Tätä tarinaa ei voi enää apinoida.

korpiman

Tapasimme suomi24 sokko treffeillä 2010 loppu puolella ja aloimme seurustella 2011 alussa, 2013 (tänä vuonna) loppu puolella menemme naimisiin.

Suurta salaisuutta ei ole varsinaisesti. Ehkäpä sittekin on.... sellaiset kuin avoin mieli, realistisuus, rehellisyys ja toisesta välittäminen. Kun hän ei tarkertunut siihen että olen nörtti ja nyt me ollaan kumpikin (no minä vähä enemmän hän vähemmän) nörttei.

3

390

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cherish love

      Onnea teille!

    • kiinnostunut19

      miten teidän juttu eteni? Monensillako treffeillä tuli esim suudeltua? mitä teitte treffeillä? :) ja kumpi teki aloitteen?

    • korpiman

      Minä menin kattomaan nykyistä kihlattuani hänen kotikaupunkiinsa parikertaa jossa sitte vaan hengailtiin, sen jälkeen hän tuli käymään mun luona. Seurasi hiljasempi pari kuukautta (juteltiin netissä välillä) kunnes vuodenvaihteen aikoihin nykynen kihlattuni soitti keskellä yötä ja juteltiin pari tuntia. Kävin sitte taas hänen luonaan ja sillon todettiin että me ollaan hyvä pari (jossain määrin samoi kiinnostuksenkohteita ja samanlaiset arvot jne jne jne) siint alko seurustelu. Meillä on yli 200 kilsan väli kotipaikoilla.

      Treffeillä nyt tehty mitään niin mystistä. Normaalia kaupungilla roikkumista, leffojen katsomista ja hänen koiransa kanssa leikkimistä (koira ihmisii kumpikin). Tuo monensillako treffeillä tuli suudeltua.... ei kyl muista se yksityiskohta tais hävitä mahtavan fiiliksen sekaan. :-)

      Aloite hmmm mä tein ekan ja hän tokan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2800
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      94
      2011
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1538
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      69
      979
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      901
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe