Sellaista ajattelin kysyä, että mitä muut olette mieltä kun mieheni suuttui silmittömästi kun kysyin, että onko yksi naapuri kerrostalon nainen iskenyt sitä, tai yrittänyt. Se nainen vahtaa lastensa kanssa ulkona ollessaan meidän pihalle päin. ja mies vastaa että kahvit on keitelly, ja tehty vaikka mitä, ja kysyn että oikeestiko niin sitten suuttuu ja sanoo että mennään kysymään siltä. mitä pitäs uskoa....
suuttuva mies
14
391
Vastaukset
- Herregood!!!
Voi elämän kevät ja kukkiva .... joku!
En ihmettele jos mies suuttuu! Taitaa olla niin, että harrastat tätä sairasta tenttailua ja kontrollia enemmänkin!
Nainen vahtaa teidän pihalle päin!
Siis mä en viitsi edes...... - Sopikaa säännöt
Hmm- jos mies vasta tiukkojen vaatimustesi edessä tunnustaa että on käynyt selkäsi takana naapurissa kahvittelemassa, en pidä häntä aivan rehellisenä. Voit kysyä, mitä hän itse pitäisi, jos sinä kävisit naapurinukon kanssa kahden kesken kahvilla etkä puhuisi asiasti mitään. Sopikaa sitten säännöt, kuinka molemmat saavat toimia naapureita ja vieraita naisisa/miehiä kohtaan. Samat säännöt molemmille. Esim., että että kumpikaan ei kahvittele, tai molemmat saavat kahvitella mutta kertovat tästä lähtien aina toiselle, jos käy kyläilemässä naapurissa ilman puolisoa. Keskinäisen luottamuksen säilyttämiseksi pitää olla yhteiset säännöt, joista on puhuttu, ja jotka molemmat hyväksyvät. Jos mies ei halua asiasta mitään sopia, ei mitään puhua ja pelkästään suuttuu ja huutaa, vaikka yrität asiallisesti, ilman riitaa, hyvässä hengessä asiasta aikuisella tavalla puhua, niin suoraan sanottuna, silloin haisisi jo valhe.
Sitten, jos säännöt saadaan sovittua, ja toinen niitä rikkoo, sitten on valehtelija. - ero.on
Epäilystähän toi on molemminpuolista, yrittäkää puhua toistenne kanssa enmmän, ennenkuin oikeesti joku toinen tulee väliinne.
- lonly
taitaa olla tää suhde jo lopussa, veljeni soitti ja haluaisi tulla kylään ,mutta mieheni kieltää kun grillaamme niin ei voi tulla... ennen on saanut käydä, mutta tän 7 vuoden aikana aina ollut vastahakoista tää minun perheeni kyläily... on sitten mielinkielin niiden nähden seläntakana toinen meininki. ja se nainen lasten kanssa käy meidän pihalla leikittämässä penskojaan. ja eilen oli taas ja sit mainihin ukolle että mikshän tossa käy ku vieressä leikkipuisto ja että yrittääkö iskeä... niin sano että käy kysy... ja sano sitten "leikillään" ollaan kahviteltu, hässitty... ! liekö leikkiä.... no tänään sitä ei oo näkynyt ja muutkin naapurit on sanonut ettei tämä ole yleinen piha...
- jätä se
Anteeks vaan, mutta sun ukkos kuullostaa melkoiselta tyrannilta. Mä veikkaan että äijäs on pannut sitä naapurin muijaa ja muija tietysti venttailee sun ukkoas siinä pihalla suhteen toivossa.
- lonly
no oon ollut aika mustasukkainen kyllä myönnän, voi olla turhautunut mut ennen mustasukkaisuuttani oli mun sukulaiset vastenmiliesiä oli paha jos sinne piti mennä tai jos ne oli tulossa kylään, alusta asti ollu vaikeeta olla tekemissä minun perheen kanssa mistä se vois johtua vai onko yleistä miehillä lähteä kumppanin sukulaisiin ? olis mukava jos olis mies joka pitäis sisaruksistani ja perheestäni jotka ovat avuliaita ja ystävällisiä ihmisiä
- lonly
nyt se oli menossa miehei lauantaina puu savottaa isäsä mökille ja sano että kylpee siellä, ja on sopinu siitä isäsä kanssa sillon ku olin itse töissä ja sanoin että on jo torstai että kannataako varmistaa asia, ja suuttui siitä ja sitten soitti ja kappas isäsä olikin menossa reissuun lauantaina ja muka maanantaina siitä sanonut ja nyt ei puusavotta onnistukkaan kumma kun ei mulle mainunnu reissu jutusta oli menossa puusavottaa selittä ettei muistanut isäsä reissua ja itse olen lauantaina iltavuorossa.. sillon ku oon vapaalla vk loppuna niin reilusti sopii nää puu savotta asiat.
- lifemocker
aika huono provo
- Lonly
Selitätkö
- lonly
voisko joku vastailla, oonko tulkinnu väärin vai onko mieheni vaan unohtanut sen reissun sano isälleen puhelimessa että en muistanut sitä reissua
- näinpänäin
Oletko oikeasti noin sokea..se sun ukkos käy ruikkimassa mällejään siihen naapurin lorttoon..ilmeisesti pidemmänkin aikaa jo.. Sä olet jäänyt kakkoseksi siinä tilanteessa. ei voi mitään. siks se ei varmasti halua ees sun sukulaisias nähä kun sitä itseensä inhottaa leikkiä kotista sun kanssas. sä oot vaan niin huono.
- lonly
enpähän kuitenkaan usko kun saatiin puhuttuu asiasta, ja sano mulle että miksi sellaista edes tuli mieleen, ei voi kyl kukaan täysjärkinen sen perusteella ajatella että jos katselee meidän pihalle, ja lapsiaan kyl leikittää tossa mut tänään näky leikkivän tämän talon penska niiden kanssa siksi varmaan käy... mut toi mökki juttu vähä mietitytti... ku sillo menossa ku töihin olen menossa.. mut tulin kipeeksi ja ei oo nyt menossa sinne... ku se isäsä menee sinne reissuun
- Normipettäjä luulen
Lonly, kaikki kirjoittamasi miehesi käytöksessä viittaa yksinkertaiseen pettäjään ja valehtelijaan. Yrittävät rikkoa kumppaninsa välit sukulaisiin sukulaisia moittimalla, jotta kumpppani jäisi yksin heidän valtansa alle. Huumori on kaksimielistä ja typerää, naurattaa heitä itseään, puhuvat naisista usein ala-arvoisesti. Pettäjän etukäteen kertomat tulevat tulevat omat menot ovat epämääräisiä, muuttuvat kesken matkaa ('meen','en meekään', 'en mä siellä ollut vaan täällä' jne). Pettäjän puheet siitä missä oli tai on, mitä teki tai tulee tekemään muuttuvat alati. Suuttuvat suunnattomasti, jos heidän puheensa tai tekonsa kyseenalaistetaan,sillä peittävät pelotellen vihalla toisen perääntymään uteluissa. Syyttävät puolisoaan vainoharhaisen mustasukkaiseksi.
Naapurin naisesta ei tiedä, mutta vähintäin oletan miehesi flirttailevan tälle estottomasti. Voisit harkita jopa salanauhuria kotiisi:http://keskustelu.suomi24.fi/node/11471612
Jos sinä epäilet pettäjän puheita, vastaukseksi saat että sinä itse muistat väärin mitä aiemmin puhuttiin, hän on aina oikeassa. Rupea kirjoittamaan omaa päiväkirjaa miehen puheista ja asioista, niin saat todistetuksi itsellesi sitten kun näitä taaas tulee vastaan, että olet täysjärkinen ja oikeassa, ja muistat menneet puheet ihan oikein. - totta totta
..se koira älähtää...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh872071Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361756- 1801316
- 236756
- 59708
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10701- 65699
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211598- 49556
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337492