Ihanaa!

XXLblondi

Ihan vahingossa eksyin tälle palstalle ja on mukava lukea että muodista isoille naisille voi keskustella asiallisestikin, ilman heittoja "laihduta läski niin vaatteita löytyy"...

Joo. Mulla on ikää 36 v., painoa yli 120 kg, pituutta 168 cm, rinnat kuppia DD (ainakin), kengännumero 41 (leveä ja lituska...) ja yläpää isompi kuin alapää, eli peppua ei kovastikaan paljon ole. Eli siis todellinen ongelmavartalo.

Rakastan naisellisia, kauniita vaatteita (myös alusvaatteita), ja haluaisin sellaisia käyttää ilman että joudun maksamaan siitä itseni kipeäksi. Alusvaatteiden kanssa tämä on varsinainen ongelma. Virosta olen löytänyt suht nättejä isoja kokoja, mutta ne hajoavat kättelyssä.

Olen Lorellan ja Mode XL:n vakiasiakas sekä Elloksen tili on ahkerassa käytössä. Kaksi ensiksi mainittua ovat hirmuisen kalliita mutta samalla mahtavan hyviä kauppoja (vaikkakin kaipaisin nuorekkaampaa mallistoa molempiin...), Ellos taas edullisempi mutta laadussa onkin sitten toivomisen varaa.

Mistä ihmeestä voisin löytää isoja vaatteita edullisesti? Seppälän, Lindexin ja KappAhlin mallistoissa on joskus jotain sopivaa, mutta esim. housuja mun on turha sieltä mennä katselemaan. Ja näiden ketjujen alusvaatteista ei tule kuin paha mieli, kun D-kuppi on suurin ja se peittää rinnasta noin puolet........ Höh. Osaisiko joku neuvoa?

7

2158

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • isokin voi olla kaunista

Samaa kokeneena turhauduin liikkeissä juoksemisiin,
      etsin hyvän kotiompelijan,
      enkä ole katunut!
      Olen pukeutunut nykyään juuri niin kuin haluan,
      vaatteeni ovat juuri sitä mallia, väriä ja kangasta mistä itse pidän,

Eikä välttämättä tule kalliimmaksi kuin mainitsemasi liikkeet, jotka ovat kuuluisia nylkyrihinnoistaan.
      Toivotan sinulle iloista syksyä, meitä kaltaisiasi on paljon!

• pete42

itse ainakin 178-82 kokoisen olen kiinostunut Sun kokoisista naisista..mistä lie johtuu..jotain kivaa "runsaassa" naisessa on...

• rubensfani

Hei! Samoin minä olen aivan lääpällään Sun kokoiseen naiseen. Mistä teitä oikein vois bongata? Olis tosi kiva tavata....

• iso

Ai että olis kiva tavata....
        Ja miksiköhän????

• XXLblondi

Keskustelemme täällä mielestäni isokokoisten naisten pukeutumisesta, ja jostain syystä saamme kuulla ihailevia lauselmia hoikilta miehiltä. Mitä ihmettä he/te oikein täältä hakevat???

Ei sen puoleen, mukavaahan niitä kehuja on vaihteeksi kuulla, ja olen itsekin naimisissa hoikan miehen kanssa joka tykkää isoista naisista, mutta silti... Tämä kun ei ole mikään treffipalsta... Ihan vain huomiona...

• kauris-XL

Hei! minun kokoni xl ja pituutta 175cm. Kuppikoko F-G ja leveä takamus...vyötäröä onneksi jonkin verran,heh. Parhaimmat vaatelöytöni olen tehnyt kirppiksiltä,mutta rintsikoissa pakko hakeutua ammattilaisen apuun eli alusvaatekaupat tai kiertäviin liiviesittelijöihin(jolta viimeksi löysin upeita liivejä ja myös urheiluliivit) Takuulla tissit kestää kovassakin rytkeessä paikoillaan.Mutta rinta rottingille ja nauti uljaasta ulkomuodostasi,sillä eivät kaikki tykkää laiheliineista. Usko pois, suurin osa katsoo mieluummin sinua kuin missiä kokoa S.

• rubensfani

Hei!
        Juuri noin kuin kauris-xl ajattelee haluaisin useampien todella rehevien naisten ajattelevan!
        Hyvää jatkoa Sinulle ja kaikille noin ajatteleville. Olette upeita naisia eikä teillä ole mitään syytä laittaa päätä pensaaseen!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      38
      3682
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      31
      3250
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      69
      2888
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2730
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1748
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      81
      1709
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      1539
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1517
    9. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1484
    10. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      28
      1478
    Aihe