Tapasimme suomi24 sokko treffeillä 2010 loppu puolella ja aloimme seurustella 2011 alussa, 2013 (tänä vuonna) loppu puolella menemme naimisiin.
Suurta salaisuutta ei ole varsinaisesti. Ehkäpä sittekin on.... sellaiset kuin avoin mieli, realistisuus, rehellisyys ja toisesta välittäminen. Kun hän ei tarkertunut siihen että olen nörtti ja nyt me ollaan kumpikin (no minä vähä enemmän hän vähemmän) nörttei.
Tätä tarinaa ei voi enää apinoida.
3
394
Vastaukset
- cherish love
Onnea teille!
- kiinnostunut19
miten teidän juttu eteni? Monensillako treffeillä tuli esim suudeltua? mitä teitte treffeillä? :) ja kumpi teki aloitteen?
- korpiman
Minä menin kattomaan nykyistä kihlattuani hänen kotikaupunkiinsa parikertaa jossa sitte vaan hengailtiin, sen jälkeen hän tuli käymään mun luona. Seurasi hiljasempi pari kuukautta (juteltiin netissä välillä) kunnes vuodenvaihteen aikoihin nykynen kihlattuni soitti keskellä yötä ja juteltiin pari tuntia. Kävin sitte taas hänen luonaan ja sillon todettiin että me ollaan hyvä pari (jossain määrin samoi kiinnostuksenkohteita ja samanlaiset arvot jne jne jne) siint alko seurustelu. Meillä on yli 200 kilsan väli kotipaikoilla.
Treffeillä nyt tehty mitään niin mystistä. Normaalia kaupungilla roikkumista, leffojen katsomista ja hänen koiransa kanssa leikkimistä (koira ihmisii kumpikin). Tuo monensillako treffeillä tuli suudeltua.... ei kyl muista se yksityiskohta tais hävitä mahtavan fiiliksen sekaan. :-)
Aloite hmmm mä tein ekan ja hän tokan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1404422Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3502230Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik32114Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2481891- 1071820
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4561787Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4831621MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar571479Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun4881363Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat441338