Viesti ihastukselle

Tietämätön88

Haluaisin laittaa tekstiviestiä ihastukselle, mutta kun ei ole mitään varmuutta seurusteleeko hän vai ei. Millaista viestiä voisi laittaa, ettei ihan ahdistelijaksi maalaannu, jos hän onkin suhteessa?

Jos jollain jotain hyviä vinkkejä, niin kertokaapas :)

11

5420

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miipämii

      Moikka! :)

      No voisit ensin vaikka vihjaista kysymällä että
      jos hänellä on aikaa että haluaako hän lähteä
      kanssasi kahville tai tulla muuten vaan vaikka
      kyläilemään luoksesi?

      Kyläilyyn voit vedota että olisi kiva nähdä
      ja ja jutella niitä näitä kahdestaan.
      (Tämä on tietenkin helpompaa pyytää häntä
      johonkin olettaen jos hän jo ystäväsi.)

      Voit tietenkin pyytää häntä myös avuksi itsellesi johonkin,
      jos tarvit toisen rehellistä mielipidettä jostain.
      Tämä lienee kaikista "turvallisin" keino tutustua
      häneen paremmin mikäli hänen yhteystietonsa
      vain sinulta löytyvät. :)

      Hän osannee varmaan lukea loput rivien välistä? :D

    • Tietämätön88

      Kyllä yhteystiedot löytyvät. Mutta mietin vain sitä, että pystynkö jotenkin rivien välistä selvittämään onko hän suhteessa vai ei? ...muutakun kysymällä kylään ja jos sanoo ei, niin sitten voi päätellä..

      • lifemocker

        mitään hemmetin vihjauksia kun kysyt suoraan: "hei olen miettinyt tässä, että seurusteletko, koska JOS ET niin haluaisin ottaa sut mukaani treffeille"

        kyllä aikuisten ihmisten pitää voida suoraan esittää asiansa eikä kierrellä ja kaarrella!


    • miipämii

      Jos et tunne ketään jolta voisit
      kysyä hänestä tarkemmin, ainoa
      vaihtoehto on selvittää asiaa häneltä
      itseltään.
      Ehkäpä viestiin voisi sisältyä myös
      jokin pieni romanttinen vihjaus ja mikäli
      toinen ei tartu syöttiin, sitten on todennäköisesti
      varattu. :p
      Sataprosenttista varmuutta sinkkuudesta
      ensimmäinen kieltäytyminenkään ei kyllä aina välttämättä takaa,
      sitävastoin toistuva kieltäytyminen kaikista lähemmistä kanssakäynneistä
      kertoo jo jotain toisen omasta rakkauselämästä.

      Lifemockerille myös tiedoksi että vain pieni osa naisista pitää
      röyhkeän suorasta toiminnasta
      koska valitettavan useat arkoja tekemään itse aloitteita tai vastaamaan
      miesten aloitteisiin heti halutulla tavalla.

      Itse kyllä arvostan rehellisyyttä ja pidän Lifemockerin suorasta tyylistä
      mutta moniin muihin naisiin sellainen ei vain vetoa.

      Suhteellisen suorana ihmisenä itsekin olen aika pattitilanteessa
      koska tämänhetkinen miespuolinen ihastukseni on aika ujon
      oloinen enkä haluaisi heti säikyttää häntä tiehensä käymällä
      suoraan kiinni tähän vaikka mieli onkin tehnyt vähintään sen kymmenen kertaa. :D

      • Eos eos

        Miipämii, mistä päin oot? Ap:lle, laita rohkeasti vain viestiä. Vinkkejä siihen jo tulikin.


    • miipä mii taas

      Mie oon tästä Oulun lähistöltä. :)

    • hgsehweh

      Miinusnappia kehiin blease

    • surullinen likka

      Jaa no, itse laitoin ihastukselleni viestiä kun tiesin etten enään tule näkemään häntä jollen nyt toimi. Harmittelin viestissä kun en kerenny hyvästelemään häntä ennen töistä lähtöä ja pari viestiä hän kirjoitti takas mutta kolmanen viestini jälkeen, jossa vähän vitsailen sanoin että harmi kun enään ei nähdä niin eipä vastausta enään kuulunutkaan.. Huoh, taisi olla varattu sittenkin tämä mies vaikka olin huomaavinani hänessä ihastuksen merkkejä... Mutta pakko kai niellä tappio kun mielestäni viestiäni ei voinut ymmärtää muuna kuin kiinnostuksena. Ainakaan mies ei vaikuttanu viesteissään vittuuntuneelta että olin yhteyttä ottanut. niistä päätellen olisi melkein odottanu vasta kolmanteenkin viestiin...

      • Olit rohkee

        Ainakaan ei tarvinnut jäädä katumaan, kun sentään koitit onneasi!


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe