,seuraksi silloin tällöin,mutta jos lähtöasetelma on sama,olkoon.
      Halusin vaan antaa ajattelemisen aihetta,teistä jokainen vanhenee aikoinaan ja asenne muuttuu,saattepa nähdä.

      • oynoes

        Puhut muiden kehittymättömistä ajatuksista ja silti itse tuomitset muut, jotka haluavat normaalin, seksiä sisältävän parisuhteen, KAHDEN huonon kokemuksesi takia.


    • Hyväksikäytetty

      Miehet saattavat haluta parisuhteen siksikin,että saisivat itselleen ilmaisen piian ja jopa orjan, joka huoltaa heidät= ostaa ruoat,laittaa ne, tiskaa, siivoaa ,pesee heidän pyykkinsä ja hyvässä lykyssä vielä kustantaakin kaiken hankittuaan ehkä asunnon ja autonkin.

      • ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

        "Miehet saattavat haluta parisuhteen siksikin,että saisivat itselleen ilmaisen piian ja jopa orjan, joka huoltaa heidät= ostaa ruoat,laittaa ne, tiskaa, siivoaa ,pesee heidän pyykkinsä ja hyvässä lykyssä vielä kustantaakin kaiken hankittuaan ehkä asunnon ja autonkin. "

        No siihenkö se rakkaus loppuikin kun mies ei pystynyt täyttämään perinteistä tehtäväänsä perheen pääasiallisena elättäjänä vaikka halua varmaan olisi ollutkin. Onko mies sinulle vain pullea rahapussi ja seisova kikkeli. Olisit ottanut isotuloisemman miehen joka olisi voinut elättää sinua. Kalle Päätalo tiesi jo Iijoki sarjassaan että, "Nainen tarvitsee miehen jolla pitkä pippeli ja paljon rahaa.)


      • ..,.

        "Miehet saattavat haluta parisuhteen siksikin,että saisivat itselleen ilmaisen piian ja jopa orjan, joka huoltaa heidät= ostaa ruoat,laittaa ne, tiskaa, siivoaa ,pesee heidän pyykkinsä"..

        Jos nainen ei ole mitään noista valmis tekemään niin ei ole mitään syytä miksi miehen tuhlata rahaansa sellaiseen naiseen. Pelkkä pimppi ja ulkonäkö ei riitä syyksi. Jotain naisenkin on tehtävä jos hän haluaa miehen elättävän ja huolehtivan naisesta. Liian monet miehet ovat unohtaneet että naistenkin pitää olla hyödyksi, ei ole mitään syytä tuhlata rahaa laiskuriin.


    • no joo.. kyllä sinkkuna sai enemmän seksiä.. M40

    • NoShitSherlock

      "Miehet haluavat parisuhteen vain seksin takia"

      No shit sherlock!

      Ainoa asia, mitä ei kavereiltaan halua ja mitä naiselta tarvii on juuri seksi.

      • mies32

        Jos ainoa asia mikä tekee parisuhteen on seksi, niin ei se oikeastaan edes ole parisuhde, vaan vakipanosuhde.


      • sdgsgsgsgsdg
        mies32 kirjoitti:

        Jos ainoa asia mikä tekee parisuhteen on seksi, niin ei se oikeastaan edes ole parisuhde, vaan vakipanosuhde.

        Vakipanosuhteen nimike muuttuu parisuhteeksi kun sormus asetetaan sormeen.


    • pohti

      pillerit on pahaksi luonnolle

      • mies32

        Mutta lapset paljon pahemmaksi.


    • avohoitopotilas1

      Kyllähän sen nyt ´huomaa ketkä menee naimisiin pelkästään seksin takia ja ketkä eivät. Ne, jotka eroavat tekevät niin.

      Ne taas, jotka eivät eroa tajuavat että normaaliin parisuhteeseen kuuluu muutakin kuin toisten seksuaalisten halujen tyydyttäminen.

      Jos ei tuollaista edes haluta huomioida ollaan TODELLA heikoilla jäljillä.

    • taamn

      Kyllä se näin menee. Jos nainen haluaa seurustella, mutta ei halua seksiä, miehen kiinnostus loppuu kuin seinään, vaikka mies olisi siihen asti ollut muka hyvinkin kiinnostunut. Siis seksi on se ratkaiseva asia, joka naisessa kiinnostaa.

      • mies32

        Yhtä hyvin voi sanoa, että jos nainen haluaa seurustella, mutta ei yhteisiä keskusteluja, niin miehen kiinnostus loppuu kuin seinään. Keskustelutaito on siis se ratkaiseva asia, joka naisessa kiinnostaa.


      • .mies32

      • Kysmyspus
        mies32 kirjoitti:

        Yhtä hyvin voi sanoa, että jos nainen haluaa seurustella, mutta ei yhteisiä keskusteluja, niin miehen kiinnostus loppuu kuin seinään. Keskustelutaito on siis se ratkaiseva asia, joka naisessa kiinnostaa.

        Minä tykkään keskustella ja helposti löydän keskusteluaiheita. Keskustelukin on erilaisia.


    • Yhä kiinnostunut

      Jos kiinnostus loppuu joka kerta kun nainen ei anna niin silloin nainen on tietysti valinnut väärän miehen itselleen.

      Tämä on kuitenkin aika epätodennäköistä, jolleisitten liiku köyhien ja juoppojen parissa... Tämä taas edellyttää sitä että täytyy olla itsekin vähän juoppo !!!

      • Äläpäs leimaa

        köyhiä ja juoppoja


    • KauanVaiettuTotuus

      Eiköhän köyhät ja juopot ole Suomessa vähän liiankin etuoikeutettu ryhmä. Turha jaella asuntoja sellaisille, jotka joutavat putkaan !!!

      Kyllä se kauan vaiettu totuus on että tyhmät on tyhmiä ja siitä ne ongelmat alkaa. Niiden ongelmien ei vain pidä antaa levitä keskuuteemme.

      Kuten vanha tunnettu filosofi sanoi:
      "ONGELMIEN RATKAISEMINEN ALKAA TOSIASIOIDEN TUNNUSTAMISELLA"

      Olisikohan aika vain tunnustaa tosiasiat.

      Yksi tosiasia on se että jos kuvittelee kaikkien miesten AJATTELEVAN VAIN SEKSIÄ niin silloin on viettänyt liikaa aikaa köyhien ja juoppojen parissa !!!

      • mies32

        Eivät köyhät ja juopot juurikaan normaalia enempää ajattele seksiä, melkeinpä päinvastoin. Heillä on ennemmin mielessä se kuningas alkoholi.


    • Miehet nyt vaan

      sattuvat tykkäämään seksistä enemmän kuin naiset.

      • mies32

        Tuo koskee niitä suhteita, joissa miehellä on pieni muna.


      • Näinajattelen
        mies32 kirjoitti:

        Tuo koskee niitä suhteita, joissa miehellä on pieni muna.

        Seksi on rakkauden vaihto. Jos sitä ei ole syitä voivat olla erilaisia.


    • MuutakinAjateltavaa

      Naimisiin nyt ei kukaan mene ainoastaan seksin takia. Niin typerää miestä ei olekaan....

      Seksi tuntuu vain olevan joillain jatkuvasti ajatuksissa joillakin naisilla ja miehillä koska heillä on silmät perseessä ja aivot pihalla !!!!

    • Miesilman

      Yksinkertainen ratkaisu: jos naiselta ei saa paljaalla, ollaan sitten ilman :-)

      • ssdgsdgsdgdsg

        Näin on...aina voi nussia vaikka tekopillua - tuntuu paremmalta kuin kumin kanssa naisen nussiminen. Kumin kanssa on ku vetelis kumiankkaa perseeseen!


    • lifemocker

      yleensä halutaan se parisuhde koska tykätään toisesta...

      • Tykkääminen=

        haluaa panna


      • Ei se noin
        Tykkääminen= kirjoitti:

        haluaa panna

        mene


    • Gynellä ollaan

      En kyllä naisena mistää hinnasta vetäis E-pipllereitä tai muutakaan
      ehkäisyä, kun kondomia. Täällä niitä vahinkoja sitten paikataan
      duunissa ja voin kertoa, että noi heldelmättömyys hoidot on 300% nousseet
      tässä viimeisen 50 vuoden aikana. Melkein sama vetää E-pillereitä kun
      anaboleja.

      Pitää se järki pitää päässä, ehkäisy konsteja on malliin 200 ja yksi
      ja tässä oon lueteltu vasta muutama, mutta kondoomeilla ollaan tässä taloudessa pärjätty ja tullaan pärjäämään vastakin, ja ainakaan meillä
      ei ollut mitään pohjaan palamis vaikeuksia, vaan ihan kerrasta otti kiinni.
      Sekä nainen on huomattavasti erillainen kun hormooneita syövä.
      Pillerit olisi viimeinen asia mitä kokeilisin. Kierukan olen josku asentanut vaimolle, mutta se piti ottaa pois.

      • Vaimolle??

        Oletko mies vai nainen?


    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2859
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      403
      2752
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      96
      2220
    4. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      78
      1924
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      70
      1893
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1803
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1794
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      143
      1738
    9. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1613
    10. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      6
      1542
    Aihe