hei, minulla on poikaystävä, jossa on seuraavia piirteitä. Olen hieman huolestunut, voivatko nämä piirteet olla merkkejä luonnehäiriöstä/aspergerin tunnusmerkit. Voitteko valottaa, mitä vinkkejä sanoisitte minulle tällaisesta miehestä:
-keskittyy yhteen asiaan hyvin intensiivisesti, tietää asiasta kaiken. On hyvin vahvat, jopa sarkastiset vastaukset jos joku väittää muuta.
-tarkistelee pois lähtiessään keittiön, lompakon, jne.
- Syleksii bakteerikammossaan, jos on ollut vaikkapa yhden metrin etäällä flunssaista ihmistä, ja pelkää hengittäneensä bakteeri ilmaa, ei kuivaa käsiään pyyhkeeseen jossa epäilee olevan pöpöjä (eli ei kuivaa koskaan käsiään)
-ei ole juuri ystäviä, paitsi omat sukulaiset
-"opettaa" meitä muita lähellä olevia miten tiskataan oikeaoppisesti, laitetaan ovi kiinni parhaiten, jne jne. Nämäkin usein liittyvät hygieniaan. Tämä on erittäin ärsyttävää, koska opettaa niinkuin alakoululaisia.
-mies saattaa nauraa epäsoveliaissa tilanteissa, missä ei todellakaan saisi nauraa.
-mies vieroksuu ystäviäni, eikä haluaisi tutustua heihin. En ymmärrä tätäkään.
-välillä mies on tosi itsekäs jos olen sairas, ei haluaisi käydä edes ostamassa ruokaa.
- mies saattaa ottaa entisiin heiloihinsa yhteyttä facebookissa, mutta kieltää, että olisi mitään meneillään..
-inhoaa kovia ääniä.
En tiedä mitä ajatella.
Miehet, kertokaa!
9
195
Vastaukset
- Ooks hölmö
Heivaa se kaveri helvettiin, et kuitenkaan moista mulkeroo viittisi katsella pidempään. Hommaa uusi poikaystävä.
- ap.vastaa
asia ei ole yksinkertainen. Kuitenkin tämä mies on ihana ja sellainen suloinen.. Mutta välillä tulee näitä ärsyttäviä piirteitä, joitakin näistä päivittäin.
Kysymykseni kertaan: onko tällainen normaalia vai voiko viestiä jostain luonnehäiriöstä? - Satu setä
ap.vastaa kirjoitti:
asia ei ole yksinkertainen. Kuitenkin tämä mies on ihana ja sellainen suloinen.. Mutta välillä tulee näitä ärsyttäviä piirteitä, joitakin näistä päivittäin.
Kysymykseni kertaan: onko tällainen normaalia vai voiko viestiä jostain luonnehäiriöstä?''ihana ja sellainen suloinen'' buahahahahahahhaahhhaaaa, kuinka kauan jaksat kehua itseäsi idiootti?
ap.vastaa kirjoitti:
Kysymykseni kertaan: onko tällainen normaalia vai voiko viestiä jostain luonnehäiriöstä?"Normaali" ja "luonnehäiriö".. Etippä sellainen ihminen joka on täydellisen normaali. Kuulostais aikamoisen tylsältä.
- Ooks sä hölmö?
Miten käydä sievästi"kakilla"???
vattakipee
Oon nyt seurustellu 3kk aika vakavasti saman kaa... Mua on nyt pyydetty pari kertaa jäämään yöks (sen porukat on kovia reissaan:) mut en voi ku pitäs heti aamulla päästä vessaan.mitä mä teen???
- M-75 1
Huoh... No, bakteerikammoinen hän ainakin on. Luultavasti lapsuudesta opittua. Mutta mitä mahdat tarkoittaa luonnevialla?
Tuskin hänelle mitään diagnoosia täältä saat. Naurettava piirrehhän toi bakteerikammo on, muttei sillä vielä hullun leimaa voi lyödä. Jos näet hänessä puolia, mitkä kumoaa mielestäsi huonot piirteet, niin sitten vain hyväksyt ne huonot piirteet. Ka jos hän nyt tietää hyvän tavan tiskata, niin mikset sitten ota neuvosta vaarin.
Ja ainahan voit koittaa "kouluttaa" häntä ja saat toki mustiskin olla. Mutta me ollaan miehet niin tapauskohtaisia. Ne entiset heilat saattaa alkaa kiinnostaa liiankin kanssa, jos liiaksi yrität parantaa luonnettaan.
Ps:itse en kyllä pidä yhteyttä entisiin heiloihin. Vaimoni piti fb:n kautta. Kerroin, että se häiritsee hiukan, mutten sitä häneltä kiellä. Sittemmin hän on poistanut nää entiset heilat. - ap.vastaa
Hmm.. mietin näitä juttuja jatkuvasti. Minusta tuntuu, että joka päivä mies ärsyttää minua enemmän. Nytkin hän katsoi ravintolan ruokalistamenyä apinaotteella, ettei tartteisi liata omia sormenpäitään.
Kun kysyin, mikä hänell eon tärkeintä hengellisessä mielessä, (on uskovainen) niin sanoi: "Oma pelastus". Ja tämän hän sanoi pokalla. Sitten lisäsi, että toki haluaa mahdollisimman monta mukaan sinne. Minusta ei maininnut sanallakaan.
Onko tämä mies ihan itsekeskeinen luonnevikainen narsisti? Seukkaat Niles Cranen kanssa, paitsi että Niles palvoo Daphneaan ja tekee mitä vaan hänen puolestaan. Oudon kuuloinen heppu. Onko hänellä hyvä peppu vai miksi ylipäätään olet hänen kanssaan? Puoletkin tosta riittäisi mulle tekemään yhteiselämän mahdottomaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 892046
- 1281382
Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.231330Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau281282- 671206
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3371018- 88941
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?53868- 121777
- 82766